نوشته شده توسط : نیکنام

هتل لامارتین استانبول

lamartinis5jpg.jpg

هتل لامارتین استانبول از هتل های خوب و 4 ستاره منطقه تکسیم استانبول به شمار می آید. این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها 22 کیلومتر فاصله دارد. هتل لامارتین استانبول به مراکز خرید و جاذبه های تاریخی از جمله کاخ تاریخی گالاتا و کاخ دولما باغچه نزدیک می باشد به همین دلیل دسترسی گردشگران تور استانبول که در این هتل اقامت دارند به این مناطق و مراکز به راحتی امکان پذیر می باشد. 

امکانات هتل لامارتین استانبول :

هتل لامارتین استانبول دارای 67 اتاق می باشد که اتاق ها از امکانات خوبی از جمله یخچال ، مبلمان نرم ، تخت خواب های بزرگ ، تلویزیون ، وای فای و..... برخوردار می باشند. این هتل دارای 2 رستوران می باشد که توریست های تور استانبول می توانند انواع غذاهای ترکی ، بین المللی و ..... را در این رستوران ها سفارش داده و در کنار عزیزانشان میل کنند. از خدمات هتل لامارتین استانبول می توان به پذیرش 24 ساعته ، صرافی ، صندوق امانات ، خدمات خشکشویی و لباسشویی ، ترانسفر فرودگاه ، سالن زیبایی و .... برای گردشگران تور استانبول اشاره کرد. 

lamartinis2jpg.jpg

lamartinis4jpg.jpg

lamartinis3jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل سمینال استانبول

seminalis1jpg.jpg

هتل سمینال استانبول هتلی 4 ستاره می باشد که با میدان تکسیم که یکی از مهم ترین میدان های شهر استانبول می باشد 120 متر فاصله دارد. این هتل با فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها 20 کیلومتر فاصله دارد. هتل سمینال استانبول در سال 2007 برای گردشگران تور استانبول مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل به جاذبه های توریستی و مناطق تاریخی نزدیک می باشد و گردشگران تور استانبول که در این هتل اقامت دارند به آسانی می توانند به این مراکز دسترسی داشته باشند. 

امکانات هتل سمینال استانبول :

هتل سمینال استانبول دارای 7 طبقه و 88 اتاق را دارا می باشد که اتاق ها از امکاناتی برخوردار می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب ، وای فای و ...... برای گردشگران تور استانبول اشاره کرد. گردشگران تور استانبول می توانند در رستوران هتل سمینال استانبول انواع غذاهای محلی ترکی ، بین المللی و .... را سفارش داده و سرو کنند. از امکانات رفاهی هتل می توان به اتاق ماساژ ، آبگرم ، حمام ترکی ، استخر سرپوشیده و ..... برای گردشگران تور استانبول اشاره کرد.

دیگر امکانات و خدمات هتل سمینال استانبول :

پذیرش 24 ساعته ، صرافی ، کتابخانه ، سونا و ......

 seminalis2jpg.jpg

 seminalis3jpg.jpg

 seminalis4jpg.jpg

 جهت رزرو و خرید تور استانبول  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل کلاس استانبول

klasis1jpg.jpg

هتل کلاس استانبول یکی از هتل های 4 ستاره می باشد که در منطقه شهزاده باشی استانبول واقع شده است. این هتل زیبا در سال 1986 میلادی افتتاح شده است و در سال 2008 میلادی برای گردشگران تور استانبول مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل کلاس استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها 13 کیلومتر و با بازار بزرگ استانبول 15 دقیقه فاصله دارد. این هتل به دلیل نزدیکی به مراکز خرید و همچنین اماکن تاریخی هرساله پذیرای زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد. 

امکانات هتل کلاس استانبول :

هتل کلاس استانبول در 5 طبقه و دارای 129 اتاق می باشد که همه اتاق ها دارای امکاناتی می باشند. از جمله امکانات اتاق ها می توان به یخچال ، تلویزون ، وای فای ، مبلمان ، تخت خواب و ..... اشاره کرد. در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی ، بین المللی و ... برای گردشگران تور استانبول نیز طبخ می شود. از امکانات رفاهی هتل کلاس استانبول می توان به حمام ترکی ، استخر ، سونا ، اتاق ماساژ و .... برای گردشگران تور استانبول اشاره کرد. همچنین هتل دارای خدماتی از قبیل پذیرش 24 ساعته ، صرافی ، صندوق امانات ، خدمات لباسشویی و خشکشویی ، اجاره اتومبیل و ..... برای توریست های تور استانبول می باشد. 

 klasis2jpg.jpg

 klasis3jpg.jpg

 klasis4jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبولو اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل کناک استانبول

konak_is_1jpg.jpg

هتل کناک استانبول هتلی 4 ستاره می باشد که با میدان تکسیم که یکی از مهم ترین میدان های شهر استانبول می باشد 7 دقیقه فاصله دارد. این هتل زیبا در سال 1972 میلادی برای گردشگران تور استانبول بنا گردیده است. درضمن هتل کناک استانبول در سال 2012 میلادی بازسازی شده است. همچنین این هتل تا فرودگاه آتاتورک 18 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات هتل کناک استانبول :

هتل کناک استانبول در 7 طبقه و 117 اتاق را دارا می باشد که همه اتاق ها مجهز به تلویزیون ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای و .... می باشند. همچنین اتاق ها با تلفیقی از شیوه سنتی و مدرن طراحی شده اند . هتل کناک استانبول دارای 2 رستوران می باشد که گردشگران تور استانبول نوروز 96 می توانند انواع غذاهای ترکی ، بین المللی و .... را سفارش داده و سرو کنند. از دیگر امکانات و خدمات هتل می توان به پذیرش 24 ساعته ، صرافی ، خدمات لباسشویی و خشکشویی ، پارکینگ ، صندوق امانات ، امکانات ویژه معلولین و ... برای گردشگران تور استانبول نوروز 96 اشاره کرد. 

 konak_is_2_jpg.jpg

 konak_is_3jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل آلکاوکلر کبان استانبول

 kebanis1jpg.jpg

هتل آلکاوکلر کبان استانبول از هتل های 4 ستاره شهر استانبول به حساب می آید. این هتل با میدان تکسیم که یکی از مهم ترین میدان های این شهر می باشد 150 متر فاصله دارد. هتل دارای موقعیت جغرافیایی خوبی می باشد به همین خاطر هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد. 

امکانات هتل آلکاوکلر کبان استانبول :

هتل آلکاوکلر کبان استانبول دارای 84 اتاق می باشد که اتاق ها مجهز به یخچال ، تلویزیون ، مبلمان ، تخت خواب ، وای فای و ..... می باشند. در ضمن اتاق ها به سبک و شیوه ی آرت دکو طراحی شده اند. گردشگران تور استانبول نوروز 96 می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سفارش داده و میل کنند. همچنین هتل آلکاوکلر کبان استانبول دارای امکانات رفاهی از جمله استخر ، سونا ، جکوزی ، حمام ترکی و .... برای گردشگران تور استانبول نوروز 96 می باشد .

 kebanis2jpg.jpg

kebanis4jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول نوروز 96 و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول نوروز 96

تور استانبول اردیبهشت 96

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل گلدن هیل استانبول

goldenhil1تحل.jpg

هتل گلدن هیل استانبول 4 ستاره و در جاده ی ملت قرار گرفته که منطقه ای مرکزی بوده و به عنوان استانبول قدیمی شناخته می شود. هتل گلدن هیل استانبول به دلیل موقعیت مکانی خوب و قیمت مناسبی که دارد هر ساله پذیرای زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد.

امکانات هتل گلدن هیل استانبول :

هتل گلدن هیل استانبول دارای 97 اتاق می باشد. همه اتاق های هتل به مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، تلویزیون ، وای فای و ... مجهز می باشند و همچنین اتاق ها بالکن خصوصی و منظره ای زیبا رو به دریا دارند. در ضمن هتل گلدن هیل استانبول یک سالن spa دارد سالنی که گردشگران تور استانبول می توانند در آنجا از لحاظ روحی و فیزیکی آرامش خاصی پیدا کنند و لحظاتی به دور از استرس داشته باشند. گردشگران تور استانبول می توانند در سالن تناسب اندام هتل ساعاتی را به ورزش بپردازند.

دیگر امکانات و خدمات هتل گلدن هیل استانبول :

استخر سرپوشیده ، سالن زیبایی ، جکوزی و ...

goldenhil6jpg.jpg

goldenhil3jpg.jpg

goldenhil5jpg.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول

هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول هتلی 4 ستاره و شیک می باشد که در مرکز شهر استانبول واقع شده است. هتل تایتانیک سیتی استانبول به دلیل موقعیت مکانی بسیار خوب هرساله پذیرای زیادی از گردشگران تور استانبول می باشد. 

امکانات هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول :

هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول دارای 183 اتاق و سوئیت های زیبایی می باشد. همه ی اتاق های هتل دارای امکانات خوبی از قبیل تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ و ... می باشند. هتل تایتانیک سیتی استانبول دارای چندین رستوران می باشد که گردشگران تور استانبول می توانند انوع غذاهای بین المللی و اروپایی را سفارش داده و میل کنند. 

دیگر امکانات و خدمات هتل تایتانیک سیتی تکسیم استانبول :

سونا ، جکوزی ، آبگرم ، کافی شاپ ، لابی ، پارکینگ و ....

 جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل سیتی سنتر استانبول 

هتل سیتی سنتر استانبول هتلی 4 ستاره و لوکس می باشد. هتل سیتی سنتر در مرکز شهر استانبول قرار دارد. به همین خاطر گردشگران تور استانبول که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به مراکز خرید و اماکن تفریحی دسترسی داشته باتشند. در ضمن هتل سیتی سنتر استانبول تنها 100 متر با میدان تقسیم فاصله دارد. 

امکانات هتل سیتی سنتر استانبول :

هتل سیتی سنتر استانبول دارای اتاق های شیک و زیبایی می باشد. همه اتاق ها با دکوراسیون خاصی طراحی شده اند و دارای امکاناتی از قبیل تلویزیون ، مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ ، وای فای و ... می باشند. هتل سیتی سنتر دارای 2 رستوران می باشد که گردشگران تور استانبول می توانند غذاهای مورد علاقه خود را سفارش داده و میل کنند. همچنین گردشگران تور استانبول می توانند از امکانات رفاهی هتل که شامل حمام ترکی ، استخر ، جکوزی می شود بهترین استفاده را ببرند و لحظات خوشی را سپری کنند.

دیگر امکانات و خدمات هتل سیتی سنتر استانبول :

صرافی ، خشکشویی ، مینی بار ، پذیرش شبانه روزی و ....

 جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

هتل لارس پارک استانبول

هتل لارس پارک استانبول یکی از بهترین هتل های 4 ستاره شهر استانبول می باشد. این هتل شیک و زیبا در سال 2013 برای گردشگران تور استانبول بازسازی شده است. این هتل از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است و به مراکز خرید شهر استانبول نزدیکی دارد و می تواند بهترین انتخاب برای گردشگران تور استانبول باشد.

امکانات هتل لارس پارک استانبول :

هتل لارس پارک استانبول دارای 164 اتاق شیک و مدرن می باشد. همه اتاق های هتل دارای امکاناتی از جمله مبلمان شیک ، تلویزیون ، یخچال ، وای فای و ... می باشند. توریست های تور استانبول می توانند لحظاتی را در سالن بدنسازی ، استخر و یا حمام ترکی هتل سپری کنند. همچنین گردشگران عزیز تور استانبول در رستوران هتل می توانند انواع غذاهای ترکی ، مدیترانه ای و بین المللی را سفارش داده و میل کنند.

دیگر امکانات و خدمات هتل لارس پارک استانبول :

خدمات نگهداری از کودکان ، سالن زیبایی ، خشکشویی ، صرافی ، امکانات ویژه معلولین و ....

 

 

 

 جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 

 

هتل گلدن ایج 2 استانبول

هتل گلدن ایج 2 استانبول هتلی 4 ستاره و مدرن در قلب شهر استانبول واقع در میدان تقسیم می باشد. این هتل با فرودگاه 15 کیلومتر فاصله دارد. هتل گلدن ایج 2 استانبول از نظر موقعیت مکانی می تواند بهترین انتخاب برای گردشگران تور استانبول باشد.

امکانات هتل گلدن ایج 2 استانبول :

هتل گلدن ایج 2 استانبول در مجموع دارای 62 اتاق می باشد. اتاق ها با دکوراسیون شیکی طراحی شده اند و دارای امکاناتی از قبیل مبلمان شیک ، تخت خواب های بزرگ ، یخچال ، تلویزیون ، اینترنت و ..... می باشند. گردشگران تور استانبول می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی را به همراه نوشیدنی های محلی ترکی سفارش داده و سرو کنند. همچنین توریست های تور استانبول می توانند در سالن بدنسازی و یا استخر و ماساژ هتل لحظات خوبی را سپری کنند.

دیگر امکانات و خدمات هتل گلدن ایج 2 استانبول :

سالن کنفرانس ، حمام ترکی ، آرایشگاه ، میز بیلیارد و ...

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط :

تور استانبول پاییز 95 

تور استانبول آذر 95 

تور استانبول زمستان 95 

تور استانبول دی 95 

تور استانبول بهمن 95 

تور استانبول اسفند 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول ,مجلل ترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

حمام سمبرلیتاس استانبول

cemberlitas2.jpg

حمام سمبرلیتاس در خیابان سلطان احمد، در میدان سمبرلیتاس واقع شده است. در کنار این حمام تاریخی، بنای وزیر هان قرار دارد که توسط کنستانتین یکم بناشده است. مجتمع کپرولو محمود پاشا با مسجد، مدرسه و مقبره های تاریخی خود دقیقا روبروی حمام است و بنای وزیر هان و ساختمان دانشگاه قدیمی در کناره های آن می باشند. همچنین در نزدیکی حمام آثاری مثل مقبره سلطان محمود دوم، کتابخانه کپرولو ، مسجد و مدرسه اتیک پاشا، و مقبره علی بابا قرار دارد. این حمام به دستور سلطان نور بانو و توسط معمار سینان در سال 1584 تاسیس شده است. حمام سمبرلیتاس از نظر معماری بسیار زیبا می باشد و در آن انواع خدمات ماساژ، آبگرم و ... ارائه می گردد. مسافران تور استانبول می توانند ضمن بازدید از معماری شگفت انگیز این حمام ، از خدمات آن بهره مند شوند.

cemberlitas.jpg

cemberlitas1.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

 مسجد سلطان احمد استانبول 

مسجد سلطان احمد (مسجد آبی) یکی دیگر از جاذبه های توریستی اصلی استانبول است.مسجد آبی در محله سلطان احمد واقع شده است. این مسجد همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است. ورودی آن رایگان است، ولی در ساعات نماز به خصوص جمعه ها، ورود ممنوع است. اگر می خواهید از این مکان مذهبی دیدن کنید، یادتان نرود که لباس پوشیده به تن کنید. خانم ها روسری سرشان می کنند که در این محل مرسوم است. اگر یادتان رفت می توانید از مسجد یک روسری قرض کنید. این مسجد مکان خوبی برای زیارت گردشگران تور استانبول است.

 

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95 

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول , مکان های دیدنی استانبول , جاذبه های گردشگری ودیدنی استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل حیات پارک استانبول

هتل حیات پارک استانبول در سال 1922 میلادی در منطقه سیسلی شهر استانبول احداث و در سال 2008 بازسازی شده است.این هتل  5 ستاره در 8 طبقه و در مجموع از 180 اتاق و سوییت لوکس و شیک تشکیل شده است و آماده پذیرایی ارز مسافران تور استانبول می باشد.این هتل با اماکن تاریخی و توریستی نظیر مرکز کنوانسیون و نمایشگاه بین المللی استانبول 700 متر،کاخ دولمه باغچه 10 دقیقه، موزه هنرهای معاصر 15 دقیقه، مسجد آبی و کاخ توپکاپی و ایاصوفیه 30 دقیقه فاصله دارد.ایستگاه مترو عثمان بی 500 متر با هتل فاصله دارد. فاصله هتل حیات پارک استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول و فرودگاه سابیها به ترتیب 20 و 45 کیلومتر می باشد.

امکانات هتل حیات پارک استانبول:

رستوران انواع غذاهای دریای و بین المللی را سرو می کنند،پذیرش 24 ساعته،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، کافی شاپ، آسانسور، پارکینگ، استخر روباز و سرپوشیده، ترانسفر فرودگاه، صرافی، فروشگاه، کافی نت، صندوق امانات، گاو صندوق،لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، جکوزی، سونا،ماساژ و SPA،حمام سنتی ترکی و بخار،باشگاه بدنسازی،کرایه دوچرخه، سرویس نگهداری و مراقبت از کودکان، آرایشگاه و... در اختیار مسافران تور استانبول قرار میدهد و مسافران با انتخاب هتل حیات پارک استانبول ستاره سفر خوشی را سپری می کنند.

Park-Hyatt-Istanbul4.jpg

Park-Hyatt-Istanbul3.jpg

Park-Hyatt-Istanbul.jpg

Park-Hyatt-Istanbul2.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبولو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل سوئیس استانبول

hotelsooeis2.jpg

هتل سوئیس استانبول یکی از هتل های 5 ستاره شیک می باشد که در سال 1991 میلادی در منطقه بشیکتاش استانبول در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده و در سال 2014 مورد بازسازی قرار گرفت.این هتل در 16 طبقه و دارای  497 اتاق و 63 سوییت برپایی شده است و حاضر خدمت رسانی به میهمانان تور استانبول می باشد.هتل دارای 7 رستوران و کافی شاپ می باشد.قصر توپکاپی و ، بازار بزرگ و مسجد سلطان احمد استانبول 15 دقیقه با ماشین با این هتل فاصله دارند.این هتل با فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 17 کیلومتر فاصله دارد.این هتل نزدیک به منطقه نیسانتاسی است که این منطقه پر از مراکز خرید و فروشگاه است.

hotelsooeis3.jpg

hotelsooeis1.jpg

امکانات هتل سوئیس استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، لاندری، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،تهویه مطبوع، بار،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان، صندوق امانات، سرویس مراقبت از کودکان، استخر روباز و سرپوشیده، ماساژ، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم و SPA، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار، تنیس،سالن بدنسازی، اینترنت پرسرعت و... میهمانان می توانند با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

hotelsooeis5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

مطالب مرتبط:

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول آذر 95 

تور استانبول زمستان 95

تور استانبول دی 95

تور استانبول بهمن 95

تور استانبول اسفند 95

تور استانبول نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل هیلتون بسفر استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Hilton Bosphorus Hotel

هتل هیلتون بسفر استانبول Istanbul Hilton Bosphorus Hotel یکی از هتل‌های خیلی خوب و قدیمی 5 ستاره می‌باشد که در سال 1955 میلادی در مرکز قسمت اروپایی و منطقه سیسلی شهر استانبول بنا شده است و تنها چند دقیقه با خیابان تکسیم استانبول فاصله دارد. این هتل در 12 طبقه و در مجموع با 500 اتاق و سوییت مجلل و زیبا خود لحظات شاد و خوشی را برای گردشگران تور استانبول به ارمغان می‌آورد. مناطق تجاری و گردشگری استانبول مانند تکسیم و خیابان استقلال تنها چند دقیقه با هتل فاصله دارند و اماکن توریستی و تاریخی استانبول نظیر مسجد آبی ، بازار بزرگ ، کاخ دلمه باغچه ، گالاتا تاور و... از محل‌های توریستی نزدیک به هتل هیلتون بسفر استانبول می‌باشند. هفت رستوران و کافه هتل از قبیل رستوران تراس هتل مشرف به تنکه بسفر ، کافه استخر و... با انواع غذاهای بین المللی ، میان وعده‌ها و انواع نوشیدنی‌ها آماده پذیرایی از مسافرانتور استانبول می‌باشند.فاصله هتل هیلتون بسفر استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول حدود 22 کیلومتر می‌باشد. همچنین این هتل با دارا بودن 27 سالن کنفرانس و ضیافت با ظرفیت 10 تا 3000 نفر آماده برگزاری مجالس،کنفرانس‌ها،ضیافت‌ها و... شما می‌باشد. این هتل آخرین بار در سال 1997 به طور کامل باز طراحی شده است.هتل هیلتون بسفر استانبول جزء زیر مجموعه هتل‌های هیلتون می‌باشد و در سال 2015 به عنوان یکی از 10 هتل برتر شهر استانبول انتخاب شده است.

-هیلتون-بسفر-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل هیلتون بسفر استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع اتاق‌ها،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،آسانسور،اینترنت پرسرعت بی‌سیم رایگان،کافه لانژ،استخر روباز و سربسته،ماساژ درمانی و SPA،سالن ورزشی و بدنسازی،زمین تنیس،حمام سنتی ترکی،پارکینگ،27 سالن کنفرانس و ضیافت و...

-هیلتون-بسفر-استانبول-1.gif

-هیلتون-بسفر-استانبول-2.gif

-هیلتون-بسفر-استانبول-3.gif

-هیلتون-بسفر-استانبول-4.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل فورسیزن بسفر استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Four Season Bosphorus Hotel

هتل فورسیزن بسفر استانبول Istanbul Four Season Bosphorus Hotel یکی از هتل‌های خوب 5 ستاره می‌باشد که در سال  میلادی از یک کاخ عثمانی قرن نوزدهم به یک هتل مدرن تبدیل شده است.این هتل در کناره تنگه بسفر و منطقه بشیکتاش شهر استانبول واقع شده است و با 4 طبقه و در مجموع با 170 اتاق و سوییت مجلل و زیبا مکان مناسبی برای اقامت گردشگران تور استانبول می‌باشد.جاذبه‌های تاریخی و توریستی شهر استانبول مانند مسجد سلیمانیه،مسجد آبی،بازار ادویه و... تنها کمتر از یک کیلومتر با هتل فاصله دارند.فاصله هتل فورسیزن بسفر استانبول تا فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه حدود 25 کیلومتر می‌باشد. میهمان تور استانبول می‌توانند در فضایی رو به تنگه بسفر از غذاهای ترکی و ایتالیایی رستوران هتل لذت ببرند.همچنین شما می‌توانید با پرداخت شارژ بیشتر از ترانسفر با قایق فرودگاه تا هتل همراه با قایق لوکس بهره ببرید.این هتلجزء زیر مجموعه هتل‌های چهارفصل می‌باشد.این هتل در سال 2015 به عنوان یکی از 10 هتل برتر شهر استانبول انتخاب شده است.

-فورسیزن-بسفر-استانبول.gif

-فورسیزن-بسفر-استانبول-2.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل فورسیزن بسفر استانبول :

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،آسانسور،استخر روباز و سربسته،سونا و جکوزی،ماساژ درمانی و SPA،حمام سنتی ترکی،سالن ورزشی،لاندری و خشکشویی،پارکینگ،ترانسفر فرودگاهی و... .

-فورسیزن-بسفر-استانبول-3.gif

-فورسیزن-بسفر-استانبول-4.gif

-فورسیزن-بسفر-استانبول-5.gif

-فورسیزن-بسفر-استانبول-6.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل سورملی استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Surmeli Hotel

هتل سورملی استانبول Istanbul Surmeli Hotel هتل 5 ستاره است که در سال 1985 میلادی در 20 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه و 4 کیلومتری میدان تکسیم استانبول بنا شده است.این هتل در 13 طبقه و دارای 205 اتاق و سوییت و اتاق فامیلی است و آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد. هتل سورملی استانبول در منطقه تجاری، تفریحی Gayreteppeقرار دارد. در این هتل مرکز سلامت و سالن ورزشی برای استفاده میهمانان تور استانبول وجود دارد.هتل سورملی استانبول به شبکه اصلی حمل و نقل دسترسی خوبی دارد.همچنین به منظور رفاه حال مسافران تور استانبول یک صرافی نیز در هتل وجود دارد.این هتل در سال 2013 به طور کامل بازسازی شده است.

-سورملی-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل سورملی استانبول:

رستوران بین المللی،سرویس مراقبت از کودکان،سرو صبحانه در اتاق،خانه داری، اتوکشی، لباسشویی، خشکشویی، امکانات جلسه و ضیافت، مرکز تجارت، صرافی،رنت کار، فروشگاه، آرایشگاه، پذیرش شبانه روزی، آسانسور،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان،تهویه مطبوع، بار،سیستم گرمایش، سونا، حمام سنتی ترکی و بخار، ماساژ، استخر روباز و...

-سورملی-استانبول-لابی.gif

-سورمالی-استانبول-رستوران.gif

-سورمالی-استانبول-استخر.gif

-سورمالی-استانبول-اتاق-2.gif

-سورمالی-استانبول-اتاق-1.gif

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول, بهترین هتل های استانبول , مجلل ترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

  هتل کریستال استانبول

هتل کریستال استانبول  تنها در چند قدمی میدان تقسیم و ۱۰۰ متری ایستگاه اتوبوس هایا قرار دارد و اقامت راحتی را در این هتل 4 ستاره داشته باشید. هتل در پاسخگویی به علایق متفاوت میهمانان و متناسب با نیاز آنان، اتاقهای متنوعی را از اتاقهای استاندارد و بزرگ گرفته تا سوئیت های شیک و کوچکتر در اختیار آنان قرار داده است. دسترسی به اینترنت بیسیم و رایگان از دیگر ویژگی اتاقها بوده که ارتباط با محل کار و خانواده را در طی سفر آسان ساخته است.

 هتل کریستال استانبول هر اتاق دارای حمام اختصاصی، تخت‌خواب دونفره، خط تلفن مستقیم، تلویزیون صفحه تخت ، اینترنت پرسرعت بی‌سیم (با هزینه‌ی اضافی)، گاوصندوق دیجیتال و مینی‌بار است. سیستم تهویه‌ی مطبوع و گرمایش مرکزی است که از خدمات تمامی اتاق ها میباشد.

امکانات هتل کریستال استانبول:

هتل از یک مرکز تفریحی مجهز نیز برخوردار بوده که شامل استخر سرپوشیده، حمام ترکی و سونا میباشد.مهمانان می‌توانند پس از یک روز طولانی، از آسودن در استخر سرپوشیده‌، حمام ترکی، سونا و با ماساژدرمانی (با هزینه‌ی اضافی) لذت ببرند. انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی در رستوران هتل کریستال استانبول سرو می‌شود. گردشگران تور استانبول باانتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

 

هتل لیون استانبول

هتل لیون استانبول که در ترکیه در مرکز استانبول قرار دارد ویکی از شیک ترین و مدرن ترین هتل های استانبول محسوب می شود.این هتل  4 ستاره به میدان تکسیم یا تقسیم نزدیک می باشد که حدود ۴۵۰ متر با آن فاصله دارد. هتل لیون استانبول در فاصله ۲ کیلومتری از دانشگاه قرار دارد و همچنین ۱۵ دقیقه با موزه ایا صوفیه حدود ۵ دقیقه با خیابان استقلال و کمتر از ۲ کیلومتر با قصر دولماباغچه فاصله دارد و برای رفتن به بازار بزرگ شهر ۲ کیلومتر راه را باید پیمود.

امکانات هتل لیون استانبول:

فکس وکپی ،گاوصندوق،آسانسور ،سیستم تهویه هوا، استخر و حمام ترکی ،دارای سوئیت های خانوادگی ،اتاق های با طراحی و چیدمان منحصر به فرد وجذاب ودیدنی میباشد.خشکشویی،لباسشویی،مینی بار ،ماهواره واتوکشی می باشد. در رستوران این هتل انواع غذاهای محلی ترکیه و بین المللی سرو می شود .

 هتل خدمات منحصربه فردی را به گردشگران تور استانبول ارائه می دهد .

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول شهریور 95

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل دابل تری هیلتون پیاله پاشا استانبول 

dabultreehilton.jpg

هتل دابل تری هیلتون پیاله پاشا در منطقه بیوگلو  استانبول قرار دارد ، فاصله این هتل 5 ستاره لغایت معروف تکسیم و خیابان استقلال 3 کیلومتر ‏می باشد. شما می توانید به راحتی با چند دقیقه پیاده روی به قلب شهر استانبول و فروشگاهها و رستوران های آن برسید. منطقه ‏تاریخی و کهن سلطان احمد نیز 5 کیلومتر از این هتل فاصله دارد که با فاصله کمی از آن می توانید مناطق تاریخی سرشناس ‏استانبول نظیر مسجد آبی ، کاخ توپکاپی و ایاصوفیه و بازار معروف "گرند بازار" را  مسافران تور استانبول از این مناطق بازدید می نماید. نزدیک ترین فرودگاه به این هتل ‏فرودگاه بین المللی آتاتورک می باشد که 18.5 کیلومتر فاصله دارد. ‏

dabultreehilton5.jpg

خدمات هتل دابل تری هیلتون پیاله پاشا استانبول :

 اتاق های این هتل حائز فضایی وسیع هستند و امکاناتی نوین دارند، این اتاق ها دارای طراحی و چیدمان شاد و گرم  می باشد و مجهز به تهویه کننده هوا ، تلویزیون صفحه ‏تخت و حمام اختصاصی می باشند. رسپشن هتل به صورت 24 ساعته پاسخگو می باشد. این هتل یک باشگاه ورزشی ، مرکز ‏اسپا و زیبایی نیز دارد. شما وانگهی می توانید از استخر سرپوشیده و خدمات مشت و مال نیز مستفیض شوید.برای افرادی که قرارهای ملاقات کاری و کنفرانس نیز دارند این هتل سالن کنفرانس مجهز در اختیارشان قرار می دهد.گردشگران تور استانبول با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری کنند. ‏‏ ‏ ‏

dabultreehilton1.jpg

 dabultreehilton4.jpg

 dabultreehilton6.jpg

 dabultreehilton7.jpg

dabultreehilton3.jpg

dabultreehilton2.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول شهریور 95

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

تور استانبول آبان 95

تور استانبول نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل دابل تری هیلتون پیاله پاشا استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ریکسوس پرا استانبول

هتل ریکسوس پرا یکی از هتل های لوکس استانبول میباشد.این هتل 5 ستاره در 200 متری خیابان معروف استقلال قرار دارد. از نظر دسترسی به حمل و نقل عمومی این امکان برای مسافران تور استانبول فراهم است که با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل به ایستگاه متروی تکسیم رسیده و به منطقه تاریخی سلطان احمد رفته و از جاذبه های توریستی آنجا دیدن کنند. در کافه رویال این هتل می توان از انواع نوشیدنی ها و اسنک های خوشمزه همراه با چشم انداز زیبای شاخ طلایی لذت برد. فاصله هتل ریکسوس پرا تا فرودگاه آتاترک حدود 30 کیلومتر است.

امکانات هتل ریکسوس پرا استانبول:

این هتل دارای 116 اتاق است که اتاق ها مجهز به وای فای 128 کیلو بایت، مینی بار، حمام، سیستم تهویه و ... هستند و بعضی از اتاق ها چشم انداز زیایی از شاخ طلایی دارند.تراس، سونا، باشگاه، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، بار، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، آسانسور و.. را نام برد. مسافران تور استانبول با اقامت در هتل ریکسوس پرا استانبول می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

هتل گرین پارک مرتر استانبول

هتل گرین پارک مرتر استانبول در منطقه ای قراردارد که مرکز مد و صنعت نساجی شهر استانبول به شمار می رود ، این هتل  ۵ ستاره از لحاظ جغرافیایی جایگاه ویژه ای دارد ، چرا که به مرکز خرید معروف مرتر ، وسایل حمل و نقل عمومی مثل مترو و نمایشگاه سی ان آر بسیار نزدیک است .  هتل گرین پارک مرتر ساختمان و بنایی مدرن داشته و از دکوراسیون و معماری روز بهره برده ، پرسنلی که با این هتل همکاری دارند برخوردی شایسته با میهمانان تور استانبول داشته و کامل ترین سرویس دهی را ارائه می دهند . برخورداری از خدمات منحصر به فرد و با کیفیت ، فضای سبز و سرویس گشت درون شهری و برون شهری و بسیاری امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی فضای داخلی و خارجی پاکیزه و مرتب ، از ویژگی های ممتاز هتل گرین پارک مرتر به شمار می روند . در ضمن فرودگاه بین المللی آتاتورک در ۲۰ کیلومتری هتل واقع شده است. هتل ۵ ستاره گرین پارک مرتر ده دقیقه با ماشین تا مرکز شهر استانبول فاصله دارد که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود. 

امکانات هتل گرین پارک مرتر استانبول:

شامل ۱۷۳ اتاق استاندارد ، خانوادگی ، وی آی پی و سوئیت لوکس و منحصر به فرد می باشد . امکانات هتل گرین پارک مرتر سازگار با نیاز های کلیه میهمانان تور استانبول با هر سن و موقعیتی طراحی شده و شامل امکاناتی متنوع و منحصر به فرد می باشد : استخر سرپوشیده و روباز ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار ، سالن ورزشی پیشرفته ،  سونا و جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، سولاریوم ، میز پینگ پنگ ، سرویس نگه داری از کودک ،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، دو رستوران با فضایی با شکوه ، دو کافه ، کرایه اتومبیل ، تاکسی سرویس و . . . اشاره نمود . در ضمن هر یک از این امکانات به بهترین شکل و در شرایطی استاندارد به گردشگران تور استانبول ارائه شده تا رضایت آنها را به دست آورده و اقامتی سرشار از لحظه های مفرح و شاد را برای ابشان بر جای بگذارد.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول شهریور 95

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل نیپون استانبول

هتل نیپون استانبول در نردیکی میدان تکسیم استانبول قرار دارد و طراحی آن برگرفته از سبک ژاپنی می باشد.به همین دلیل دسترسی این هتل به انواع رستوران ها، موزه ها، گالری ها، مراکز خرید، وسایل حمل و نقل عمومی بسیار خوب می باشد و مسافران تور استانبول به راحتی می توانند در خیابان معروف استقلال به گشت و گذار بپردازند. این هتل 4 ستاره در مجموع 171 اتاق می باشد که دارای امکانات تلویزیون، حمام، اینترنت رایگان، مینی بار می باشند. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاتورک 19/3 کیلومتر است. این هتل دارای رستورانی است که انواع غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی در آنجا سرو میی شود و صبحانه بوفه نیز تهیه می کند.

امکانات هتل نیپون استانبول:

اتاق های این هتل همگی وای فای رایگان دارند و با سیستم تهویه هوا، مبلمان مدرن، تلویزیون صفحه تخت و یک یخچال کوچک تجهیز شده اند. برخی اتاق ها حتی یک آشپزخانه کوچک و یک جکوزی در حمام دارند.

nippon.jpg

nippon1.jpg

nippon6.jpg

 پارکینگ رایگان، باشگاه، رستوران، خدمات تور، واکس، اتوکشی، لاندری، اجاره اتومبیل، روزنامه، سیستم تهویه، آسانسور، ماساژ ، سالن کنفرانس، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی ،لابی،کافی شاپ،سفره خانه سنتی،سفره خانه بام هتل و.. از امکاناتهتل نیپون استانبول است.

مسافران تور استانبول با انتخاب این هتل از سفر خود لذت میبرند. 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول شهریور 95

تور استانبول پاییز 95

تور استانبول مهر 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل نیپون استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل کریستال استانبول

هتل کریستال استانبول دارای بهترین موقعیت در نزدیکی میدان تقسیم که قلب مدرن استانبول به شمار میرود و 100 متری ایستگاه اتوبوس Hava و در کنار خطوط حمل و نقلی سراسری شهر استانبول می باشد.هتل در پاسخگویی به علایق متفاوت میهمانان و متناسب با احتیاجات انان ، اتاقهای متنوعی را از اتاقهای استاندارد و بزرگ گرفته تا سوئیت های شیک و کوچکتر در اختیار  مسافران تور استانبول  قرار داده است.

 

خدمات هتل کریستال استانبول

دسترسی به اینترنت بیسیم و رایگان در اتاقها ،مرکز تفریحی مجهز که شامل استخر سرپوشیده، حمام ترکی و سونا هست.با پرسنلی مجرب که تمام تلاش خود را می کنند تا مسافران تور استانبول سفری دل نشین و راحتی را داشته باشند در اطرافهتل کریستال استانبول بوتیک ها، مراکز خرید رستوران دار و بارهای فراوان می باشد همچنین  ایستگاه های نزدیک تراموا و اتوبوس، دسترسی به اقصی نقاط شهر را آسان ساخته اند و این موقعیت هتل یکی از ویژگی برتر برای انتخاب این هتل برای اقامت میهمانان تور استانبول می باشد

هتل میم استانبول

یکی از هتل های خوب و زیبای استانبول هتل 4 ستاره میم استانبول است که در منطقه نیسنتاسی استانبول قرار گرفته است.هتل میم استانبول دارای اتاق هایی بسیار شیک و تمیز و با امکانات مناسب و عالی در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. کارکنان این هتل خوش رفتار و مسلط به زبان انگلیسی می باشند که از ویژگی های خوب این هتل است. هتل میماستانبول در مجاورت میدان تقسیم و کاخ دلمابه می باشد . این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ۱۸ کیلومتر و همچنین ایستگاه های نقلیه عمومی 10 کیلومتر فاصله دارد. رستوران گائودی هتل میم استانبول دارای منو غذاهای بین المللی و ترکی برای مسافران تور استانبول می با شد . در این هتل کافه بار بسیار خوب که بصورت شبانه روزی برای پذیرایی باز می باشد و مسافران تور استانبول می توانند در این کافه بار انواع نوشیدنی ها بنوشند.

 

امکانات هتل میم استانبول:

محل مخصوص کشیدن سیگار و سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، ترانسفر فرودگاهی برای مسافران تور استانبول ، فکس و کپی, اینترنت, خدمات خانه داری, کارکنان مسلط به زبان انگلیسی, رستوران, کافه, بار و.... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل کریستال استانبول

هتل کریستال استانبول

هتل کریستال استانبول (Crystal Hotel Istanbul) در شمار هتل های 4 ستاره استانبول قرار دارد و در نزدیکی میدان تقسیم واقع شده است. و یکی از لوکس ترین هتل های چهار ستاره استانبول محسوب می شود. این هتل دارای اتاق های بزرگ و تمیز می باشد که مجهز به  تلویزیون صفحه تخت، چای و قهوه ساز و اینترنت آزاد می باشند. در اطراف هتل تعداد زیادی از بوتیک ها، رستوران ها و بارها در دسترس است. این هتل از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است و در نزدیکی تراموا و مترو قرار دارد از این رو توجه بسیاری از گردشگران تور استانبول را به خود جلب می نماید.

آدرس هتل کریستال استانبول : Receppasa Caddesi No:7,34437 Istanbul

پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول , استخر سرپوشیده , سونا , جکوزی , حمام ترکی , رستوران , گاو صندوق , بار , تهویه هوا , اتاق ویژه غیر سیگاریها , روزنامه , رستوران , فکس/فتوکپی , خشکشویی , تبدیل ارز , اسانسور و ...
 
هتل کریستال استانبول
 
هتل کریستال استانبول
 
هتل کریستال استانبول
 
هتل کریستال استانبول
 
هتل کریستال استانبول
 
هتل کریستال استانبول
 
 


:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل کریستال استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل یورو پلازا استانبول

هتل یورو پلازا استانبول در 20 کیلومتری فرودگاه آتاتورک ودر مرکز شهر استانبول در منطقه تقسیم ودر میان مراکز خرید استانبولقرار گرفته است .هتل یورو پلازا 4 ستاره مجموعا دارای ۱۵۸ اتاق برای گردشگران تور استانبول دارد که از این تعداد، ۱۱۷ اتاق آن استاندارد، ۳۹ اتاق ویژه و ۲ سوئیت نیز شامل این اتاق ها می شود. علاوه بر این شما می توانید از اتاق هایتان در این هتل منظره زیبای تاج زرین و شهر تاریخی استانبول را نیز مشاهده کنید.این هتل دارای موقعیت عالی برای گردشگران و علاقه مندان تور استانبول می باشد.

خدمات اتاق ها:

تمامی اتاق ها شامل  تلویزیون، بار، تهویه هوا، خدمات ۲۴ساعته، حمام، سشوار، ماهواره، تلفن مستقیم  می باشند و اتاق ها دارای دکوراسیون شیک و مدرن می باشد.

امکانات هتل یورو پلازا استانبول:

هتل یورو پلازا دراستانبول مجهز به یکی از بهترین رستوران های استانبول است, در رستوران هتل یورو پلازا استانبول می توانید همزمان با صرف غذاهای لذیذش و استفاده از خدمات بی نظیر آن از دیدن غروب زیبای استانبول در رستوران نیز لذت ببرید.

هتل یورو پلازا با استخرهای سرپوشیده و سرباز، باشگاه سلامت با حمام بخار، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ ، سالن ورزشی و خدمات به صورت سر پوشیده و سرباز می تواند سازنده ی یک روز پر نشاط برای مسافران تور استانبول باشد.گردشگران تور استانبول باانتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل یورو پلازا استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل نیپون استانبول

هتل نیپون استانبول

هتل نیپون استانبول در شمار هتل های 4 ستاره استانبول قرار دارد و در چند قدمی میدان تکسیم استانبول واقع شده است و فاصله آن تا این میدان معروف 5 دقیقه پیاده روی می باشد. از این رو دسترسی این هتل برای مسافران تور استانبول به انواع رستوران ها، موزه ها، گالری ها، مراکز خرید، وسایل حمل و نقل عمومی بسیار خوب می باشد. این هتل دارای 171 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، حمام، اینترنت رایگان، مینی بار می باشند. این هتل تا فرودگاه آتاتورک 19/3 کیلومتر فاصله دارد. هتل دارای صبحانه بوفه می باشد و رستورانی است که انواع غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی در آنجا برای میهمانان تور استانبول سرو میی شود.

امکانات هتل نیپون استانبول :

پارکینگ رایگان، باشگاه، رستوران، خدمات تور، واکس، اتوکشی، لاندری، اجاره اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور استانبول ، روزنامه، سیستم تهویه، آسانسور، ماساژ و ...

هتل نیپون استانبول

هتل نیپون استانبول

هتل نیپون استانبول

هتل نیپون استانبول

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول مرداد 95

تور استانبول شهریور 95

قیمت تور استانبول



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل نیپون استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ریوا استانبول

هتل ریوا استانبول

 هتل ریوا استانبول در شمار هتل های 4 ستاره استانبول قرار دارد و در 200 متری میدان تکسیم، در محله توریستی استانبول واقع شده است از این رو توجه بسیاری از گردشگران تور استانبول را به خود جلب می نماید. این هتل دارای 71 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه، حمام، سشوار، روم سرویس هستند. در رستوران این هتل صبحانه به صورت بوفه برای میهمانان تور استانبول سرو می شود. خیابان معروف استقلال با مغازه ها و رستوران های بسیارش تنها در چند قدمی این هتل قرار دارد و می توان با 5 دقیقه پیاده روی از این هتل به این خیابان زیبا رسید. در میدان تکسیم نیز انواع وسایل حمل و نقل عمومی جهت رفت و آمد گردشگران تور استانبول محیاست.

آدرس هتل ریوا استانبول : Aydede Cad. No:8 Talimane, Beyoglu, 80090 Istanbul, Turkey

امکانات هتل ریوا استانبول :

اتاق جلسه مجهز، اتاق کنفرانس، رستوران، بار، اجاره اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور استانبول ، پذیرش 24 ساعته، خدمات تور، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، آسانسور و ...

هتل ریوا استانبول

هتل ریوا استانبول

هتل ریوا استانبول

هتل ریوا استانبول

 

هتل گرند ازتانیک استانبول

هتل گرند ازتانیک استانبول

هتل گرند ازتانیک استانبول در شمار هتل های 4 ستاره استانبول قرار دارد و در منطقه تکسیم استانبول واقع شده است این هتل دارای 193 اتاق می باشد که کلیه اتاق ها دارای امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، تلویزیون، ماهواره، سیستم تهویه، مینی بار، چای|قهوه ساز و ... می باشند. همه اتاق ها با رنگ های گرم  طراحی و با مبلمان چوبی دکوربندی شده اند. رستوران این هتل انواع غذاهای مخصوص و بین المللی را به میهمانان تور استانبول ارائه می دهد. این هتل تا کاخ دلمه باغچه 1 کیلومتر فاصله دارد و هتل برای گردشگران تور استانبول می تواند تورهای گردشی در نظر بگیرد. 

آدرس هتل گرند ازتانیک استانبول  : Topcu Cad. No:9 Talimhane Taksim , Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

امکانات هتل گرند ازتانیک استانبول :

سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور استانبول ، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان و ... 

هتل گرند ازتانیک استانبول

هتل گرند ازتانیک استانبول

هتل گرند ازتانیک استانبول

هتل گرند ازتانیک استانبول

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول مرداد 95

تور استانبول شهریور 95

قیمت تور استانبول

تور لحظه آخری استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول, لوکس ترین هتل های استانبول, مجلل ترین هتل های استانبول ,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل کالیفرنیا استانبول

از هتل های خوب و مناسب استانبول هتل 3 ستاره کالیفرنیا است که از نظر موقعیت مکانی بسیار مناسب است. هتل کالیفرنیا استانبول در نزدیکی مکان های دیدنی و تاریخی شهر از جمله مسجد سلطان احمد و موزه باستان شناسی, بازار بزرگ  استانبول و  بسیار به فرودگاه و راه آهن نزدیک می باشد. این هتل دارای 20 اتاق و سوئیت های خانوادگی که هر کدام مجهز و تمیز در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل تراسی برای آفتاب گرفتن مسافران تور استانبول جهت ریلکس کردن فراهم کرده و همچنین صرافی در اختیار آنها گذاشته است. هتل کالیفرنیا استانبول برای مسافران تور استانبول بهترین امکانات را فراهم کرده است. 

 

امکانات هتل کالیفرنیا استانبول: 

اتو کشی ، پذیرش و ترخیص خصوصی ، ترانسفر فرودگاه مخصوص مسافران تور استانبول ، خانه داری ، خشکشویی ، ارائه خبرنامه ،سرویس مستخدم ، فکس و کپی و کرایه اتومبیل و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل سیرین گلد استانبول

یکی از هتل های 3 ستاره خوب استانبول هتل سیرین گل است که در منطقه کوم کاپی استانبول قرار گرفته است. هتل سیرین گلد استانبول دارای اتاق های خوب و تمیز با امکاناتی مناسب در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. اتاق ها دارای مینی بار رایگان مخصوص مسافران تور استانبول می باشد. رستوران و درینکینگ بار این هتل به صورت ۲۴ ساعت آماده پذیرایی از مسافران است. فاصله هتل سیرین گلد استانبول تا  مسجد بلو ۱٫۴ کیلومتر, تا حاجی سوفیا ۱٫۷ کیلومتر, تا مکان توپ کاپی ۲ کیلومتر می باشد. در تمامی مکان های این هتل اینترنت وجود دارد و به صورت رایگان در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. هتل سیرین گلد استانبول برای مسافران تور استانبول سفر خوشی را آرزو می کند.

 

امکانات هتل سیرین گلد استانبول:

سرویس شاتل(شارژی)،اجاره ماشین برای مسافران تور استانبول، اجاره دوچرخه، ایرپورت شاتل(شارژی), اجازه ورود حیوان به هتل و اتاقتان, پارکینگ شخصی, اینترنت وای فای, رستوران, درینکینگ بار 24 ساعته, رستوران با انواع غذاهای دریایی و .... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

 

هتل گرند اونال استانبول

یکی از هتل های خوب استانبول هتل 3 ستاره گرند اونال می باشد که در مرکز استانبول نزدیکی به میدان آکسارای قرار گرفته است. هتل گرند اونال استانبول دارای 100 اتاق زیبا و مدرن که منظره ای زیبا رو به دریا دارد و هر اتاق دارای یک تلویزیون ال سی دی و حمام و اینترنت در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول  استخر روبسته کوچک ، سالن ماساژ ، سالن اسپا ، حمام ترکی و سونای خشک فراهم کرده است تا مسافران از سفر خود لذت ببرند.

 

امکانات هتل گرند اونال استانبول :

رستوران با سرو غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی,  استخر روبسته کوچک ، سالن ماساژ ، سالن اسپا مخصوص مسافرانتور استانبول ، حمام ترکی, سونای خشک, سالن همایش, اینترنت, پذیرش 24 ساعته و... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

تور استانبول تیر 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تیر 95

 تور استانبول مرداد 95

تور استانبول تعطیلات مرداد 95 

تور استانبول تعطیلات شهریور 95 

تور استانبول شهریور 95 

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل استانبول , مجلل ترین هتل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آلبیناس استانبول

یکی از زیبا ترین هتلی که در استانبول وجود دارد،هتل آلبیناس استانبول است. این هتل یک هتل ۴ ستاره میباشد. این هتل واقع در مرکز استانبول است.نزدیکی آن به بازار آستارا و  مسجد”بلو” هم باعث جذب مسافران تور استانبول میباشد.این هتل با امکانات فوق لوکس و مدرن آماده ی میزبانی مهمانان عزیز است.

امکانات هتل آلبیناس استانبول:

این هتل ۲۸ اتاق دارد که همه آن ها مجهز به کولر، تلوزیون ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان است.تمامی اتاق ها دارای سرویس بهداشتی شخصی هستند.شما میتوانید در اتاق ها به اینترنت پرسرعت و رایگان وای فای متصل شوید و همچنین در اتاق شما یک ماهواره نصب شده است تا شما بتوانید برنامه موردعلاقه خود را از تلویزیون ببینید.همچنین یکی از ویژگی های خوب هتل آلبیناس استانبول این است که اگر شما بچه دارید و میخواهید به داخل شهر بروید میتوانید بچه تان را در اینجا بگذارید و آن ها از بچه هایتان مراقبت میکنند.(همچنین یک تلوزیون در لابی نیز وجود دارد.)

در این هتل یک رستوران و یک کافی شاپ وجود دارد شما مسافران تور استانبول میتوانید به کافه شاپ رفته و نوشیدنی موردعلاقه خود را سفارش داده یا اینکه به رستوران رفته و غذای موردعلاقه خود را سفارش بدهید و از ان لذت ببرید یا اینکه شما میتوانید با سفارش دادن به اتاقتان بروید و آن ها برایتان بیاورند.بیزینس سنتر این هتل به صورت ۲۴/۷ باز است.که شامل یک اتاق کنفرانس و پارکینگ رایگان میباشد.

 

هتل گرند گولسوی استانبول 

هتل گرند گولسوی استانبول در شهر استانبول واقع شده است.این هتل  4 ستاره در محله شاهزاده باشی قرار گرفته است و به تازگی بازسازی شده است. فاصله این هتل تا میدان تقسیم فقط ۱۰ دقیقه است.هتل گرند گلسوی استانبول دارای ۱۳۸ اتاق می باشد و ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به گردشگران محترم تور استانبول می باشد.

امکانات هتل گرند گولسوی:

این هتل مجلل اقامت لوکسی را همراه با امکانات با کیفیت به مسافران خود ارائه میدهد.امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، سولاریوم ، استخر سر پوشیده ، استخر سرباز و سرپوشیده می باشد.همچنین علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری می توانند در اتاق بازی، به انواع بازیهای کامپیوتری بپردازند. این هتل با داشتن فروشگاه های متعدد به خود میبالد. مسافران می توانند در فعالیت هایی نظیر سالن بیلیارد، سالن بدنسازی ،بولینگ شرکت کنند. مسافران تور استانبول می توانند در هتل گرند گولسوی اقامت خوشی را داشته باشند.


 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول, بهترین هتل های استانبول , مجلل ترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل وو استانبول

هتل وو استانبول هتلی 5 ستاره که در سال 2007 در فاصله 5 کیلومتری از دریای مرمره افتتاح شده است . از نظر امکانات بسیار ایده آل می باشد.این هتل نزدیک فرودگاه اتاتورک قرار دارد. این هتل در مجموع از 275 اتاق تشکیل شده است و ایستگاه مترو در چند قدمی این هتل می باشد. در نزدیکی هتل مرکز تجارت جهانی و مرکز نمایشگاهی CNR قرار گرفته دارد. این هتل تا مرکز شهر استانبول 16 کیلومتر فاصله دارد. مکان های دیدنی و تاریخی استانبول از جمله ایاصوفیه , کاخ توپکاپی و مسجد کبود 20 دقیقه با هتل فاصله دارد.

اتاق‌های هتل وو استانبول بسیار شیک و مجلل به همراه تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های خصوصی، تهویه‌ی مطبوع مجزا با پنل کنترل دیجیتال و گاوصندوق هستند حمام اختصاصی با وان و سشوار، خط تلفن مستقیم، اینترنت، مینی‌بار، سیستم گرمایش، چای/قهوه‌ساز و تخت دونفره یا کینگ‌سایز نیز از سایر امکانات اتاق های برای گردشگران تور استانبول می باشد.

امکانات هتل وو استانبول:

در این هتل کافه، آرایشگاه ، بار و رستوران،یک سالن کنفرانس با اینترنت بی‌سیم پرسرعت (با هزینه‌ی اضافی) نیز برای رفاه میهمانان وجود دارد مهمانان هتل وو استانبول می‌توانند از خدمات خشک‌شویی و سرو غذا در اتاق نیز با پرداخت هزینه‌ی اضافی استفاده کنند ، زمین بازی نیز در اختیار کودکان گذاشته می‌شود.اتومبیل کرایه نیز بنا به درخواست میهمانان، در اختیار آنان قرار خواهد گرفت. مسافران تور استانبول می‌توانند از امکانات رفاهی مانند استخر سرپوشیده با آب گرم، سونا، حمام ترکی و صندلی‌های حمام آفتاب هتل رایگان، و از بوفه‌ی کنار استخر و خدمات ماساژ با پرداخت هزینه‌ی اضافی استفاده کنند. باشگاه بدنسازی هتل نیز در اختیار علاقه‌مندان به ورزش است. 

مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل وو استانبول, بهترین هتل های استانبول , مجلل ترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل فرونیا استانبول

 

هتل فرونیا استانبول هتلی 4 ستاره لوکس ،شیک و مدرن است ،که در سال 1996 در میدان تکسیم استانبول بنا شده و در سال 2011 بازسازی شده است. در ۲۰ کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته  است و به ایستگاه مترو 500 متر فاصله داردو تا میدان تقسیم تنها  ۵ دقیقه فاصله دارد. تمامی اتاق ها دارای wifi رایگان ، تلویزیون  ال ای دی (ماهواره) و مینی بار و حمام خصوصی و لوازم آرایش بصورت رایگان در اختیار گردشگران قرار داده اند.و از خدمات دیگر هتل خشکشویی ، فکس، دکتر،ترانسفر فرودگاه و.. می باشد. هتل 24 ساعته پذیرش داشته و یک رستوران و بار در پشت بام دارد و آماده پذیرایی از گردشگران تور استانبول است.

امکانات هتل فرونیا استانبول:

از جمله امکانات این هتل می توان به رستوران,استخر سرپوشیده, سالن بدنسازی, سالن کنفرانس, فروشگاه ،مینی بار، اینترنت رایگان,پارکینگ اختصاصی،گاو صندوق، کلوب شبانه ،تهویه هوا،سالن کنفرانس ،سالن همایش،حمام ترکی،اتاق مخصوص غیر سیگاری ها اشاره کرد.

 

 

هتل د مرمره پرا استانبول 

هتل د مرمره پرا شیک دارای یک تراس مشرف به استانبول می باشد و درست در مکانی می باشد که فاصله ی بسیار کمی با خیابان استقلال دارد. هتل مرمره 5 دقیقه پیاده با نزدیک ترین ایستگاه تراموا فاصله دارد. از ویژگی های دیگر این هتل می توان به استخر روی بام  هتل اشاره کرد که در تمام طول سال در دسترس می باشد. همچنین این هتل دارای سالن بدنسازی و اینترنت بی سیم رایگان در کل هتل برای گردشگران تور استانبول فراهم کرده است.

اتاق های این درجه یک بوده و دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، تهویه مطبوع، گاوصندوق و کتری برقی می باشند.

کافه مرمره غذاهای بین المللی و ترکی، تنقلات و نوشیدنی های متنوعی را شما مسافران تور استانبول سرو می کنند. همچنین با چند دقیقه پیاده روی می توانید رستوران های متنوع و زیادی را در اطراف این هتل مشاهده بفرمایید.

امکانات هتل د مرمره پرا :

رستوران و بار, سالن بدنسازی, سالن کنفرانس, استخر روباز, محل نگهداری کودکان, صرافی,فروشگاه, سرویس ترانسفر, پرستار کودک

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل مارتیننز استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Martinenz Hotel

هتل مارتیننز استانبول Istanbul Martinenz Hotel به عنوان هتلی 4 ستاره در سال 1990 میلادی در خیابان لاللی شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 7 طبقه و در مجموع با 90 اتاق و سوییت مناسب برای اقامت گردشگران تور استانبول می باشد.فاصله فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه تا هتل 15 کیلومتر می باشد.در این هتل یک صرافی نیز برای دسترسی راحتر میهمانان تور استانبول وجود دارد. این هل مجهز به اینترنت بی سیم پرسرعت می باشد.آثار توریستی و تاریخی شهر استانبول نظیر کاخ و موزه توپکاپی، مسجد آبی و بازار بزرگ در چند قدمی هتل قرار دارند.این هتل در سال 2009 بازسازی شده است.

-مارتیننز-استانبول.gif

 

تصاویر و امکانات هتل مارتیننز استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،آسانسور، اتاق های مجهز به عایق صدا،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع،خدمات تحویل بار و چمدان،خدمات خانه داری،صندوق امانات،ترانسفر فرودگاه،سرو صبحانه در اتاق، فکس و کپی، خشکشویی، صرافی،رنت کار و...

-مارتیننز-استانبول-1.gif

-مارتیننز-استانبول-2.gif

-مارتیننز-استانبول-3.gif

-مارتیننز-استانبول-4.gif

-مارتیننز-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل هیلتون پارکسا استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Hilton ParkSA Hotel

هتل هیلتون پارکسا استانبول Istanbul Hilton ParkSA Hotel یکی از زیر مجموعه هتل های 4 ستاره هیلتون می باشد که در سال 1990 میلادی در منطقه بشیکتاش شهر استانبول بنا شده است.این هتل در 8 طبقه و با 117 اتاق و سوییت دلنشین با نمایی از تنگه بسفر،هتل مناسبی برای گردشگران تور استانبول می باشد.در تمام اتاق های هتل هیلتون پارکسا استانبولاستعمال دخانیات ممنوع و No Smoke می باشد.رستوران بین المللی و بار هتل با انواع نوشیدنی ها و غذاهای مدیترانه ای و بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشند.فاصله هتل هیلتون پارکسا استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 27 کیلومتر می باشد.اماکن تاریخی و توریستی استانبول مانند برج گالاتا،مرکز همایش های لطفی کردار،میدان تکسیم و ... حدود 1 کیلومتر با هتل هیلتون پارکسا استانبول فاصله دارند.این هتل در سال 2000 میلادی به طور کامل و در سال 2010 به صورت دوره ای بازسازی شده است.

-هیلتون-پارکسا-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل هیلتون پارکسا استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،خدمات تحویل بار و چمدان،آسانسور،استخر و سونا،سالن ورزشی،حمام سنتی ترکی،ماساژ و SPA،سالن کنفرانس و ضیافت،خدمات بیدار باش،اینترنت بی سیم رایگان و...

-هیلتون-پارکسا-استانبول-1.gif

-هیلتون-پارکسا-استانبول-2.gif

-هیلتون-پارکسا-استانبول-3.gif

تور استانبول خرداد 95

 

تور استانبول تابستان 95

 

تور استانبول تیر 95

 

-هیلتون-پارکسا-استانبول-4.gif

-هیلتون-پارکسا-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل تکسیم لایف استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Taksim Life Hotel

هتل تکسیم لایف استانبول Istanbul Taksim Life Hotel یکی از هتل‌های 4 ستاره تمیز و خوب می‌باشد که در سال 2010 میلادی در نزدیکی میدان تکسیم شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 7 طبقه و در مجموع با 36 اتاق آماده پذیرایی از گردشگران تور استانبول می باشد.‌‌‌فاصله هتل تکسیم لایف استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 20 کیلومتر می‌باشد. فاصله هتل تا اماکن تاریخی و توریستی استانبول نظیر مسجد سلطان احمد،بازار بزرگ و کاخ توپکاپی سه کیلومتر و تا مراکز تفریحی مانند خیابان استقلال و میدان تکسیم کمتر از یک دقیقه می‌باشد.کافه لایف هتل با محیطی دلنشین و گرم با انواع نوشیدنی‌ها آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد.

-تکسیم-لایف-استانبول.gif

تصاویر،عکس‌ها و امکانات هتل تکسیم لایف استانبول :

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،ترانسفر فرودگاهی،آسانسور،اینترنت بی‌سیم رایگان در محافل عمومی هتل،سونا و جکوزی،سالن ورزشی و بدنسازی،حمام سنتی ترکی و Mini SPA،لاندری و خشک شویی،صندوق امانات،پارکینگ و... .

-تکسیم-لایف-استانبول-1.gif

-تکسیم-لایف-استانبول-2.gif

-تکسیم-لایف-استانبول-3.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل یورو پلازا استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Euro Plaza Hotel

هتلیورو پلازا استانبول Istanbul Euro Plaza Hotelیکی از هتل‌های 4 ستاره می باشد و در سال 1994 میلادی در منطقه تپه ‌باشی نزدیک به منطقه تکسیم شهر استانبول تاسیس شده است. این هتل در 6 طبقه و در مجموع با 117 اتاق و سوییت آماده سرویس دهی به مسافران تور استانبول می‌باشد.این هتل با خیابان تکسیم استانبول تنها 370 متر فاصله دارد.فاصله هتل یورو پلازا استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ترکیه حدود 20 کیلومتر می‌باشد.فاصله هتل یورو پلازا تا اماکن تاریخی و توریستی استانبول نظیر سرای گالاتا،گالاتا تاور و کاخ توپکاپی به ترتیب 150 ، 900 و 1200 متر می باشد.هتل آخرین بار در سال 2010 به طور کامل باز سازی شده است.

 -یورو-پلازا-استانبول.gif

-یورو-پلازا-استانبول-1.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل یورو پلازا استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،اینترنت بی سیم رایگان،آرایشگاه،فروشگاه،استخر روباز سرپوشیده،سونا،ماساژ و SPA،

باشگاه بدنسازی،سرو صبحانه در اتاق،حمام سنتی ترکی و بخار،تلویزیون،پزشک مستقر هتل و... .

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول تیر 95

-یورو-پلازا-استانبول-2.gif

-یورو-پلازا-استانبول-3.gif

-یورو-پلازا-استانبول-4.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل مرکور تکسیم استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Mercure Taksim Hotel

هتل مرکور تکسیم استانبول Istanbul Mercure Taksim Hotel هتلی با درجه بندی 4 ستاره و نوساز می‌باشد که در سال 2013 میلادی در منطقه تکسیم شهر استانبول به بهره‌ برداری رسیده است. این هتل در 7 طبقه و در مجموع با 137 اتاق و سوییت زیبا و تمیز آماده استقبال از گردشگران تور استانبول می‌باشد. اماکن تاریخی و توریستی شهر استانبول مانند مسجد آبی ، گالاتا تاور ، کاخ دلمه باغچه ، موزه پرا و... به هتل مرکور تقسیم استانبول نزدیک می‌باشند.این هتل دارای یک رستوران و دو بار می‌باشد و با انواع غذاهای مدیترانه‌ای و نوشیدنی‌ها از میهمانان تور استانبول آماده پذیرایی می‌باشد. فاصله هتل مرکور تکسیم استانبول تا فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه حدود 20 کیلومتر می‌باشد. همچنین شما می‌توانید در طول روز از سالن ورزشی و بدنسازی این هتل استفاده کنید.

-مرکور-تکسیم-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل مرکور تکسیم استانبول:

رستوران مدیترانه‌ای،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع اتاق‌ها،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،آسانسور،اتاق بدون استعمال دخانیات،اینترنت بی‌سیم،سالن ورزشی و بدنسازی،صندوق امانات و... .

-مرکور-تکسیم-استانبول-1.gif

-مرکور-تکسیم-استانبول-2.gif.

-مرکور-تکسیم-استانبول-3.gif

-مرکور-تکسیم-استانبول-4.gif

-مرکور-تکسیم-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: هتل های استانبول , , 
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول , رزرو هتل های استانبول , هتل های 5 ستاره استانبول , هتل های استانبول ترکیههتل های پنج ستاره استانبول , امکانات هتل های استانبول , معرفی هتل های استانبول , بهترین هتل 5 ستاره استانبول , تور استانبول , هتل های لوکس استانبول , هتل های ارزان استانبول 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور استانبول هتل های منتخب 4 ستاره استانبول ترکیهUمجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

-گردشگری-ایران-و-ترکیه.gif

سرمایه گذاران ترکیه حداقل 10 هتل در ایران خواهند ساخت و هر دو کشور پروازهای خود را در تلاش برای تقویت گردشگری هر دو کشور افزایش خواهند داد. بنا به گزارش رویترز مقامات گردشگری ایران و ترکیه در تاریخ 12 مه قراردادی بر اساس مضمون فوق را به امضا رساندند.این توافقنامه در تهران، توسط وزیر گردشگری ترکیه و مسعود سلطانی فر معاون گردشگری رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری به به امضا رسید. اونال و سلطانی فر و نمایندگان همراه راه های تقویت گردشگری را مورد بحث قرار دادند. با توجه به توافقنامه سرمایه گذاران ترکیه بیش از 10 هتل در کلانشهرهای تهران،اصفهان،شیراز،تبریز و مشهد خواهند ساخت.

 

بسته های مشترک برای مناطق دور

هر دو کشور نیز تجربیات خود را در ضمینه های راه اندازی کمپین های تبلیغاتی مشترک و بسته های تور برای کشورهای دور از جمله چین، هند، اندونزی و مالزی به اشتراک خواهند گذاشت. آقای سلطانی فر در مراسم امضای توافقنامه از شهروندان ترکیه برای سفر به ایران دعوت کرد. بازرگانان ترکیه که به فکر سرمایه گذاری در ساخت و ساز هتل در ایران بودند با همتایان خود به بحث و تبادل نظر پرداختند.همینطور طرف ایرانی : درست مثل ترکیه که یک مقصد توریستی خوبی برای ایرانیان است ، ما انتظار گردشگران ترکیه برای سفر به ایران را داریم. پس از یک بحران حاد دیپلماتیک بین ترکیه و روسیه در ماه نوامبر گذشته زمانی که نیروهای مسلح ترکیه یک هواپیمای جت روسیه که از نقض حریم هوایی ترکیه در مرز سوریه را هدف قرار داد، تعداد گردشگران تور استانبول روسی برای سفر به ترکیه به طور چشمگیری کاهش یافته است.درآمد گردشگری ترکیه با 16.5 درصد افت در سه ماهه اول سال 2016 در مقایسه با مدت مشابه سال 2015 به دلیل بحران روسیه و افزایش نگرانی های امنیتی کاهش یافته است. به همین دلیل کاهش گردشگر مقامات ترکیه را به تکاپو برای حل و جایگزینی بحران از طریق ایران وا داشته است.بر اساس اطلاعات رسمی ، در مجموع 1.7 میلیون ایرانی در سال 2015 از ترکیه بازدید کردند، که ی 6.9 درصد افزایش نسبت به سال گذشته داشته است. در دوره چهار ماهه اول سال 2016، 467833 نفر ایرانی از ترکیه بازدید به عمل آورده اند که نسبت به زمان مشابه پارسال 7.4 درصد رشد داشته است.


-گردشگری-حلال-ترکیه.gif

وزیر گردشگری در افتتاحیه کنفرانس گردشگری حلال 2016 در استان مرکزی آناتولی قونیه گفت: ترکیه سرعت کار خود را برای توسعه گردشگری حلال افزایش می دهد تا تعداد بیشتری از گردشگران مسلمان را پذیرا باشد.اونال گفت ترکیه در حال افزایش تلاش های خود برای افزایش گردشگری حلال است، که دارای یک سهم از حدود 12 درصد در گردشگری جهانی است. تعداد گردشگران مسلمان که از کشور ترکیه بازدید کردند بیش از 7.6 میلیون نفر بوده که به نسبت سال قبل 30 درصد افزایش داشته است. او گفت که گردشگری حلال گردشگری است که به پیام نشان دادن احترام به ایمان، مقررات و راه زندگی مردم مسلمان است.

اونال اشاره کرد که برخی از 1.2 میلیارد نفر که در سراسر جهان در سال 2015 مسافرت کرده اند، ایجاد یک بخش به ارزش حدود 1.5 تریلیون دلار کرده اند.یک مطالعه اخیر نشان داد که تعداد تخمینی گردشگران مسلمان مسافر در سطح جهان در سال 2015 117 میلیون نفر بوده و گردشگری حلال نزدیک به 10 درصد از کل بخش گردشگری را شامل می شود. پیش بینی می شود تا سال 2020 این افزایش به رقم 168 میلیون نفر و حدود 11 درصد از سهم کل بازار را شامل شود و ارزش آن به بیش از 200 میلیارد دلار برسد. در آینده ترکیه میزبان 50 میلیون گردشگر و درآمدی بالغ بر 50 میلیارد دلار تا سال 2023 در صدمین سالگرد جمهوری ترکیه برسد. اونال گفت: با توجه به داده ها از سازمان جهانی گردشگری، تعداد زیادی از مردم که برای اهداف فرهنگی، هنری ، تاریخی و مذهبی به ترکیه سفر خواهند کرد تا سال 2030 افزایش می یابد. کنفرانس گردشگری حلال، اولین بار در سال 2014 در قونیه 03 تا 05 می برگزار شد. نمایندگان بیش از 30 کشور از جمله امارات متحده،عربستان سعودی،ایران،کرواسی،سنگاپور،بریتانیا،ایالات متحده،مالزی،اندونزی،آفریقای جنوبی،کویت و قطر در کنفرانس حضور داشتند.



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: خبرهای گردشگری استانبول ترکیه,اخبار تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل سوییس استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Swissotel Hotel

هتل سوئیس استانبول Istanbul Swissotel Hotel یکی از هتل های 5 ستاره خوب می باشد که در سال 1991 میلادی در منطقه بشیکتاش استانبول در نزدیکی میدان تکسیم بنا شده است.این هتل در 16 طبقه و در مجموع از 497 اتاق و 63 سوییت تشکیل شده است و آماده خدمت رسانی به گردشگران تور استانبول می باشد.هتل دارای 7 رستوران و کافی شاپ می باشد.قصر توپکاپی و ، بازار بزرگ و مسجد سلطان احمد استانبول 15 دقیقه با ماشین با این هتل فاصله دارند.این هتل با فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه 17 کیلومتر فاصله دارد.این هتل نزدیک به منطقه نیسانتاسی است که این منطقه پر از مراکز خرید و فروشگاه است.هتل سوییس استانبول در سال 2001 به طور کامل و در سال 2014 به صورت دوره ای بازسازی شده است.

-سوییس-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل سوئیس استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، لاندری، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی،تهویه مطبوع، بار،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان، صندوق امانات، سرویس مراقبت از کودکان، استخر روباز و سرپوشیده، ماساژ، سونا، جکوزی، مرکز سلامت و آبگرم و SPA، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار، تنیس،سالن بدنسازی، اینترنت پرسرعت و...

-سوییس-استانبول-2.gif

-سوییس-استانبول-1.gif

-سوییس-استانبول-4.gif

-سوییس-استانبول-3.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل شرایتون استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Sheraton Hotel

هتل شرایتون استانبول Istanbul Sheraton Hotel یکی از هتل های 5 ستاره معروف استانبول می باشد و در سال 1989 میلادی در محله آتاکوی مارینا شهر استانبول و رو به دریای مرمره و در 8 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه بنا شده است.هتل شرایتون استانبول در بیش از 24 طبقه و در مجموع از 285 اتاق و سوییت زیبا و مجلل تشکیل شده است و اقامت مناسبی برای مسافران تور استانبول فراهم می کند. همچنین این هتل در 10 کیلومتری منطقه سلطان احمد استانبول قرار دارد. در این هتل خدمات ماساژ درمانی و SPA نیز ارایه می شود. تمام اتاق های این هتل مجهز به اینترنت پرسرعت بی سیم می باشند. در نزدیکی هتل شرایتون استانبول مراکز خرید گالریا و کاروس قرار گرفته است. در این هتل سالن ورزشی و بدنسازی و زمین تنیس وجود دارد. این هتل همچنین ترانسفر برای مرکزهای گردهمایی شهر در اختیار میهمانان تور استانبول قرار می دهد. اتاق های آن به صورت 24 ساعته سرویس دهی دارند.این هتل در سال 2009 آخرین بازسازی خود را انجام داده است.

-شرایتون-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل شرایتون استانبول:

امکانات رفاهی:

رستوران بین المللی، بار، سرویس مراقبت از کودکان، مرکز سلامت و آبگرم، حمام سنتی ترکی و بخار، خشکشویی، آرایشگاه، خانه داری، ترانسفر فرودگاهی، امکانات جلسه و ضیافت، رنت کار، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، آسانسور، پذیرش شبانه روزی،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، فروشگاه،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش و...

امکانات ورزشی:

استخر سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، سولاریوم، ماساژ، تنیس، دوچرخه سواری، سالن بدنسازی، بولینگ، ماهیگیری

-شرایتون-استانبول-2.gif

-شرایتون-استانبول-1.gif

-شرایتون-استانبول-4.gif

-شرایتون-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کرون پلازا ویندهام استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Wyndham Crowne plaza Hotel

هتل کرون پلازا ویندهام استانبول Istanbul Wyndham Crowne Plaza Hotel یکی از هتل های 5 ستاره می باشد که در سال 1918 میلادی در منطقه فاتح استانبول بنا شد و در سال 2008 بازسازی شده است.این هتل از ٢۶۵ اتاق شامل 229 اتاق استاندارد، 20 اتاق کلاب و 16 سوئیت تشکیل شده است و آماده پذیرایی از گردشگران تور استانبول می باشد.هتل کرون پلازا استانبول با متروی عثمان بیک 350 متر و با میدان تکسیم استانبول به صورت پیاده 15 دقیقه فاصله دارد. در 400 متری این هتل بازار بزرگ استانبول قرار گرفته است.آثار توریستی و تاریخیاستانبول نظیر مسجد کبود، کلیسای جامع، ایاصوفیه در نزدیکی این هتل هستند و نیز کاخ توپ کاپی در فاصله 10 دقیقه ای و کاخ دولمه باغچه در فاصله 20 دقیقه ای هتل کرون پلازا ویندهام استانبول می باشد. در اتاق های این هتل پرده های ضد نور استفاده شده است.در حمام های آن نیز تمام لوازم بهداشتی، کفش راحتی،حوله و سشوار وجود دارد.همچنین اتاق ها به اینترنت بی سیم مجهز می باشند.صبحانه در هتل به شکل بوفه و عصرانه به صورت سفارشی سرو می شود.همچنین در هتل چندین فروشگاه،صرافی،رستوران،کافه بار و... نیز برای رفاه حال مسافرانتور استانبول وجود دارد.

-کرون-پلازا-شهر-قدیمی-استانبول.gif

سایر تصاویر و امکانات هتل کرون پلازا ویندهام استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،کافه تریا،زمین بازی برای کودکان، بار، لباسشویی، خشکشویی، استخر سرپوشیده، سالن ورزشی،ماساژ،سونا، پارکینگ،آرایشگاه،سرو صبحانه در اتاق، صرافی،فکس و کپی،آسانسور، خدمات تحویل بار و چمدان،فروشگاه در هتل ،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،گاو صندوق،اتاق های دارای عایق صدا،خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، اینترنت بی سیم، حمام سنتی ترکی و...

_کرون_پلازا_شهر_قدیمی_استانبول_1.gif

-کرون-پلازا-شهر-قدیمی-استانبول-6.gif

-کرون-پلازا-شهر-قدیمی-استانبول-3.gif

-کرون-پلازا-شهر-قدیمی-استانبول-4.gif

-کرون-پلازا-شهر-قدیمی-استانبول-8.gif

-کرون-پلازا-استانبول-7.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل کرون پلازا هاربیه استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Crowne Plaza Harbiye Hotel

هتل کرون پلازا هاربیه استانبول Istanbul Crowne Plaza Harbiye Hotel یکی از هتل های 5 ستاره نوساز می باشد که در سال 2011 میلادی در منطقه سیسلی استانبول بنا شده است.این هتل در 12 طبقه و در مجموع از285 اتاق شامل 44 اتاق استاندارد و 148 اتاق دلوکس،40 اتاق برتر،10 سوئیت و 2 اتاق مخصوص افراد معلول تشکیل شده است و آماده پذیرایی از گردشگران تور استانبول می باشد. فاصله فرودگاه بین المللی آتاتورک ترکیه تا هتل کرون پلازا هاربیه استانبول حدود 17 کیلومتر می باشد.فاصله هتل تا میدان تکسیم استانبول کمتر 15 دقیقه بصورت پیاده می باشد.ایستگاه مترو عثمان بی نیز در 350 متری هتل می باشد.اماکن تاریخی و توریستیاستانبول نظیر دولمه باغچه و برج گالاتا به ترتیب 20 و 25 دقیقه بصورت پیاده از هتل کرون پلازا هاربیه استانبول فاصله دارند.

-کرون-پلازا-هاربیه-استانبول-1.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل کرون پلازا هاربیه استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،کافه تریا،زمین بازی برای کودکان، بار، لباسشویی، خشکشویی، استخر سرپوشیده، سالن ورزشی،ماساژ،سونا،پارکینگ،آسانسور،آرایشگاه،سرو صبحانه در اتاق، صرافی،فکس و کپی،اجاره اتومبیل،خدمات تحویل بار و چمدان،فروشگاه در هتل ،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش ،اتاق های دارای عایق صدا،خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، اینترنت پرسرعت، حمام سنتی ترکی و...

 

-کرون-پلازا-هاربیه-استانبول-2.gif

-کرون-پلازا-هاربیه-استانبول-3.gif

-کرون-پلازا-هاربیه-استانبول-5.gif

-کرون-پلازا-هاربیه-استانبول-6.gif

-کرون-پلازا-هاربیه-استانبول-7.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل هیلتون بسفر استانبول - Istanbul Hilton Bosphorus Hotel

 

 

 

هتل هیلتون بسفر استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Hilton Bosphorus Hotel

هتل هیلتون بسفر استانبول Istanbul Hilton Bosphorus Hotel یکی از هتل‌های خیلی خوب و قدیمی 5 ستاره می‌باشد که در سال 1955 میلادی در مرکز قسمت اروپایی و منطقه سیسلی شهر استانبول بنا شده است و تنها چند دقیقه با خیابان تکسیم استانبول فاصله دارد. این هتل در 12 طبقه و در مجموع با 500 اتاق و سوییت مجلل و زیبا خود لحظات شاد و خوشی را برای گردشگران تور استانبول به ارمغان می‌آورد. مناطق تجاری و گردشگری استانبول مانند تکسیم و خیابان استقلال تنها چند دقیقه با هتل فاصله دارند و اماکن توریستی و تاریخی استانبول نظیر مسجد آبی ، بازار بزرگ ، کاخ دلمه باغچه ، گالاتا تاور و... از محل‌های توریستی نزدیک به هتل هیلتون بسفر استانبول می‌باشند. هفت رستوران و کافه هتل از قبیل رستوران تراس هتل مشرف به تنکه بسفر ، کافه استخر و... با انواع غذاهای بین المللی ، میان وعده‌ها و انواع نوشیدنی‌ها آماده پذیرایی از مسافرانتور استانبول می‌باشند.فاصله هتل هیلتون بسفر استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول حدود 22 کیلومتر می‌باشد. همچنین این هتل با دارا بودن 27 سالن کنفرانس و ضیافت با ظرفیت 10 تا 3000 نفر آماده برگزاری مجالس،کنفرانس‌ها،ضیافت‌ها و... شما می‌باشد. این هتل آخرین بار در سال 1997 به طور کامل باز طراحی شده است.هتل هیلتون بسفر استانبول جزء زیر مجموعه هتل‌های هیلتون می‌باشد و در سال 2015 به عنوان یکی از 10 هتل برتر شهر استانبول انتخاب شده است.

-هیلتون-بسفر-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل هیلتون بسفر استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع اتاق‌ها،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،آسانسور،اینترنت پرسرعت بی‌سیم رایگان،کافه لانژ،استخر روباز و سربسته،ماساژ درمانی و SPA،سالن ورزشی و بدنسازی،زمین تنیس،حمام سنتی ترکی،پارکینگ،27 سالن کنفرانس و ضیافت و...

-هیلتون-بسفر-استانبول-1.gif

-هیلتون-بسفر-استانبول-2.gif

-هیلتون-بسفر-استانبول-3.gif

-هیلتون-بسفر-استانبول-4.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل دابلتری هیلتون مودا استانبول - Istanbul DoubleTree Hilton Moda Hotel

 

 

هتل دابلتری هیلتون مودا استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul DoubleTree Hilton Moda Hotel

هتل دابلتری هیلتون مودا استانبول Istanbul DoubleTree Hilton Moda Hotel یکی از هتل‌های 5 ستاره ساحلی می‌باشد که در سال 2011 میلادی در قسمت آسیایی و منطقه کادیکوی شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 11 طبقه و در مجموع با 245 اتاق و سوییت مجلل با طراحی و چشم انداز بی‌نظیر مکان مناسبی برای گذراندن تعطیلات تور استانبول می‌باشد. اقامت در این هتل همراه با کاوش در منطقه آسیایی شهر استانبول مانند بازارهای سنتی،باغ چای،معماری‌های عثمانی،کلیساهای تاریخی و اتاق‌های مشرف به دریای مرمره و بافت قدیمی و سنتی شهر استانبول لحظات خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد. شما به راحتی می‌توانید با خدمات مستمر حمل ونقل موجود در اسکله کادیکوی برای بازدید از اماکن تاریخی و توریستی قسمت اروپایی شهر استانبول اقدام به عمل آورید. رستوران بین المللی و کافه هتل با انواع غذاهای مدیترانه‌ای و نوشیدنی‌ها آماده پذیرایی هر چه تمام تر از میهمانان تور استانبول می‌باشند.فاصله هتل دابلتری هیلتون مودا استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول ترکیه حدود 18 کیلومتر می‌باشد.این هتل جزء زیر مجموعه هتل‌های هیلتون می‌باشد و در سال 2015 به عنوان یکی از 10 هتل برتر شهر استانبول انتخاب شده است.

 -دابلتری-هیلتون-مودا-استانبول.gif

-دابلتری-هیلتون-مودا-استانبول-1.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل دابلتری هیلتون مودا استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،پشتیبانی از چند زبان،خدمات تحویل بار و چمدان،آسانسور،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،استخر و جکوزی پشت بام،استخر چهارفصل سربسته،سالن ورزشی و بدنسازی،اینترنت بی‌سیم رایگان،پارکینگ،حمام سنتی ترکی،خشک شویی و لاندری و... .

-دابلتری-هیلتون-مودا-استانبول-2.gif

-دابلتری-هیلتون-مودا-استانبول-3.gif

-دابلتری-هیلتون-مودا-استانبول-4.gif

-دابلتری-هیلتون-مودا-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل فورسیزن بسفر استانبول - Istanbul Four Season Bosphorus Hotel

 

 

 

 

 

 

هتل فورسیزن بسفر استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Four Season Bosphorus Hotel

هتل فورسیزن بسفر استانبول Istanbul Four Season Bosphorus Hotel یکی از هتل‌های خوب 5 ستاره می‌باشد که در سال  میلادی از یک کاخ عثمانی قرن نوزدهم به یک هتل مدرن تبدیل شده است.این هتل در کناره تنگه بسفر و منطقه بشیکتاش شهر استانبول واقع شده است و با 4 طبقه و در مجموع با 170 اتاق و سوییت مجلل و زیبا مکان مناسبی برای اقامت گردشگران تور استانبول می‌باشد.جاذبه‌های تاریخی و توریستی شهر استانبول مانند مسجد سلیمانیه،مسجد آبی،بازار ادویه و... تنها کمتر از یک کیلومتر با هتل فاصله دارند.فاصله هتل فورسیزن بسفر استانبول تا فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه حدود 25 کیلومتر می‌باشد. میهمان تور استانبول می‌توانند در فضایی رو به تنگه بسفر از غذاهای ترکی و ایتالیایی رستوران هتل لذت ببرند.همچنین شما می‌توانید با پرداخت شارژ بیشتر از ترانسفر با قایق فرودگاه تا هتل همراه با قایق لوکس بهره ببرید.این هتلجزء زیر مجموعه هتل‌های چهارفصل می‌باشد.این هتل در سال 2015 به عنوان یکی از 10 هتل برتر شهر استانبول انتخاب شده است.

-فورسیزن-بسفر-استانبول.gif

-فورسیزن-بسفر-استانبول-2.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل فورسیزن بسفر استانبول :

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،آسانسور،استخر روباز و سربسته،سونا و جکوزی،ماساژ درمانی و SPA،حمام سنتی ترکی،سالن ورزشی،لاندری و خشکشویی،پارکینگ،ترانسفر فرودگاهی و... .

-فورسیزن-بسفر-استانبول-3.gif

-فورسیزن-بسفر-استانبول-4.gif

-فورسیزن-بسفر-استانبول-5.gif

-فورسیزن-بسفر-استانبول-6.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل فورسیزن سلطان احمد استانبول - Istanbul Four Season sultanahmet Hotel

 

 

 

 

 

 

هتل فورسیزن سلطان احمد استانبول .gif.gif.gif.gif.gif Istanbul Four Season Sultanahmet Hotel

هتل فورسیزن سلطان احمد استانبول Istanbul Four Season Hotel یکی از هتل‌های 5 ستاره منحصر به فرد در نوع خود می‌باشد و در سال 1919 میلادی در منطقه با قدمت و توریستی سلطان احمد شهر استانبول ساخته شده است.این هتل در 3 طبقه و با 65 اتاق و سوییت مجلل و زیبای خود با معماری نئو کلاسیک آماده سرویس دهی به گردشگران تور استانبول می باشد.هتل فورسیزن استانبول یا به عبارتی همان هتل چهارفصل سلطان احمد استانبول با اماکن تاریخی و توریستی شهر استانبول مانند مسجد ایاصوفیه،کاخ توپکاپی،مسجد آبی و بازار بزرگ استانبول و... بسیار نزدیک می‌باشد.رستوران هتل با محیطی دلنشین و آرامش بخش در فضای باز و بسته مکان مناسبی برای صرف وعده‌های غذایی گردشگران تور استانبول می‌باشد.همچنین سالن ورزشی هتل با فضای حدود 70 متر به انواع دستگاه‌های ورزشی به روز مجهز شده است علاوه بر آن میهمانان هتل می‌توانند از استخر و خدمات ماساژ هتل فورسیزن بسفر استانبول نیز استفاده کنند. هتل فورسیزن سلطان احمد استانبول در سال 2008 به طور کامل بازسازی شده است و جزء زیر مجموعه هتل‌های چهارفصل می‌باشد.این هتل در سال 2015 به عنوان یکی از 10 هتل برتر شهر استانبول انتخاب شده است.

-فورسیزن-سلطان-احمد-استانبول.gif

-فورسیزن-سلطان-احمد-استانبول-1.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل فورسیزن سلطان احمد استانبول :

رستوران بین المللی سرپوشیده و روباز،پذیرش شبانه روزی،پشتیبانی از زبان شما،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات نظافت و خانه داری،باشگاه سلامتی،خدمات مراقبت و نگهداری از کودکان،سالن و باشگاه ورزشی و... .

-فورسیزن-سلطان-احمد-استانبول-2.gif

-فورسیزن-سلطان-احمد-استانبول-3.gif

-فورسیزن-سلطان-احمد-استانبول-4.gif

-فورسیزن-سلطان-احمد-استانبول-5.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل هالیدی این سیسلی استانبول - Istanbul Holiday Inn Sisli Hotel

 

 

 

 

 

هتل هالیدی این سیسلی استانبول _استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif_استانبول.gif Istanbul Holiday Inn Sisli Hotel

هتل هالیدی این سیسلی استانبول Istanbul Holiday Inn Hotel هتلی با درجه بندی 5 ستاره می باشد که در سال 2007 میلادی در منطقه شیشلی شهر استانبول بنا شده است.این هتل در 10 طبقه و در مجموع با 168 اتاق و سوییت زیبا و مجلل آماده پذیرایی از گردشگران تور استانبول می باشد.هتل هالیدی این استانبول در نزدیکی اماکن گردشگری،توریستی و تاریخی استانبول نظیر میدان تکسیم،خیابان استقلال،برج گالاتا،مرکز همایش های لطفی کردار و... می باشد.همچنین فاصله هتل هالیدی این سیسیلی استانبول تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ترکیه حدود 19 کیلومتر می باشد.رستوران هتل با انواع غذاهای بین المللی و مدیترانه ای آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشد.این هتل آخرین بار در سال 2012 بازسازی شده است.

-هالیدی-این-سیسلی-استانبول.gif

تصاویر،عکس ها و امکانات هتل هالیدی این سیسلی استانبول:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع،آسانسور،خدمات تحویل بار و چمدان،اینترنت بی سیم،استخر سرپوشیده سونا و جکوزی،ماساژ درمانی و SPA،سالن ورزشی و بدنسازی،حمام سنتی ترکی،لاندری و خشک شویی و...

-هالیدی-این-سیسلی-استانبول-1.gif

-هالیدی-این-سیسلی-استانبول-2.gif

-هالیدی-این-سیسلی-استانبول-3.gif

-هالیدی-این-سیسلی-استانبول-4.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول

یکی از شیک ترین و بهترین هتل های استانبول هتل 5 ستاره بارسلو ارسین توپکاپی است که در منطقه فاتح و در قلب شهر قدیمی استانبول قرار گرفته است. این هتل فاصله کمی با جاذبه های گردشگری استانبول نظیر سلطان‌احمد و گرند بازار دارد و مسافران تور استانبول به راحتی می توانند با کمی قدم زدن به انجا بروند. معماری و طراحی اتاق‌های هتل بسیار زیبا با امکانات خوب مانند: مبلمان مدرن و رنگ‌آمیزی ملایم و روشن، حمام اختصاصی با وان و سشوار، سیستم تهویه و گرمایش، مینی‌بار، تلویزیون ماهواره‌ای، گاوصندوق، میز کار، مینی‌بار، اینترنت وای فای و ... می باشد. هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول دارای چشم‌اندازی به دیوارهایی است که در زمان حکومت روم شرقی از شهر محافظت می‌کردند که این نما توجه بسیاری از مسافرانتور استانبول را به خود جلب کرده است.

 

امکانات هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول:

خدمات خانه داری مخصوص مسافران تور استانبول، روزنامه ، آسانسور ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، بار ، آرایشگاه و تاکسی سرویس, استخر شنا، صندلی حمام آفتاب، جکوزی، سونا، حمام بخار ترکی, سالن بدنسازی و.... که این هتل در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

 

 

هتل گرند حیات استانبول

یکی از شیک ترین هتل های 5 ستاره استانبول هتل گرند حیات می باشد که در مرکز شهر استانبول و در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است. هتل در نزدیکی ساحلی زیبا قرار گرفته  و همچنین در اطراف آن علاوه بر بار، رستوران و کلاب‌های شبانه‌ی فراوان و مراکز خرید، به حمل و نقل عمومی برای راحتی مسافران تور استانبول دسترسی دارد. هتل گرند حیات استانبول دارای ٣۶٠ اتاق مجلل (شامل ٢۴ سوئیت) می باشد. ایستگاه مترو تقسیم تنها ۴۰۰ متر با هتل گراند حیات فاصله دارد و به فاصله این هتل با منطقه تاریخی سلطان احمد از جمله موزه و کاخ توپکاپی ، مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی ۵ کیلومتر می باشد که از مهم ترین به شمار می آید و مسافران تور استانبول می توانند از آنجا دیدن نمایند.

 

امکانات هتل گرند حیات استانبول:

 لابی با پذیرش ٢۴ ساعته، اینترنت عمومی، صرافی، سلمانی و صندوق امانات اجاره‌ای, رستوران با انواع غذاهای متفاوت,بخشی غیرسیگاری، بار دنج با موزیک‌های خوب و نوشیدنی‌های متنوع مخصوص مسافران تور استانبول, کافه‌, دوچرخه‌سواری, استخر فضای باز , مرکز تناسب اندام , حمام آب گرم و... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

هتل هری این مرتر استانبول 

 شیک ترین هتل 5 ستاره استانبول هتل هری این مرتر است که در منطقه مرتر استانبول واقع شده است. این هتل دارای 148 اتاق شیک و مجهز می باشد که اتاق ها شامل امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، ماهواره، کتری برقی، دوش، حمام، سشوار و ... برای مسافران تور استانبول می باشند. هر روز صبح در رستوران صبحانه برای مسافران تور استانبول سرو می شود. ایستگاه مرتر استانبول در 650 متری هتل هری این مرتر استانبول است که امکان دسترسی راحت به منطقه سلطان احمد و بازدید از جاذبه های توریستی این شهر را برای مسافران تور استانبول ممکن می کند. فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 10 کیلومتر است.

 

امکانات هتل هری این مرتر استانبول:

 میز تنیس مخصوص مسافران تور استانبول، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران،کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، نگهداری از کودکان تور استانبول، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، سوییت عروس، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و .... می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل د مرمره پرا استانبول 

هتل د مرمره پرا شیک دارای یک تراس مشرف به استانبول می باشد و درست در مکانی می باشد که فاصله ی بسیار کمی با خیابان استقلال دارد. هتل مرمره 5 دقیقه پیاده با نزدیک ترین ایستگاه تراموا فاصله دارد. از ویژگی های دیگر این هتل می توان به استخر روی بام  هتل اشاره کرد که در تمام طول سال در دسترس می باشد. همچنین این هتل دارای سالن بدنسازی و اینترنت بی سیم رایگان در کل هتل برای گردشگران تور استانبول فراهم کرده است.

اتاق های این درجه یک بوده و دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، تهویه مطبوع، گاوصندوق و کتری برقی می باشند.

کافه مرمره غذاهای بین المللی و ترکی، تنقلات و نوشیدنی های متنوعی را شما مسافران تور استانبول سرو می کنند. همچنین با چند دقیقه پیاده روی می توانید رستوران های متنوع و زیادی را در اطراف این هتل مشاهده بفرمایید.

امکانات هتل د مرمره پرا :

رستوران و بار, سالن بدنسازی, سالن کنفرانس, استخر روباز, محل نگهداری کودکان, صرافی,فروشگاه, سرویس ترانسفر, پرستار کودک

 

هتل آلبیناس استانبول

یکی از زیبا ترین هتلی که در استانبول وجود دارد،هتل آلبیناس استانبول است. این هتل یک هتل ۴ ستاره میباشد. این هتل واقع در مرکز استانبول است.نزدیکی آن به بازار آستارا و  مسجد”بلو” هم باعث جذب مسافران تور استانبول میباشد.این هتل با امکانات فوق لوکس و مدرن آماده ی میزبانی مهمانان عزیز است.

امکانات هتل آلبیناس استانبول:

این هتل ۲۸ اتاق دارد که همه آن ها مجهز به کولر، تلوزیون ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان است.تمامی اتاق ها دارای سرویس بهداشتی شخصی هستند.شما میتوانید در اتاق ها به اینترنت پرسرعت و رایگان وای فای متصل شوید و همچنین در اتاق شما یک ماهواره نصب شده است تا شما بتوانید برنامه موردعلاقه خود را از تلویزیون ببینید.همچنین یکی از ویژگی های خوب هتل آلبیناس استانبول این است که اگر شما بچه دارید و میخواهید به داخل شهر بروید میتوانید بچه تان را در اینجا بگذارید و آن ها از بچه هایتان مراقبت میکنند.(همچنین یک تلوزیون در لابی نیز وجود دارد.)

در این هتل یک رستوران و یک کافی شاپ وجود دارد شما مسافران تور استانبول میتوانید به کافه شاپ رفته و نوشیدنی موردعلاقه خود را سفارش داده یا اینکه به رستوران رفته و غذای موردعلاقه خود را سفارش بدهید و از ان لذت ببرید یا اینکه شما میتوانید با سفارش دادن به اتاقتان بروید و آن ها برایتان بیاورند.بیزینس سنتر این هتل به صورت ۲۴/۷ باز است.که شامل یک اتاق کنفرانس و پارکینگ رایگان میباشد.

 

هتل مانسول بوتیک استانبول

یکی از هتل های معروف و مطرح، که در استانبول آماده ی پذیرایی از توریست های محترم تور استانبول است، هتل مانسول بوتیک استانبول هتلی ۴ ستاره در مرکز استانبول است. این هتل به میدان تکسیم یا همان تقسیم فاصله دارد وکافیست از این هتل حدود ۱۰۰ متر پیاده روی کنید تا به این میدان زیبا و خاطره انگیز برسید. وسایل نقلیه عمومی در نزدیکی هتل قرار دارند و می توانید از این طریق به مکان های مختلف شهر بروید.فرودگاه آتاتورک تا مانسول بوتیک استانبول ۲۳ کیلومتر یا ۳۷ دقیقه است.در فاصله ۱٫۶۸ کیلومتر از هتل مانسول بوتیک استانبول تکسیم می توانید به مرکز خرید معروف نیشان تاشی استانبول دسترسی پیدا کنید. برای خرید جواهرات وطلا کافیست به مرکز خرید طلای استانبول در فاصله ی ۲٫۵ کیلومتری این هتل سری بزنید.

 امکانات هتل مانسول بوتیک استانبول:

هر چند که هتل مانسول بوتیک یک هتل ۴ ستاره است اما دکوراسیون آن به صورت سنتی چیده شده و دارای کف پوش های چوبی است. در این هتل و در تمامی اتاق ها می توانید از امکاناتی نظیر تهویه کننده هوا ، صندوق امانات ، تلویزیون LCD ، چای یا قهوه ساز استفاده نمایید وحمام اختصاصی اتاق ها مجهز به دوش را در اختیار داشته باشید .در رستوران های هتل مانسول بوتیک می توانید ناهار و شام و حتی صبحانه را میل نمایید. خدمات خانگی این هتل هر روز و ۲۴ ساعته برای مسافران تور استانبول انجام می شود. اگر در مورد جاذبه های گردشگری استانبول سوال دارید می توانید از متصدیان هتل بپرسید آن ها به طور ۲۴ ساعته با کمال میل به شما پاسخ می دهند.علاقمندان به اینترنت می توانند در سراسر این هتل از اینترنت وای فای رایگان استفاده کنند و با عزیزان خود در شهر هایشان در تماس باشند.اگر می خواهید جاذبه های گردشگری را ببینید کافیست به سه کیلومتری هتل بروید و مکان هایی نظیر مسجد آبی، ایاصوفیه و کاخ توپ کاپی را مورد مشاهده قرار دهید. مناطق دیدنی نیسانتاسی و بیوگلو تا این هتل تنها ۵ دقیقه پیاده فاصله دارد.

 

 

 

 

 

 

 

هتل زوریخ استانبول

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره زوریخ استانبول:

شما با ماندن در هتل زوریخ استانبول که از هتل های خوب استانبول است میتوانید تا مسجد شاهزاده و گرمابه عمومی به چند دقیقه ای بروید.این هتل نزدیک مسجد سلیمانیه و بازار “گرند بازار”است که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود.

امکانات هتل زوریخ استانبول:

شما در این هتل که شامل ۱۲۶ اتاق همراه با کولر و ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان میتوانید احساس راحتی و در خانه بودن را بکنید.در اتاق و هتل شما نیز اینترنت وایرلس (وای فای) و ماهواره وجود دارد تا شما مسافران تور استانبول را سرگرم کند.حمام ها ،شاور های مخصوص و مو خشک کن نیز دارند.در اتاق شما نیز کافه/چایی ساز موجود است.

امکانات تفریحی هتل زوریخ استانبول:

شما میتوانید فول تایمتان را در این هتل بگذرانید (البته شوخی کردم) زیرا در این هتل امکانات فراوانی وجود دارد مغازه و فروشگاه ها و مجتمع تجاری هایی که در کنار هتل واقع شده است به کنار..ما میتوانیم از این ها استفاده کنیم ولی امکانات هتل شامل:سونا،لابی،پارک بچه ها،جکوزی،کافه شاپ،آژانس خدمات مسافرتی،رستوران،ماهواره،خدمات خانه داری،پارکینگ اختصاصی این هتل،اینترنت در لابی هتل،فضای سبزی که در هتل وجود دارد،اینترنت در واحد،گشت درون/برون شهری،نمازخانه،تاکسی،لباس خشک کن، سالن ورزشی،کافی نت،گیم نت،سرویس انتقال به فرودگاه رایگان،چایخانه سنتی،چایخانه در بام هتل،زمین تنیس و بیلیارد. علاوه بر اینکه یک رستوران در خود هتل وجود دارد در کنار هتل یک رستوران هست که مخصوص هتل است که شما مسافران عزیز تور استانبول میتوانید به انجا بروید و غذا یا نوشیدنی مورد علاقه خود را میل کنید و از ان لذت ببرید.

هتل پرنس استانبول

 هتل 4 ستاره پرنس استانبول که در لغت به مرد و یازنی می گویند که از نسل پادشاه می باشد پس اسم این هتل برازنده امکاناتی هست که در اختیار شما میهمانان گرامی تور استانبول گذاشته است.

 

امکانات هتل پرنس استانبول:

هتل پرنس استانبول دارای امکاناتی همچون رستوران و بار , سونا و جکوزی , سالن کنفرانس , صرافی, پارکینگ, لاندری , سالن بازی, اتاق بخار , میز بیلیارد , بوفه صبحانه می باشد و هر اتاق هتل پرنس استانبول دارای امکاناتی همچون تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس ۲۴ ساعته برای مسافران تور استانبول , گاو صندوق, یخچال می باشد که این هتل را به یک هتل ۴ ستاره تبدیل کرده است.یکی از دغدقه های اصلی  ما  در مسافرت فاصله هتل اقامتمان تا مناطق تفریحی و فرودگاه می باشد فاصله هتل پرنس تا فرودگاه ۱۸ کیلومتر می باشد که نسبت به دیگر هتل ها در نزدیکی فرودگاه واقع شده است.

هتل پرنس استانبول با مسجد ایاصوفیه ۵۰۰ متر و با میدان سلطان نیز ۶۰۰ متر فاصله دارد . هتل پرنس در نزدیکی یکی از خیابان های پر جنب جوش استانبول  میباشد که شما مسافران تور استانبول  می توانید در این خیابان انواع مارک ها و برندهای معروف را مشاهده کرد .اگر به دنبال این هستید که سفری به یاد ماندنی را در پشت سر بگذارید پس همانند شاهزاده ها به هتل پرنس بروید و از سفر و تعطیلات خود لذت ببرید .

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95

تور استانبول ویژه تعطیلات اردیبهشت 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل پوینت استانبول

 هتلی 5 ستاره پوینت یکی از زیبا ترین هتل های استانبول می باشد که در مرکز شهر استانبول و در منطقه شیشلی تکسیم قرار گرفته است. فاصله این هتل تا میدان تقسیم و مراکز خرید فقط 500 کیلومتر است و به همین دلیل به مسافرین تور استانبول می توانند به مراکز خرید بروند. هتل پوینت استانبول امکانات عالی با کیفیت بالایی را در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

امکانات هتل پوینت استانبول:

رستوران، بار، سونا، استخر سرپوشیده، جکوزی، سالن بدنسازی و اتاق های ماساژ و... مخصوص مسافران تور استانبول می باشد.

 

 

 

هتل هری این مرتر استانبول 

 شیک ترین هتل 5 ستاره استانبول هتل هری این مرتر است که در منطقه مرتر استانبول واقع شده است. این هتل دارای 148 اتاق شیک و مجهز می باشد که اتاق ها شامل امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، ماهواره، کتری برقی، دوش، حمام، سشوار و ... برای مسافران تور استانبول می باشند. هر روز صبح در رستوران صبحانه برای مسافران تور استانبول سرو می شود. ایستگاه مرتر استانبول در 650 متری هتل هری این مرتر استانبول است که امکان دسترسی راحت به منطقه سلطان احمد و بازدید از جاذبه های توریستی این شهر را برای مسافران تور استانبول ممکن می کند. فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 10 کیلومتر است.

 

امکانات هتل هری این مرتر استانبول:

 میز تنیس مخصوص مسافران تور استانبول، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران،کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، نگهداری از کودکان تور استانبول، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، سوییت عروس، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و .... می باشد.

 

هتل گرند حیات استانبول

یکی از شیک ترین هتل های 5 ستاره استانبول هتل گرند حیات می باشد که در مرکز شهر استانبول و در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است. هتل در نزدیکی ساحلی زیبا قرار گرفته  و همچنین در اطراف آن علاوه بر بار، رستوران و کلاب‌های شبانه‌ی فراوان و مراکز خرید، به حمل و نقل عمومی برای راحتی مسافران تور استانبول دسترسی دارد. هتل گرند حیات استانبول دارای ٣۶٠ اتاق مجلل (شامل ٢۴ سوئیت) می باشد. ایستگاه مترو تقسیم تنها ۴۰۰ متر با هتل گراند حیات فاصله دارد و به فاصله این هتل با منطقه تاریخی سلطان احمد از جمله موزه و کاخ توپکاپی ، مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی ۵ کیلومتر می باشد که از مهم ترین به شمار می آید و مسافران تور استانبول می توانند از آنجا دیدن نمایند.

 

امکانات هتل گرند حیات استانبول:

 لابی با پذیرش ٢۴ ساعته، اینترنت عمومی، صرافی، سلمانی و صندوق امانات اجاره‌ای, رستوران با انواع غذاهای متفاوت,بخشی غیرسیگاری، بار دنج با موزیک‌های خوب و نوشیدنی‌های متنوع مخصوص مسافران تور استانبول, کافه‌, دوچرخه‌سواری, استخر فضای باز , مرکز تناسب اندام , حمام آب گرم و... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آلبیناس استانبول

یکی از زیبا ترین هتلی که در استانبول وجود دارد،هتل آلبیناس استانبول است. این هتل یک هتل ۴ ستاره میباشد. این هتل واقع در مرکز استانبول است.نزدیکی آن به بازار آستارا و  مسجد”بلو” هم باعث جذب مسافران تور استانبول میباشد.این هتل با امکانات فوق لوکس و مدرن آماده ی میزبانی مهمانان عزیز است.

امکانات هتل آلبیناس استانبول:

این هتل ۲۸ اتاق دارد که همه آن ها مجهز به کولر، تلوزیون ال سی دی و مینی بار با افکت های رایگان است.تمامی اتاق ها دارای سرویس بهداشتی شخصی هستند.شما میتوانید در اتاق ها به اینترنت پرسرعت و رایگان وای فای متصل شوید و همچنین در اتاق شما یک ماهواره نصب شده است تا شما بتوانید برنامه موردعلاقه خود را از تلویزیون ببینید.همچنین یکی از ویژگی های خوب هتل آلبیناس استانبول این است که اگر شما بچه دارید و میخواهید به داخل شهر بروید میتوانید بچه تان را در اینجا بگذارید و آن ها از بچه هایتان مراقبت میکنند.(همچنین یک تلوزیون در لابی نیز وجود دارد.)

در این هتل یک رستوران و یک کافی شاپ وجود دارد شما مسافران تور استانبول میتوانید به کافه شاپ رفته و نوشیدنی موردعلاقه خود را سفارش داده یا اینکه به رستوران رفته و غذای موردعلاقه خود را سفارش بدهید و از ان لذت ببرید یا اینکه شما میتوانید با سفارش دادن به اتاقتان بروید و آن ها برایتان بیاورند.بیزینس سنتر این هتل به صورت ۲۴/۷ باز است.که شامل یک اتاق کنفرانس و پارکینگ رایگان میباشد.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل رنسانس پلت استانبول

هتل رنسانس پلت استانبول هتلی لوکس با پنج ستاره است که با نمایی از دریای مرمره اقامتی عالی را برای شما مسافران تور استانبول فراهم می نماید.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها ۴ کیلومتر می باشد. 

 

امکانات هتل رنسانس پلت استانبول:

هتل رنسانس پلت دارای امکاناتی نظیر تهویه‌ی مطبوع ،لابی با پذیرش ٢۴ساعته، صرافی، رخت‌کن، آسانسور، روزنامه، سلمانی، کافه، بار و رستوران، امکانات کنفرانس ، اینترنت بی‌سیم با پرداخت هزینه،خدمات سرو غذا در اتاق و خشک‌شویی ، پارکینگ و گاراژ با پرداخت هزینه‌ی اضافی می باشد که همه و همه در راحتی و آسایش شما تاثیر بسزایی دارند.

۴۰۰ اتاق بسیار زیبا و فوق العاده هتل رنسانس پلت با دارا بودن تخت های لوکس تلویزیون های lcd و دکوراسیون بسیار مجلل و زیبا و داشتن چشم اندازی تماشایی از دریای مرمره و سواحل امکاناتی مانند میزکار جادار ، کانال‌های ماهواره‌ای کابلی، اینترنت پرسرعت، مینی‌بار، قهوه‌ساز، گاوصندوق،٢ خط تلفن مستقیم با دستگاه پیغام‌گیر،حمام اختصاصی با دوش و وان و سشوار، تخت‌خواب دونفره یا کینگ‌سایز، تهویه‌ی مطبوع و گرمایش را به میهمانان تور استانبول ارائه می نمایند.

استخرهای سرپوشیده و فضای باز هتل و همچنین حمام بخار ترکی و درمان ماساژ در آبگرم مکانی برای کسب انرژی شما هستند. همچنین می توانید در ورزشگاه به ورزش پرداخته و به تناسب اندام خود کمک نمایید. صندلی‌هایی برای حمام آفتاب روی تراس هتل وجود دارد و از خدمات بوفه‌ی کنار استخر نیز با هزینه‌ی اضافی می توانید استفاده نمایید. زمین های ورزش اسکواش، تنیس و یا پینگ‌پنگ برای میهمانان عزیز تور استانبول در دسترس می باشد.رستوران با پنجره ای رو به جزایر شاهزادگان که می توانید غذاهای ترکی و مدیترانه ای را سفارش داده و از غذاهای دریایی و محلی رستوران مرمره لذت ببرید. در کل هتل دارای ۶ رستوران و بار ممتاز می باشد. با  طی مسیری ۲۰ دقیقه ای می توانید به مرکز شهر استانبول دست پیدا نمایید و این کار را با طریق حمل و نقل عمومی  به انجام رسانید.دیگر امکانات هتل رنسانس پلت شامل سرویس نگهداری کودکان  جکوزی – سولاریوم – اتاق های ویژه – اتاق و امکانات برای معلولین – خدمات کفش و واکس – کرایه ماشین – خدمات تورها – فکس و کپی – مرکز تجارت – دستگاه خودپرداز – خدمات تهیه بلیط – رستوران – پذیرش شبانه روزی – روزنامه – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – فروشگاه در هتل – تهویه – بار – باغ – خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – ترانسفر فرودگاه – لباسشویی – خشکشویی – آرایشگاه – صبحانه در اتاق – اتو کشی – صرافی – فروشگاه هدایا و سوغات می باشد. که همه این امکانات در کنار محیط فوق العاده هتل رنسانس برای شما روزهای خاطره انگیزی را می سازد.

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل رنسانس پلت استانبول,هتل های 5 ستاره استانبول ,بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل استانبول , مجلل ترین هتل استانبول ,هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل کالیون استانبول

هتل 4 ستاره کالیون استانبول در منطقه سلطان احمد استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 110 اتاق تشکیل شده است. در هتل یک صرافی وجود دارد. این هتل سرویس نگهداری از کودکان را نیز به میهمانان تور استانبول ارایه می دهد. در هتل یک اتاق جلسه مجهز هم وجود دارد. 

_کالیون_استانبول_1.jpg

_کالیون_استانبول_2.jpg

امکانات هتل کالیون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، گرمایش، بار، باغ، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، کرایه اتومبیل، صبحانه در اتاق میهمانان تور استانبول ، فکس و کپی و...

_کالیون_استانبول_3.jpg

_کالیون_استانبول_4.jpg

 

هتل کبان تکسیم استانبول

هتل 4 ستاره کبان تکسیم استانبول در قلب این شهر بنا شده است. این هتل با میدان تکسیم 50 متر و حدود 2 دقیقه به صورت پیاده روی با خیابان استقلال فاصله دارد. اتاق های این هتل مجهز به اینترنت وایرلس رایگان می باشد.صبحانه در این هتل برای میهمانان تور استانبول به صورت بوفه سرو می شود. وسایل حمل و نقل عمومی 2 دقیقه با این هتل فاصله دارند. هتل کبان تکسیم در مجموع از 86 اتاق تشکیل شده است. کارکنان این هتل به زبان انگلیسی مسلط می باشند.

_کبان_تکسیم_استانبول_1.jpg

_کبان_تکسیم_استانبول_2.jpg

_کبان_تکسیم_استانبول_3.jpg

امکانات هتل کبان تکسیم استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور استانبول ، آسانسور، تهویه، بار، انبار بار و چمدان، گرمایش، صندوق امانات، گاوصندوق، حمام ترکی و بخار، سونا، جکوزی، فکس و کپی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی و...

_کبان_تکسیم_استانبول_4.jpg

_کبان_تکسیم_استانبول_5.jpg

_کبان_تکسیم_استانبول_6.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری استانبول

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: ,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

آمفی تئاتر اسپندوس استانبول :

تئاتر آسپندوس استانبول از مرکزهای حفاظت شده تئاترهای باستانی عهد باستان می باشد. آمفی تئاتر آسپندوس استانبول در سال 155 بعد از میلاد و در زمان پادشاهی امپراتور رومی، مارکوس اورلیوس ساخته شده است و ظرفیت تماشگران آمفی تئاتر آن 15000 تا 20000 نفر می باشد. بعدها از این آمفی تئاتر به عنوان کاروانسرا استفاده می شده وهمیشه مرمت و مراقبت گردیده است . برای دیدن از این بنای تاریخی با تور استانبول همراه شوید.

 

_تاتر_2.jpg

_تاتر.jpg

 

جزایر ده گانه استانبول :

 

_استانبول_2.jpg

اگر شما گردشگران تور استانبول مایلید به جزایر ده گانه استانبول سر بزنید و از آرامش وصف نشدنی آن لذت ببرید ،  باید ازمیدان تقسیم به سمت مترو حرکت کنید ، مترو دو قسمت می شود ، در سمت چپ سوار مترو کاباتاش شوید و در ایستگاه کاباتاش پیاده می شوید ازآنجا سوار کشتی شده به سمت جزیره بیوک ادا می روید لازم به ذکر است . آخرین جزیره باید پیاده شوید . 

 

_استانبول.jpg

_استانبول_3.jpg

 

موزه کوچ استانبول کارخانه راحمی :

موزه راحمی کوچ در محله هاسکوی استانبول قرار گرفته و تاریخ آن مربوط به دوره عثمانیها می باشد. از این مکان در گذشته با نام لنگرخانه نیز یاد می شده است. علت نامگذاری این مکان با این نام دست ساخته های آهنی و استیلی است که در آنجا وجود دارد. در حال حاضر در این موزه استانبول پیشرفت صنعتی محقق شده از گذشته تا به حال به شکل مناسبی در معرض دید بازدیدکنندگان تور استانبول قرار گرفته است . 

 

_ماشین.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری استانبول

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول, بهترین جاذبه های گردشگری استانبول, مکان های گردشگری استانبول, جاذبه های دیدنی و گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل هری این مرتر استانبول 

 شیک ترین هتل 5 ستاره استانبول هتل هری این مرتر است که در منطقه مرتر استانبول واقع شده است. این هتل دارای 148 اتاق شیک و مجهز می باشد که اتاق ها شامل امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، ماهواره، کتری برقی، دوش، حمام، سشوار و ... برای مسافران تور استانبول می باشند. هر روز صبح در رستوران صبحانه برای مسافران تور استانبول سرو می شود. ایستگاه مرتر استانبول در 650 متری هتل هری این مرتر استانبول است که امکان دسترسی راحت به منطقه سلطان احمد و بازدید از جاذبه های توریستی این شهر را برای مسافران تور استانبول ممکن می کند. فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 10 کیلومتر است.

 

امکانات هتل هری این مرتر استانبول:

 میز تنیس مخصوص مسافران تور استانبول، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران،کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، نگهداری از کودکان تور استانبول، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، سوییت عروس، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و .... می باشد.

 

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: ,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

مسجد سلطان احمد(مسجد آبی) استانبول

 یکی از زیباترین شاهکارهای معماری اسلامی مسجد سلطان احمد استانبول است. این مسجد طی سالهای ۱۶۰۹ تا ۱۶۱۹ به دستور سلطان احمد اول ساخته شد و در قدیمی ترین بخش استانبول در چند قدمی کاخ توپکاپی و روبه روی کلیسای ایاصوفیهاستانبول قرار دارد. این دو عمارت آثار تاریخی و معماری بسیار ارزنده‌ای هستند که جلوه‌ای منحصربه‌فرد به این بخش از شهراستانبول داده اند. مسجد سلطان احمد استانبول به مسجد آبی نیز معروف است زیرا در طراحی داخلی آن از کاشی‌های آبی رنگ شفاف استفاده شده است. طراحی و معماری مسجد تقریباً شبیه مکعب است که طول و عرض آن ۵۳ و ۵۱ می باشد و در بالای مکعب مجموعه‌ای از قبه‌ها و شبه قبه‌ها فضا را تسخیر می‌کنند و به سمت قبه اصلی اوج می‌گیرند، قبه اصلی ۳۳ متر قطر و ۴۳ متر ارتفاع دارد. مسجد سلطان احمد استانبول تنها مسجد ترکیه‌است که شش مناره دارد. وقتی تعداد مناره‌ها اعلام شد، عده‌ای از سلطان به علت تقلید از شش مناره مسجد الحرام انتقاد کردند سرانجام وی با پرداخت مبلغی، مناره هفتم مسجد کعبه را ساخت تا این انتقادها را آرام کند.دور تا دور صحن مسجد در پایین‌ترین قسمت توسط ۲۰۰۰۰ کاشی سرامیک دست ساز تزیین شده و بخش بالایی نقاشی شده‌است. بیش از ۲۰۰ پنجره شیشه‌ای، نور را به درون صحن اصلی هدایت می‌کنند و برای نور پردازی مسجد نیز از لوسترهای بزرگ و عظیمی استفاده می شود. صحن اصلی فرش پوش است که هر چند وقت یکبار تعویض می شوند. محراب این مسجد از مرمری با تراش ظریف و کنده کاری ساخته شده و دیوارهای کناری آن از جنس سرامیک می باشد و در سمت راست محراب ، منبر قرار گرفته است. هر مناره دارای سه بالکن است که تا چندی قبل «مؤذن» می‌بایست پنج بار در روز از یک پله مارپیچ باریک عبور می‌کرد تا اذان بگوید اما امروزه از بلندگو برای اذان استفاده می شود و عده زیادی از گردشگران تور استانبول در پارک رو به روی مسجد جمع می شوند و از صدای اذان و نورپردازی زیبای صحن مسجد لذت می برند.

 

کاخ دلمه باغچه استانبول

 یکی از لوکس ترین کاخ دوره غثمانی کاخ دلمه‌ باغچه استانبول است که بین سالهای ۱۸۴۳ و ۱۸۵۶، به دستور سلطان عبدالمجید یکم، ۳۱امین پادشاه عثمانی احداث شد این کاخ در سمت اروپایی تنگه بسفر قرار دارد که با مساحت ۴۵ هزار متر مربع در منطقه‌ای با مساحت ۱۱۰ هزار متر مربع بنا شده‌ و در معماری آن تلفیقی از هنر و معماری ترک با اروپایی به کار رفته است  در معماری این کاخ از 14 تن ورقه طلا استفاده شده است. از سال ۱۸۸۹ تا ۱۹۰۹ میلادی از این مکان به عنوان مرکز اداری اصلی امپراتوری عثمانی استفاده می‌شد و آخرین سلاطین عثمانی از این کاخ به عنوان محل اقامت اولیه و حکومتی استفاده می کردند.  بزرگترین لوستر کریستال در قصر دلمه‌ باغچه استانبول واقع شده‌ که  هدیه‌ای از طرف ملکه ویکتوریا اول به شاه عثمانی می باشد و دارای ۷۵۰ حباب و وزنی معادل ۴٫۵ تن است، این لوستر در سالنی با 56 ستون واقع شده و جلال و شکوه فوق العاده ای دارد.تمامی ساعت‌های این کاخ بر روی ۹:۰۵ متوقف هستند، ساعتی که آتاتورک در این کاخ در  نوامبر ۱۹۳۸ دیده از جهان فروبست. این کاخ همه روزه به استثناء روزهای دوشنبه و پنج شنبه جهت بازدید همگان و مسافران تور استانبول باز می باشد.

 

 کاخ توپکاپی استانبول

 نخستین کاخ عثمانی استانبول کاخ توپکاپی می باشد که از مهمترین موزه های جهان و مهمترین و مقدس ترین موزه جهان اسلام  از نظر حجم موزه ها و تالارها چه از نطر اهمیت اشیای گران قدرش می باشد که بیش از 86 هزار شی ارزشمند دارد. اهمیت دیگر آن به خاطر کیفیت آثار آن است بخصوص اشیای پیامبر و ائمه و عمر و ابوبکر با حساسیت فوق العاده ای در کاخ توپکاپی استانبول نگهداری می شود.این کاخ در قرن ۱۵ میلادی بعد از فتح بزرگ امپراتوری، به دستور محمد دوم احداث شده است که در بین شاخ طلایی و دریای مرمره در استانبول قرار گرفته است و دارای چشم‌اندازی بسیار زیبا به تنگه بسفر دارد. برعکس کاخ‌های اروپایی، توپ‌کاپی استانبول تنها یک ساختمان بسیار مجلل که دارای مجموعه‌‌ای  از چندین کلاه‌فرنگی و باغ های بسیار عالی است که  سلطان‌های عثمانی برای مدت ۴۰۰ سال در این کاخ زندگی می کردند.در ۱۸۵۳ سلطان عبدالمجید تصمیم گرفت محل اقامتش را به قصر تازه‌ساز دلمه باغچه منتقل کند که نخستین کاخ مدل اروپایی شهر بود. در سال ۱۹۲۴ این کاخ تبدیل به موزه شد و از جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری تور استانبول است.

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95 

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول, بهترین جاذبه های گردشگری استانبول, مکان های گردشگری استانبول, جاذبه های دیدنی و گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل سیرین گلد استانبول

هتل سه ستاره سیرین گلد در استانبول ترکیه واقع شده است .این هتل در منطقه کوم کاپی واقع شده است.هتل سیرین گلد فقط ۴۰۰ متر تا فرودگاه Yenikapi Ferry قرار دارد.این هتل آماده ی پذیرایی از مسافران تور استانبول  است.

امکانات هتل سیرین گلد استانبول:

این هتل به صورت ۲۴ ساعته سرویس دهی میدهد.همچنین در محیط هتل شما میتوانید به اینترنت پرسرعت وای فای دسترسی داشته باشید.پارکینگ اختصاصی هتل نیز وجود دارد که شما میتوانید وسیله نقلیه تان را آنجا بگذارید.این هتل دارای اتاقی است که در آن صدایی از بیرون به داخل یا از داخل به بیرون نمیرود و در ان یک تلوزیون ال سی دی نیز در ان وجود دارد.یه کولر ایر کندیشنر و همراه با مینی بار رایگان نیز در اتاقتان وجود دارد.مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

در اتاق شما سرویس بهداشتی شخصی وجود دارد که شامل دستشویی و حمام میشود.در حمام های تمامی اتاق ها یک مو خشک کن نیز وجود دارد.رستوران و درینکینگ بار به صورت ۲۴ ساعت ۷ روز هفته باز است.در این هتل غذای ماهی های آن خیلی خوشمزه است.همچنین ماهی ها هم تازه هستند.هتل مناسب برای رزرو خانوادگی مسافران تور استانبول می باشد.

هتل سیرین گلد فقط ۱٫۴ کیلومتر تا با مسجد بلو،۱٫۷ کیلومتر تا حاجی سوفیا و ۲ کیلومتر تا مکان توپ کاپی فاصله دارد.همچنین ایر پورت آتاترک تا با هتل ۱۶ کیلومتر فاصله دارد.

 


هتل گرند لیزا استانبول 

هتل 3 ستاره گرند لیزا استانبول  یکی از هتل های سه ستاره تاپ می باشد که در سال 1992 میلادی در منطقه کومکاپی شهر استانبول بنا شده است. این هتل در 8 طبقه و با 36 اتاق آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد.هتل گرند لیزا در نزدیکی اماکن تاریخی و توریستی نظیر بازار بزرگ استانبول، موزه ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و مسجد کبود قرار دارد.این هتل تا میدان تکسیم 10 دقیقه به صورت پیاده روی فاصله دارد. هتل گرند لیزا 15 دقیقه پیاده روی از مسجد کبود و 2 کیلومتر با کاخ توپکاپی فاصله دارد.فاصله هتل گرند لیزا استانبول تا فرودگاه آتاتورک ترکیه حدود 15 کیلومتر می باشدکه باعث جذب مسافران تور استانبول میشود. این هتل آخرین بار در سال 2008 به طور کامل بازسازی شده است.

-گرند-لیزا-استانبول.gif

امکانات هتل گرند لیزا استانبول:

رستوران،پذیرش شبانه روزی، بار،سیستم گرمایش،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، تهویه مطبوع،ترانسفر، خانه داری، لباسشویی، اتوکشی، فکس و کپی، صرافی،رنت کارو... میتوان نام برد.مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-گرند-لیزا-استانبول-2.gif

-گرند-لیزا-استانبول-3.gif

-گرند-لیزا-استانبول-1.gif

 جهت رزرو و مشاوره تور استانبول و اطمینان پیدا کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور استانبول اردیبهشت 95

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور کیش اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: ,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 مسجد سلطان احمد استانبول 

مسجد سلطان احمد (مسجد آبی) یکی دیگر از جاذبه های توریستی اصلی استانبول است.مسجد آبی در محله سلطان احمد واقع شده است. این مسجد همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است. ورودی آن رایگان است، ولی در ساعات نماز به خصوص جمعه ها، ورود ممنوع است. اگر می خواهید از این مکان مذهبی دیدن کنید، یادتان نرود که لباس پوشیده به تن کنید. خانم ها روسری سرشان می کنند که در این محل مرسوم است. اگر یادتان رفت می توانید از مسجد یک روسری قرض کنید. این مسجد مکان خوبی برای زیارت گردشگران تور استانبول است.

 

 


کاخ توپکاپی استانبول

کاخ توپکاپی استانبول منزلگاه سلاطین عثمانی از سال 1465 تا 1856 بوده است و یکی از محبوب ترین جاذبه های شهر استانبول است. معماری بی نظیر و حیاط های زیبایی در این کاخ وجود دارد. این کاخ در سال 1924 یعنی اندکی پس از دوره عثمانی تبدیل به موزه شد.

کاخ توپکاپی محل حرم سلطنتی نیز بوده است. تور حرم جداگانه است و گردشگران تور استانبول که می خواهند از حرم دیدن کنند باید علاوه بر ورودی 13 دلاری این کاخ، 10 دلار دیگر هم بپردازند.

 

 

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول, بهترین جاذبه های گردشگری استانبول, مکان های گردشگری استانبول, جاذبه های دیدنی و گردشگری استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل گرین پارک مرتر استانبول

هتل گرین پارک مرتر استانبول در منطقه ای قراردارد که مرکز مد و صنعت نساجی شهر استانبول به شمار می رود ، این هتل  ۵ ستاره از لحاظ جغرافیایی جایگاه ویژه ای دارد ، چرا که به مرکز خرید معروف مرتر ، وسایل حمل و نقل عمومی مثل مترو و نمایشگاه سی ان آر بسیار نزدیک است .  هتل گرین پارک مرتر ساختمان و بنایی مدرن داشته و از دکوراسیون و معماری روز بهره برده ، پرسنلی که با این هتل همکاری دارند برخوردی شایسته با میهمانان تور استانبول داشته و کامل ترین سرویس دهی را ارائه می دهند . برخورداری از خدمات منحصر به فرد و با کیفیت ، فضای سبز و سرویس گشت درون شهری و برون شهری و بسیاری امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی فضای داخلی و خارجی پاکیزه و مرتب ، از ویژگی های ممتاز هتل گرین پارک مرتر به شمار می روند . در ضمن فرودگاه بین المللی آتاتورک در ۲۰ کیلومتری هتل واقع شده است. هتل ۵ ستاره گرین پارک مرتر ده دقیقه با ماشین تا مرکز شهر استانبول فاصله دارد که باعث جذب مسافران تور استانبول میشود. 

امکانات هتل گرین پارک مرتر استانبول:

شامل ۱۷۳ اتاق استاندارد ، خانوادگی ، وی آی پی و سوئیت لوکس و منحصر به فرد می باشد . امکانات هتل گرین پارک مرتر سازگار با نیاز های کلیه میهمانان تور استانبول با هر سن و موقعیتی طراحی شده و شامل امکاناتی متنوع و منحصر به فرد می باشد : استخر سرپوشیده و روباز ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار ، سالن ورزشی پیشرفته ،  سونا و جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، سولاریوم ، میز پینگ پنگ ، سرویس نگه داری از کودک ،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، دو رستوران با فضایی با شکوه ، دو کافه ، کرایه اتومبیل ، تاکسی سرویس و . . . اشاره نمود . در ضمن هر یک از این امکانات به بهترین شکل و در شرایطی استاندارد به گردشگران تور استانبول ارائه شده تا رضایت آنها را به دست آورده و اقامتی سرشار از لحظه های مفرح و شاد را برای ابشان بر جای بگذارد.


هتل ریکسوس پرا استانبول

هتل ریکسوس پرا یکی از هتل های لوکس استانبول میباشد.این هتل 5 ستاره در 200 متری خیابان معروف استقلال قرار دارد. از نظر دسترسی به حمل و نقل عمومی این امکان برای مسافران تور استانبول فراهم است که با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل به ایستگاه متروی تکسیم رسیده و به منطقه تاریخی سلطان احمد رفته و از جاذبه های توریستی آنجا دیدن کنند. در کافه رویال این هتل می توان از انواع نوشیدنی ها و اسنک های خوشمزه همراه با چشم انداز زیبای شاخ طلایی لذت برد. فاصله هتل ریکسوس پرا تا فرودگاه آتاترک حدود 30 کیلومتر است.

امکانات هتل ریکسوس پرا استانبول:

این هتل دارای 116 اتاق است که اتاق ها مجهز به وای فای 128 کیلو بایت، مینی بار، حمام، سیستم تهویه و ... هستند و بعضی از اتاق ها چشم انداز زیایی از شاخ طلایی دارند.تراس، سونا، باشگاه، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، بار، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، آسانسور و.. را نام برد. مسافران تور استانبول با اقامت در هتل ریکسوس پرا استانبول می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل بایا آنتالیا

هتل بایا در منطقه ساحلی لارا در آنتالیا و در میان انبوه درختان ساخته شده است این هتل 5 ستاره  زیبا و مدرن با طراحی زيبا و محيطی آرام بخش و فعاليتها و جاذبه های زياد خود، ‌برای زوجها و خانواده هايی كه بدنبال يك تعطيلات فراموش نشدنی هستند ايده آل می باشد. بنا به تقاضای علاقه مندان ترانسفر فرودگاهی تور آنتالیا و یا کرایه اتومبیل به مقصد فرودگاه آنتالیا که در ۱۵ کیلومتری این هتل ۵ ستاره قرار گرفته، امکان پذیر می باشد. این هتل از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد.

امکانات هتل بایا آنتالیا:

هتل بایا دارای  اتاق های ۲ تخته ، استاندارد می باشد  که مجهز به تلویزیون ، خدمات روم سرویس ۲۴ ساعته ،تهویه متنوع و اینترنت بی سیم رایگان می باشد . فضای داخلی هتل، با سلیقه تزئین و به محل مناسبی جهت استراحت میهمانان تور آنتالیا تبدیل شده است. کارکنان مهربان و با دقت هتل بایا آنتالیا، آماده خدمت رسانی می باشند. این هتل روزنامه ، مغازه ، گاوصندوق و خدمات ورود و ترخیص سریع مسافر تور آنتالیا را ارائه می دهد و این اطمینان را به مهمانان تور آنتالیا می دهد که اقامتی توام با آسایش خواهند داشت.

 اين تفريحگاه ۵ ستاره در كنار ساحل زيبای مديترانه با تجهيزات مدرن واقع گرديده است و امكاناتی نظير ورزشهای آبی،‌ بازيهای مختلف، رستورانها و تريا های متعدد،‌ مركز آبگرم و بسياری امكانات ديگر برای لذت بردن و آرامش فراهم آورده است. پرسنل هتل بایا آنتالیا با رويی خوش و استقبالی گرم از شما مسافران تور آنتالیا اوقات خاطره انگيزی را برای شما تدارك ديده اند.

 

 


هتل ریکسوس پریمیوم بلک آنتالیا

هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا در سال 2005 ميلادي با مساحت 405،000 متر مربع در منطقه بلک آنتالیا بنا شده است. این هتل 5 ستاره در 5 طبقه و در مجموع از 769 اتاق تشکیل شده است. هتل در 50 کیلومتری شهر آنتالیا و 40 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا قرار گرفته است. این هتل از 1000 متر ساحل اختصاصی با پارک آبی به سبک تروجان با وسعت 12 هزار مترمربع برخوردار است. ساحل اختصاصی 200 متر از لب دریا فاصله دارد و دارای 25 هزار متر مربع پارک آبی با 18 سرسره آبی می باشد.این هتل دارای 12 بار و 10 رستوران با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد.هتل ریکسوس پریمیوم در سال 2009 بازسازی شده است.

 

امکانات رفاهی هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،بالکن، آسانسور،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، بار، باغ،سیستم گرمایش، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، اتو کشی، فروشگاه، مرکز بدنسازی، بیلیارد، زمین گلف، بولینگ، ماساژ استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام سنتی ترکی و بخار، شیرجه، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان، سرویس مراقبت از کودکان، اتاق بازی های کامپیوتری و...را میتوان نام برد.سالن ورزشی و بدنسازی و فیتنس،ورزش های آبی،ورزش های هوازی،زمین تنیس،زمین فوتبال،زمین بسکتبال،والیبال ساحلی و...نیز از امکانات دیگر هتل ریکسوس پریمیوم برای مسافران تور آنتالیا میباشد.

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا بهار 95

 تور آنتالیا اردیبهشت 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا ,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آلزر استانبول

alzer.jpg

یکی از هتل های خوب استانبول هتل 3 ستاره آلزر است که در روبروی مسجد کبود واقع شده و سال 2008 درباز سازی شده است. این در مجموع از 22 اتاق و 6 طبقه مجهز  تشکیل شده است. ایستگاه حمل و نقل عمومی 50 متر با هتل فاصله دارد. هتل مجهز به اینترنت رایگان برای مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد. در این هتل یک صرافی هم  مخصوص مسافران تور استانبول نوروز 95 وجود دارد. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته در اختیار مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد. این هتل به دریای مرمره مشرف می باشد. 

alzer1.jpg

alzer2.jpg

alzer3.jpg

امکانات هتل آلزر استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی مخصوص مسافران تور استانبول نوروز 95، تهویه، گرمایش، اینترنت وایرلس، گاوصندوق دیجیتالی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، آسانسور، اتاق های ضد صدا، فکس و کپی، اتاق ضد حساسیت، صندوق امانات، سرویس نگهداری از کودکان و...

alzer4.jpg

 

 

هتل آلاهان استانبول

آلاهان

هتل خوب استانبول هتل 3 ستاره آلاهان است که در فاصله 10 دقیقه ای از ساحل واقع شده است. این هتل در مجموع از 64 اتاق خوب برای مسافران تور استانبول نوروز 95 تشکیل شده است. این هتل در منطقه آکسارای واقع شده است و از ایستگاه تراموا 300 متر فاصله دارد. این هتل مجهز به اینترنت رایگان مخصوص مسافران تور استانبول نوروز 95 می باشد. پذیرش هتل آلاهان به صورت شبانه روزی است. مسجد کبود، قصر و موزه توپکاپی و ایاصوفیه به این هتل نزدیک می باشد.

آلاهان1

آلاهان3

امکانات هتل آلاهان استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور استانبول نوروز 95، آسانسور، فروشگاه، بار، تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، باشگاه بدنسازی، سونا، ماساژ، صندوق امانات، کافی شاپ، امکانات تفریحی و ورزشی، اینترنت، خدمات خانه داری، لباسشویی و...

آلاهان2

آلاهان4

 

 

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95   



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبو ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل گرند ازتانیک استانبول

هتل گرند ازتانیک استانبول در شمار هتل های 4 ستاره استانبول قرار دارد و در بهترین قسمت شهر در منطقه تکسیم استانبول واقع شده است از این رو مورد توجه گردشگران تور استانبول می باشد. این هتل از 193 اتاق تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، تلویزیون، ماهواره، سیستم تهویه، مینی بار، چای|قهوه ساز و ... می باشند. اتاق های هتل با رنگ های گرم و مبلمان چوبی دکوربندی شده اند. در رستوران این هتل انواع غذاهای مخصوص و بین المللی برای میهمانان تور استانبول سرو می شود. همچنین هتل برای استراحت میهمانان نیز تدارکاتی دیده است از جمله می توان به حمام ترکی، استخر ، باشگاه و خدمات ماساژ اشاره نمود. این هتل تا کاخ دلمه باغچه 1 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل گرند ازتانیک استانبول : Topcu Cad. No:9 Talimhane Taksim , Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

از امکانات هتل گرند ازتانیک استانبول می توان به سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل (با هزینه)، ترانسفر فرودگاه (با هزینه)، پذیرش 24 ساعته میهمانان تور استانبول ، رستوران، روم سرویس، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه مجهز، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، سوییت ویژه ماه عسل، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان و .... اشاره نمود.

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند ازتانیک استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل 3 ستاره سللطان احمد استانبول در 50 متری میدان اسب دوانی و مشرف به دریای مرمره بنا شده است. این هتل با فرودگاه آتاتورک استانبول حدود 14 کیلومتر و با فرودگاه سابیها گچن 50 کیلومتر فاصله دارد. مسجد کبود و ایاصوفیه در 100 متری این هتل قرار گرفته اند. در مقابل هتل سلطان احمد ایستگاه تراموا و اتوبوس قرار گرفته است. این هتل تور استانبول به اینترنت نیز مجهز شده است.

_سلطان_احمد_استانبول_1.jpg

_سلطان_احمد_استانبول_2.jpg

_سلطان_احمد_استانبول_3.jpg

امکانات هتل سلطان احمد استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار وچمدان، گرمایش، تهویه، گاوصندوق، بار، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، ترانسفر فرودگاه، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، صبحانه در اتاق و... . تور استانبول لحظات خوبی را برای شما در این هتل فراهم می آورد.

_سلطان_احمد_استانبول_4.jpg

_سلطان_احمد_استانبول_5.jpg

_سلطان_احمد_استانبول_6.jpg

 

 

هتل 3 ستاره سوریا استانبول در منطقه لاللی استانبول بنا شده است. این هتل با فرودگاه آتاتورک 15 کیلومتر فاصله دارد. ایستگاه مترو به این هتل تور استانبول نزدیک می باشد. هتل سوریا با مرکز خرید  Ordu 3 کیلومتر و باLaleli Kizilay 330 متر فاصله دارد. این هتل در مجموع از 57 اتاق تشکیل شده است. همه اتاق های این هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد.

 

_سوریا_استانبول_1.jpg

 

_سوریا_استانبول_2.jpg

 

امکانات هتل سوریا استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، صرافی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، بار، گرمایش، بازی دارت و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور استانبول همراه شوید .

 

_سوریا_استانبول_3.jpg

 

_سوریا_استانبول_4.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول اسفند 94

تور استانبول نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ریکسوس پرا استانبول

هتل 5 ستاره ریکسوس پرا در 200 متری خیابان معروف استقلال قرار دارد. این هتل دارای 116 اتاق است که اتاق ها مجهز به وای فای 128 کیلو بایت، مینی بار، حمام، سیستم تهویه و ... هستند و بعضی از اتاق ها چشم انداز زیایی از شاخ طلایی دارند. از نظر دسترسی به حمل و نقل عمومی این امکان برای مسافران تور استانبول نوروز 95 فراهم است که با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل به ایستگاه متروی تکسیم رسیده و به منطقه تاریخی سلطان احمد رفته و از جاذبه های توریستی آنجا دیدن کنند. در کافه رویال این هتل می توان از انواع نوشیدنی ها و اسنک های خوشمزه همراه با چشم انداز زیبای شاخ طلایی لذت برد. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاترک حدود 30 کیلومتر است.

-ریکسوس-پرا2.jpg

امکانات هتل ریکسوس پرا استانبول:

تراس، سونا، باشگاه، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، بار، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، آسانسور و.. را نام برد. مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-ریکسوس-پرا4.jpg

-ریکسوس-پرا6.jpg

-ریکسوس-پرا5.jpg


هتل سورملی استانبول

هتل سورملی استانبول از هتل های 5 ستاره است که در منطقه تفریحی تجاری سیسیلی واقع شده است. این هتل دارای رستوران ترکی و اتاق های بزرگ با وای فای رایگان می باشد.هتل سورملی کمتر از یک کیلومتر تا مرکز خرید جواهر و کمتر از نیم مایل تا مترو فاصله دارد و خیابان استقلال و کاخ ییلدیز در سه کیلومتری و فرودگاه بین المللی آتاتورک در 11 کیلومتری این هتل می باشند.در این هتل هر روز صبح در رستوران روگا صبحانه بوفه سرو می شود.از امکانات تفریحی این هتل می توان به استخر روباز با تراس اشاره کرد. این هتل دارای 205 اتاق می باشد که مجهز به مبلمان مدرن، مینی بار، خط تلفن مستقیم، یخچال، تلویزیون، رادیو، تلویزیون، صندوق امانات ، سیستم تهویه مطبوع ، حمام ، وان، سشوار و... می باشند.مسافران تور استانبول نوروز 95 می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

-سور-ملی-استانبول2.jpg

امکانات هتل سورملی استانبول :

سالن کنفرانس، استخر، حمام ترکی، سونا، آرایشگاه زنانه و مردانه ، فضای سبز، سالن ورزش، خانه داری، امکانات جلسه ، لاندری، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، رستوران، کافی شاپ، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، مرکز سلامت، پارکینگ خصوصی و... را نام برد. مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-سورملی-استانبول6.jpg

-سور-ملی-استانبول4.jpg

-سورملی-استانبول7.jpg


هتل گرند حیات استانبول

هتل ۵ ستاره گرند حیات استانبول در مرکز شهر استانبول واقع و در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است.این هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته و همچنین در اطراف این هتل می‌توانید علاوه بر بار، رستوران و کلاب‌های شبانه‌ی فراوان و مراکز خرید استانبول، به حمل و نقل عمومی نیز دسترسی داشته باشید.ایستگاه مترو تقسیم تنها ۴۰۰ متر با هتل گراند حیات فاصله دارد و به فاصله ۵ کیلومتر از این هتل منطقه تاریخی سلطان احمد از جمله موزه و کاخ توپکاپی ، مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی قرار گرفته است که از مهم ترین مکان های دیدنی استانبول به شمار می آیند و باعث جذب مسافران تور استانبول نوروز 95میشود.

-گرند-حیات1.jpg

-گرند-حیات7.jpg

امکانات هتل گرند حیات استانبول:

هتل دارای ٣۶٠ اتاق (شامل ٢۴ سوئیت) می باشد. اتاق‌های هتل گرند حیات استانبول زیبا ، مدرن و دارای سیستم گرمایش و تهویه‌ی مطبوع مرکزی، حمام اختصاصی با سشوار، اینترنت، رادیو، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای/کابلی، مینی‌بار/یخچال و گاوصندوق هستند. در این هتل که از بهترین هتل های استانبول است ، اکثر اتاق‌ها تخت‌خواب دونفره دارند.از امکانات دیگر این هتل ۵ ستاره می‌توان به لابی با پذیرش ٢۴ ساعته، اینترنت عمومی، صرافی، سلمانی و صندوق امانات اجاره‌ای اشاره کرد. مهمانان حتماً از غذاهای خوشمزه‌ی رستوران هتل با بخش ویژه‌ی غیرسیگاری، بار دنج با موزیک‌های خوب و نوشیدنی‌های متنوع لذت خواهند برد. کافه‌ی هتل هم بهترین فضاست برای لم‌دادن یا گپ‌زدن‌های دوستانه. شب‌ها از سرزندگی کلاب شبانه‌‌ی هتل و روزها از دوچرخه‌سواری در محوطه‌ی اطراف هتل لذت ببرید. هتل ۵ ستاره گرند حیات استانبول دارای یک استخر فضای باز و مرکز تناسب اندام کاملا مجهز می باشد. مرکز تناسب اندام و حمام آب گرم هتل حیات خستگی را از تن شما بیرون خواهد کرد . مسافران تور استانبول نوروز 95 با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-گرند-حیات3.jpg

-گرند-حیات2.jpg

-گرند-حیات5.jpg

-گرند-حیات8.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور کیش نوروز 95

تور استانبول نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل رافلز استانبول

_رافلز_استانبول_1.jpg

هتل رافلز استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد. این هتل در مرکز زورلو، در منطقه بشیکتاش و در فاصله 6 کیلومتری میدان تکسیم استانبول واقع شده است. هتل رافلز شامل 185 اتاق مدرن و زیبا می باشد که هر اتاق بالکن زیبا و بزرگی دارد که نمای زیبایی از شهر را به میهمانان تور استانبول هدیه می دهد. همچنین تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، سیستم تهویه، ماهواره، حمام، سشوار و ... می باشد. از نظر دسترسی به مراکز خرید، هتل رافلز در نزدیکی مرکز خرید زورلو می باشد و از این رو از نظر دسترسی به مراکز خرید از موقعیت خوبی برخوردار است. از لحاظ دسترسی به جاذبه های توریستی نیز هتل تا کاخ سیرگان 2/4 و تا پل بسفر 5/5 کیلومتر فاصله دارد. از این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاترک 30/6 کیلومتر راه است که مسافران تور استانبول می توانند با پرداخت هزینه اضافه به سمت فرودگاه ترانسفر شوند.

 آدرس هتل رافلز استانبول : Zorlu Center Besiktas, Besiktas, 34340 Istanbul, Turkey

امکانات هتل رافلز استانبول :

استخر سرباز، تراس، سونا، باشگاه، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، زمین بازی، باشگاه کودکان، رستوران، بار، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته مسافران تور استانبول ، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، روزنامه، آسانسور.

_رافلز_استانبول_2.jpg

_رافلز_استانبول_3.jpg

 

هتل گریون استانبول

_گریون_استانبول_1.jpg

هتل گریون استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد. فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 4 کیلومتر می باشد و در 3/2 کیلومتری مرکز CNR واقع گردیده است. همچنین در ساعات مشخصی از روز به سمت فرودگاه آتاترک ترانسفر رایگان وجود دارد. این هتل دارای 252 اتاق است که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، ماهواره، مینی بار، کتری برقی، سیستم تهویه، سشوار و ... می باشند. میهمانان تور استانبول می توانند هر روز صبحانه مفصلی را در رستوران گلدن هرن این هتل میل نمایند و از فضای زیبای آن لذت ببرند.

آدرس هتل گریون استانبول : Merkez Mah. Sanayi Cad. No:9 Yenibosna-Bahçelievler, Bahcelievler, 34197 Istanbul, Turkey

امکانات هتل گریون استانبول

استخر سر پوشیده، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور استانبول ، ترانسفر فرودگاه(رایگان)، پذیرش شبانه روزی، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، خانه داری روزانه،آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، سیستم گرمایشی

_گریون_استانبول_2.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول دی 94

تور استانبول بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول ,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آذر 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد