نوشته شده توسط : نیکنام

هتل رویال الحمرا آنتالیا

هتل رویال الحمرا آنتالیا 5 ستاره در منطقه زیبا سیده آنتالیا قرار دارد.این هتل لوکس جز هتل های STONE می باشدو در سال 2012 افتتاح شده است. این هتل لوکس دارای کناره اختصاصی به مساحت 60 هزار متر در نزدیکی دریای مدیترانه است.ساحل طلایی دریای مدیترانه از یه جهت باغ‌های سرسبز از سوی دیگر این هتل محیطی آرامش بخش را برای گردشگران تور آنتالیا فراهم می کند.سرویس دهی این هتل بصورت UALL می باشد.از هتل رویال الحمرا تا فرودگاه آنتالیا حدود 40 کیلومتر و تا مرکز آنتالیا حدود 65 کیلومتر فاصله دارد. 

امکانات اتاق ها:

این هتل از 579 اتاق تشکیل شده است که شامل 395 اتاق ممتاز، 22 جونیور سوئیت، 60 سوئیت الحمرا،48 اتاق خانوادگی دوبلکس،46 اتاق خانوادگی متصل بهم،3 کینگ سوئیت و 5 اتاق ویژه معلولین می باشد که تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی‌بار، تلفن، لوازم بهداشتی حمام، دمپایی، سشوار، سرویس بهداشتی، حمام با وان یا دوش، صندوق امانات و بالکن اختصاصی رو به دریای بی  کران مدیترانه می باشد. مسافران تور آنتالیا در این هتل می توانند احساس راحتی کنند.

امکانات هتل رویال الحمرا آنتالیا:

رستوران اصلی، رستوران BISTRO، رستوران LILI،رستوران آلاکارته ( انواع غذاهای چینی، ترکی، ایتالیایی،دریایی و مکزیکی) برای مسافران آنتالیا سرو می کنند.

 

 استخر روباز با 3 سرسره آبی، استخر سرپوشیده و 2 استخر مخصوص کودکان (با سرسره های آبی) می‌باشد.

مرکز SPA، حمام ترکی، حمام بخار، سونا و جکوزی، ماساژ،  تنیس روی میز، والیبال ساحلی، دارت، ایروبیک، واترپلو، تیراندازی ، بولینگ، مینی دیسکو برای کودکان، کلاب‌های شبانه، دیسکو، موزیک، آواز و نمایش‌های موزیکال است که به فراخور زمان هر شب اجرا می‌گردند.بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور آنتالیا ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

 

هتل سیده آلگریا آنتالیا

 

 

هتل سیده آلگریا آنتالیا 5 ستاره در منطقه زیبا سیده آنتالیا قرار دارد.این هتل لوکس در زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع ساخته شده و دارای ساحل اختصاصی می باشد.هتل سیده آلگوریا در سال 2014 مورد بازسازی قرار گرفته است و سرویس دهی آن بصورت ALL می باشد. فاصله هتل تا مرکز آنتالیا حدود 65 کیلومتر، تا مرکز سیده حدود 4 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود 55 کیلومتر می‌باشد.این هتل از 297 اتاق تشکیل شده که تمامی اتاق ها دارای تهویه مطبوع، مینی‌بار، تلویزیون، کف پوش لمینیت و بالکن اختصاصی رو به فضای سبز می باشد.

امکانات هتل سیده آلگریا آنتالیا:

دارای 2 رستوران می باشد که رستورانم اصلی با ظرفیت 300 نفر که انواع غذاهای ترکی و بین المللی برای مسافران تور آنتالیا سرو می کنند.

2 رستوران آلاکارته که انواع غذاهای ایتالیایی و سنتی ترکیه سرو می کنند.

2 استخر سر پوشیده و سر باز و کودکان، سرسره آبی،مرکز SPA، حمام ترکی، سونا، ماساژ، مرکز تناسب اندام، جکوزی، اتاق تلویزیون، بیلیارد، تنیس روی میز، نایت کلاب، نمایش و... بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور آنتالیا  ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

 

هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا 

هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا 5 ستاره در منطقه ساحلی بلک آنتالیا قرار دارد. این هتل لوکس در شمار هتل های ساحلی آنتالیا قرار دارد.از نظر موقعیت جغرافیایی این هتل  ۲۰۰۰۰۰ متر مربع جنگل های انبوه کاج ، ساحلی شنی و آب های زلال و شفاف دریای مدیترانه احاطه شده است . از این هتل شیک تا مرکز شهر آنتالیا ۴۵ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۳۵ کیلومتر می باشد .سرویس دهی این هتل بصورت  UALL می باشد. گردشگران  تور آنتالیا نوروز 96   که قصد رزرو هتل در هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا  را دارند رزروهتل کرنلیا دیاموند آنتالیا  را با توجه به امکانات بی نظیرش در ذهن داشته باشند.

امکانات اتاقها:

 

این هتل در مجموع 571 اتاق که شامل ( استاندارد ، خانوادگی ، دلوکس و سوئیت)  است که تمامی اتاق ها دارای طراحی و چیدمان شیک و مدرن می باسد و تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر مبلمان شیک،تهویه مطبوع،رنگ امیزی شاد،لاندری ،مینی بار،وان و... در اختیار گردشگران تور آنتالیا نوروز 96 قرار می دهد . دارای بالکن اختصاصی رو به فضای سبز است .امکان دسترسی مستقیم از برخی اتاق ها به استخر و باغ نیز فراهم شده است و مسافران تور آنتالیا نوروز 96 در این هتل احساس آرامش می کنند.

امکانات هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا :

زمین گلف ، زمین تنیس ، 8 استخر روباز و سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، ماساژ و اسپا ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، ورزش های آبی ، سرویس نگه داری از کودک ، فوتبال ،  بولینگ ، بیلیارد ، تخت های حمام آفتاب ،صرافی ، خدمات کپی و فکس ، تهویه ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، آسانسور ، مرکز تجاری ، فروشگاه ، پذیرش شبانه روزی ، ترانسفر فرودگاهی ، پارک آبی با سرسره هایی مختلف ، اجرای کنسرت و برنامه های شاد شبانه  ، ۱۰ بار و ۹ رستوران مجلل که دارای طراحی و غذاهایی متنوع و لذیذ بوده و مسافران تور آنتالیا نوروز 96 از این غذاها لذت میبرند.

 جهت رزرو  تور آنتالیا نوروز 96 با شماره  41954 -021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل بایا لارا آنتالیا

 هتل بایا لارا آنتالیا 5 ستاره در سال 2009 در زمینی به مساحت 57 هزار مترمربع در نزدیکی ساحل مدیترانه در منطقه لاراآنتالیا افتتاح شده است. هتل بایا لارا تا کنون موفق به کسب 22 جایزه و 7 گواهی‌نامه معتبر شده است. سرویس‌دهی این هتل با شکوه به صورت UALL می‌باشد.از هتل بایا لارا تا فرودگاه آنتالیا  16 کیلومتر و از مرکز شهر 30 کیلومتر فاصله دارد.این هتل زیبا از 399 اتاق و 862 تخت تشکیل شده است مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوبی را سپری می کنند.

اتاق های این هتل بصورت سوئیت،خانوادگی و... است که تمامی اتاق ها دارای طراحی و دکوراسیون شیک می باشند و در تمامی اتاق ها دارای بالکن اختصاصی رو به طبیعت است و همچنین خدماتی نظیر تلویزیون صفحه تخت،مینی بار،تهویه مطبوع،صندوق امانات و... می باشد.

امکانات و عکس های هتل:

 سونا بخار، سونا خشک، جکوزی، حمام ترکی، 13 اتاق ماساژ، استخرهای سرپوشیده و روباز ، باشگاه بدن‌سازی ، استخر مخصوص کودکان ، پارک آبی با 3 سرسره آبی، مینی دیسکو ، زمین فوتبال، والیبال، والیبال ساحلی، واتر پلو، و ایروبیک به مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد.

جهت رزرو بیشتر از تور آنتالیا با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

هتل کالیستا لاکچری آنتالیا 

هتل کالیستا لاکچری آنتالیا در منطقه بلک شهر آنتالیا قرار دارد.این هتل 5 ستاره لوکس در سال 2007 در زمینی به مساحت 120000 متر مربع احداث شده است .این هتل به الهه زیبایی در بین هتل های این منطقه معروف است.هتل کالیستا لاکچری دارای کناره و پلاژ اختصاصی می باشد و تا زمین گلف 7 مایل فاصله دارد.از هتل تا مراکز خرید شهر آنتالیا ۳۵ کیلومتر ، تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۲۷ کیلومتر و تا مرکز بلک ۴ کیلومتر است . هتل کالیستا لاکچری لوکس 600 اتاق  که شامل  اتاق خانوادگی، استاندارد، سوئیت، سوئیت شاه نشین و ویلا دارد که طراحی و چیدمان آن منحصر به فرد است و تمامی اتاق ها دارای بالکن اختصاصی رو به دریا یا کوهستان دارد و مسافران تور آنتالیا با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

 

امکانات هتل کالیستا لاکچری آنتالیا :

سرسره های آبی ، زمین گلف ، آموزش تنیس ، استخر روباز و سرپوشیده برای کودکان و بزرگسالان ، سونا و جکوزی ، انواع ماساژ و اسپا ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، ورزش های آبی ، سرویس نگه داری از کودک ، سینما  ، بولینگ ، بیلیارد ، تخت های حمام آفتاب ، تفریحات ساحلی ، کلوب کودکان ، ورزش های آبی مثل اسکی روی آب و جت اسکی ، پاراشوت ، آموزش قایق سواری ،سالن زیبایی ، اجرای موسیقی زنده و برنامه های مفرح توسط گروه های هنری و نمایشی ، برگزاری مسابقات ورزشی ،مرکز تجاری ، اجرای برنامه های شاد شبانه و فعالیت های ورزشی و صبحگاهی ، رستوران های باشکوه ، بار کافی شاپ ، صبحانه بوفه ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، سالن کنفرانس و . . . اشاره کرد.

 هتل خدمات منحصربه فردی را به مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

 

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا بهار 96

 تور آنتالیا فروردین 96

تور آنتالیا اردیبهشت 96

 

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل رویال هالیدی آنتالیا

هتل رویال هالیدی آنتالیا

هتل رویال هالیدی آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و در منطقه زیبای لارا در فضایی به مساحت 53 هزار متر مربع در سال 2011 میلادی تاسیس شده است. فاصله هتل تا مرکز شهر آنتالیا 17 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 15 کیلومتر می باشد. هتل رویال هالیدی آنتالیا دارای 10 طبقه می باشد که در مجموع 500 اتاق و سوییت مجهز دارد. این هتل مجهز به اینترنت وایرلس است و بنا به درخواست میهمانان تور آنتالیا صبحانه آن ها در اتاق سرو می شود.

امکانات هتل رویال هالیدی آنتالیا :

رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی , آسانسور , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , لباسشویی و خشکشویی , آرایشگاه , کرایه اتومبیل , اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی , استخر فصلی , میز بیلیارد , پینگ پنگ و صرافی که مسافران تور آنتالیا بتوانند در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهند.

هتل رویال هالیدی آنتالیا

هتل رویال هالیدی آنتالیا

 

 هتل سوسسی آنتالیا

 هتل سوسسی آنتالیا 5 ستاره در منطقه بلک آنتالیا درز نزدیکی دریای مدیترانه قرار دارد.این هتل لوکس در سال 2007 افتتاح شده است و در زمینی به وسعت  90 هزارمترمربع بنا شده است. سرویس دهی این هتل زیبا بصورت UALL می باشد.از هتل سوسسی آنتالیا تا مرکز شهر 45 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی 35 کیلومتر فاصله دارد و محوطه هتل برگرفته از درختان نخل و محیطی سرسبز است و مسافران تور آنتالیا باانتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

امکانات اتاق ها:

این هتل از دو ساختمان تشکیل شده که ساختمان اصلی آن  387 اتاق دارد که اتاق های آن ( استاندارد دلوکس، دلوکس رو به دریا، سینیور سوئیت، جونیور سوئیت، رویال سوئیت، کینگ سوئیت و اتاق ویژه معلولین) و ساختما دوم آن ساختما تراس است که از 165 اتاق تشکیل شده  که اتاق های آن ( استاندارد دلوکس، خانوادگی، اتاق خانوادگی TRIPLEX،  سینیور سوئیت، سوئیت LOVE LAKE و ویلای VIP) می باشد که تمامی اتاق ها دارای طراحی و چیدمان شیک و مدرن است و دارای خدماتی نظیر بالکن، تهویه مطبوع، کاناپه، مینی‌بار و... مسافران تور آنتالیا در این هتل احساس آرامش می کنند.

امکانات هتل سوسسی آنتالیا:

استخر روباز و سرپوشیده، پارک آبیاستخر کودکانکلاب شبانهتئاترساحل اختصاصیزمین تنیسباشگاه بدنسازیسونا و جکوزیجت اسکیغواصیحمام ترکیموج سواری و ....

جهت خرید تور آنتالیا با شماره  41954 -021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید. 

