نوشته شده توسط : نیکنام

هتل گرند افه کوش آداسی .gif.gif.gif.gif Grand Efe Hotel Kusadasi

هتل گرند افه کوش آداسی هتلی 4 ستاره واقع در منطقه اوزدره کوش آداسی (در نقطه تلاقی آفتاب و دریا و در محیطی سبز) می باشد. این هتل با در اختیار داشتن 385 اتاق و ارائه برنامه های متنوع تفریحی و با بهره مندی از موقعیت مکانی بی نظیر خود اوقاتی به یاد ماندنی را برای مسافران و گردشگران تور کوش آداسی رقم می زند. لازم به ذکر می باشد ، مسافران این هتل به واسطه خدمات خوب و امکاناتش بی نظیر آن ، همواره از هتل گرند افه به عنوان هتلی 5 ستاره یاد می کنند. خدمات رایگان صبحانه از جمله امکانات هتل گراند افه به حساب می‌آید. این هتل 4 ستاره در قبال ناهار و شام ، مسئولیتی ندارد، اما در رستوران به روی کسانی که خواهان استفاده از وعده‌های ناهار و شام و میان وعده هستند، باز است. مسافران و گردشگران تور کوش آداسی می توانند در طول اقامت خود در شهر کوش آداسی با انتخاب هتل گرند افه از خدمات آن استفاده نمایند. می توانید اطلاعات سایر هتل های کوش آداسی را در سایت ما مشاهده نمایید. همچنین می توانید با مراجعه به قسمت جاذبه های کوش آداسی ، با جاذبه های گردشگری کوش آداسی بیشتر آشنا شوید. گردشگران تور کوش آداسی که قصد رزرو این هتل را دارند این هتل یکی از بهترین هتل های 4 ستاره در کوش آداسی است.

-افه-کوش_آداسی-1.jpg

-افه-کوش-آداسی-2.jpg

عکس ها و امکانات هتل گرند افه کوش آداسی ترکبه

رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, استخر روباز, حمام ترکی, آرایشگاه, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, سرویس ویژه معلولین, بوفه صبحانه,تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, یخچال,اتاق 2 تخته, اتاق خانواده, کانکت, اتاق مخصوص معلولین و...

-افه-کوش-آداسی-4.JPEG

-افه-کوش-آداسی-7.jpg

-افه-کوش-آداسی-5.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل افیژا کوش آداسی .gif.gif.gif.gif Ephesia Hotel Kusadasi

هتل افیژا کوش آداسی در سال 2007 ساخته شده است. این هتل یکی از بهترین هتل های 4 ستاره در کوش آداسی ترکیه میباشد. هتل افیژا کوش آداسی در محیطی ارام قرار دارد برای مسافران تور کوش آداسی شرایطی را فراهم میکند که در هتل بتوانند استراحت کنند. از اینجا ، مهمانان تور کوش آداسی می توانند از دسترسی آسانی که به دیدنی های این شهر پر جنب و جوش دارند لذت ببرند. برای گشت و گذار و بازدید از جاذبه های محلی مهمانان نیازی به طی کردن مسافت های دور ندارند چرا که هتل در نزدیکی کاروانسرا و قلعه ی شهر واقع شده است. هتل امکانات بسیاری را برای فراهم ساختن اقامتی خوش در کوش آداسی در اختیار مهمانان تور کوش آداسی می گذارد و دسترسی خوبی به طیف وسیعی از خدمات ، از جمله آسانسور ، خدمات سرویس اتاق ، پذیرش و ترخیص سریع مسافر، پذیرش 24 ساعته و سالن دارد. فضاهای اقامتی هتل با بالاترین درجه از آسایش و راحتی در اختیار مهمانان تور کوش آداسی قرار می گیرند. در اغلب اتاق ها ، مهمانان می توانند صفحه نمایش تلویزیون LCD / پلاسما ، قفل اتاق ، تلویزیون کابلی / ماهواره ای ، بالکن / تراس و فضای نشیمن را بیابند. هتل انواع امکانات تفریحی از جمله ورزش های آبی (غیر موتوری)، مرکز تناسب اندام ، استخر سرپوشیده ، تنیس روی میز و باغ دارد. در مجموع هتل افسیا مقصدی ایده آل برای اقامتی باکیفیت در کوش آداسی می باشد.

-افیژا-کوش_آداسی.jpg

-افیژا-کوش_آداسی-1.jpg

عکس ها و امکانات هتل افیژا کوش آداسی

استخر سرباز, استخر سرپوشیده, سونا, جکوزی, ماساژ, بیلیارد, سالن بدنسازی, باغ, زمین تنیس, ورزش های آبی,اینترنت بیسیم رایگان در لابی, اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها,رستوران, پذیرش شبانه روزی, اتاقهای پاک و بدون سیگار, آسانسور , گاوصندوق, انبار بار و چمدان, تهویه , بار, باغ,,پارکینگ اتومبیل,رستوران, خدمات 24 ساعته در اتاق, کافی شاپ, ترانسفر فرودگاهی, آسانسور, نگهداری از کودک, بار, گاو صندوق در اتاق, محل کشیدن سیگار و....

-افیژا-کوش_آداسی-3.JPEG

-افیژا-کوش_آداسی-5.jpg

-افیژا-کوش_آداسی-4.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

هتل سنتور کوش آداسی .gif.gif.gif Santur kushadasi Hotel

هتل سنتور کوش آداسی در 55 متری ساحل و 330 متری مرکز خرید کوش آداسی قرار گرفته است. از ان جا که هتل سنتور کوش آداسی در مرکز شهر قرار دارد و سه ستاره است، دارای ساحل اختصاصی برای مسافران تور کوش آداسی نیست. مانند دیگر هتل‌های کوش آداسی، هتل سنتور کوش آداسی نیز با فرودگاه عدنان مندرس ازمیر که نزدیک فرودگاه است، 70 کیلومتر اختلاف دارد. هتل‌های سه ستاره، معمولاً کوچک هستند و اتاق‌های زیادی ندارند. هتل سنتور کوش آداسی دارای 62 اتاق استاندارد است که شامل تلویزیون، و حمام خصوصی هستند. اما در این اتاق‌ها، بالکن اختصاصی دیده نمی شود. یک استخر زیبای روباز و کوچک در هتل سنتور کوش آداسی‌ وجود دارد که بخش کودکان نیز برای ان در نظر گرفته شده است. حمام ترکی و خدمات ماساژ در هتل سنتور کوش آداسی وجود دارد که برای استراحت و تمدد اعصاب مهمانان تور کوش آداسی می‌توانید از آنها استفاده کنید. هتل سنتور کوش آداسی دارای باغ و کافی شاپ فضای باز نیز هست که مناسب قدم زدن و گردش و استفاده از باربکیو هستند. گردشگرانی که قصد رزرو تور کوش آداسی را دارند میتوانند این هتل را جز بهترین انتخاب های خود قرار دهند.

-سنتور-کوش-آداسی-3.jpg

-سنتور-کوش-آداسی.jpg

عکس ها و امکانات هتل سنتور کوش آداسی

رستوران,پارکینگ,مرکز خرید,روم سرویس و پذیرش 24 ساعته,کافی شاپ,آسانسور,پارکینگ,اتوشویی و خشکشویی,امکانات برای معلولین,صندوق امانات, باربکیو ، باغ ، کافی شاپ فضای باز,صرافی,روزنامه رایگان,اتاق خانوادگی, تهویه مطبوع, تاکسی تلفنی در هتل,خدمات ورزشی و تفریحی,استخر روباز,سونا,اتاق ماساژ, سالن بدنسازی ، فیتنس,سالن بیلیارد,اینترنت رایگان وای فای در لابی,وای فای رایگان در اتاق های,غواصی و....

-سنتور-کوش-آداسی-2.jpg

-سنتور-کوش-آداسی-6.jpg

-سنتور-کوش-آداسی-5.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی  با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل بلمار کوش آداسی.gif.gif.gif.gif

هتل بلمار کوش آداسی یک هتل 4 ستاره در ساحل زیبای کوش آداسی برای مسافران تور کوش آداسی است. هتل بلمار کوش آداسی دارای خدمات مخصوصی مانند ایوان مخصوص حمام آفتاب، ماساژ، پذیرش شبانه روزی و شیشه‌های دوجداره و دیوارهای عایق صدا است. این امکانات، هتل بلمار کوش آداسی را به مکانی امن برای استراحت و گذران تعطیلات برای مهمانان تور کوش آداسی تبدیل کرده است. هتل بلمار کوش آداسی در 5 کیلومتری مرکز شهر کوش اداسی قرار گرفته است و به همین دلیل از دیوارها و در و پنجره عایق صدا در این هتل استفاده شده است. فقط 650 متر از لابی هتل تا ساحل دریای اژه فاصله است. برای رفت و آمد به شهر، از ایستگاهی که در دویست متری هتل بلمار کوش آداسی قرار گرفته است می‌توان استفاده کرد.

belmare1.jpg

هتل بلمار کوش آداسی دارای 91 اتاق مجزا است که همه آنها به تهویه هوا، و بالکن اختصاصی مجهز برای مسافران تور کوش آداسی هستند. ساختمان هتل بلمار کوش آداسی سه طبقه است و بالکن‌های آن دارای شیشه مخصوصی هستند که جلوی دید از بیرون را می‌گیرند. هتل بلمار کوش آداسی دارای یک استخر روباز و یک استخر سرپوشیده است. به همراه سونا و اتاق بدنسازی است. رستوران هتل بلمار کوش آداسی به صورت اچ بی هستند. به این معنا که صبحانه رایگان و سلف سرویس است. و از بین ناهار یا شام، یکی به انتخاب مسافر رایگان حساب خواهد شد.

files-hotels-هتل-بلمار-کوش-آداسی-کافه-گردش-129ce21aa0732d07d83d6ce3be5c0bc479.jpg

Belmare-Hotel-1.jpg

files-hotels-هتل-بلمار-کوش-آداسی-کافه-گردش-309ce21aa0732d07d83d6ce3be5c0bc479.jpg

files-hotels-هتل-بلمار-کوش-آداسی-کافه-گردش-189ce21aa0732d07d83d6ce3be5c0bc479.jpg

جهت رزرو و دریافت اطلاعات راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پانوراما هیل کوش آداسی .gif.gif.gif.gif Panorama Hill Hotel

هتل پانوراما هیل کوش آداسی (THE PANORAMA HILL) در مرکز شهر کوش آداسی واقع شده است. این هتل در 18 کیلومتری شهر باستانی افسوس و 73 کیلومتری شهر ازمیر واقع شده است. فاصله هتل تا ساحل عمومی صفر نبوده و حدود 500 متر فاصله دارد. هتل پانوراما هیل ارائه کننده خدمات ALL INCLUSIVE می‌باشد. هتل‌های ADA CLASS ،PRESTIGE RESIDENCE و RAMADA RESORT در مجاورت این هتل قرار دارند. هتل پانوراما هیل دارای امکانات ورزشی و ماساژ ، استخر روباز و تراس اختصاصی می باشد. اینترنت WIFI و پارکینگ در این هتل رایگان است.... برای مسافران تور کوش آداسی قرار دارد. گردشگرانی که قصد رزرو تور کوش آداسی را دارند این هتل یکی از بهترین هتل های 4 ستاره میباشد.

Panorama2.JPG

images.jpg

عکس ها و امکانات هتل پانوراما هیل کوش آداسی

  • استخر روباز,استخر کودکان,حوله ساحل,اینترنت بی‌سیم,اتاق بازی,حمام ترکی,مرکز تناسب اندام,حمام بخار,تنیس روی میز,دارت, بالکن، تهویه مرکزی، تلفن مستقیم، صندوق امانات (شارژ)، تلویزیون، سشوار و اینترنت و...
  • Panorama5.jpg
  • images_1.jpg
  • Panorama4.JPG
  • جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر راجع به تور کوش آداسی با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

ادامه ی مطلب:

تور کوش آداسی پاییز 95

تور کوش آداسی آذر 95

تور کوش آداسی زمستان 95

تور کوش آداسی دی 95

تور کوش آداسی بهمن 95

تور کوش آداسی اسفند 95

 تور کوش آداسی نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورکوشاداسی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کوش آداسی , بهترین هتل های کوش آداسی , لوکس ترین هتل کوش آداسی , مجلل ترین هتل کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل گرند کوردگلو کوش آداسی

 

هتل 4 ستاره کوردگلو در مرکز شهر کوش آداسی و در نزدیکی مارینا قرار دارد. این هتل 80 اتاق دارد که مجهز به تلویزیون، حمام، سشوار، سیستم تهویه و مینی بار هستند. هتل گرند کوردگلو کارکنان خوب و مجربی دارد که همگی به زبان انگلیسی صحبت می کنند. فاصله هتل تا مارینا 4 دقیقه است.

امکانات هتل گرند کوردگلو کوش آداسی

استخر سرباز، باغ، تراس، پینگ پونگ، دارت، سونا، باشگاه، ماساژ، حمام ترکی، استخر سرپوشیده، تاق بازی، کتابخانه، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگریف کتابخانه، اتوکشی، لاندری، واکس، فکس، کپی، اتاق جلسه، سالن زیبایی، فروشگاه، آسانسور، وای فای(با هزینه).

 

هتل گرند کوردگلو کوش آداسی

هتل گرند کوردگلو کوش آداسی

هتل گرند کوردگلو کوش آداسی

اتاق هتل گرند کوردگلو کوش آداسی

هتل گرند کوردگلو کوش آداسی

رستوران هتل گرند کوردگلو کوش آداسی

هتل گرند کوردگلو کوش آداسی

رستوران هتل



:: موضوعات مرتبط: تورکوشاداسی , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند کوردگلو کوش آداسی , بهترین هتل های کوش آداسی , لوکس ترین هتل کوش آداسی , مجلل ترین هتل کوش آداسی , امکانات هتل های کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مهر 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد