نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آتلانتیس پالم دبی

هتل آتلانتیس پالم دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در جزیره نخل جمیرا بنا شده است. این هتل 23 طبقه عظیم دارای 1600 اتاق و سوییت لوکس و مجلل می باشد. هتل آتلانتیس دارای یک محوطه مارپیچ زیر آبی و بزرگترین پارک آبی خاورمیانه همراه با سرسره های تقریبا عمودی و رودخانه خروشان است. در نزدیکی هتل باشگاه گلف  Emirates قرار دارد که به فاصله 3 کیلومتری از هتل واقع شده است. این هتل با بازار دبی حدود 20 دقیقه ای با ماشین فاصله دارد و فاصله آن تا فرودگاه بین المللی دبی 40 دقیقه می باشد. اتاقهای آتلانتیس در انواع اتاقهای استاندارد، اتاقهای لوکس، اتاقهای دلوکس، اتاقهای کینگ، اتاقهای مخصوص ماه عسل، اتاقهایی با سرویس ویژه برای معلولین، اتاقهای VIP و همچنین پرزیدنت روم به میهمانان تور دبی ارائه می شود.

 

امکانات هتل آتلانتیس پالم دبی :

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، فروشگاه، تهویه، بار، باغ، صبحانه در اتاق، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، آرایشگاه، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، دستگاه ATM، تنیس، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ، زمین گلف، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، استخر روباز، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری از کودکان، اتاق بازی، گاوصندوق، مینی بار، جکوزی، یخچال، تلویزیون، سشوار، تلفن، اینترنت و...

 

 

هتل جمیرا بیچ دبی

هتل جمیرا بیچ دبی

هتل جمیرا بیچ دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و یکی از شیک ترین و لوکس ترین هتل های دبی محسوب می شود. این هتل دارای ساحل اختصاصی، 16 رستوران و 5 استخر می باشد. دسترسی نامحدود هتل به پارک آبی وایلد وادی از امتیازات این هتل برای گردشگران تور دبی به شمار می رود. این هتل از 598 اتاق تشکیل شده است که با پنجره های بزرگ خود چشم انداز زیبایی از خلیج فارس دارند. در رستوران های این هتل انواع غذاهای لبنانی، ایتالیایی و آرژانتینی و ... برای میهمانانتور دبی سرو می شود و بیشتر این رستوران ها نیز منوی مخصوص کودکان دارند. این هتل تا مال امارات 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی نیز 20 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل جمیرا بیچ دبی : Jumeirah Beach Road, Umm Suqeim, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل جمیرا بیچ دبی :

استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، پینگ پونگ، دوچرخه، شیرجه، ورزش های آبی، پارک آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، ساحل اختصاصی، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافران تور دبی ، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ...

هتل جمیرا بیچ دبی

 

 

هتل دیزرت پالم دبی

هتل دیزرت پالم دبی

هتل دیزرت پالم دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و یکی از لوکس ترین و شیک ترین هتل های دبی محسوب می شود. این هتل تا خیابان شیخ زاید و مرکز دبی 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد . از خدماتی که این هتل به مسافران تور دبی ارائه می دهد می توان به داشتن پارکینگ رایگان اشاره نمود.

امکانات هتل دیزرت پالم دبی :

رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، روم سرویس، پذیرش شبانه روزی مسافران تور دبی ، لاندری، صندوق امانات، استخر، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی و ... 

هتل دیزرت پالم دبی

هتل دیزرت پالم دبی

هتل دیزرت پالم دبی

هتل دیزرت پالم دبی

 

هتل فرمونت پالم دبی

هتل فرمونت پالم دبی Fairmont The Palm Hotel  با ساحلی اختصاصی و در فاصله 8 دقیقه ای با دبی مارینا واقع در جمیرا دبی،و در فاصله 35 کیلومتری از فرودگاه بین المللی دبی از جمله بهترین هتل های  5 ستاره دبی تور دبی می باشد.این هتل دارای۳۸۱ اتاق،با دکوراسیونی شیک و مجلل با بالکن خصوصی هم چنین تلویزیون و حمام لوکس و مجهز  می باشد.

 

 

امکانات هتل فرمونت پالم دبی :

این هتل دارای ۴ استخرو آبگرم و باشگاه ورزشی مجهز بار و رستوران می باشد. در رستوران های هتل برای گردشگران تور دبی انواع غذاهای و نوشیدنی هایی از سر تاسر دنیا سرو می شود. هتل فرمونت پالم دبی برای مسافران تور دبی سرویس گشت شهری روزانه به مال امارات که در فاصله 20 کیلومتری از هتل می باشد را داراست.

 

هتل میلینیوم پلازا دبی

 از جمله هتل های پرطرفدار 5 ستاره دبی در بین گردشگران تور دبی می توان به هتل میلینیوم پلازا دبی اشاره کرد که واقع در خیابان شیخ زاید و با دسترسی آسان به فرودگاه می باشد. هتل میلینیوم پلازا دبی شامل 413 اتاق لوکسکه هر یک مجهز و بسیار تمیز می باشد. این هتل در هر 4 رستوران خود برای مسافران تور دبی  با انواع غذاهای متنوع و کافی شاپ آماده پذیرایی می باشد. این هتل برای کودکان دارای مکان مخصوصی می باشد. 

 

 امکانات هتل میلینیوم پلازا دبی :

هتل میلینیوم پلازا دبی دارای استخری بسیار لوکس در فضایی زیبا با پانورمای فوق العاده و همچنین رستوران، پذیرش شبانه روزی، جکوزی، فکس و کپی، فروشگاه، استخر ویژه کودکان، سرویس کرایه اتومبیل،سونا، کافی شاپ ، مرکز اسپا، رستوران، پارکینگ، ماساژ، باشگاه ورزشی، صرافی، ترانسفر فرودگاه و... در آرامش هرچه بیشتر مسافران تور دبی می باشد.

 

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از نرخ های تور دبی با 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی اردیبهشت 96 

 تور دبی خرداد 96    

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی, بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

فرودگاه های دبی

فرودگاه بین المللی دبی

فرودگاه بین المللی دبی (YATA، DXB، ICAO، OMDB) مرکز اصلی هواپیمایی امارات یا پرواز امارات است. هواپیمایی امارات نام خطوط هوایی رسمی دولت دبی است که در حال حاضر به 111 شهر در 62 کشور از 6 قاره جهان به طور مستقیم پرواز دارد.پرواز امارات از سمت سازمان بین المللی حمل و نقل هوایی بعنوان ( برترین شرکت هواپیمایی سال 2011) انتخاب شده است.این فرودگاه هم اکنون 12مین فرودگاه شلوغ جهان از لحاظ تعداد مسافران تور دبی است همچنین 5 مین فرودگاه شلوغ جهان از لحاظ تعداد مسافران بین المللی می باشد.علاوه بر آن این فرودگاه با حمل 1.9377 میلیون محموله و بار، 8 مین فرودگاه شلوغ باری جهان در سال 2009 بوده است.در همان سال 2009 نیز 44مین فرودگاه شلوغ جهان بر پایه تردد هواپیما بوده است.

AIRPORT4.jpg

رتبه فرودگاه بین المللی دبی از نظر شلوغی در جهان بصورت زیر است:

تعداد مسافران:

این فرودگاه تا قبل سال 2007 در فهرست 30 فرودگاه شلوغ جهان نبوده است.در سال 2007 رتبه 27، سال 2008 رتبه 20، سال 2009 رتبه 15، سال 2010 رتبه 13 و در سال 2011 رتبه 12 کسب کرد.

تعداد مسافران بین المللی:

در سال 2005 رتبه 11، سال 2006 رتبه 10، سال 2008 رتبه 6 و در سال 2010 رتبه 5 کسب کرد.

حمل بار و محموله:

در سال 2002 رتبه 21، سال 2003، 2004،2005 رتبه 18 ،سال 2006 رتبه 17، سال 2007 رتبه 13، سال 2008 رتبه 11، سال 2009 و 2010 رتبه 8  کسب کرد.

AIRPORT3.jpg

فرودگاه مکران دبی

فرودگاه مکران دبی دارای 3 ترمینال لوکس است که پروازهای شرکت های خارجی از ترمینال 1،2و پروازهای هواپیمایی امارات از ترمینال 3 صورت می پذیرد.ترمینال 3 فرودگاه دبیاز بزرگترین ساختمان های جهان از نظر مساحت می باشد.مساحت این ترمینال 1.500.000 مترمربع است .فرودگاه بین المللی دبی دارای یک مرکز خرید بنام دوتی فیری ( به معنی گمرک) نیز می باشد. این فرودگاه جوایز زیادی بخاطر طراحی دریافت کرده است.

AIRPORT1.jpg

 

فرودگاه بین المللی آل مکتوم دبی

فرودگاه دیگری بنام فرودگاه بین المللی آل مکتوم در سال 2004 کلنگ زده شده و در سال 2010 اولین فاز آن در منطقه جبل علی دبی افتتاح شده است.فاز اول این فرودگاه ظرفیت حمل بیش از 250.000 تن بار و جابه جایی 5 میلیون گردشگر را در سال دارد. یک باند مخصوص برای هواپیمایی ایر باس دارد.در صورت ساخت کامل فرودگاه آل مکتوم، این فرودگاه با ۵ باند فرود و ۴ ترمینال، بزرگ‌ترین فرودگاه جهان می‌شود که خواهد توانست بیش از ۱۶۰ میلیون مسافر و ۱۲ میلیون تن محموله را در سال جابه‌جا کند. انتظار می‌رود که این فرودگاه در سال ۲۰۱۷ به صورت کامل بهره‌برداری شود.

AIRPORT2.jpg

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی اردیبهشت 96 

 تور دبی خرداد 96    

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد



:: برچسب‌ها: فرودگاه های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل 5 ستاره شایگان کیش به سال 1381 خورشیدی در زمینی به مساحت 15000 مترمربع و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش افتتاح گردید.

 

 

امکانات هتل شایگان کیش :

 

این هتل دارای 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه بوده که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند.

دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارها نظیر پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها سبب شده تا هتل شایگان انتخاب اول میهمانان جزیره کیش باشد.

کارکنان خونگرم، آموزش دیده و مجرب هتل شایگان در تلاشند تا اقامتی دلپذیر و شاد همراه با آسایش را برای میهمانان گرانقدر مهیا سازند.

(برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید )

هتل 5 ستاره لوکس مارینا پارک در جزیره زیبای کیش و در کنار برج های دوقلو قرار دارد. این هتل بزرگترین فضای سبز را در جزیره کیش به خود اختصاص داده است. شما می توانید از اتاق خود خارج شده و ساعت ها در فضای دلنشین هتل قدم بزنید، از دریاچه های پارک هتل لذت ببرید و تا دریا قدم بزنید.

 

-مارینا-پارک_2.JPG

 

امكانات هتل لوکس مارینا پارک

استخر سرپوشيده - سالن بدن سازی- سونا بخار - جکوزی - زمين استاندارد تنيس - اسپا و ماسا ژ تایلندی - سالن زیبایی بانوان - فروشگاه - کافی شاپ - کافی نت - سالن همایش - پارک تفریحی... . اگر مایل هستید ساعات خوشی را در این هتل سپری کنید می توانید با تور کیش همراه شوید.

آدرس:کیش نوار سیاحتی شرق-جنب برج های دو قلو

 

-مارینا-پارک_5.jpg

-مارینا-پارک_3.jpg

-مارینا-پارک.jpg

 

 

هتل 5 ستاره پارمیس یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش می باشد،که در موقعیتی عالی،نزدیک به مراکز خرید و مناطق تفریحی واقع شده است.اين هتل در سال 1385 افتتاح گرديده و یکی از پر طرفدارترین هتلهای جزیره می باشد که از لحاظ کیفیت سرویس دهی و غذایی , تنوع اتاقها , موقعیت مرکزی در جزیره , برخورد خوب پرسنل پیشرو در میان هتلها می باشد.

 

_پارمیس_کیش.jpg

امکانات هتل پارمیس :

سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  ،  کافى شاپ ،  کافى نت ،  سالن همایش و...  اشاره کرد .اگر به دنبال آرامش و استراحت در یک مکان آرام می باشید با تور کیش در این هتل مجلل همراه شوید.

 

_پارمیس_کیش_5.jpg

_پارمیس_کیش_4.jpg

_پارمیس_کیش_3.jpg

هتل سورینت مريم كيش

هتل مریم کیش در شمار هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد و در اسفند سال 1390 به عنوان یکی از هتل های سورینت معرفی شد. این هتل در اردیبهشت سال 1391 در دست بازسازی قرار گرفت و در تاریخ 12/8/1392 به بهره برداری رسید. هتل مریم در میدان امیر کبیر که یکی از میادین اصلی و مرکزی کیش میباشد بنا شده است. این هتل دارای 4 طبقه می باشد که از 56 اتاق و سوئیت تشکیل شده است. معماری این بنا به سبک معماری اروپایی می باشد. این هتل در نزدیکی ساحل دریا و اسکله، مراکز خرید(بازار پردیس 1و2 ، بازارهای مروارید، هایپر مارکت، مرکز تجاری و...)، تالار شهر قرار دارد. این هتل دارای 2 رستوران ( رستوران شبنم و رستوران بام مریم ) و کافی شاپ می باشد. میهمانان تور کیش می توانند برای صرف صبحانه از رستوران بام مریم هتل لذت ببرند. تجهیزات این هتل هوشمند( وسایل الکترونیکی از جمله روشنایی، سرمایش و گرمایش، تهویه و...) می باشد و همزمان با ورود مسافران تور کیش فعال می شود. از خدمات ویژه این هتل می توان به سرویس تلویزیون اینترنتی IPTV اشاره نمود.

امکانات هتل سورینت مریم کیش :

تلويزيون ماهواره اى دى وى دى  ، اينترنت وايرلس ، کافى نت ، مينى بار ، خشكشویی ، صندوق ، تهويه مطبوع ، برق اختصاصى ، سيستم اطفا حريق ، سونای خشك ، سونای بخار  ، جكوزى ، سالن بدنسازى ، سالن بيليارد 

 

هتل گامبرون کیش

gamberon.jpg

هتل گامبرون کیش 5 ستاره هتلی لوکس با مساحت 10500 مترمربع در جزیره کیش قرار دارد. این هتل زیبا دارای فضای سبز به همراه آب نمای زیبا دارد. گامبرون به معنای خرچنگ، نام قدیمی بندر عباس در زمان حضور پرتقالی ها بوده است که بعد از بیرون کردن پرتقالی ها در دوره شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافت و به یک شهر گردشگری تبدیل شده و مسافران تور کیش می توانند برای اقامت این هتل زیبا را انتخاب کنند. هتل گامبرون در نزدیکی ساحل قرار دارد و به پارک آهوان نزدیک است و مسافران تور کیش از این مکان گردشگری می توانند بازدید کنند.

 امکانات هتل گامبرون کیش:

gamberon1.jpg

رستوران، اینترنت وای فای،سالن همایش، استخر، سونا و جکوزی،خشکشویی، سالن بدنسازی،سالن بیلیارد، ماساژ، روم سرویس،خدمات پزشکی، کتابخانه، آرایشگاه مردانه و زنانه،زمین تنیس، قایق سواری و جت اسکی، لاندری و... در اختیار گردشگران تور کیش قرار می دهد.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش اردیبهشت 96 

 تور کیش خرداد 96    

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش, بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

کیش

kish.jpg

کیش یکی از جزیره‌هایخلیج فارایراناست. شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان و از مناطق دیدنی جنوب هرمزگان است.نام اینجزیره در گذشته بنام «قیس» بوده، شکل این جزیره بیضی‌مانند است و در ۱۲کیلومتری کرانهٔ جزیره کیش جا گرفته استسالانه میلیون ها نفر را به خود جذب می کند.

موقعیت جغرافیایی

جزیرهٔ کیش با محیط ۴۴ کیلومتر می‌باشد و با طولی در حدود ۱۵٫۴۵ کیلومتر و عرضی حدود ۷٫۵ کیلومتر، مساحتی معادل ۹۰کیلومتر مربع دارد.ارتفاع بلندترین منطقه این جزیره حدود ۳۵ متر از سطح دریا می‌باشد.

فاصله کیش تاتهران از راه هوایی: ۱۰۵۲ کیلومتر

فاصله کیش تابوشهر از راه دریایی: ۶۷۵ کیلومتر

فاصله کیش  تابندرعباس :۲۵۰کیلومتر

فاصله کیش تابندر لنگه:۹۰کیلومتر

فاصله کیش  تاجزیره هندرابی:۲۸کیلومتر

فاصله کیش تابندر چارک:۱۸کیلومتر

آب و هوای کیش

هوای کیش گرم و مرطوب بوده و میانگین دمای سالانه جزیره ۲۶/۶ درجه سانتی گراد می‌باشد.هوای جزیره کیش گرم و خشک است و  بارندگی بیشتر به صورت رگبار و درماه‌های زمستان اتفاق میوفتد.

kish1.jpg

نحوه سفر به کیش

مسافرت به کیش به دو صورت دریایی و هوایی از طریق فرودگاه کیش و بندر کیش انجام می‌شود.

هتل های معروف کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش 5 ستاره یکی از لوکس ترین و مدرن ترین هتل های جزیره کیش است که این هتل لوکس در شمال غربی جزیره کیش قرار دارد.

toranj.jpg

هتل لوکس مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش در کنار برج های دوقلو قرار دارد.این هتل بزرگترین فضای سبز را به خود اختصاص داده است و شما می توانید در این فضای دلنشین قدم بزنید.

Marina-Park-Hotel.jpg

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش 5 ستاره نمادی از تاریخ کهن کشور بزرگ ایران است با فضایی بسیار مجلل در قلب جزیره کیش قرار دارد.

dariush.jpg

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش در سال 1381 در زمینی به مساحت 15000 مترمربع و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره کیش افتتاح شده است.

shaigan.jpg

 هتل شایان کیش

هتل شایان کیش 5 ستاره از مدرن ترین هتل های جزیره کیش است که در بهترین نقطه جزیره کیش قرار دارد.از هتل دسترسی راحتی به مراکز خرید و مناطق دیدنی کیش مانند اسکله تفریحی وجود دارد.

hotelshayan.jpg

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش یکی از مجهز ترین هتل های جزیره کیش است که در سال 1385 افتتاح شده است.

parmis.jpg

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش 5 ستاره در تیرماه 1393 در زمینی به مساحت 700 مترمربع در مقابل پارک شهر بنا شده است.

iran.jpg

هتل مریم کیش

هتل مریم در اسفند سال 1390 به عنوان یکی از هتل های سورینت معرفی شد. این هتل 5 ستاره  در اردیبهشت سال 1391 مورد قرار گرفت و در تاریخ 12/8/1392 به بهره برداری رسید.

maryam-hotel.jpg

مناطق دیدنی جزیره کیش

جزیره کیش به دلیل ماهیت گردشگری خود، طی سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته است. علاوه بر آثار تاریخی که مورد توجه مسافران تور کیش  است.کیش از مهم ترین مراکز گردشگری ایرانی هاست و بسیاری از مردم  سالنه از این مکان بازدید می کنند.

شهر باستانی حریره

شهر حریره با قدمت 800 ساله بازمانده شهر پیشین کیش است و در میانه کرانه شمالی جزیره قرار دارد.دوران طلایی شهر حریرهاز سال ۳۶۷ تا ۹۱۲ هجری قمری بوده‌است.

harir.jpg

خانه اعیانی

khaneh-ayani.jpg

کشتی یونانی

اين كشتي در سال 1322توسط شركت ويليام هاميلتون به وزن  7061 تن و به طول 136 متر در بندر گلاسكو در اسكاتلند ساخته شد و در  روز  4/ 5/ 1345 به هنگام بازگشت ازسفر دریایی خود ايران،  به كشور يونان در عرض جغرافيايي 26 و 20 درجه شمالي و طول جغرافيايي 53 و 54 درجه شرقي به گل نشست و هشتاد روز تلاش اورينوكو، يدك كش هلندي براي بيرون كشيدن اين كشتي به ثمري نرسيد.

Greece_ship.jpg

پارک دلفین های کیش

مجموعه تفريحی پارک دلفین های کیشدر زمینی به  مساحتي حدود ۱۰۰ هكتار می باشد و در جنوب شرقي جزيره كيش واقع شده است.

park-dolfin.jpg

سافاری کیش

Safari.jpg

کارتینگ کیش

كارتينگ ورزش مفرح و هيجان انگيز و پايه ورزش اتومبيل رانى حرفه اى است . يكى از بزرگ ترين پيست هاى خاورميانه و نخستين پيست كارتينگ در ايران پيست كارتينگ كيش با طول 800 متر می باشد.

karting1.jpg

پاراسل و تیوب سواری کیش

پاراسل و تیوب سواری کیش یکی از تفریحات آبی هیجان انگیز برای جوانان بر فراز دریا است. این ورزش آبیی بصورتی است که گردشگران سوار چتر پاراسل شده و توسط یک طناب با طول 150 متر با سرعت نسبتا زیاد بر روی دریا کشیده می شود.

 

parasel.jpg

روستای باغو کیش

باغو از آبادي‌ هاي قديمي جزیره كيش می باشد كه در جنوب غربي جزيره واقع شده امروزه اين آبادي جز چند خانوار دامدار، سكنه ديگري ندارد. حاصل خيزي اين منطقه در میان بومیان زبان زد است. بيشه انبوهي از انواع درختان بومي در این منطقه به چشم مي‌خورد كه در آن ميان، مجموعه درختان كهنسال لور زيبايي بی نظیری دارد.

bagho.jpg

 

رستورانهای کیش

شهرهای توریستی معمولا رستوران های زیادی دارند و کیش هم جز یکی از آن هاست.کیش رستوران های زیادی دارد و اکثرشون همراه با موسیقی زنده است.

رستوران توتی فروتی کیش

toti-froti-kish.jpg

رستوران فودکورت دامون کیش

foodkort.jpg

رستوران کوه سنگی کیش

ohsangi.jpg

رستوران رویال استار کیش

royal-star.jpg

 

رستوران فست فود بومرنگ کیش

bomerng.jpg

رستوران شاندیز صفدری کیش

safdari.jpg

رستوران سر آشپز کیش

sar-ashpaz.jpg

رستوران آب و برق کیش

abobargh.jpg

مراکز خرید کیش

مرکز تجاری کیش

trade_center_045.jpg

مرکز خرید پردیس کیش

pardis-kish.jpg

بازار مرواريد کیش

morvarid.jpg

مرکزخرید دامون کیش

damonmarkazkharid2.jpg

مرکز تجاری سارینا کیش

 sarina.jpg

مطالب مرتبط:

تور کیش اردیبهشت 96 

 تور کیش خرداد 96    

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه



:: برچسب‌ها: راهنمای سفر به کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل 5 ستاره رویال پالم آنتالیا در سال 1996 در منطقه کمر در زمینی به وسعت 43000 متر مربع بنا شده است. این هتل در مجموع از 212 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل رویال پالم در سال 2008 به صورت کامل بازسازی شده است. این هتل با مرکز شهر آنتالیا35 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 45 کیلومتر فاصله دارد. اتاق های هتل به اینترنت وایرلس پرسرعت مجهز می باشد. استخر این هتل 4000 متر مربع می باشد.

_رویال_پالم_آنتالیا_3.JPG

امکانات هتل رویال پالم آنتالیا:

ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، خدمات گردشگری، انبار بار و چمدان، آسانسور، روزنامه، تهویه، اینترنت وایرلس پر سرعت رایگان، لباسشویی، سرویس نگهداری از کودکان، لاندری، صندوق امانات، رستوران، بار، سالن بدنسازی، استخر های روباز و سرپوشیده (کودکان و بزرگسالان)، سرسرهای مهیج، سونا، جکوزی، ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری، حمام ترکی و بخار، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه، کلاب کودکان، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، کافی شاپ و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_رویال_پالم_آنتالیا.jpg

_رویال_پالم_آنتالیا_5.jpg

_رویال_پالم_آنتالیا_2.jpg

_رویال_پالم_آنتالیا_4.jpg

 

 

 

هتل بلک بیچ ریزورت آنتالیا

هتل بلک بیچ ریزورت آنتالیا

هتل بلک بیچ ریزورت آنتالیا ( Belek Beach Resort ) در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و در منطقه بلک آنتالیا در کنار ساحل واقع شده است. این هتل یکی از شیک ترین و لوکس ترین هتل های آنتالیا به شمار می رود و توجه بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به خود جلب می نماید.

امکانات هتل بلک بیچ ریزورت آنتالیا :

رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن زیبایی, سالن بدنسازی, سولاریوم, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, یوگا, حمام ترکی, آرایشگاه, زمین تنیس, محل نگهداری کودکان, پزشک, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, اسکواش, فروشگاه, سرویس درمانی, سالن بازی, سرویس ترانسفر, اتاق بخار, کافی شاپ, میز بیلیارد, میز پینگ پنگ, زمین گلف, پرستار کودک, سرویس ویژه معلولین, بوفه صبحانه و ...

هتل بلک بیچ ریزورت آنتالیا

هتل بلک بیچ ریزورت آنتالیا

هتل بلک بیچ ریزورت آنتالیا

هتل بلک بیچ ریزورت آنتالیا

 

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و در فضایی به مساحت ۱۸ هزار متر مربع بنا شده است. این هتل از ۳ ساختمان با ۴ طبقه تشکیل شده و در نزدیکی ساحل قرار گرفته است. هتل کارمیر ریزورت آنتالیا با طراحی منحصر به فرد خود و دیزاین زیبا توجه بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به خود جلب نموده است. این هتل دارای ۲ استخر روباز می باشد و در مجاور استخر نوشیدنی های متنوعی تدارک دیده شده است. علاقه مندان به ورزش می توانند از ورزش هایی مانند والیبال ساحلی و ایروبیک استفاده نمایند و لذت ببرند. در رستوران های هتل که شامل رستوران بوفه اصلی، رستوران زیبای سفید عثمانی و رستوران ایتالیایی می باشد انواع غذاهای ترکی و بین المللی برای میهمانان تور آنتالیا سرو می شود. فاصله هتل کارمیر ریزورت آنتالیا تا مرکز کمر ۹ کیلومتر ، مرکز شهر آنتالیا ۳۰ کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا ۴۰ کیلومتر می باشد.

امکانات هتل کارمیر ریزورت آنتالیا :

صرافی , آرایشگاه و خشک شویی و اتوشویی سالن کنفرانس , حمام ترکی و حمام بخار سونا و جکوزی همراه با اتاق ماساژ و ...

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا

 

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و در منطقه کنیالتی آنتالیا در مرکز شهر واقع گردیده است. این هتل از 334 اتاق تشکیل شده است و دارای خدمات نگهداری از کودکان نیز می باشد. هتل دارای اتاق جلسه مجهز است و اتومبیل کرایه بنا به درخواست میهمانان تور آنتالیا در اختیارشان قرار می گیرد. هتل دارای کتابخانه و فعالیت های ورزشی مانند پرتاب دارت ،پینگ پنگ و غیره است .

 امکانات هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا :

رستوران , گاو صندوق , تراس , فروشگاه , بار , تهویه هوا , روزنامه , رستوران , رستوران با غذای بین المللی ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده ، فکس/فتوکپی , خشکشویی , سرویس نظافت اتاق , سرویس نظافت اتاق vip , تبدیل ارز  ,  ...

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

 

 

هتل رویال وینگس آنتالیا

هتل رویال وینگس آنتالیا

هتل رویال وینگس آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و جزء هتل های شیک و لوکس آنتالیا محسوب می شود. این هتل دارای 230 متر ساحل اختصاصی می باشد که مناسب برای اقامت و تفریح گردشگران تور آنتالیا است. فاصله هتل رویال وینگس آنتالیا تا مرکز شهر 15 کیلومتر و تا فرودگاه حدود 20 دقیقه با ماشین می باشد. هتل از اتاق های بزرگ و مجهز تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون با گیرنده ماهواره ، پنجره های قدی با نمای زیبای ساحل دریای مدیترانه می باشد . این هتل دارای رستوران های متنوعی است که صبحانه را به صورت سلف برای مسافران تور آنتالیا سرو میکند. همچنین انواع غذاهای ژاپنی ،ایتالیایی ،مکزیکی و ترکی را به میهمانان ارائه می دهند. از امکانات دیگر هتل می توان به استخر شنا ، سالن بدنسازی ،  چند زمین بازی مانند زمین بسکتبال ، بولینگ ، تنیس و اتاق بازی اشاره نمود.

هتل رویال وینگس آنتالیا

هتل رویال وینگس آنتالیا

هتل رویال وینگس آنتالیا

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا اردیبهشت 96

 تور آنتالیا خرداد 96 

 

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

حمل و تقل عمومی آنتالیا ترکیه

انواع حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس عمومی، تاکسی، تراموا، اتوبوس ها و دولموش به مسافران ارائه می دهد.

حمل و نقل عمومی آنتالیا ترکیه

تاکسی آنتالیا

هنگامی که شما به فرودگاه آنتالیا میرسید نیاز به یک تاکسی تا هتل خود دارید. اتوبوس یا مینی بوس از فرودگاه به مرکز شهرستان آنتالیا وجود دارد.شما باید قبل از گرفتن تاکسی قیمت را بپرسید.بهتر است قبل از ورود به آنتالیا برای انتقال خصوصیتون با آژانس ها مسافرتی هماهنگ شوید.

اتوبوس آنتالیا

در آنتالیا استفاده از اتوبوس های عمومی بهترین روش برای رسیدن به مناطق آنتالیا است و نیاز به اجاره ماشین یا تاکسی ندارید.استفاده از حمل و نقل عمومی بهترین گزینه از نظر کارامد، ارزان، راحتی است تا گردشگران تور آنتالیا به راحتی بتوانند به مناطق مختلف گردشگری بروند.

دولموش آنتالیا

نه تنها به منظور دسترسی آسان به اطراف آنتالیا بلکه برای تجربه سفر محلی دولموش یک حالت مشروع و کارآمد از نظر حمل و نقل است و بازدید کنندگان تور آنتالیا میتوانند آن را امتحان کنند.رانندگان دولموش واقعا برای گردشگران تور آنتالیا مفید است.موضوع جالب در مورد دولموش پرداخت کرایه است که پرداخت هرینه پس از سوار شدنبه دولموش صورت می گیرد. در حال حاضر هزینه 1.50 لیره ترکیه برای سفر به مناطق داخلی آنتالیا و اطراف آن می باشد.شما می توانید با دولموش در خیابان حتی توقف هم داشته باشید و هر وقت نیاز به یک حرید داشته باشید کافی است به راننده بگویید.

تراموا آنتالیا

تراموا به نقاط محدودی ار آنتالیا می رود.برای گردشگران تور آنتالیا مفید است چرا که به مناطق گردشگری بزرگ آنتالیا، مانند موزه آنتالیا دسترسی دارد.

تراموا با دو خط مختلف به موزه آنتالیا میرود و فاصله زمانی آن نیم ساعت است و تراموا ارزان و راحت به مقصد های خاصی هستند.

تراموا بین موزه آنتالیا و جهت Zerdalilik اجرا می شود.

توقف:موزه (ساحل کونیالتی، شرایتون، هتل، پارک آتاتورک، هرم شیشه ای)، بارباروس،  Meslek lisesi، مراکز خرید، دروازه اصلی و دروازه ارگ، دروازه هادریان و دیگر دروازه های قدیمی شهر آنتالیا، پارک بلدیبی، پارک کارالیولو و راه های دیگر برای رسیدن به برج قدیمی شهرهای (هیدرلیک،  ایشیکلار، سندر، هتل آنتالیا صورت می گیرد.

ساعت کار: 7صبح تا 9 شب

 

فرودگاه آنتالیا ترکیه

فرودگاه آنتالیا (YATA، AYT، ICAO، LTAI) یک فرودگاه بین المللی در 13 کیلومتری (8.1 مایل) شمال مرکز شهر آنتالیا، ترکیه واقع شده است. آنتالیا در سال 2015 ، 27،724،249 مسافر دارد، بیش از 20.8 میلیون که مسافران بین المللی بود از لحاظ حجم مسافر در رده دوازدهم فرودگاه های اروپا و دوم فرودگاه های ترکیه قرار دارد.این فرودگاه دارای دو ترمینال بین المللی و یک ترمینال داخلی یکی از فرودگاه های پرتردد کشور ترکیه است که در شهر ساحلی و گردش پذیر آنتالیا در کرانه دریای مدیترانه قرار دارد.آنتالیا یکی از فرودگاه های بزرگ در جنوب غربی ترکیه،دالامان و بدروم است.

تاریخچه فرودگاه آنتالیا ترکیه

از این فرودگاه میلیون ها نفر در فصل تابستان به ساحل مدیترانه آنتالیا ترکیه سفر می کنند.ساخت و ساز اولین  ترمینال در سال 1996 توسط Bayindir آغاز شده و در اول آوریل سال 1998 ساخته شده است.در سال 1999 فراپورت AG آماده برای خدمت و Bayindir Holding یک قرارداد سرمایه گذاری مشترک امضا کردند.ترمینال 1 توسط فراپورت AG اداره می شود.در حال حاضر یک فرودگاه بین المللی آنتالیا جدید ترمینال 2 است که توسط شرکت چلبی وجود دارد.در جولای 2011 در فرودگاه بعنوان بهترین فرودگاه در اروپا ( طبقه 10-25000000 مسافر)توسط فرودگاه های شورای بین المللی (ACI) انتخاب شد.در سال 2003 این فرودگاه 10 میلیون نفر مسافر دارد.با توجه به آمار ACI ، فرودگاه آنتالیا 30مین سال 2005، 2008 و 2009 برای مسافران بین المللی قرار گرفت.در سال 2008، AYT شلوغ ترین فرودگاه جهان در تردد مسافرین بین المللی بود.در سال 2009، AYT همچنین نقطه 30 خود را در آن دسته در میان فرودگاه های جهان با 15،210،733  مسافران بین المللی برگزار شد.در پایان سال 2010 آن را به نقطه 23 با بیش از 18 میلیون مسافر بین المللی تور آنتالیا افزایش داد.

ترمینال های فرودگاه آنتالیا ترکیه

3 پایانه در فرودگاه ترمینال 1،ترمینال 2 و ترمینال داخلی وجود دارد.2 نوامبر سال 2015 فقط ترمینال 2 و ترمینال داخلی در حال استفاده هستند، ترمینال 1 برای نوسازی کار بسته است.ترمینال در  19 اکتبر 2016 بازگایی شده ،در حالی که ترمینال 2 برای نوسازی بسته است اما تمامی پروازها دایر هستند.

 

 

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا اردیبهشت 96

 تور آنتالیا خرداد 96 

 

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز

 

 



:: برچسب‌ها: حمل و نقل عمومی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

مجتمع تجاری خیام مشهد 

_تجاری_خیام1.jpg

یکی از اماکنی که در برنامه روزانه زائرین حرم امام رضا (ع) وجود دارد ، بازار است و به دلیل وجود فرهنگ خاص در زمینه کسب تجارت و ارتباطات

اجتماعی همواره دارای اهمیت زیادی بوده است. مشهد علاوه بر مراکز متنوع قدیمی دارای بازارهای محلی است که به زائران خدمت رسانی

میکنند. مرکز تجاری خیام مشهد در حاشیه شمالی مشهد و بین 100 متری کمربندی بلوارهای خیام و ابوطالب شمالی واقع شده است . این

مرکز تجاری همچنین دارای معماری خاصی می باشد و دارای تسهیلات ویژه ای نظیر فضای سبز ، خطوط اتوبوسرانی ، ایستگاه تاکسی ، آژانس

باربری می باشد . در این مرکز 196 واحد تجاری مشغول فعالیت بوده و کالاهای مرغوب و اجناس متنوع و با کیفیت را عرضه می دارند . از جمله

امکانات این مجموعه می توان به : تالار پذیرایی ، کافی نت ، بانک ، نمایندگی شرکت های بازرگانی ، رستوران ، کافی شاپ ، بیمه و حمل و نقل

بین المللی ، نمازخانه اشاره کرد.

_تجاری_خیام.jpg

مسافران تور مشهد می توانند برای خرید سوغات از این مجتمع تجاری دیدن فرمایند.

بازار رضا مشهد :

 

_رضا_5.jpg

 

 

بازار رضا مشهد یکی از مهم‌ترین مراکز خرید زائرین و مسافران تور مشهد می باشد.  این بازار در فضایی به طول 800 و عرض 30 متر ساخته شده است که مجموعاً 72000 متر مربع زیربنا دارد. طول بازار در دو دالان ودو طبقه جمعاً 3 کیلومتر می باشد. در ازای هر بازار 750 متر است.این مرکز خرید دارای انواع سوغاتی‌های مشهد و مایحتاج زائرین از قبیل انگشتر فیروزه، انواع عقیق، عطریات، زعفران، نبات، مهر و سجاده، تسبیح، پوشاک و شیرینی‌جات می‌باشد که به دلیل نزدیکی به مجموعه حرم مطهر رضوی مورد اقبال و توجه گردشگران تور مشهد قرار دارد.

 

_رضا_4.jpg

 

 

بازار حکیم مشهد :

 

_حکیم_1.jpg

 

بازار حکیم یکی از بزرگترین مراکز خریدمشهد، میباشد که با توجه به گوناگونی اجناس، مورد توجه زائران قرار گرفته است. این بازار شامل ۴طبقه و۱۲۰واحد تجاری است که در آن تمام اجناس مورد نیاز از قبیل انواع پوشاک و مانتو های چهار فصل، انواع اسباب بازی، سیسمونی، کت و شلوار،و انواع کریستال و لوازم خانگی و کیف و کفش  لوازم آرایشی و بهداشتی و نقره جات و غیره به فروش میرسد. این مجموعه در خیابان امام خمینی واقع شده است و زائران تور مشهد می توانند جهت خرید و بازدید به این مکان مراجعه نمایند.

 

 

 

بازار شرق زیست مشهد :

_شرق_زیست_مشهد1.jpg

بازار شرق زیست مشهددر توریستی ترین و پر رفت و آمد ترین منطقه مشهد واقع شده و در ضلع شمالی حرم مطهر با فاصله ای کمتر از 100 متر از حرم مطهر یکی از بزرگترین مراکز خرید مجاور حرم علی ابن موسی الرضا در شهر مقدسمشهدمی باشد
این مجموعه شامل 180 باب مغازه بوده که در سه طبقه همکف، مثبت یک و منفی یک مجتمع بزرگ شرق زیست واقع شده اند. مشاغلی که در بازار بزرگ شرق زیست مشغول به فعالیت می باشند شامل: انواع پوشاک زنانه و مردانه، سجاده و تسبیح، سوغات مشهد 
شامل زرشک و زعفران و خشکبار، لوکس و لوازم خانگی، کفش و دمپایی، محصولات فرهنگی و ... می باشند.اگر باتور مشهد به مشهد سفر میکنید خرید از این مرکز خرید را ازدست ندهید.

_شرق_زیست_مشهد_2.jpg

 



:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,مراکز خرید معروف مشهد ,بهترین مراکز خرید مشهد, مکان های خرید مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آکواتک ایروان ارمنستان

یکی از معروف ترین و بهترین هتل های ارمنستان هتل ۴ ستاره آکواتک ایروان است که در مرکز شهر ایروان در کشورارمنستان قرار گرفته است. شهرایروان ارمنستان در دامنهٔ کوه آرارات و بر کرانهٔ رود هرازدان بنا شده‌است که دارای منظره ای بسیار زیبا می باشد.این هتل برای مسافران تور ارمنستان ورزش های آبی موتوری، غواصی ، موج سواری فراهم کرده است تا مسافران خود نهایت لذت را ببرند. از امکانات خوب این هتل اتاقی برای کودکان مسافران تور ارمنستان, مرکز خرید, باغی سر سبز و زیبا می باشد. مسافران تور ارمنستان با انتخاب این هتل سفر خوب و به یاد ماندنی را تجربه می کنند.

امکانات هتل آکواتک ایروان ارمنستان:

خانه داری ،لباس شویی،خشک شویی،فکس وکپی، پذیرش وترخیص اختصاصی مسافران تور ارمنستان ، امکانات برای معلولین، خدمات و تخت برای کودک و نوزاد، مرکز خرید، باربیکیو، باغ ،کافی شاپ فضای باز, ماساژ،سونا ،وان آب داغ، حمام ترکی،حمام یونانی، و همچنین دارای استخر سرپوشیده وهم استخر روباز,سلامت وآبگرم و... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

هتل رویال پلازا ارمنستان

یکی از شیک ترین هتل های ارمنستان هتل 4 ستاره رویال پلازا ارمنستان می باشد که در قلب شهر در نزدیکی موزه به نام مارتیروس ساریان و موزه به نام هوهاننس تومانیان قرار گرفته است. هتل رویال پلازا ارمنستان دارای 84 اتاق لوکس با امکانات عالی و مجهز که برای مسافران تور ارمنستان می باشد. از خصوصیات خوب این هتل این است که در نزدیکی هتل رستورانها، دیسکوها، بارها و کافه ها قرار دارند تا مسافران تور ارمنستان با کمی قدم زدن به آنجا بروند.

 

هتل پاریس ایروان ارمنستان

از بهترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره ارمنستان هتل پاریس ایروان ارمنستان است که در خیابان امیریان،در داون تون ایروان ارمنستان می باشد. هتل پاریس ایروان ارمنستان دارای 65 اتاق که هر کدام بسیار تمیزو شیک با امکاناتی عالی نظیر سیستم تهویه و مینی بار، کتری برقی و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. این هتل بسیار به رستوران ها، موزه ها، گالری ها و مراکز خرید می باشد و مسافران تور ارمنستان می توانند با کمی پیاده روی به آنجا بروند و دیدن نمایند. رستوران هتل پاریس ایروان ارمنستان دارای انواع غذاهای مختلف و متنوع همراه با دسر های خوشمزه مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. 

امکانات هتل پاریس ایروان ارمنستان:

2 اتاق کنفرانس، تراس برای مسافران تور ارمنستان، بار، پذیرش 24 ساعته، باشگاه، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، رستوران، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، مرکز بیزنس، وای فای رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل اپرا سوییت ایروان ارمنستان

یکی از هتل های خوب و مناسب ارمنستان هتل 4 ستاره اپرا سوییت ایروان ارمنستان است که در شهر ایروان و با اپرا ارمنستان 500 کیلومتر فاصله دارد. هتل اپرا سوییت ایروان ارمنستان دارای اتاق هایی با دکوراسیون خاص و شیک، فضایی آرامش بخش و با امکاناتی عالی نظیر سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، یخچال، کتری برقی، تلویزیون صفحه تخت با امکان اتصال به شبکه های جهانی و محلی در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. از امکانات خوب این هتل می توان گفت خدمات 24 ساعته رزرواسیون، اینترنت رایگان، سالن ماساژ، خدمات نظافت 24 ساعته، خشکشویی، اتاق امکانات، خدمات تورگردی، اجاره ماشین و ... که مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد. کافه مخصوص که دارای انواع نوشیدنی‌ها و دسر ها و همچنین در رستوران آن انواع غذاهای بین المللی, ایتالیایی برای مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل اپرا سوییت ایروان ارمنستان 8 دقیقه پیاده روی به ایستگاه مترو , به میدان جمهوری 1.8 کیلومتر , قطار شهری ایروان نیز 6 کیلومترو 15 کیلومتر هم بعد از هتل فرودگاه بین المللی زوارتنوتس قرار گرفته است. از خدمات تفریحی و سرگرمی هتل اپرا سوییت ایروان ارمنستان می توان گفت ماساژ, استخر روباز, سونا , مرکز سلامت, آبگرم, مرکز بدنسازی و ... که مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل اپرا سوییت ایروان ارمنستان:

ماساژ, استخر روباز, سونا , مرکز سلامت مخصوص مسافران تور ارمنستان , آبگرم , سرویس نگهداری کودکان, مرکز بدنسازی ,  خانه داری, امکانات جلسه و ضیافت, لباسشویی, خشکشویی, آرایشگاه , اتو کشی, صرافی, خدمات کفش و واکس, کرایه ماشین , خدمات تورها,  فکس و کپی,  مرکز تجارت, خدمات تهیه بلیط , رستوران, پذیرش شبانه روزی - روزی, اتاقهای پاک و بدون سیگار, فروشگاه در هتل, محل مخصوص کشیدن سیگار, بار و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. 

 

هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان

هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان از زیبا ترین و بهترین هتل های 4 ستاره ارمنستان است که در مرکز ایروان ارمنستان و در فاصله چند قدمی خانه اپرا و میدان ریپابلیک قرار گرفته است. هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان دارای 24 اتاق مدرن با امکانات خوب مانند تهویه مطبوع ، کتری برقی ، تلویزیون فلت با کانالهای کابلی ، مینی بار ، سشوار و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستانمی باشد. رستوران لاپرلا این هتل دارای انواع انواع غذاهای اسپانیایی و سنتی مدیترانه ای و انواع نوشیدنی مخصوص مسافرانتور ارمنستان می باشد. یکی از ویژگی های خوب هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان این است که پرسنل ها به زبان فارسی نیز صحبت می کنند. هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان از گالری ملی ارمنستان 3 دقیقه و از مجموعه گاسگاد ( هزارپله ) و ماتناداران 14 دقیقه پیاده, موزه تاریخ ارمنستان در 180 متری, میدان آزادی و تئاتر اپرا در 800 متری و تا فرودگاه بین المللی نیز در 12 کیلومتر فاصله دارد. این هتل سفر خوشی را برای مسافران تور ارمنستان ارزو می کند.

امکانات هتل نورث اونیو ایروان ارمنستان:

بار, رستوران, اسنک بار مخصوص مسافران تور ارمنستان, کافی شاپ, آرایشگاه , اینترنت رایگان, اجاره دوچرخه, خدمات ماساژ, پذیرش 24 ساعته, خدمات بلیط , خدمات خشکشویی و لباسشویی, خانه داری روزانه , امکانات لازم جهت برگزاری ملاقاتها, شاتل فرودگاه ( با پرداخت هزینه ) , امکان اجاره ماشین , ممنوعیت کشیدن سیگار در تمامی قسمتهای هتل, محل مخصوص سیگار کشیدن , ویلچیر در دسترس و ... که برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان نوروز 96

تور ارمنستان اردیبهشت 96

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

 

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های ارمنستان , لوکس ترین هتل ارمنستان , مجلل ترین هتل ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل شرایتون جمیرا دبی

sherayton.JPG

هتل شرایتون جمیرا دبی 5 ستاره در منطقه ساحلی جمیرا دبی قرار دارد که این هتل لوکس در دبی مارینا، در کناره شنی جیرا و باغ های عربی استوایی قرار دارد.این هتل دسترسی راحتی به باشگاه کشتی‌رانی جبل‌علی ، باشگاه گلف امارات ، پارک آبی وایلد وادی ، دانشگاه دبی، منطقه‌ی دبی‌مارینا ، مسجد جمیرا ، مرکز تجارت جهانی و کافه هارد راک دارد و مسافران تور دبی با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

امکانات اتاق ها:

هتل شرایتون جمیرا دبی از ۲۵۶ اتاق تشکیل شده که تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر تهویه مطبوع، بالکن اختصاصی را به فضای سبز، تلویزیون صفحه تخت و طراحی و چیدمان منحصر به فرد و از رنگ های شاد استفاده شده است.

sherayton2.JPG

امکانات هتل شرایتون جمیرا دبی :

این رستوران مانند رستوران پالم گاردن دارای انواع غذاهای بین‏ المللی، رستوران پیکوک غذاهای چینی و رستوران گریل استیک‏های استرالیایی و غذاهای دریایی را برای مسافران تور دبی سرو می کنند.

sherayton1.JPG

صرافی ، فروشگاه ،کرایه ماشین، مرکز تجارت، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای پاک و بدون سیگار، بار، باغ، امکانات باربیکیو،اتاق جلسه و ضیافت، سالن زیبایی و... در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد تا سفر به یاد ماندنی را سپری کنند.

 

هتل موون پیک جمیرا دبی

movenpick-hotel-dubai.jpg

هتل موون پیک جمیرا دبی 5 ستاره در منطقه جمیرا شهر دبی قرار دارد و در شمار هتل های MÖVENPICK می‌باشد. این هتل لوکس در ساحل زیبا و شنی جمیرا قرار دارد و تنها چند قدم تا کافه های بی شمار ساحلی و مرکز خرید ساحلی 'THE BEACH' فاصله دارد. سرویس دهی این هتل لوکس BB و دارای ساحل اختصاصی می باشد.از هتل تا مرکز شهر دبی حدود 22 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی دبی 32 کیلومتر،تا امارات مال و بازار ابن بطوطه هم ۱۰ دقیقه با تاکسی فاصله دارد.

امکانات اتاق ها:

movenpick-hotel-dubai2.jpg

این هتل در مجموع دارای 294 اتاق می باشد و شامل اتاق دلوکس،اتاق اجرایی،اتاق سوپریور،اتاق خانوادگی،سوئیت اجرایی و رویال سوئیت است. تمامی اتاق های این هتل دارای تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی، سشوار و اینترنت رایگان هستند و دارای بالکن اختصاصی رو به دریا می باشد.

movenpick-hotel-dubai1.jpg

امکانات هتل موون پیک جمیرا دبی:

 استخر روباز، ساحل اختصاصی، مرکز SPA، سونا و باشگاه بدن سازی اشاره کرد.

movenpick-hotel-dubai3.jpg

movenpick-hotel-dubai4.jpg

بابت خرید و رزرو بلیطتور دبیو جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت ها با شماره 41954-021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

هتل جمیرا زعبیل سرای دبی

Jumeirah-Zabeel-Saray.jpg

هتل جمیرا زعبیل سرای دبی در جزیره مصنوعی پالم جمیرا  که بعنوان یکی از مکان های تفریحی دبی شناخته شده قرار دارد.این هتل 5 ستاره لوکس تا مراکز خرید دبی 20 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی ۴۵ دقیقه فاصله دارد.هتل زعبیل از 484 اتاق شیک تشکیل شده و رنگ آمیزی اتاق ها شاد و مدرن است و تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر یخچال، تلویزیون صفحه تخت،جکوزی و ... می باشد. هتل خدمات منحصربه فردی را به مسافران تور دبی ارائه می دهد که خاطرات خوب و به یادماندنی داشته باشند. 

Jumeirah-Zabeel-Saray2.jpg

Jumeirah-Zabeel-Saray1.jpg 

امکانات هتل جمیرا زعبیل سرای دبی:

ساحل اختصاصی ، پارک آبی رایگان و سرویس رایگان به مراکز خرید (دبی مال ، امارات مال و بازدید از مدینه الجمیراه) ،زمین تنیس، بیزینس سنتر ، سالن آرایشگاه، 4 سوئیت با سونای اختصاصی، 2 سالن و رستوران برای مهمانان وی ای پی ،استخر روباز با جکوزی، استخر برای کودکان، 3 حمام ترکی، امکانات برای ماهیگیری و غواصی،3 سوناو ...

Jumeirah-Zabeel-Saray4.jpg

Jumeirah-Zabeel-Saray5.jpg

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور دبی  با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

هتل ابن بطوطه گیت دبی

از جمله هتل های لوکس و مدرن 5 ستاره دبی می توان به هتل ابن بطوطه گیت دبی واقع در مرکز شهر دبی می توان اشاره کرد. هتل ابن بطوطه گیت دبی دارای ۳۹۶ اتاق بزرگ و مجلل با امکانات کامل و طراحی زیبا و مدرن برای اینکه مسافران تور دبی لحظات نابی را در این هتل سپری کنند، می باشد.

 

امکانات هتل ابن بطوطه گیت دبی :

این هتل برای راحتی مسافران تور دبی سرویس رایگان به منطقه پالم که در ساحل جمیرا و همچنین مرکز خرید ابن بطوطه دبی که در کنار آن است مهیا ساخته است. این هتل دارای 7 رستوران که در آن انواع غذاهای متفاوت ایتالیایی, بین المللی, سنتی و همراه با منویی از غذاهای رژیمی و همچنین 2 بار با انواع نوشیدنی ها لذیذ برای میهمانان تور دبی سرو می شود. همچنین از دیگر امکانات هتل ابن بطوطه گیت دبی می توان به ماساژ ، استخر ۴ فصل ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، سالن بدنسازی ،سرویس نگه داری از کودک، زمین گلف، گیم نت ، کلوپ با DJ، ۲ بار، آرایشگاه، فروشگاه، منوهایی رژیمی, فروشگاه, صرافي و ....اشاره کرد. هتل ابن بطوطه گیت دبی برای کودکان مسافران تور دبی محلی زیبا و تمیز فراهم دیده است تا خانواده در رفاه کامل باشند. 

 جهت اطلاع از قیمت های مناسب و اطلاع از تور دبی با تماس حاصل فرمایید.

هتل آرجان بای روتانا دبی

 از جمله مدرن ترین و بهترین هتل های 5 ستاره لوکس دبی می توان به هتل آرجان بای روتانا دبی که دارای ۱۶۷ اتاق مجلل و لوکس و مجهز به سيستم تهويه مطبوع و نور پردازی زیبا سوئیت هایی و همچنین مبلمان زیبا و راحت, اینترنت, بالکن با پانورمایی زیبا و همچنین گاز برقی و ماکرو و یخچال و لباسشویی هم در سوئیت میهمانان تور دبی و ... می باشد. طراحی این هتل به سبک طراحی مراکشی و مورد علاقه بسیاری از گردشگران تور دبی بوده است.

 

 امکانات هتل آرجان بای روتانا دبی :

این هتل خدمات رفاهی همچون استخر روباز و جکوزی, مراکز خرید, امکانات تفریحی و سرگرمی برای میهمانان تور دبی قرار داده است.

جهت رزرو تور دبی با شماره 41954-021 تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی اردیبهشت 96 

 تور دبی خرداد 96    

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

 



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل 4 ستاره آرامش کیش درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون بنا شد. این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است. تعدادی ازاتاق های این هتل مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره می باشد. فاصله این هتل با ماشین 20 دقیقه می باشد.هتل زیبای آرامش کيش، در يکی از بهترين مناطق تفريحی و گردشگری جزيره زیبای کيش واقع شده. نزديکی به بازارهای اصلی شهر نظير: بازار ونوس و  بازار مريم، بازار زيتون، بازار مرکز تجاری و دسترسی آسان به مراکز تفريحی نظير: اسکله بزرگ تفريحی، بولينگ مريم، مرکز ورزش های دريايی و غيره، سبب شده تا هتل آرامش کیش از موقعيتی منحصر به فردی برخوردار باشد.

hotolaramesh2.jpg

 

امکانات هتل آرامش کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، برق اضطراری، سیستم اطفای حریق، استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه، اینترنت، تورها یتفریحی و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید .

نشانی: جزیره کیش، مقابل بازار زیتون، بلوار دریا

hotolaramesh3.jpg

hotolaramesh4.jpg

hotolaramesh1.jpg

 

هتل آریان کیش :

هتل چهار ستاره  آریان با امکانات رفاهی عالی و لوکس در جزیره زیبای کیش است. نزدیکی هتل به مراکز تجاری  همچون مرکز خرید زیتون ، پانیز ، پردیس و ... و دسترسی آسان آن به دریا توام با امکانات رفاهی مناسب این هتل زیبا را به یکی از بهترین هتل های جزیره تبدیل کرده است. از دیگر امکانات هتل آریان کیش رستوران آن با غذاهای خوش طعم  و متنوع ایرانی محیطی مطبوع  و فراموش نشدنی برای مسافران است. از ویژگی های متمایز این رستوران نداشتن محدودیتزمانی در صرف غذا می باشد.

 

_آریان_کیش.jpg

_آریان_کیش1.jpg

_آریان_کیش_2.jpg

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد. این هتل در سال 1393 در مجاورت مرکز تجاری کیش بنا گردید. هتل پارمیدا از نظر موقعیت مکانی در مکان بسیار مناسبی قرار گرفته است از این رو مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش می باشد. این هتل جزء هتل های نوساز جزیره کیش محسوب می شود.

 امکانات هتل پارمیدا کیش :

رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر، اسپا، جکوزی، اینترنت در واحد ،رستوران، کافی­شاپ، باغ، مسیر پیاده روی، سالن همایش، سالن کنفرانس و...

 

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و در سال 1376 در زمینی به مساحت 24 هزار متر مربع در ضلع غربی بلوار دریا و در قلب جزیره کیش بنا گردید. هتل فلامینگو کیش از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است و گردشگرانتور کیش به راحتی می توانند به مراکز تجاری و تفریحی دسترسی داشته باشند از جمله این مراکز می توان به بازارهای مریم، پانیذ، مروارید، ونوس، زیتون، هایپرمارکت، مرکز تجاری کیش، بولینگ مریم، و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...) اشاره کرد.

هتل فلامینگو ظاهری متفاوت با هتل های دیگر کیش دارد، نمای ظاهری این هتل  به صورت دلفین طراحی شده است و در آن فضای سبزی بسیار باطراوت و آبنماها و آلاچیق های زیبا که مشرف به آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس است قرار دارد از این رو توجه بسیاری از مسافران تور کیش را به خود جلب می نماید. این هتل از 200 اتاق و سوئیت و اتاق های ویلایی در فاز 1و2 تشکیل شده است که دارای 180 تخت می باشد و حدود 52 نفر در این مجموعه مشغول به کار می باشند. لازم به ذکر است که اقامت کودکان زیر 2 سال در هتل فلامینگو کیش به صورت رایگان می باشد.

آدرس:جزیره کیش -بلوار امیر کبیر- خیابان دریا

امکانات هتل فلامینگو کیش :

ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی ، گشت جزیره و بازار بصورت رفت و برگشت برای مسافران تور کیش ، رستوران، صبحانه بوفه مخصوص فلامینگو،ناهار، اینترنت وایرلس رایگان، و سرو چای و آب معدنی داخل اتاق, تلویزیون، یخچال، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پاركینگ، ماهواره، نمازخانه، لابی، حمل و نقل، سالن ورزش، كافی شاپ و ...

 

هتل بزرگ ارم کیش

هتل بزرگ ارم کیش 4 ستاره در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره زیبای کیش واقع شده است که مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس با یکصد هزار متر مربع عرصه و اعیان می باشد. هتل بزرگ ارم مجهز به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با درختان نخل ، گل و گیاه ، محوطه سازی زیبا و آبنماهای پر طراوت است. این هتل در زمينى به مساحت 50000 متر مربع در شمال شرقى جزيره زيباى كيش با زير بنا 43000 مترمربع افتتاح شده است. از ويژگى هاى منحصر به فرد اين مجموعه مشرف به دريا بودن 70 درصد از اتاق ها آن است و بعضی از سوئیت ها دارای بالکنی دلباز و بی نظیری بوده که با چشم اندازی به دریا و جزیره به شما امکان بهره بردن از هوا و طبیعت زیبای کیش را می دهد.

امکانات هتل بزرگ ارم کیش:

فروشگاه،آرایشگاه زنانه و مردانه، دستگاه atm، صندوقات امانات، لابی،کافی شاپ، رستوران سنتی، رستوران فضای باز، رستوران تابستانی،سالن امفی تئاتر،سالن کنفرانس ،سالن جلسه،فضای سبز،سالن بدنسازی،سونا، جکوزی،ماساژ،بیلیارد از امکانات این هتل می باشد و مسافران تور کیش با انتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

 

 

مطالب مرتبط:

تور کیش اردیبهشت 96 

 تور کیش خرداد 96    

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

رستوران استلاز بیستروت آنتالیا :

رستوران استلاز بیستروت آنتالیا  یک تغییر خوشایند در انواع ماهی و کبابهاست. منوی ایتالیایی فوق العاده آن شامل غذاهای مدیترانه ایست، اما انتخاب واقعی در اینجا لازانیای ایتالیایی اصیل آن است که با سسBechamel درست شده است. سالادها و ساندویچها نیز برای ناهار موجود است، همچنین از پشت میزها قادر به دیدن عبور ترامواها هستید.

 

7fef4__80314986-3146755.jpg

رستوران آرکاداش بالینک آنتالیا منوی این رستوران شامل غذاهای خوش طمع ترکی می باشد و در آن انواع استیک های گوشت و مرغ سرو می شود . این رستوران از کیفیت غذایی خوبی برخوردار است و علاقه مندان تور آنتالیا می توانند برای صرف غذا به این رستوران رفته و از طمع غذاهای ترکی و استیک های آن لذت ببرند همچنین یکی از ویژگی های خاص این رستوران این است که واقع در فضای باز و در طبیعت آزاد بنا شده است و شما می توانید غذای خود را در طبیعت آزاد و در کنار آب میل کنید .
_آرکاداش_بالینک_آنتالیا.png
_آرکاداش_بالینک_آنتالیا_4.jpg

 

 

رستوران china garden :

این رستوران یک رستوران به سبک چینی در آنتالیا می باشد و در آن انواع غذاهای آسیایی سرو می شود . این رستوران همچنین دارای فضای باز و رو به سواحل مدیترانه می باشد و شما گردشگران می توانید علاوه بر صرف غذا در این رستوران از مناظر زیبای آنتالیا و همچنین دیدن سواحل مدیترانه لذت ببرند .

_china_garden_3.jpg

_china_garden.jpg

 

رستوران alp pasa آنتالیا  :

این رستوران در هتل alp pasa واقعه شده است و دارای محیطی زیبا و دلنشین می باشد منوی این رستوران شامل غذاهای سنتی ترکی است ،کیفیت غداها فوق العاده و دارای طعم لذیذ و به یاد ماندنی می باشد . اگر به شهر آنتالیا سفر کردید حتما سری هم به این رستوران بزنید.

 

_alp_pasa_آنتالیا.JPEG

_alp_pasa_آنتالیا_2.JPG

_alp_pasa_آنتالیا.JPG

 

رستوران وانیلا لانج آنتالیا :

این رستوران یکی از زیبا ترین و بهترین رستوران های آنتالیا است و در آن انواع غذاهای ترکی ، ایتالیایی ، استیک و خوراکهای بین المللی سرو می شود . شما می توانید صبحانه ، نهار و یا شامی دلچسب را در این رستوران به همراه دوستان و یا خانواده خود میل کنید .

 

_وانیلا_لانج_آنتالیا.jpg

_وانیلا_لانج_آنتالیا_3.jpg

 

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا اردیبهشت 96

 تور آنتالیا خرداد 96 

 

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز



:: برچسب‌ها: رستوران های آنتالیا ,بهترین رستوران های آنتالیا,رستوران های خوب آنتالیا, رستوران های مناسب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردين 1396 | نظرات ()