 

هتل آدلیا الیت لارا آنتالیا

 

 

هتل آدلیا الیت لارا آنتالیا 5 ستاره در ماه می سال 2016 افتتاح گردید. این هتل لوکس در ساحل لارا آنتالیا قرار دارد.از هتل  ساحلی آدلیا الیت لارا تنها 1 کیلومتر تا مرکز خرید پرمیوم و 15 کیلومتر تا مرکز خرید ترا سیتی و پارک دودن فاصله دارد.سرویس دهی این هتل بصورت UALL می باشد.این هتل از 525 اتاق تشکیل شده که تمامی آتاق ها دارای رنگ آمیزی شاد و دکوراسیون شیک می باشد و دارای خدماتی نظیر سیستم تعویه مطبوع، حمام،  LCD، مینی بار، بالکن مبله و ... هتل خدمات منحصربه فردی را به گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

 امکانات هتل آدلیا الیت لارا آنتالیا:

سونا ، ماساژ ، حمام ترکی ، بوفه صبحانه ،  رستوران اصلی هتل ( با انواع غذاهای ترکی ، ایتالیایی ، دریایی ، ژاپنی و مکزیکی) ، ساحل اختصاصی ، استخر فضای باز و داخلی ، باغ ، تراس آفتاب ، پارک آبی ، مرکز اسپا ،حمام ترکی ، ورزش های آبی ، مرکز تناسب اندام ، زمین تنیس ، بیلیارد ، بولینگ ، دارت ، زمین بازی کودکان ،امکان اجاره خودرو ، اتاق جلسه ، سالن زیبایی و ... در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهد.

تور آنتالیا  به گردشگرانی که به دنبال هتلی لوکس و با امکانات کافی هستند هتل آدلیا الیت لارا آنتالیا را  پیشنهاد میکند.

 

هتل 4 ستاره ماتیات آنتالیا در منطقه کمر آنتالیا احداث شده است. این هتل در مجموع 140 اتاق دارد. فرودگاه آنتالیا 1 ساعت با این هتل فاصله دارد. این هتل مجهز یه سیستم تهویه مطبوع می باشد. همچنین پذیرش هتل به صورت 24 ساعته است.

_ماتیات_آنتالیا_3.jpg

امکانات هتل ماتیات آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، پارکینگ، مرکز خرید، خدمات و تخت برای کودک و نوزاد، باربیکیو، باغ، کافی شاپ فضای باز، صرافی، ساحل اختصاصی، آسانسور، اتوشویی، خشکشویی، لاندری، صندوق امانات، تهویه مطبوع، جکوزی، پارک آبی، سالن بدنسازی، فیتنس، پارک، اتاق بازی، استخر کودکان، وای فای رایگان در اتاق ها، غواصی، کتابخانه، استخر رو باز، اتاق ماساژ، اجاره دوچرخه و اتومبیل، تنیس روی میز، سونا، ورزش های آبی موتوری، دارت و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_ماتیات_آنتالیا_5.jpg

_ماتیات_آنتالیا_4.jpg

 

_ماتیات_آنتالیا.jpg

 

هتل سیده آلگریا آنتالیا

 

 

هتل سیده آلگریا آنتالیا 5 ستاره در منطقه زیبا سیده آنتالیا قرار دارد.این هتل لوکس در زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع ساخته شده و دارای ساحل اختصاصی می باشد.هتل سیده آلگوریا در سال 2014 مورد بازسازی قرار گرفته است و سرویس دهی آن بصورت ALL می باشد. فاصله هتل تا مرکز آنتالیا حدود 65 کیلومتر، تا مرکز سیده حدود 4 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود 55 کیلومتر می‌باشد.این هتل از 297 اتاق تشکیل شده که تمامی اتاق ها دارای تهویه مطبوع، مینی‌بار، تلویزیون، کف پوش لمینیت و بالکن اختصاصی رو به فضای سبز می باشد.

امکانات هتل سیده آلگریا آنتالیا:

دارای 2 رستوران می باشد که رستورانم اصلی با ظرفیت 300 نفر که انواع غذاهای ترکی و بین المللی برای مسافران تور آنتالیا سرو می کنند.

2 رستوران آلاکارته که انواع غذاهای ایتالیایی و سنتی ترکیه سرو می کنند.

2 استخر سر پوشیده و سر باز و کودکان، سرسره آبی،مرکز SPA، حمام ترکی، سونا، ماساژ، مرکز تناسب اندام، جکوزی، اتاق تلویزیون، بیلیارد، تنیس روی میز، نایت کلاب، نمایش و... بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور آنتالیا  ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می کنند.

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا بهار 96

 تور آنتالیا فروردین 96

تور آنتالیا اردیبهشت 96

 

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل رویال وینگز آنتالیا

هتل رویال وینگز آنتالیا 5 ستاره در منطقه لارا آنتالیا پیمان دارد. این هتل لوکس در سال 2005 در زمینی به مساحت 72 هزار متر افتتاح شده است و  تا دریای مدیترانه 500 متر، فرودگاه بین المللی 16 کیلومتر و تا مرکز شهر 27 کیلومتر فاصله دارد.هتل رویال وینگز از 457 اتاق برپایی شده و  طراحی اتاقها مدرن چوبی است و دارای خدماتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، مینی بار،تهویه مطبوع،بالکن اختصاصی رو به طبیعت و... به گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد.

امکانات هتل رویال وینگز آنتالیا:

پارک آبی ، 9 سرسره آبی ، یک استخر با موج مصنوعی،استخر کودکان،رستوران ( انواع غذاهای چینی،ترکی، ایتالیایی و دریایی)،کافه،بار،حمام ترکی، حمام بخار فنلاندی، جکوزی، ماساژ ، زمین تنیس، والیبال ساحلی، بسکتبال، فوتبال، واترپلو، تیراندازی با کمان و بولینگ در دسترس گردشگران تور آنتالیا  است.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل سیام الگانس آنتالیا

هتل سیام الگانس آنتالیا در کنار ساحل مدیترانه در منطقه بلک شهر آنتالیا قرار گرفته و جز شیک ترین و مدرن ترین هتل های آنتالیا محسوب می شود. این هتل 5 ستاره 40 کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا و 50 کیلومتر با شهر آنتالیا فاصله دارد. هتل سیام الگانس  مجموعا ۳۲۲ اتاق یک ، دو تخته ، اتاق های خانوادگی و سوئیت مدرن می باشد که در اندازه های متفاوت طراحی شده و چیدمان و دکوراسیون اتاق های  این هتل منحصر به فرد می باشد و دیوارهای آن دارای رنگ آمیزی شاد و گرم می باشد و از وسایل جدید و به روز استفاده می شود. هتل دارای بوفه مجلل صبحانه ، بار ، کافی شاپ و ۹ رستوران باشکوه می باشدکه به گرمی از گردشگران  تور آنتالیا پذیرایی می کنند .

امکانات هتل سیام الگانس آنتالیا :

 سرسره های آبی ، زمین گلف ، زمین تنیس ، استخر روباز و سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، ماساژ و اسپا ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، ورزش های آبی ، سرویس نگه داری از کودک ، سولاریوم ، بیلیارد ، تخت های حمام آفتاب ، سالن اسکواش ، میز پینگ پنگ ، اجرای موسیقی زنده ، صرافی ، خدمات کپی و فکس ، تهویه ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، آسانسور ، مرکز تجاری ، فروشگاه ، پذیرش شبانه روزی ، ترانسفر فرودگاهی ، اجرای برنامه های شاد شبانه  ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان و سالن کنفرانس و... که گردشگران تور آنتالیا با انتخاب این هتل از سفر خود لذت میبرند.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

هتل 4 ستاره آدونیس آنتالیا در بین آنتالیا و منطقه لارا احداث شده است. این 10 طبقه هتل مجموعا 227 اتاق دارد. فاصله این هتل تا مرکز شهر در حدود  5 کیلومتر است. فرودگاه آنتالیا در 15 کیلومتری این هتل قرار دارد.

_آدونیس_آنتالیا_4.jpg

 

امکانات هتل آدونیس آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بالکن، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، باغ، گرمای،بوفه، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، فکس و کپی، بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، استخر سرباز، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آدونیس_آنتالیا_5.JPG

_آدونیس_آنتالیا_3.jpg

_آدونیس_آنتالیا.jpg

_آدونیس_آنتالیا_2.jpg

 

هتل گرین وود ریزورت آنتالیا

هتل گرین وود ریزورت آنتالیا

هتل گرین وود ریزورت آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و امکاناتی عالی را در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار می دهد. این هتل تور کمر را در برنامه گردشی خود قرار داده است . فاصله هتل گرین وود ریزورت آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا 55 کیلومتر و تا مراکز خرید 45 کیلومتر می باشد. این هتل از 223 اتاق تمیز و مرتب تشکیل شده است که تمامی اتاق ها استاندارد می باشند و برای اقامت خانوادگی و میهمانان تور آنتالیا در نظر گرفته شده است. اکثر اتاقها مجهز به سیستم تهویه مطبوع و سیستم حرارتی می باشد . همچنین اتاقها دارای تلویزیون با شبکه ماهواره ای , صندوق امانات و ... می باشد. هتل گرین وود دارای پلاژ اختصاصی است.

امکانات هتل گرین وود ریزورت آنتالیا :

رستورانهای سرپوشیده و روباز , رستوران الاکارت , استخر فصلی برای تمام فصول , سونا و جکوزی , حمام ترکی , اتاق ماساژ و سالن ورزش و بدنسازی , بیلیارد , ورزشهای آبی , مرکز خرید برای خرید مایحتاج و دیگر لوازم , اینترنت و زمین تنیس و ...

هتل گرین وود ریزورت آنتالیا

 

هتل کاپلان پارادایس آنتالیا

هتل کاپلان پارادایس آنتالیا 4 ستاره در شهر ساحلی تکیروا در کنار کوهستان تاهتالی آنتالیا قرار دارد.این هتل بافرودگاه 52 کیلومتر و 5 کیلومتر از سه جزیره منطقه دیوینگ قرار گرفته است.این هتل دارای پذیرش 24 ساعته . امکانات ویژه معلولین و پارکینگ می باشد. اتاقها دارای چیدمان شیم و منحصر به فرد می باشد تمامی اتاق هادارای امکاناتی نظیر تهویه کننده هوا و تلویزیون صفحه تخت و مینی بار و یک بالکن اختصاصی می باشند.

امکانات هتل کاپلان پارادایس آنتالیا:

استخر سر پوشیده و دو استخر سرباز،سرسره آبی،کلاب کودکان،صبحانه رایگان، کافی شاپ، اسنک بار، بار ساحلی،استخر کودکان، تنیس، باشگاه ورزشی، چتر های آفتاب گیر ساحلی، اسپا، ایروبیک، کرایه دوچرخه، سونا، سرسره های آبی، زمین بازی، سالن بیلیارد،سالن کنفرانس، رختشورخانه، باغ، آسانسور، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، سرویس دهی اتاق ها و.. از خدمات این هتل برای گردشگران تور آنتالیا می باشد.

  مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل های آنتالیا, مجلل ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آکا کارلوس آنتالیا

 

هتل آکا کارلوس آنتالیا هتلی 4 ستاره و لوکس می باشد که در منطقه کمر شهر آنتالیا قرار دارد این هتل زیبا در سال 2003 میلادی تاسیس شده و در سال 2005 برای گردشگران تور آنتالیا بازسازی شده است .

امکانات هتل آکا کارلوس آنتالیا :

هتل آکا کارلوس آنتالیا دارای اتاق های استاندارد و اتاق خانواده و به ویژه اتاق مخصوص معلولین می باشد. گردشگران تور آنتالیامی توانند در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی را سفارش داده و میل کنند. گردشگران تور آنتالیا می توانند اوقات فراقت و استراحت خود را در سالن بیلیارد ، سالن ماساژ سپری کنند.

دیگر امکانات و خدمات هتل آکا کارلوس آنتالیا :

سالن بدنسازی ، سالن زیبایی ، اتاق بخار و ....

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل گرند وایکینگ کمر آنتالیا

هتل گرند وایکینگ کمرآنتالیا یکی از بهترین هتل های 4 ستاره منطقه کمر شهر آنتالیا می باشد. این هتل لوکس و زیبا در سال 2003 میلادی برای گردشگران و توریست های تور آنتالیا افتتاح شده است. هتل گرند وایکینگ تا فرودگاه آنتالیا 65 کیلومترو 600 متر با دریای کمر فاصله دارد. همچنین این هتل دارای ساحل خصوصی به مساحت 900 متر می باشد. 

 امکانات هتل گرند وایکینگ کمرآنتالیا :

هتل گرند وایکینگ کمرآنتالیا دارای 100 اتاق می باشد. همه اتاق های هتل مجهز به تلویزیون ، یخچال ، مبلمان شیک ، مینی بار و ... می باشند. در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی برای توریست های تور آنتالیا طبخ می شود. همچنین گردشگران عزیز تور آنتالیا می توانند در سالن بدنسازی هتل به ورزش بپردازند. هتل گرند وایکینگ کمرآنتالیا یک اتاق بازی پینگ پونگ برای بزرگسالان و استخر و زمین بازی مخصوص کودکان برای گردشگران تور آنتالیا مهیا کرده است. 

دیگر امکانات و خدمات هتل گرند وایکینگ کمرآنتالیا :

استخر در فضای باز ، تنیس روی میز، خشکشویی ، اتاق و امکانات برای معلولین و....

 


 

هتل پمار بیچ ریزورت آنتالیا

هتل پمار بیچ ریزورت آنتالیا هتلی شیک و 5 ستاره می باشد که در منطقه سیده شهر آنتالیا قرار دارد. این هتل لوکس و زیبا در سال 2004 برای توریست های تور آنتالیا احداث گردیده است. در ضمن خدمات هتل پمار بیچ آنتالیا برای گردشگران عزیز تور آنتالیا به صورت uall می باشد. همچنین این هتل 90 کیلومتر با فرودگاه و 15 کیلومتر با مرکز خرید آنتالیا فاصله دارد.

امکانات هتل پمار بیچ ریزورت آنتالیا :

هتل پمار بیچ ریزورت آنتالیا دارای 537 اتاق می باشد که اکثر اتاق ها چشم اندازی زیبا و رو به دریا دارند. اتاق های هتل از امکانات ویژه ای از قبیل تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، مینی بار ، وای فای و ... برخوردار می باشند. هتل پمار بیچ آنتالیا دارای یک رستوران اصلی و یک رستوران ساحلی می باشد که گردشگران تور آنتالیا می توانند انواع غذاهای بین المللی و اروپایی را سفارش داده و میل کنند. همچنین این هتل امکانات رفاهی از جمله سالن تناسب اندام ، ماساژ ، اسکله ، زمین تنیس ، ورزش های آبی و ... در نظر گرفته است. 

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیاو اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل آلوادونا ورلد پالاس آنتالیا

هتل آلوادونا ورلد پالاس آنتالیا یکی از بهترین هتل های 5 ستاره شهر آنتالیا می باشد. هتل آلوادونا ورلد پالاس آنتالیا با فرودگاه 66 کیلومتر فاصله دارد. این هتل برای گردشگران تور آنتالیا دارای ساحل اختصاصی نیز می باشد.

امکانات هتل آلوادونا ورلد پالاس آنتالیا : 

هتل آلوادونا ورلد پالاس آنتالیا در مجموع دارای 308 اتاق می باشد. اتاق های هتل شیک و لوکس بوده و همه ی اتاق ها از امکاناتی از جمله تلویزیون صفحه تخت ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، وای فای و ....برخوردار می باشند. هتل آلوادونا ورلد پالاس دارای چندین رستوران می باشد که توریست های تور آنتالیا می توانند انواع غذاهای دریایی ، ایتالیایی  و غذاهای سنتی ترکیه ای را در رستوران های هتل سرو کنند. همچنین توریست های تور آنتالیا می توانند اوقات فراقت خود را در سالن بدنسازی ، زمین تنیس ، میز بیلیارد سپری کنند. امکانات هتل همه به صورت uall می باشد. 

 

دیگر امکانات و خدمات هتل آلوادونا ورلد پالاس آنتالیا :

حمام ترکی ، سونا ، والیبال ساحلی ، پارکینگ ، خشکشویی و ...

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل گرند لوکولوس کمر آنتالیا 

هتل گرند لوکولوس کمر آنتالیا هتلی 4 ستاره و در منطقه ای آرام واقع شده است. این هتل شیک و لوکس تا ساحل تنها 10 دقیقه فاصله دارد. هتل گرند لوکولوس کمر آنتالیا به دلیل قرار گرفتن در منطقه ای آرام از شهر آنتالیا می تواند بهترین اتنخاب برای گردشگران تور آنتالیا باشد و می توانند بهترین اقامت را در این هتل زیبا داشته باشند. در ضمن توریست های تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند به مرکز شهر کمر آنتالیا به آسانی دسترسی داشته باشند. 

امکانات هتل گرند لوکولوس کمر آنتالیا

هتل گرند لوکولوس دارای 84 اتاق می باشد که همه اتاق ها مجهز به تلویزیون LCD ، یخچال ، مبلمان شیک ، تخت خواب های نرم ، سیستم تهویه مطبوع و ... می باشند. گردشگران و توریست های تور آنتالیا در سالن بدنسازی هتل می توانند ساعاتی را به ورزش بپردازند. همچنین هتل دارای استخر روباز و حمام ترکی می باشد. میهمانان تور آنتالیا می توانند در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و اروپایی را سفارش داده و میل نمایند. 

دیگر امکانات و خدمات هتل گرند لوکولوس کمر آنتالیا

امکانات ویژه معلولین ، خدمات پرستاری کودک ، خشکشویی ، خدمات بازی کودکان 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردناز بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل های آنتالیا, مجلل ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ویاژ بلک آنتالیا

VIAJBLACK.jpg

VIAJBLACK1.jpg

هتل ویاژ بلک آنتالیا 5 ستاره هتلی لوکس  و شیک که در منطقه ایلرباسی در بلک و شهر آنتالیا قرار گرفته است . این هتل مجلل دارای زمینی به وسعت ۹۳٫۵۰۰ متر مربع بوده و از آب و هوای مطبوع سواحل مدیترانه و طبیعت منحصر به فرد آن برخوردار می باشد . طراحی و چیدمان مدرن و شیک می باشد که رنگ آمیزی آن گرم و شاد می باشد.تمامی اتاقها دارای تهویه مطبوع ، روم سرویس، مینی بار،تلویزیون صفحه تخت و ... می باشد. هتل ویاژ بلک دارای ساحل اختصاصی و دو اسکله در اختیار توریستانتور آنتالیا قرار می دهد. فاصله هتل تا مرکز شهر آنتالیا ۴۰ کیلومتر ، تا فرودگاه بین المللی آنتالیا ۳۵ کیلومتر و تا بلک ۲ کیلومتر می باشد .پذیرای این هتل 5 ستاره بصورت UALL می باشد.مسافران با انتخاب این هتل ویاژ بلک آنتالیا سفر خوشی را سپری می کنند.

VIAJBLACK3.jpg

VIAJBLACK9.jpg

VIAJBLACK8.jpg

امکانات هتل ویاژ بلک آنتالیا:

 زمین گلف ، ۵ استخر روباز و سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، ماساژ و اسپا ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، ورزش های آبی ، سرویس نگه داری از کودک ،پارک بازی کودکان، قایق رانی ، موج سواری ، دوچرخه سولری دریایی ،جت اسکی ، رینگو ، اسکی روی آب ، والیبال ساحلی ، تنیس ، مینی فوتبال ، فوتبال ، مینی گلف ، پرتاب دارت ، پینگ پنگ ، بولینگ ، بدمینتون ، تخت های حمام آفتاب ،صرافی ،خدمات کپی و فکس ، تهویه ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، آسانسور ، مرکز تجاری ، فروشگاه ، پذیرش شبانه روزی ،ترانسفر فرودگاهی ،پارک آبی با سرسره هایی موجی ،برگزاری برنامه های سرگرم کننده و مفرح در سال آمفی تئاتر و اجرای موسیقی زنده ، قنادی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ،خدمات پزشکی رستوران های ژاپنی ،چینی ، ایتالیایی ، مکزیکی ، دریایی ، یونانی ، خانه استیک و رستوران اصلی هتل در کنار ۱۰ کافه مجلل است که همگی آماده ارائه با کیفیت ترین سرویس ها به گردشگرانتور آنتالیا می باشند . 

VIAJBLACK7.jpg

VIAJBLACK5.jpg

VIAJBLACK4.jpg

VIAJBLACK6.jpg

VIAJBLACK2.jpg

VIAJBLACK10.jpg

VIAJBLACK11.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل آرماس ریزورت آنتالیا

هتل آرماس ریزورت آنتالیا در منطقه کمر شهر آنتالیا قرار دارد. این هتل 5 ستاره در سال 2006 و در زمینی به وسعت 7000 متر مربع احداث شده است و در سال 2014 بازسازی شده است. فاصله هتل با ساحل اختصاصی حدود 300 متر است. طی زمان‌های مشخص شده، شاتلی به صورت رایگان میهمانان هتل را به ساحل اختصاصی می‌رساند و همچنین به هتل برمی‌گرداند.سرویس‌دهی هتل به صورت ALL می‌باشد.

امکانات هتل آرماس ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذيرش شبانه روزي، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهويه، بار، بوفه، بار مخصوص تنقلات، خدمات خانه داري، لباسشويي، خشکشويي، آرايشگاه، صرافي، کرايه ماشين، فکس و کپي، تنيس، مرکز بدنسازي، بيليارد، پينگ پنگ، بازي دارت، کرايه دوچرخه، کوه نوردي، ميني گلف، دوچرخه، وان آب داغ، شيرجه، حمام ترکي، استخر سرباز، استخر سرپوشيده، ورزشهاي آبي، سرويس نگهداري کودکان، اتاق بازيهاي کامپيوتري، کارمندان مخصوص بازي و سرگرمي، کلوپ با DJو... ارائه میدهد که شما گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را در ذهن خود حکاکی کنید.

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

شهر المالی آنتالیا

شهرهای ترکیه هر کدام جاذبه ها و ویژگی های خاص و منحصر بفرد دارند .شهر المالی از جاذبه های گردشگری آنتالیا در منطقه لیکیا واقع در آنتالیا است . یافته‌های تاریخی کشف شده از مکانهای تاریخی روستاهای بیگ‌لرکویو که از دیدنی های آنتالیا محسوب می شود در غرب و قره‌داش، سماهویوک حکایت از آن دارد که سکونت در این شهر از عصر برنز به بعد شکل گرفته است. تاریخ دقیق ساخت این شهر معلوم نیست. این شهر یکی دیگر از جاذبه های ترکیه و آنتالیا به شمار میرود.

almali.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95

تور آنتالیا نوروز 96  



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: شهر المالی آنتالیا , مکان های دیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری ودیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل بلیس آنتالیا

 هتل بلیس 5 ستاره آنتالیا در کنار دریای مدیترانه در منطقه بلک آنتالیا می باشد. این هتل در سال 1992 ساخته و درسال 2013 مورد بازسازی قرار گرفت و در بهار سال 2014 چیدمان و طراحی جدید آماده پذیرایی از گردشگران تور آنتالیا می باشند.هتل بلیس دارای ساحل اختصاصی می باشد و این هتل 5 ستاره در مجموع 556 اتاق دارد و دارای یک محوطه بزرگ پوشیده شده از درختان نخل می باشد.

امکانات اتاقها:

فضاهای اقامتی هتل بلیس بسیار زیبا و مدرن تزئین شده اند و مجهز به اینترنت WiFi رایگان ، سیستم تهویه مطبوع و کفپوش پارکت هستند. هر اتاق یک بالکن مجزا ، یک فضای نشیمن و یک تلویزیون با صفحه تخت دارد. خدمات سرو خوراکی های میان وعده ای و انواع آبمیوه و نوشابه در اکثر نقاط هتل نیز در دسترس گردشگران تور آنتالیا می باشد.

امکانات هتل بلیس آنتالیا :

5 استخر روباز ، یک پارک آبی و یک استخر سرپوشیده ،حمام ترکی،سونا دارد. 4 رستوران متعدد ، 4 رستوران ویژه ی اسنک و غذاهای سبک ، 5 کافی شاپ و یک پیتزا فروشی در طول روز به مهمانان تور آنتالیا خدمات می رسانند. در اینجا همچنین می توانید از حضور در پارک حیات وحش  مرکز اسبدوانی هتل و در کنار اسب ها لذت ببرید. پیلاتس ، بازی های مرتبط ، والیبال ، تنیس و فوتبال در این هتل در دسترس مهمانان است و ماساژ و امکانات سونا در کنار خدمات ویژه ی پذیرش و حمل و نقل فرودگاهی با هزینه ی اضافی در اختیار گردشگران تور آنتالیا  قرار میدهد و مسافران باانتخاب هتل بلیس آنتالیا سفر خوشی را سپری کنند.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

 

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95 

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل بلیس آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آسکالارا آنتالیا

هتل آسکالارا آنتالیا در منطقه لارا شهر آنتالیا واقع شده است. جزو زنجیره هتلهای آسکا می‌باشد. هتل 5 ستاره آسکا لارا ریزورت در سال 2014 و در زمینی به مساحت 62 هزار مترمربع احداث شده است.این هتل دارای ساحل اختصاصی به مساحت 150 متر می باشد. هتل آسکا لارا تا کنون موفق به کسب 10 جایزه و گواهی‌نامه در زمینه هتلداری شده است.هتل آسکالارا فقط 19 کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد.این هتل 7 طبقه و دارای 545 اتاق می باشد که شمل اتاق های استاندارد، اتاق های خانوادگی، سوئیت، اتاق ویژه معلولین و... می باشد تمامی اتاق‌ها دارای مینی‌بار (رایگان)، صندوق امانات (رایگان)، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، حمام با وان و دوش و اینترنت هستند.تمامی اتاق ها دارای بالکن خصوصی می باشد. اتاق ها دارای طراحی و چیدمان منحصر به فرد می باشد و دارای رنگ آمیزی گرم و شاد استفاده شده و برخی از اتاق ها مشرف به دریا می باشد که متناسب با سلیقه شما گردشگران آنتالیا است.

امکانات هتل آسکالارا آنتالیا:

دارای 6 رستوران که شامل رستوران با غذای بین المللی , رستوران ژاپنی , رستوران چینی , رستوران ایتالیایی سرو می کنند.استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , ساحل اختصاصی , دارت , بیلیارد ,زمین تنیس , میز تنیس , زمین والیبال , زمین فوتبال , باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , غواصی , حمام ترکی , موج سواری , بولینگ, حمام ترکی و...

 هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان و گردشگران تورآنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

جهت رزرو و خرید تورآنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از مناسب ترین  قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

 مطالب مرتبط:

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95 

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا آذر 95 

تور آنتالیا زمستان 95

تور آنتالیا دی 95 

تور آنتالیا بهمن 95

تور آنتالیا اسفند 95 

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آسکالارا آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل سلطان سیده آنتالیا

Hotel-Sultan-Of-Side.jpg

هتل سلطان سیده آنتالیا یکتا از پرنماترین مجلل ترین و شیک ترین هتل های منطقه سیده آنتالیا محسوب میشود که این هتل در سال 2008 بنا شده و در سال 2010 باره بازسازی پیمان گرفته است. که دارای ساحل اختصاصی می باشد که با هتل فقط 200 متر فاصله دارد ،که جز بهترین مناطق توریستی آنتالیا می باشد.  آب و هوای دلنشین، باغ ، کناره اختصاصی ، معماری سازگار با پیرامون زیست ، طبیعت زیبا و بکر و امکاناتی ویژه و خدماتی امروزین سبب شده لغایت این هتل ۵ ستاره سیده مورد پروا مسافران تور آنتالیا نوروز 96 واقع شده است. از لحظ جغرافیایی هتل سلطان سیده الی 70 کیلومتر لغایت مرکز شهر آنتالیا و ۵۶ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد .

Hotel-Sultan-Of-Side9.jpg

امکانات اتاقها:

اتاقهای هتل سلطان سیده آنتالیا مجهز و دارای طراحی های گرم و شاد و دکوراسیون امروزین و به روز که فضا دلباز به چشم بخورد. این هتل دارای ۲۳۲ اتاق زیبا ، اقامتی تسکین تقسیم و فراموش نشدنی را برای مدعوین تور آنتالیا نوروز 96 فراهم می کند . اندازه و چیدمان متفاوت این اطاق های لوکس متناسب با بیچارگی و سلیقه مدعوین بوده و تسکین ایشان را تامین می کند .علاوه بر این ، هر اتاق حائز پنجره هایی بزرگ با نور مناسب و بالکن اختصاصی است که مشرف به مناظر ناب و منظره دریای مدیترانه و یا باغ می باشد . بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها بدست پرسنلی کارآزموده و کارکشته ، به گردشگرانتور آنتالیا نوروز 96 ارائه شده و در کم ترین موعد ممکن به امور میهمانان رسیدگی می شود . تلفن سر راست ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم سرمایشی و گرمایشی پسندیده ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، گرمابه با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت مجانی قسمتی از امکانات اتاق های لوکس هتل سلطان سیده آنتالیا است .

Hotel-Sultan-Of-Side7.jpg

Hotel-Sultan-Of-Side5.jpg

Hotel-Sultan-Of-Side1.jpg

امکانات هتل سلطان سیده آنتالیا:

هتل روی هم رفته حائز ۴ استخر بزرگ است و استخر گزیده تر کودکان و استخرهای سرپوشیده نیز طراحی شده است . از آنگونه امکانات ورزشی مهیج و خدمات رفاهی بی همتا هتل سلطان سیده آنتالیا شامل:ماساژ ،سالن بدنسازی ،سرسره های آبی, ورزش های آبی موتوری, امکانات ساحلی برای شنا و گرمابه آفتاب , بیلیارد،پینگ پنگ ، سونا و جکوزی , زمین تنیس , گرمابه ترکی، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، سینما ، پیوندیدن به اینترنت پر سرعت و wifi در تمام اتاقها امکناتی برای مسافران تور آنتالیا نوروز 96 در نظر گرفته شده است.

 Hotel-Sultan-Of-Side6.jpg

 

 Hotel-Sultan-Of-Side8.jpg

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل سلطان سیده آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل لارا هادریانوس آنتالیا

هتل لارا هادریانوس آنتالیا هتلی لوکس در منطقه لارا آنتالیا واقع شده است که فقط ۳۲۰ متر از ساحل لارا فاصله دارد. هتل لارا هادریانوس در منطقه اورنکویِ لارا و ۵ کیلومتری مرکز شهر قرار دارد. رستوران‌ها، بارها و کلاب‌های اورنکوی در نزدیکی هتل واقع شده اند این هتل زیبا و راحت برای توریستان تور آنتالیا خود امکانات خوبی برای یک اقامت جالب و دوست داشتنی درآنتالیا فراهم کرده است هتل ۱۳۰ اتاق دارد، دارای اتاق های ساده و شیک با فضایی مطبوع برای رفاه توریستان تور آنتالیا خود آماده کرده است. پرسنل هتل لارا هادریانوس 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما توریستان عزیز می باشد.

امکانات هتل لارا هادریانوس آنتالیا :

 لابی با پذیرش و چک‌اوت ۲۴ ساعته، صندوق امانات، فروشگاه، دکتر هتل و پرستار بچه ، تهویه‌ی مطبوع در فضاهای عمومی، لابی، صرافی، آسانسور، اتاق بازی، اتاق تلویزیون، زمین بازی کودکان، کافه، بار، رستوران، آرایشگاه، پارکینگ، سرویس اتوبوس رایگان به ساحل خصوصی در لارا (Lara) ، همچنین با پرداخت هزینه‌ی اضافی  خدمات سرو غذا در اتاق و خشک‌شویی ارائه میدهد. خدمات ماساژ در هتل موجود می باشد و همچنین یک سونا در هتل وجود دارد هتل دارای امکانات ورزشی و عمومی خوبی مانند استخر روباز با استخر کودکان، بوفه‌ی استخر و سرسره‌ی آبی، حمام ترکی، مرکز سلامت و زیبایی، بیلیارد ، والیبال ساحلی، اسکی روی آب، جت‌اسکی، موج‌سواری، قایق موتوری و... در ساحل است. گردشگران تور آنتالیا می توانند با اقامت در این هتل خاطرات خوبی را در ذهن خود حک کنند.

 

هتل سیده پرنسس آنتالیا  

هتل سیده پرنسس آنتالیا  در منطقه سیده آنتالیا بنا شده است و  با فرودگاه آنتالیا 60 کیلومتر و 65 کیلومتر با مرکز شهر و تا مراکز خرید تنها 1.5 کیلومتر فاصله دارد. این هتل 5 زستاره دارای ساحل اختصاصی می باشد و تمامی اتاقها دارای بالکن که رو به دریای مدیترانه که چشم انداز زیبایی دارد.منطقه سیده یک مکان تفریحی مدرن در منطقه ساحلی سیده شهر آنتالیا است که از آب و هوای مطبوع و دلپذیر برخوردار بوده و درختان انبوه ، فضای سبز و دریای بیکران اطراف آن واقع شده اند . همکاری کارکنان ورزیده و خوش برخورد این هتل مجهز باعث شده تا محیط هتل همیشه آراسته و نظیف بوده تا گردشگران تور آنتالیا احساس راحتی و رضایت نمایند . 

امکانات اتاقها:

اتاقهای هتل سیده پرنسس آنتالیا شامل ۳۲۳ اتاق معمولی ،خانوادگی و استاندارد مدرن و مجلل زیبا است که در اندازه و طراحی متفاوت ، پاسخ گوی نیاز های گردشگران تور آنتالیا با هر سن و سلیقه ای می باشد . چیدمان و رنگ آمیزی اتاقها شاد و گرم میباشد و دکوراسیون آن مدرن می باشد که باعث شده اتاقها دلباز و شاد به نظر برسد و مسافران در اتاقها احساس راحتی کنند. روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی  و . . .  گوشه ای از خدمات اتاقهای هتل سیده پرنسس آنتالیا است  .

امکانات هتل سیده پرنسس آنتالیا:

استخر روباز ، استخر سرپوشیده و استخر کودکان ، پارک آبی با چندین سرسره ، زمین تنیس ، بسکتبال ، واتر پلو ، باشگاه ورزشی پیشرفته ،  ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری ، ماساژ و اسپا ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی و بخار ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ،سال زیبایی ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، فروشگاه ، رستوران ، آسانسور ، مرکز تجاری ، انبار بار و چمدان ، خدمات گردشگری ، رستوران هایی مجلل با فضاهایی دلنشین ، اسنک بار ، بار ، کافی شاپ ، محوطه حمام آفتاب ، پلاژ اختصاصی و . . . اشاره نمود که باعث رضایت مسافران تور آنتالیارا به خود جلب کرده است.

 

هتل آسکا لارا آنتالیا 

هتل آسکا لارا آنتالیا هتلی 5 ستاره در منطقه لارا در شهر آنتالیا ساخته شده است و جز زنجیره هتلهای آسکا محسوب می شود. هتل آسکا لارا در سال 2014 و در زمینی به مساحت 62 هزار مترمربع بنا گردید. این هتل دارای 150 متر ساحل شنی اختصاصی است که 350 متر با هتل فاصله دارد. هتل آسکا لارا آنتالیا تا کنون موفق به کسب 10 جایزه و گواهی‌نامه در زمینه هتلداری شده است. این هتل 525 اتاق در تیپ های اتاق های دونفره، استاندارد دوگانه و استاندارد سه گانه دارد. از جمله امکانات اتاق ها تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، مینی بار، کتری برقی، حمام با دوش و سشوار رو تمامی اتاق ها دارای بالکن اختصاصی که مشرف به دریا و فضای سبز می باشد و مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند. 



امکانات هتل آسکا لارا آنتالیا:

 شش رستوران سفارش از منو نیز در «آسکا لارا» فعال است که غذاهای متنوعی از قبیل غذاهای آسیای شرقی، سنتی ترکیه و ایتالیایی عرضه میکنند. 

برخی دیگر از امکانات این هتل استخرسرباز و سرپوشیده با یک پارک ابی با 9 سرسره آبی دارا می باشد. مرکز تناسب اندام، حمام ترکی، ساحل اختصاصی، وایفای رایگان در محوطه های عمومی، سالن بسکتبال، تنیس،سالن بیلیارد، سالن بدنسازی،اتاق بازی کودکان،کلاب شبانه، میز پذیرش 24 ساعته، باشگاه شبانه، ماساژ، سونا، حمام آفتاب. 

اگر قصد سفر با تور آنتالیارا دارید می توانید هتل آسکا لارا را برای اقامت در شهر آنتالیا انتخاب نمایید. 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا نوروز 96  



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

غار کارائین آنتالیا

غار کارائین آنتالیا از جاذبه های گردشگری این شهر می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی با فاصله 30 کیلومتر از مرکز شهر و شرق کوه چان قرار دارد. این مکان به دوران پارینه سنگی می رسد و جز قدیمی ترین جاهای سکونت انسان در آنتالیا می باشد. بازدید از این منطقه برای گردشگران تور آنتالیا علاقه مند به تاریخ و فرهنگ ترکیه جالب است. همچنین بعضی از آثار باستانی آنتالیا که به سالهای قبل از میلاد می رسد در این غار به چشم می خورد. غار کارائین آنتالیا دارای یک ورودی می باشد که با تابش نور خورشید روشن می شود.

karaen1.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا نوروز 96  



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: غار کارائین آنتالیا , مکان های دیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری ودیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

پارک آبی آکوالند آنتالیا

akoland.jpg

پارک آبی آکوالند یکتا از زیباترین گردآورهای آبی شهر توریستی آنتالیا می باشد. این پارک آبی در منطقه کنیالتی که یک منطقه ساحلی است. این پارک آبی دارای سرسره های آبی زیادی می باشد که بسیار هیجان انگیز هستند و توریستان تور آنتالیا می توانند لحظات دل انگیزی را در این پارک آبی سپری کنند.
لازم به ذکر است که پس از اتمام بازی های آبی و راز خوردن از روی سرسره های آبی می توانید به تماشای برنامه های زنده و مسابقه های پر هیجان و با طعم بپردازید. همچنین در منطقه ای مجزا و دریک سررسید مشخصی می توانید به تماشای حرکات نمایشی دلفین ها بشینید و نهایت لذت را ببرید. مسافران تور آنتالیا با رفتن به این پارک آبی می توانند لحظات پر هیجان و خاطره انگیزی را برای خود رقم بزنند.

 

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا نوروز 96 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: پارک آبی آکوالند آنتالیا, مکان های دیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری ودیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آدم و حوا آنتالیا

هتل 5 ستاره آدم و حوا آنتالیا در سال 2006 ميلادي در منطقه بلك احداث شده است. این هتل100.000 متر مربع و در مجموع 469 اتاق و ویلا دارد. همه اتاق های هتل در متراژ 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم و حوا آنتالیا تا مركز شهر آنتاليا45 كيلومتر و تا فرودگاه 35 كيلومتر است. طویل ترین استخر دنیا در این هتل ساخته شده است که باعث جذب مسافران تور آنتالیا میشود.

امکانات هتل آدم و حوا آنتالیا:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، پارک آبی، کافی نت، پرستار کودک، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر کودکان، باشگاه ورزشی،سالن بدنسازی، تنیس، تنیس روی میز، فروشگاه، اسکواش، پارک کودکان، سینما، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام سنتی ترکی و بخار، آرایشگاه، والیبال ساحلی، بیلیارد، ایروبیک، مینی گلف، ساحل اختصاصی و... را میتوان نام برد.مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل آدم و حوا میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش آژانس مسافرتی تماس حاصل فرمایید.

 

هتل دلفین پالاس آنتالیا

هتل 5 ستاره دلفین پالاس آنتالیا درسال 2005 ميلادي با مساحتي بالغ بر40.000 مترمربع در سواحل مدیترانه و در منطقه لارا شهر آنتالیا بنا شده است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا حدود 10 کیلومتر است.این هتل مجهز به اینترنت بی سیم رایگان می باشد.این هتل در سال 2013 آخرین بازسازی خود را انجام داده است.هتل دلفین پالاس قصری زیبا و باشکوه در سواحل مدیترانه و در شهر آنتالیا است.هتل دلفین پالاس هتلی لوکس و بسیار زیباست که دارای ۷ طبقه است و حدود ۵۶۰ اتاق دارد هتلی کامل برای فعالیت های روزانه و سرگرمی های شب میباشد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل دلفین پالاس آنتالیا:

هتل برای میهمانان خود امکانات متعددی از قبیل :استخر بزرگ تالاب مانند، لابی با پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، صندوق امانات، فروشگاه، آرایشگاه، بار، اتاق بازی،۵ ‌آسانسور، کافه، باجه‌ی روزنامه، سوپرمارکت، ۶ رستوران زیبا با بخشی ویژه‌ غیرسیگاری ها ، اتاق کنفرانس، دسترسی به اینترنت عمومی، اجاره‌ی دوچرخه، آمفی‌تئاتر،زمین بازی کودکان،خدمات سرو غذا در اتاق، خشکشویی، خدمات پزشکی ،پارکینگ ،۲ کلاب مختلف برای کودکان فراهم کرده تا مسافرت را برای میهمانان تور آنتالیا دلپذیر و زیباتر کند.

رستوران های هتل دلفین با ارائه آشپزی بین المللی انواع غذاهای لذیذ عثمانی، ایتالیایی، ژاپنی و غذاهای دریایی تازه را در دسترس میهمانان خود قرار میدهد سرگرمی شب شامل موسیقی زنده و یک باشگاه شبانه و کمدی است که میهمانان تور آنتالیا میتوانند انواع نوشیدنی های گوارا را در آن بنوشند.

در طول روز مهمانان هتل دلفین آنتالیا می توانند در استخر زیبای هتل شنا کنند و از آبتنی در کنار باغ های زیبای هتل لذت ببرند ۳ استخر آب شیرین، یک استخر نمک‌دریایی، استخر کودکان، بوفه‌ی استخر، محوطه‌ی حمام آفتاب همراه با صندلی و سایبان برای استفاده شما آماده شده میهمانان می توانند در محل مسابقات ورزشی متفاوتی انجام دهند باشگاه سلامتی هم شامل آبگرم با سرویس کامل و مرکز تناسب اندام بسیار حرفه ای آماده ارائه خدمات به میهمانان تور آنتالیا است.

اتاق های ویژه – اتاق و امکانات برای معلولین – سوئیت مخصوص تازه عروس – اتاق های خانوادگی-خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – لباسشویی – آرایشگاه – اتو کشی – صرافی – فروشگاه هدایا و سوغات – خدمات کفش و واکس – کرایه ماشین – خدمات تورها – فکس و کپی – دستگاه خودپرداز – سایر امکانات – رستوران – پذیرش شبانه روزی – بالکن – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – پذیرش و تحویل سریع – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – فروشگاه در هتل – تهویه – بار – باغ – گرمایش – امکانات باربیکیو – کتابخانه از دیگر امکانات هتل دلفین پالاس میباشد.

 

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا نوروز 96 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

دره عمیق پلدار آنتالیا ‌

 

 دره عمیق پلدار آنتالیا ‌حدود 14 کیلومتر طول دارد و از ابتدای پارک ملی آنتالیا تا نزدیکی دریای مدیترانه کشیده شده است. برای کسانی که عاشق قایق سواری در رودخانه‌های آرام هستند، دره عمیق پلدار آنتالیا ‌مکان مناسبی است. پوشش گیاهی مرتفع اطراف دره عمیق پلدار آنتالیا و سایه ای که همیشه در دره عمیق پلدار آنتالیا وجود دارد، آن را شبیه به رویای ما از رودخانه‌های سرد و خنک فیلم‌ها کرده است. تصویری که همیشه از یک رودخانه آرام داشته اید را می‌توانید دردره عمیق پلدار آنتالیا ‌تجربه کنید.

در اطراف دره عمیق پلدار آنتالیا ‌رستوران‌های زیادی وجود دارند که غذاهای دریایی و غیر دریایی سرو می‌کنند. اگر عاشق لابستر و صدف و خرچنگ نیستید هم می‌توانید در این رستوران‌ها، غذایی برای خوردن پیدا کنید. رودخانه دره عمیق پلدار آنتالیا ‌پر از قزل آلا است. لااقل اگر امکان ماهیگیری از دره عمیق پلدار آنتالیا ‌را ندارید، می‌توانید یک قزل آلای خوشمزه در رستوران‌های بالای دره عمیق پلدار آنتالیا میل کنید. دره عمیق پلدار آنتالیا ‌را در تور آنتالیا از دست ندهید.

 

 

 مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا تابستان 95 

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95 

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دره عمیق پلدار آنتالیا ‌, مکان های دیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری ودیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است ، در مجموع هتل هایی که در این منطقه از آنتالیا واقع شده اند از شیک ترین و مجلل ترین هتل ها می باشند. این هتل در سال 2005 احداث گردید و در سال 2010 مورد بازسازی قرار گرفته است . هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا تا فرودگاه 40 کیلومتر و تا مرکز شهر 50 کیلومتر فاصله دارد. این هتل از 447 اتاق مجهز تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه ، تلویزیون ، اینترنت پرسرعت و بالکن می باشد. در رستوران های این هتل انواع غذاهای ایتالیایی و مکزیکی و ترکی برای میهمانان تور آنتالیا سرو می شود، همچنین می توانید وعده غذایی خود را در داخل هتل و هم در فضای باز میل کنید. 

امکانات هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا :

استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , تئاتر , ساحل اختصاصی , دارت ,بیلیارد , زمین تنیس , میز تنیس , بازیهای کامپیوتری , پینگ پنگ , زمین والیبال , زمین فوتبال , باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , حمام ترکی , رستوران , گاو صندوق , ساحل اختصاصی , بار , تهویه هوا , رستوران , رستوران با غذای بین المللی , رستوران چینی , رستوران ایتالیایی

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

 

هتل ازکایماک فالز آنتالیا

هتل ازکایماک فالز آنتالیا

هتل ازکایماک فالز آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و جزء هتل های معروف این شهر محسوب می شود. از امتیازات این هتل برای گردشگران تور آنتالیا موقعیت مناسب آن از لحاظ مکانی و آب و هوایی می باشد ، این هتل از 13 طبقه تشکیل شده است که دارای 483 اتاق می باشد که تمامی اتاق های آن دارای بالکن با نمایی رو به دریا و سواحل بی نظیر مدیترانه می باشد. رستوران کلاه فرنگی هتل نیز با انواع غذاهای متنوع آماده پذیرایی از شما میهمانان تور آنتالیا می باشد.

امکانات هتل ازکایماک فالز آنتالیا :

ساحل اختصاصی ، پارک آبی ، اتاق های ویژه ، امکانات مخصوص معلولین ، سوئیت مخصوص عروس ، گاو صندق ، سیستم صوتی تصویری ، رستوران ، اتاق های ورزش ، والیبال ساحلی ، آرایشگاه ، صرافی ، کرایه ماشین ، باغ و . . . می باشد. 

هتل ازکایماک فالز آنتالیا

هتل ازکایماک فالز آنتالیا

هتل ازکایماک فالز آنتالیا

هتل ازکایماک فالز آنتالیا

 

 

 مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا تابستان 95 

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95 

تور آنتالیا آبان 95

تور آنتالیا نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل رامادا پلازا آنتالیا

هتل رامادا پلازا آنتالیا یکی از منحصر بفرد ترین هتل های پنج ستاره در سواحل آنتالیا است. این هتل تا شهر تاریخی Kalei هفتصد متر و تا آثار باستانی شهر آنتالیا حدود هشتصد متر فاصله دارد. دید چشم نواز اتاق ها به سمت کوه و دریا نظر اکثر مسافران تور آنتالیا را به خود جلب کرده است.

هتل رامادا پلازا آنتالیا تا فرودگاه 10 کیلومتر فاصله دارد، مسافت کم هتل تا مراکز خرید و همچنین دسترسی خوب به رستوران و کافی شاپ، اقامتگاهی مناسب برای مسافران تور آنتالیا می باشد. 

هتل رامادا پلازا آنتالیا مجلل و شیک با ارائه بهترین امکانات رفاهی و ورزشی-تفریحی و همچنین حضور پرسنل مجرب و آموزش دیده، لحظاتی لذت بخش را برای میهمانان تور آنتالیا فراهم کرده است.

امکانات هتل رامادا پلازا آنتالیا  شامل رستوران ( با ارائه غذاهای متنوع ترکی و بین المللی ) ، کافی شاپ ( ارائه بهترین نوشیدنی های تازه ) ، اتاق های مجهز به سیستم تهویه مطبوع، فروشگاه ، سالن ورزشی ، اتاق ماساژ ، حمام ترکی برای میهمانان تور آنتالیا، سونا و جکوزی ، دوچرخه سواری، TV (ماهواره) ، بالکن خصوصی، سالن ورزشی و استخر سرپوشیده میباشد. از این رو با توجه به تمامی امکانات لوکس این هتل ، مسافران عزیز تور آنتالیا سفری به یاد ماندنی خواهند داشت.


 

مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا مرداد 95 

 تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا پاییز 95

 تور آنتالیا مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل رامادا پلازا آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل توریست آنتالیا

هتل ۴ ستاره توربست آنتالیا با نمای زیبا رو به دریا توانسته مسافران و گردشگران تور آنتالیا را به خود جذب کند و در هر سری سفر به آنتالیا به هتل توریست آنتالیا بروند.

امکانات هتل توریست آنتالیا:

هتل tourist دارای استخر رو باز می باشد که همراه با ماساژ و همچنین سونا و حمام ترکی دارد که برای کودکان هم زمین بازی خاص در نظر گرفته اند و همین باعث شده است گردشگران تور آنتالیا از این هتل راضی باشند.اتاق های هتل Tourist آنتالیا دارای امکانات مناسب برای مهمانان تور آنتالیا می باشد که امکانات رفاهی را کامل در نظر گرفته و همچنبن اتاق های مخصوص برای معلولین و سوئیت های مخصوص تازه عروسان و کسانی که قصد ماه عسل به آنتالیا دارند.

امکانات تفریحی و بازی و سرگرمی در این هتل فراوان می باشد مثلا در اتاق ها بازی های کامپیوتری و در سالن هتل پینگ پنگ و اسب سواری در هتل برای مسافران و مهمانان تور آنتالیا در نظر گرفته اند.اگر برای تفریح با دوچرخه در آنتالیا راضی هستید می توانید از هتل اجاره بگیرید و برای تفریح و ورزش در شهر دور بزنید.رستوران هتل توریست آنتالیا هم اماده پذبرایی برای مهمانان تور آنتالیا در وعده :صبحانه ,نهار و شام اماده خدمت و پذبرایی هستند و همچنین کنار استخر می توان نوشیدنی تهیه کرد و میل کرد ,خدمات دهی رستوران ۲۴ ساعته می باشد.

 

 

هتل الدار ریزورت آنتالیا 

هتل 4 ستاره الدار ریزورت آنتالیا در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت حدود 11.000 متر مربع در منطقه کمر آنتالیا احداث شده است.این هتل در یک ساختمان 5 طبقه و در مجموع دارای 172 اتاق می باشد. این هتل در کنار دریا واقع شده است. در این هتل سالن کنفرانس وجود دارد. همچنین یک صرافی برای دسترسی میهمانان تور آنتالیا در نظر گرفته شده است.فاصله هتل الدر ریزورت آنتالیا تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 48 کیلومتر و فاصله هتل تا شهر کمر آنتالیا  حدود 8 کیلومتر می باشد.

 

سایر امکانات و تصاویر هتل الدار ریزورت آنتالیا :

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع، سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،روم سرویس،تلویزیون ال سی دی،ماهواره،تلفن، مینی بار،گاو صندوق،بالکن،حمام،سشوار، صندوق امانات،حمام،استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی و ورزشی،استخر روباز،حمام سنتی ترکی،پزشک،خدمات پرینت و فکس،صرافی،پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، سونا،جکوزی،ماساژ،سالن کنفرانس و... را میتوان نام برد که مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل الدار ریزورت میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

مطالب مرتبط:

 تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا مرداد 95 

 تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا پاییز 95

 تور آنتالیا مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

منطقه سیده آنتالیا 



منطقه سیده آنتالیا در مجموع یکی از شناخته شده ترین مناطق توریستی آنتالیا محسوب می شود. این منطقه بندری در عین حال منطقه ای تاریخی و باستانی نیز محسوب گردیده، و در معنای لغوی به معنای درخت انار می باشد.امروزه این منطقه بدلیل ویرانه های باستانی، ساحل ماسه ای، مغازه های بی شمار و امکاناتی که جهت رفاه گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد به یک مرکز توریستی مهم تبدیل شده است. تعداد بی شمار مغازه، کافه و رستوران، که همگی دارای چشم انداز زیبا از دریا می باشد زیبائی این منطقه را دو چندان نموده است.مغازه هایی که در اطراف خیابانهای پارک قرار گرفته اند با فروش جواهرات زیبا و وسایل چرمی متنوع خدمات خوبی را به مشتریان ارائه می نمایند.تالار تآتر تزئین شده با ستو نهای زیبا، در این منطقه از جمله زیباترین و بزرگترین تالارها بشمار می آید.بازار معبد آپولو و گورستان که در نزدیکی دریا قرار دارد از مناطق تاریخی دیگر این منطقه به شمار می آید.
 در این منطقه هم نباید بازدید از حمام رومی، معبدها، کلیساها، آرامگاهی بزرگ، تالار، تآتر و و حتی بازاری که هنوز در وضعیت مطلوبی قرار دارد را فراموش کرد. برای دیدن از این جاذبه های طبیعی و تاریخی با تور آنتالیا همراه شوید .

 

شهر تاریخی میسیس آنتالیا

شهر تاریخی میسیس آنتالیا از اماکن تاریخی در آنتالیا می باشد که جز جاذبه های پر بازدید در این آنتالیا محسوب می شود و از لحاظ موقعیت مکانی در جاده آدانا در نزدیکی شهر اسکندرون و نزدیک به پاکاپینار قرار دارد . این شهر شاید در نگاه اول ویرانه به نظر برسد که باقی مانده آثاری از زمان رومیان و سنگفرش موزائیکی که به قرن 4 میلادی  می باشد و همچنین توریستان تور آنتالیا می توانند کشتی نوح و حیوانات را که روی سنگفرش ها به نمایش درآمده است مشاهده کنند. از ویژگی های بارز شهر تاریخی میسیس آنتالیا این است که بر سر راه جاده ابریشم قرار گرفته است و در ادامه جاده ییلان کاله و کاخ شاهمران بر بالای کوه سنگی ، رودخانه جیحان دیده می شود که بسیار در مسافران تور آنتالیا پر بازدید می باشد.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا مرداد 95

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا شهریور 95 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا , مکان های دیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری ودیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل باتونت گاردن آنتالیا

هتل باتونت گاردن آنتالیا در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت 12.000 متر مربع در منطقه کمر آنتالیا احداث شده  است. این هتل 4 ستاره در مجموع از 177 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل در فاصله 45 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا و در 30 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا قرار دارد.رستوران های این هتل با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از گردشگران تور آنتالیا می باشند. با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل می توان به دریا دسترسی داشت. هتل به اینترنت بی سیم مجهز می باشد. هتل باتونت گاردن ۲۲ کیلومتر با شهرستان باستانی لیکیا پاسه لیس و ۷۰کیلومتر با پیست اسکی فاصله دارد. یکی از امکانات هتل پارکینگ خصوصی رایگان می باشد.

امکانات هتل باتونت گاردن آنتالیا:

استخر روباز، باغ، تراس، دارت، سونا، مرکز تناسب اندام، آبگرم و مرکز سلامتی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، منطقه ساحل خصوصی، انبار بار و چمدان، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و کپی، آسانسور، رستوران بوفه، فروشگاه، صندوق امانات، آرایشگاه و... می باشد که گردشگران می توانند سفر خوشی را سپری کنند.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا مرداد 95

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا شهریور 95 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل باتونت گاردن آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

شهر قدیمی آنتالیا

شهر قدیمی آنتالیا از مکان هتی تفریحی و گردشگری آنتالیا توسط رومی ها ساخته شده است و با دیوارهایی بلند که به دریا ختم شده محاصره وتحت حفاظت بوده است از این رو امروزه بنام قلعه معروف میباشد.این شهر یکی از مکان های دیدنی شهرآنتالیاست که در دوره سلجوقی توسعه یافته و به بندر گاهی تبدیل گردیده از آثار مهم تاریخی آنتالیا بحساب می آید و پیوند زیبای گذشته و حال یکی از جاذبه های ویژه این قلعه میباشد.طرح و ساختار خانه های باستانی قلعه نه تنها از نظرمعماری پر بهاست بلکه باز گوی شیوه زندگی، آداب و سنن و روابط اجتماعی مردم آن زمان آنتالیا میباشد.خیابانهای قلعه تنگ بوده وغالبا از بندر گاه به طرف بالای قلعه به موازات دیوارها کشیده شده اند.

داخل قلعه خانه های گوناگونی دارد که نمایانگر قدرت اقتصادی مالکان آن زمان آنتالیا میباشد، اما وجه مشترک آنها این است که همگی از چوب و سنگ ساخته شده، تمامی آنها دارای دو جبهه بوده یکی به طرف خیابان که معمولا طبقه پایین آن کم پنجره و دیگری به سمت باغچه با درب و پنجره های بیشتر. آشپزخانه و انبار و اتاق خدمتگزاران در طبقه پایین قرار داشته و صاحب خانه از طبقات بالا استفاده میکرد که بدون تغییر معماری بازسازی شده و با عناوین مراکز تفریحی آنتالیا و پانسیون در خدمت جهانگردان قرار دارد.بندر گاه پایین قلعه دومین بندر گاه مهم آنتالیا بحساب می آمده که امروزه فقط لنگر گاه قایقهای تفریحی است و بیشتر بعنوان گردشگاه از آن استفاده میشود.

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: شهر قدیمی آنتالیا , مکان های دیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری ودیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل کلوب سرا آنتالیا 

هتل 5 ستاره کلوب سرا آنتالیا در منطقه لارا بنا شده است. این هتل در مجموع از 540 اتاق دارد.  این هتل در سال 2007 بازسازی شده است. فاصله این هتل لوکس تا مرکزآنتالیا12 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 9 کیلومتر است. هتل دارای سه ساختمان اصلی  5 طبقه و دو ساختمان فرعی 3 و 7 طبقه است. این هتل دارای 200 متر ساحل اختصاصی ماسه ای می باشد که مسافران تور آنتالیا را به خود جذب میکند.

-کلوب-سرا-آنتالیا2.jpg

امکاناتهتل کلوب سرا آنتالیا:

هتل کلوب سرا آنتالیا دارای امکانات رفاهی تفریحی شامل ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار و استخر سر پوشیده در هتل است که مسافران تور آنتالیا می توانند از این امکانات متنوع بصورت رایگان بهره ببرند . این هتل شامل اتاقهای ویژه و مجهز برای راحتی معلولین عزیر میباشد . از دیگر خدمات هتل کلوب سرا آنتالیا برای رفاه خانواده های عزیز اتاق نگهداری از کودکان است . همچنین این هتل برای علاقه مندان به ورزش نیز امکانات وزشی را فراهم کرده که این امکانات شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ و بولینگ می باشد .مسافران تور آنتالیا این هتل زیبا را برای اقامت خود بسیار مناسب میدانند و از اولیتهای انتخابشان می باشد.

-کلوب-سرا-آنتالیا4.jpg

-کلوب-سرا-آنتالیا3.JPG

5هتل_کلوب_سرا_آنتالیا.jpg

8هتل_کلوب_سرا_آنتالیا_3.jpg

_کلوب_سرا_آنتالیا_26.jpg

 

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

 هتل 5 ستاره رویال هالیدی پالاس آنتالیا که بسیار شیک و لوکس است و جزو گروهی Stone Group Hotels است که در مساحتی به وسعت 53 هزار متر مربع ساخته شد و در اول آوریل 2011 افتتاح گردید. این هتل در 17 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا و 15 کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده است.این هتل دارای 500 اتاق می باشد که به 363 اتاق ممتاز، 48 اتاق دوبلکس، 54 اتاق خانوادگی، 8 سوئیت، 23 سوئیت دوبلکس و 2 سوئیت شاهانه و مجلل تقسیم شده اند که  آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد.

-رویال-هالیدی-پالاس3.jpg

-رویال-هالیدی-پالاس-آنتالیا8.jpg

امکانات رفاهی هتل رویال هالیدی پالاس :

شامل ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده (فصلی) ، امکانات ورزشهای آبی در سایت هتل می باشد. این هتل ۵ ستاره دارای اتاق بازیهای کامپیوتری و کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی می باشد. يک صرافی نيزجهت تهیه ارز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهزبرای مهمانانی که به قصد تجارت به آنتالیا سفر می کنند این هتل لوکس گزینه خوبی برای اقامت آنان می باشد.میهمانان و گردشگران می توانند در باغ هتل استراحت کنند و از زیبایی های آن لذت ببرند. ميهمانان می توانند در فعاليت هايی نظير پينگ پنگ، قايقرانی با کانو، بيليارد، تنيس، بولينگ، پرتاب دارت شرکت کنند.همچنین یک سالن بدنسازی کاملا مجهز در هتل وجود دارد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-رویال-هالیدی-پالاس4.jpg

-رویال-هالیدی-پالاس7.jpg

-رویال-هالیدی-پالاس5.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا پاییز 95

تور آنتالیا مهر 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است ، در مجموع هتل هایی که در این منطقه از آنتالیا واقع شده اند از شیک ترین و مجلل ترین هتل ها می باشند. این هتل در سال 2005 احداث گردید و در سال 2010 مورد بازسازی قرار گرفته است . هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا تا فرودگاه 40 کیلومتر و تا مرکز شهر 50 کیلومتر فاصله دارد. این هتل از 447 اتاق مجهز تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه ، تلویزیون ، اینترنت پرسرعت و بالکن می باشد. در رستوران های این هتل انواع غذاهای ایتالیایی و مکزیکی و ترکی برای میهمانان تور آنتالیا سرو می شود، همچنین می توانید وعده غذایی خود را در داخل هتل و هم در فضای باز میل کنید. 

امکانات هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا :

استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , تئاتر , ساحل اختصاصی , دارت ,بیلیارد , زمین تنیس , میز تنیس , بازیهای کامپیوتری , پینگ پنگ , زمین والیبال , زمین فوتبال , باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , حمام ترکی , رستوران , گاو صندوق , ساحل اختصاصی , بار , تهویه هوا , رستوران , رستوران با غذای بین المللی , رستوران چینی , رستوران ایتالیایی و .. برای میهمانان تور آنتالیا می باشد.

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

 

هتل مدر ریزورت آنتالیا

هتل مدر ریزورت آنتالیا

هتل مدر ریزورت آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد. این هتل معروف از لحاظ موقعیت مکانی در منطقه کمر واقع گردیده است که بین کوهستان سرسبز و در سمت دیگر دریای مدیترانه قرار دارد. یکی از امتیازات این هتل برای گردشگران تور آنتالیا نزدیکی آن به مکان های دیدنی و تاریخی معروف مانند : کلوپ آمارا ، فواره های دودین ، موزه باستان شناسی آنتالیا ،هیراپولیس ، گودال کوپرلو ، کالیچی ، پاموکاله ، تیرمیسوس ، ساحل کنیالتی ، مامور کالیسی ، ساحل کنیالتی ، آنتالیا مینی سیتی و . . . می باشد. هتل مدر ریزورت آنتالیا دارای 228 اتاق بسیار لوکس و مجهز به امکانات روز هتل داری برای گردشگران تور آنتالیا می باشد، از جمله این امکانات می توان به قفل الکترونیکی ، وسایل برودتی و حرارتی ، سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون ، یخچال ، صندوق امانات ، حمام مجهز و . . . اشاره نمود.

امکانات هتل مدر ریزورت آنتالیا :

مرکز بدنسازی ، سولاریوم،، استخر، سونا و جکوزی ، کوه نوردی ، حمام ترکی و بخار ،تفریحات ساحلی ، زمین های بازی ، سالن زیبایی ،اتاق ماساژ ، ساحل اختصاصی برای میهمانان تور آنتالیا ، صرافی ، فروشگاه و . . .

هتل مدر ریزورت آنتالیا

هتل مدر ریزورت آنتالیا

هتل مدر ریزورت آنتالیا

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آکا آنتدون آنتالیا

هتل آکا آنتدون آنتالیا

هتل آکا آنتدون آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و در منطقه کمر آنتالیا واقع گردیده است ، این هتل یکی از شیک ترین هتل های آنتالیا محسوب می شود که از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است و در ساحلی بسیار زیبا واقع شده است. این هتل دارای اتاق های بزرگ و تمیز می باشد و تمامی اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه ، تلویزیون ، یخچال و . . . می باشد . در رستوران های این هتل انواع غذاهای خوشمزه برای میهمانان تور آنتالیا سرو می شود. هتل آکا آنتدون آنتالیا برای مسافران تور آنتالیا سوئیت تازه عروس و اتاق های خانوادگی نیز ارائه می کند. 

 امکانات هتل آکا آنتدون آنتالیا :

پذیرش شبانه روزی ، زمین های بازی و ورزش ، استخر ها، سونا ، جکوزی ، مکان بازی برای کودکان، اتاق ماساژ ، آب گرم ،مرکز سلامتی، حمام ترکی و بخار، امکانات جلسه و ضیافت ، صبحانه در اتاق ،کرایه اتومبیل بنا به درخواست میهمانان تور آنتالیا ،  فروشگاه در هتل و . . . اشاره کرد.

هتل آکا آنتدون آنتالیا

هتل آکا آنتدون آنتالیا

هتل آکا آنتدون آنتالیا

هتل آکا آنتدون آنتالیا

هتل آکا آنتدون آنتالیا

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آکا آنتدون آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آکا کارلوس آنتالیا

هتل آکا کارلوس آنتالیا

هتل آکا کارلوس آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و در منطقه کمر آنتالیا واقع شده است که فاصله آن تا مرکز شهر آنتالیا 40 کیلومتر می باشد. این هتل از اتاق های استاندارد , اتاق خانواده و از همه مهمتر اتاق مخصوص معلولین تشکیل شده است. این هتل اقامتی خوب و سفری به یاد ماندنی را برای میهمانان تور آنتالیا به ارمغان می آورد.

امکانات هتل آکا کارلوس آنتالیا :

رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن زیبایی, سالن بدنسازی, سولاریوم, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, یوگا, حمام ترکی, زمین تنیس, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, سرویس درمانی, سالن بازی, سرویس ترانسفر برای میهمانان تور آنتالیا , اتاق بخار, کافی شاپ, میز بیلیارد, میز پینگ پنگ, زمین گلف, بوفه صبحانه و ...

هتل آکا کارلوس آنتالیا

هتل آکا کارلوس آنتالیا

هتل آکا کارلوس آنتالیا

 

 هتل بلو همیل آنتالیا

 _بلو_همیل_آنتالیا_1.jpg

هتل بلو همیل آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و یکی از هتل های شیک و مجلل آنتالیا محسوب می شود که در منطقه کمر واقع گردیده است. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور آنتالیا به ارمغان خواهد آورد. هتل بلو همیل آنتالیا شامل اتاق های استاندارد ، اتاق خانواده است که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون ، ماهواره ، تلفن ، مینی بار , حمام , صندوق امانات , سیستم تهویه مطبوع , روم سرویس شبانه روزی , گاو صندوق و ... می باشند .

امکانات هتل بلو همیل آنتالیا :

رستوران و بار , سالن بدنسازی , سونا و جکوزی , سالن ماساژ , سالن کنفرانس , استخر روباز و پوشیده , صرافی , لاندری , فروشگاه و ... برای میهمانان تور آنتالیا می باشد

_بلو_همیل_آنتالیا_2.jpg

_بلو_همیل_آنتالیا_3.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی آنتالیا یکی از هتل های شیک و زیبای 5 ستاره آنتالیا می باشد که در راستای ساحل خصوصی در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است. هتل اورنج کانتی آنتالیا دارای 512 اتاق و سوییت شیک و تمیز می باشد که تمامی اتاقها در ساختمان اصلی و تمامی سوییت ها در خانه های ویلایی و در روبروی اتاق های اصلی قرار گرفته اند تمامی اتاق ها مدرن با نقاشی های فنلاندی داخل اتاق ها و دارای اینترنت, مینی بار, سشوار و ... بوده و در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل دارای انواع رستوران های مختلف با انواع غذاهای ایتالیایی و مکزیکی و بین المللی مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد.  کافی شاپ این هتل در مجاورت ساحل و در کنار استخر است و دارای انواع نوشیدنی ها و دسر ها برای مسافران تور آنتالیا می باشد. اتاق های این هتل منظره زیبایی رو به خلیج زیبای آنتالیا و کوهستان تائوروس دارد. از هتل اورنج کانتی آنتالیا تا مرکز شهر کمر پیاده 5 دقیقه و تا فرودگاه آنتالیا نیز 45 کیلومتر فاصله دارد و مسافران تور آنتالیا می توانند به راحتی به آنجا بروند. در کنار این هتل نمایش های روزانه ی انیمیشن و سرگرمی های عصرانه برگزار می شود. کودکان مسافران تور آنتالیا می توانند از استخر کم عمق، سرسره های آبی و مینی کلوپ مخصوص خود استفاده کنند. از امکانات هتل اورنج کانتی آنتالیا حمام سنتی ترکیه ای به همراه اتاق های ماساژ, سالن ورزشی, استخر, کلاب و ... مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد. 

امکانات  هتل اورنج کانتی آنتالیا:

رستوران با انواع غذاهای ایتالیایی و مکزیکی, استخر سر پوشیده و روباز, حمام سنتی ترکیه ای به همراه اتاق های ماساژ مخصوص مسافران تور آنتالیا, سالن ورزشی, کلاب, کافی شاپ, بار, استخر کم عمق، سرسره های آبی و مینی کلوپ, خدمات خانه داری, کرایه اتومبیل و .... که برای مسافران تور آنتالیا می باشد. 

 

هتل هیل ساید سو آنتالیا

هتل هیل ساید سو آنتالیا (۵ ستاره) با ساختمانی سفید و محیطی بسیار تمیز در ساحل زیبای کنیالتی قرار گرفته است.این هتل هیل ساید سو هتلی مدرن و زیباست و  ساختمانی ۹ طبقه با طراحی مدرن و شیک دارد این هتل در سال ۲۰۰۳ ساخته شده و در سال ۲۰۰۸ بازسازی شده است این  هتل دارای ۲۹۰ اتاق است .تمام اتاقها و سوئیت ها در هتل هیل ساید سو آنتالیا دارای دکوراسیون فضای داخلی متفاوتی است و با  مد روز و نور و خلق و خو مسافران تور آنتالیا هماهنگ شده است و  اتاق دارای بالکن خصوصی می باشد و هر کدام از این بالکن های خصوصی دارای مبل و یخچال است.

هتل ۱۵ کیلومتر از مرکز شهرستان و با اتومبیل ۱۵ دقیقه از فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد.

امکانات هتل هیل ساید سو:

لابی با پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی، رخت‌کن، آسانسور، بار با انواع نوشیدنی ،آرایشگاه، کافه، روزنامه، سوپرمارکت، کلاب، اتاق بازی، رستوران، اتاق کنفرانس، دسترسی به اینترنت، دسترسی به شبکه‌ی بی‌سیم (با پرداخت هزینه‌ی اضافی)، زمین بازی کودکان، کلاب کودک، پارکینگ ، گاراژ و خدمات سرو غذا در اتاق و خشک‌شویی با هزینه اضافی است هتل هیل ساید سو  به خاطر واقع شدن در نزدیکی مرکز شهر، برای گردشگران که قصد گشت و گذار در آنتالیا را دارند مناسب است. برای کسانی که عاشق خرید هستند، هتل هیل ساید سو آنتالیا در نزدیکی بازارهای آنتالیا واقع شده است.

از دیگر امکانات این هتل :امکانات تفریحی ،سرویس نگهداری کودکان ، استخر ( سربازو سر پوشیده) ماساژ ،جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار،امکانات ورزشی ، تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ،بازی دارت، دوچرخه سواری، کرایه دوچرخه ، موج سواری ،اسکواش را به رایگان در اختیار گردشگران تور آنتالیا قرار داده است.

 

هتل کایا پلازو آنتالیا

هتل کایا پلازو اوقات خوشی را برای شما در سواحل زیبای بلک به ارمغان میاورد. در این مکان یک ساختمان مرتفع ۲۰۰ متری است که اختصاص به هتل کایا پلازو دارد. این هتل ۵ ستاره بهترین مکان برای کسانی است که می خواهند در هنگام استراحت و اقامت خود نیز دریا را ببینید. هتل کایا پلازو درست در ۶٫۵ کیلومتری شهر بلک قرار گرفته است که توریست ها از طریق فرودگاهآنتالیا به آن جا می روند. اگر دوست دارید از بلک دیدن کنید و بعد به سراغ آنتالیا بروید جای نگرانی نیست چون می توانید به راحتی با طی کردن ۱۸ کیلومتر به آنتالیا میرسید.مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

 امکانات هتل کایا پلازو آنتالیا:

علاقمندان به گلف، به دلیل نزدیکی این هتل به باشگاه گلف کاریا، هرگز اقامت در این هتل را از دست نمی دهند. ترانسفر های فرودگاهی، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعتی و غیره، همه از جمله خدمات این هتل معتبر است.دکوراسیون اتاق های هتل کایا پلازو قابل قبول است و مبلمان های آن مدرن و زیبا است. گردشگران تور آنتالیا نیز می توانند از وای فای رایگان در این هتل استفاده کنند. در برخی اتاق ها تراسی وجود دارد که به استخر مشرف است و طبیعت زیبای محوطه ی هتل درست در روبروی آن قرار می گیرد.این هتل دارای ۶۳۹ اتاق است.

 

در اوقات فراغت خود می توانید از امکانات ورزشی نظیر غواصی، تنیس روی میز، گلف، و سالن بدنسازی در هتل کایا پلازو بهره مند شوید. همچنین مجموعه ی اسپا شامل سالن آبگرم و سالن زیبایی، سونا و ماساژ نیز در اختیار شماست. برای راحتی بیشتر والدین در این هتل امکان نگهداری کودکان و مراقبت از آن ها به خوبی فراهم است.رستوران هتل دارای منوی انعطاف پذیر است که می توانید از انواع غذاهای محلی، ترکی و بین المللی در آن دیدن کرده و مورد استفاده قرار دهید.برای اقامت خود به گونه ای برنامه ریزی کنید که از هر ۱۰ رستوران و ۵ کافی شاپ هتل حتما استفاده کنید و لذت ببرید.

 از جمله امکانات رفاهی و تفریحی هتل کایا پلازو نیز می توان به استخری سر باز که در فصول مختلف پر آب است نام برد.همچنین تراس مشرف به باغ و باغی زیبا و پر طراوت از جمله امکانات این هتل ۵ ستاره در ساحل بلک است. استخر سرپوشیده از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا میباشد. ساحل اختصاصی هتل برای توریست هایی است که می خواهند از بودن در کنار دریا لذت ببرند. اتاق بازی نیز برای کودکان شما فراهم آمده تا آنان نیز بتوانند از سفر لذت ببرند. همچنین سرگرمی های مختلفی برای کودکان، نوجوانان نیز فراهم شده است.از دیگر امکانات هتل کایا پلازو  می توان به سالن زیبایی، سالن سخنرانی و همایش و سالن جلسه نیز اشاره داشت. همچنین امکاناتی نظیر فاکس، کپی، باربری، خدمات اتوکشی و خشک شویی و تمیز کردن و حتی صرافی نیز اشاره کرد. در این هتل می توانید ناهار خود را به طور بسته بندی شده از بوفه دریافت کنید و غذای خود را در اتاق شخصی تان در آرامش بیشتری میل بفرمایید.مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا ویژه تعطیلات شهریور 95

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل لارافالکن آنتالیا

هتل لارافالکن آنتالیا دارای 275  اتاق میباشد  که در 6 بلوک جداگانه قرار دارند . تمام اتاق های هتل لارافالکن آنتالیا  کف پارکت شده با بالکن خصوصی و مناظر پانوراما از طبیعت زیبای اطراف دارند. سیستم تهویه هوا، یخچال، تلویزیون، ماهواره و حمام خصوصی کاملی را در هر اتاق خواهید دید.

 موقعیت جغرافیایی هتل 4ستاره لارا فالکن آنتالیا بسیار مناسب بوده و با مراکز خرید آنتالیا  و دیدنی های آنتالیا فاصله زیادی ندارد فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا 10  کیلومتری ودر فاصله 5 کیلومتری مرکز آنتالیا می باشد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل لارافالکن آنتالیا  میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

امکانات هتل لارافالکن آنتالیا : 

رستوران روباز و سرپوشیده - رستوران آلا کارت - آکوا پارک -رستوران ساحلی - سونای خشک و بخارخشک و سونای بخار - سالن تنیس - ماساژ - حمام ترکی -   ایروبیک - انواع فروشگاه و بوتیک - خدمات تلفن و فاکس - خدمات عکاسی - پزشک و پرستار - سالن تلویزیون - پرستار کودک -رنامه های تفریحی مخصوص کودک - برنامه های تفریحی روزانه و شبانه - موزیک زنده - مینی کلوپ - پارک کودک - تخت مخصوص حمام آفتاب و چتر آفتابگیر . مهمانان تور آنتالیا می توانند در استخر هتل به آبتنی بپردازند و رفع خستگی کنند.

 

هتل باتونت گاردن ریزورت آنتالیا

هتل 4 ستاره باتونت گاردن آنتالیا در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت 12.000 متر مربع در منطقه کمر آنتالیا بازگشایی شده است. این هتل در مجموع از 177 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل در فاصله 45 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا و در 30 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا قرار دارد.رستوران های این هتل با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشند. با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل می توان به دریا دسترسی داشت.  هتل باتونت گاردن ۲۲ کیلومتر با شهرستان باستانی لیکیا پاسه لیس و ۷۰کیلومتر با پیست اسکی Saklikent فاصله دارد. 

 

امکانات هتل باتونت گاردن ریزورت آنتالیا:

هتل باتونت گاردن دارای اتاق های راحت و شیک می باشد و اتاق ها امکانات خوبی مانند : حمام خصوصی با لوازم آرایش رایگان، سشوار،مینی بار،اینترنت (wi-fi) رایگان، تلویزیون صفحه تخت، تلفن مستقیم ، گاو صندوق و سیستم تهویه مطبوع میباشد و از اتاق ها چشم اندازی زیبا رو به باغ سرسبز هتل دارید.

مرکز آبگرم باتونت گاردن شامل یک حمام، سونا و ماساژ  به همراه خدمات سلامتی و زیبایی است  همچنین می توانید برای پیگیری تمرینات ورزشی خود از مرکز تناسب اندام هتل بهره مند شوید. برای آب تنی استخر در فضای باز هتل برای شما آماده شده و سرگرمی ها و برنامه های تفریحی روزانه در کنار استخر برگزار می شود و همچنین صندلی های مخصوص حمام آفتاب در کنار استخر هتل قرار دارد.صبحانه هتل به صورت روزانه در سبک بوفه در رستوران هتل برای شما آماده میشود همچنین برای سایر وعده های غذایی می توانید نمونه هایی از غذاهای سنتی و بین المللی را در رستوران به صورت بوفه باز میل نمائید کافه هایی در استخر و لابی انواع نوشیدنی های شاد و تنقلات را برای شما آماده می کند.مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل باتونت گاردن میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

هتل الدار ریزورت آنتالیا 

هتل 4 ستاره الدار ریزورت آنتالیا در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت حدود 11.000 متر مربع در منطقه کمر آنتالیا احداث شده است.این هتل در یک ساختمان 5 طبقه و در مجموع دارای 172 اتاق می باشد. این هتل در کنار دریا واقع شده است. در این هتل سالن کنفرانس وجود دارد. همچنین یک صرافی برای دسترسی میهمانان تور آنتالیا در نظر گرفته شده است.فاصله هتل الدر ریزورت آنتالیا تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 48 کیلومتر و فاصله هتل تا شهر کمر آنتالیا  حدود 8 کیلومتر می باشد.

 

سایر امکانات و تصاویر هتل الدار ریزورت آنتالیا :

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع، سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،روم سرویس،تلویزیون ال سی دی،ماهواره،تلفن، مینی بار،گاو صندوق،بالکن،حمام،سشوار، صندوق امانات،حمام،استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی و ورزشی،استخر روباز،حمام سنتی ترکی،پزشک،خدمات پرینت و فکس،صرافی،پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، سونا،جکوزی،ماساژ،سالن کنفرانس و... را میتوان نام برد که مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل الدار ریزورت میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا ویژه تعطیلات شهریور 95

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

چتر بازی در آنتالیا 

توریستان تور آنتالیا اگر برای تفریح و ورزش های پرهیجان به این شهر زیبا سفر کرده اید هرگز چتر بازی بر فراز این شهر را از دست ندهید. در واقع چتر بازی یکی از بهترین تفریحات شهر آنتالیا محسوب می شود که گردشگران و هیجان دوستان از ارتفاع 700 متری میپرند و به مدت تقریبا نیم ساعت در آسمان چتر بازی می کنند و از تفریح خود نهایت لذت را می برند. توریستان تور آنتالیانگران نباشید چون قبل از پرش یک مربی تمام نکات لازم را به شما آموزش میدهد تا تفریحی بی خطر لذت بخش و هیجان انگیز را داشته باشید. مربی شما در حین چتر بازی از شما فیلمبرداری می کند تا خاطره سفر شما جاودانه و کامل شود. یادتان نرود قبل از پرش حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا در ارتفاع پوستتان در اثر نور آفتاب آسیب نبیند و لباس مناسب بپوشید. مسافران تور آنتالیا با این تفریح قطعا نهایت لذت را از سفر خود خواهند برد.

 

آبشار دودن آنتالیا

در شهر آنتاليا ترکيه و در 28 کيلومتري جاده قديم آنتاليا - بوردور واقع شده است.سرچشمه اين آبشار دو چشمه جوشان بنام پينارباشي در منطقه کيرک گوزلر در 40 کيلومتري آن است . آب اين دو چشمه پس از طي مسيري کوتاه يکي شده و رود دودن را مي سازد . دودن پس از طي مسيري 14کيلومتري از زيرزمين در گودالي بنام وارساک در روي زمين جاري شده و پس از يک جريان کوتاه دوباره در طرف ديگر گودال در اعماق زمين فرو مي‌رود.آبي که در گودال وارساک به زمين مي‌رود پس از طي 2 کيلومتر در آبريز آبشار بيرون آمده و آبشار زيباي دودن را بوجود مي‌آورد.آبي که از زمين بيرون مي‌آيد حداقل 10 متر مکعب در ثانيه است و حداکثر آب پس از سر ريز از بالاي آبشار و جاري شدن روي زمين 15 الي 16  مترمکعب درثانيه است.سرانجام اين آب پس از عبور از آنتاليا بعد از 9 کيلومتر وارد درياي مديترانه مي‌شود.گردشگران تور آنتالیا با رفتن به این آبشار زیبا میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا , مکان های دیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری ودیدنی آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل میراکل آنتالیا

هتل میراکل آنتالیا در بهترین منطقه آنتالیا قرار دارد. این هتل تا مرکز شهر 11 کیلومتر و تا فرودگاه آتاتورک 14 کیلومتر فاصله دارد. هتل میراکل دارای برنامه های مناسب و همچنین کارکنان خوب و خوش رفتار میباشد که شما گردشگران تور آنتالیا می توانید در این هتل لحظات خوشی را سپری کنید . 

امکانات هتل میراکل آنتالیا :

هتل میراکل آنتالیا که برای گردشگران خود برنامه های تفریحی و سرگرمی از قبیل :موج سواری ،کشتی ،قایق رانی ،اسکی روآب ،تور کشتی وجت اسکی و همچنین این هتل که در نزدیکی ساحل زیبای لارا و ساحل شنی اختصاصی دارد که برای مسافران تور آنتالیا خیلی مناسب می باشد.این هتل ۵ ستاره آنتالیا مجزا و شیک و مدرن تقریبا بیشتر اتاق رو به دریا دارد و همچنین اتاق های مخصوص معلولین هم دارد که بتوانند با امکانات خاص در اتاق ها راحت باشند و همچنین اتاق های خانوادگی و بزرگ برای کسانی که همراه با خانواده و دست جمعی قصد مسافرات به آنتالیا دارند مناسب می باشد. برای دیدن تورهای آنتالیا با این هتل به صفحه مربوطه در سایت مراجعه کنید .

 

اگر کودک همراه خود دارید و شما قصد خرید یا برنامه ای دیگه مانند مراسم های شب های ترک بروید در هتل میراکل آنتالیا برای این موضوع هم برنامه طراحی کرده اند که شما مسافران تور آنتالیا می توانید کودکانتان را تحویل پرستاران هتل دهید یا اینکه شب ها کودکانتان را در مراسم که برای کودکان جشن میگیرند در ساعت ۲۱ در این هتل ببرید. وجود اتاق ها و سوئیت های استاندارد این هتل که در تمامی اتاق ها اینترنت،گاو صندوق ،صندلی ،سشوار،تلویزیون ،حمام و وان می باشد.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

تور آنتالیا تیر 95 

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل میراکل آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل سلطان سیده آنتالیا

هتل سلطان سیده آنتالیا یکی از مجلل ترین و شیک ترین هتل های منطقه سیده آنتالیا محسوب میشود که این هتل در سال 2008 بنا شده و در سال 2010 مورد بازسازی قرار گرفته است. که دارای ساحل اختصاصی می باشد که با هتل فقط 200 متر فاصله دارد ،که جز بهترین مناطق توریستی آنتالیا می باشد.  آب و هوای مطبوع ، باغ ، ساحل اختصاصی ، معماری سازگار با محیط زیست ، طبیعت زیبا و بکر و امکاناتی ویژه و خدماتی نوین سبب شده تا این هتل ۵ ستاره سیده مورد توجه مسافران تور آنتالیا واقع شده است. از لحظ جغرافیایی هتل سلطان سیده تا 70 کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا و ۵۶ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد .

امکانات اتاقها:

 اتاقهای هتل سلطان سیده آنتالیا مجهز و دارای طراحی های گرم و شاد و دکوراسیون مدرن و به روز که فضا دلباز به چشم بخورد. این هتل  مجموعا دارای ۲۳۲ اتاق زیبا ، اقامتی آرامش بخش و فراموش نشدنی را برای میهمانان تور آنتالیا فراهم می کند . اندازه و چیدمان متفاوت این اتاق های لوکس متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و آرامش ایشان را تامین می کند .علاوه بر این ، هر اتاق  دارای پنجره هایی بزرگ با نور مناسب و بالکن اختصاصی است که مشرف به مناظر ناب و چشم انداز دریای مدیترانه و یا باغ می باشد . بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط  پرسنلی مجرب و کارکشته ، به گردشگران تور آنتالیا ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می شود . تلفن مستقیم ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  قسمتی از امکانات اتاق های لوکس هتل سلطان سیده آنتالیا است  .

امکانات هتل سلطان سیده آنتالیا:

هتل در مجموع دارای ۴ استخر بزرگ است و استخر ویژه کودکان و استخرهای سرپوشیده نیز طراحی شده است . از جمله امکانات ورزشی مهیج و خدمات رفاهی منحصر به فرد هتل سلطان سیده می توان به :

ماساژ ،سالن بدنسازی ،سرسره های آبی, ورزش های آبی موتوری, امکانات ساحلی برای شنا و حمام آفتاب , بیلیارد،پینگ پنگ ، سونا و جکوزی , زمین تنیس  , حمام ترکی، چندین رستوران با فضایی با شکوه ،  کافی شاپ ، سینما ، اتصال به اینترنت پر سرعت  و wifi  در تمام  اتاقها امکناتی برای مسافران تور آنتالیا در نظر گرفته شده است. 

                                    

 

 

هتل آرماس ریزورت آنتالیا

هتل آرماس ریزورت آنتالیا در منطقه کمر شهر آنتالیا قرار دارد. این هتل 5 ستاره در سال 2006 و در زمینی به وسعت 7000 متر مربع احداث شده است و در سال 2014 بازسازی شده است. فاصله هتل با ساحل اختصاصی حدود 300 متر است. طی زمان‌های مشخص شده، شاتلی به صورت رایگان میهمانان هتل را به ساحل اختصاصی می‌رساند و همچنین به هتل برمی‌گرداند.سرویس‌دهی هتل به صورت ALL می‌باشد.

امکانات هتل آرماس ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذيرش شبانه روزي، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهويه، بار، بوفه، بار مخصوص تنقلات، خدمات خانه داري، لباسشويي، خشکشويي، آرايشگاه، صرافي، کرايه ماشين، فکس و کپي، تنيس، مرکز بدنسازي، بيليارد، پينگ پنگ، بازي دارت، کرايه دوچرخه، کوه نوردي، ميني گلف، دوچرخه، وان آب داغ، شيرجه، حمام ترکي، استخر سرباز، استخر سرپوشيده، ورزشهاي آبي، سرويس نگهداري کودکان، اتاق بازيهاي کامپيوتري، کارمندان مخصوص بازي و سرگرمي، کلوپ با DJو... ارائه میدهد که شما گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را در ذهن خود حکاکی کنید.

 

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا مرداد 95

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل الدار ریزورت آنتالیا

هتل الدار ریزورت آنتالیا در سال 2011میلادی در زمینی به مساحت حدود 11.000 متر مربع در منطقه کمر آنتالیا بنا شده است.این هتل 4 ستاره در مجموع دارای 172 اتاق می باشد.این هتل در کنار دریا واقع شده است و یک سالن کنفرانس نیز در دسترس گردشگران تور آنتالیا قرار گرفته است. همچنین یک صرافی برای دسترسی گردشگران در نظر گرفته شده است. فاصله هتل الدر ریزورت آنتالیا تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 48 کیلومتر و فاصله هتل تا شهر کمر آنتالیا حدود 8 کیلومتر می باشد

امکانات هتل الدار ریزورت آنتالیا :

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،تهویه مطبوع، سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان،روم سرویس،تلویزیون ال سی دی،ماهواره،تلفن، مینی بار،گاو صندوق،بالکن،حمام،سشوار،صندوق،حمام،استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی و ورزشی،استخر روباز،حمام سنتی ترکی،پزشک،خدمات پرینت و فکس،صرافی،پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، سونا،جکوزی،ماساژ،سالن کنفرانس و...

هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان وگردشگران تور آنتالیا  ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا مرداد 95

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل الدار ریزورت آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل سی پلنت آنتالیا

هتل سی پلنت آنتالیا

هتل سی پلنت آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد که در منطقه سیده این شهر واقع شده است. این هتل در سال 2013 افتتاح گردید و 50000 مترمربع وسعت دارد. هتل سی پلنت در 90 کیلومتری شهر توریستی آنتالیا و 80 کیلومتری فرودگاه بین المللی واقع شده است. اتاق های این هتل تور آنتالیا  متنوع و لوکس هستند و تمامی اتاق ها مجهز به تلفن مستقیم , روم سرویس , تلویزیون ال سی دی , یخچال , مینی بار , سشوار , حمام به همراه وان و ... می باشند . برخی اتاق ها نمای رو به دریا دارند. این هتل از استخرهای زیادی تشکیل شده است و علاوه بر این تنها 250 متر با دریا فاصله دارد. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا داشتن ساحل شنی اختصاصی و اسکله می باشد.

گاو صندوق , باغچه , رستوران با غذای بین المللی , کافی شاپ , استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , ساحل اختصاصی , زمین تنیس , پینگ پنگ , زمین والیبال , باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی, ماساژ , حمام ترکی , موج سواری و ... برای میهمانان تور آنتالیا می باشد
هتل سی پلنت آنتالیا
هتل سی پلنت آنتالیا
هتل سی پلنت آنتالیا
هتل سی پلنت آنتالیا
 
 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل سی پلنت آنتالیابهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل ازکایماک فالز آنتالیا

هتل ازکایماک فالز آنتالیا

هتل ازکایماک فالز آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و جزء هتل های معروف این شهر محسوب می شود. از امتیازات این هتل برای گردشگران تور آنتالیا موقعیت مناسب آن از لحاظ مکانی و آب و هوایی می باشد ، این هتل از 13 طبقه تشکیل شده است که دارای 483 اتاق می باشد که تمامی اتاق های آن دارای بالکن با نمایی رو به دریا و سواحل بی نظیر مدیترانه می باشد. رستوران کلاه فرنگی هتل نیز با انواع غذاهای متنوع آماده پذیرایی از شما میهمانان تور آنتالیا می باشد.

امکانات هتل ازکایماک فالز آنتالیا :

ساحل اختصاصی ، پارک آبی ، اتاق های ویژه ، امکانات مخصوص معلولین ، سوئیت مخصوص عروس ، گاو صندق ، سیستم صوتی تصویری ، رستوران ، اتاق های ورزش ، والیبال ساحلی ، آرایشگاه ، صرافی ، کرایه ماشین بنا به درخواست میهمانان تور آنتالیا ، باغ و . . . می باشد. 

هتل ازکایماک فالز آنتالیا

هتل ازکایماک فالز آنتالیا

هتل ازکایماک فالز آنتالیا

هتل ازکایماک فالز آنتالیا

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل ازکایماک فالز آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل لارافالکن آنتالیا

هتل لارافالکن آنتالیا دارای 275  اتاق میباشد  که در 6 بلوک جداگانه قرار دارند . تمام اتاق های هتل لارافالکن آنتالیا  کف پارکت شده با بالکن خصوصی و مناظر پانوراما از طبیعت زیبای اطراف دارند. سیستم تهویه هوا، یخچال، تلویزیون، ماهواره و حمام خصوصی کاملی را در هر اتاق خواهید دید.

 موقعیت جغرافیایی هتل 4ستاره لارا فالکن آنتالیا بسیار مناسب بوده و با مراکز خرید آنتالیا  و دیدنی های آنتالیا فاصله زیادی ندارد فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا 10  کیلومتری ودر فاصله 5 کیلومتری مرکز آنتالیا می باشد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل لارافالکن آنتالیا  میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

امکانات هتل لارافالکن آنتالیا : 

رستوران روباز و سرپوشیده - رستوران آلا کارت - آکوا پارک -رستوران ساحلی - سونای خشک و بخارخشک و سونای بخار - سالن تنیس - ماساژ - حمام ترکی -   ایروبیک - انواع فروشگاه و بوتیک - خدمات تلفن و فاکس - خدمات عکاسی - پزشک و پرستار - سالن تلویزیون - پرستار کودک -رنامه های تفریحی مخصوص کودک - برنامه های تفریحی روزانه و شبانه - موزیک زنده - مینی کلوپ - پارک کودک - تخت مخصوص حمام آفتاب و چتر آفتابگیر . مهمانان تور آنتالیا می توانند در استخر هتل به آبتنی بپردازند و رفع خستگی کنند.

 

هتل لارا دینک آنتالیا

هتل 4 ستاره لارا دینک آنتالیا از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار می باشد این هتل مجلل تنها ۳۰۰ متر از ساحل زیبای دریای مدیترانه فاصله دارد. همچنین برای رفتن به مرکز شهر آنتالیا ۲۰ دقیقه باید رانندگی کرد. بنا به درخواست علاقه مندان ترانسفر فرودگاهی و یا کرایه اتومبیل به مقصد فرودگاه بین المللی آنتالیا که در ۷ کیلومتری این هتل ۴ ستاره قرار گرفته، امکان پذیر می باشد. این هتل ساحلی اقامتی مقرون به صرفه را به میهمانان تور آنتالیا ارائه می دهد .

امکانات هتل لارا دینگ آنتالیا:

هتل لارا دینک با ۴۸ اتاق استاندارد و ۴ اتاق دوبلكس یك هتل كوچك و دوستانه به شمار می آید که تمامی اتاق های این هتل با امکانات رفاهی و دکوراسیون مدرن و تکنولوژی بالا آسودگی خاطر مسافرین تور آنتالیا را به همراه دارد و همچنین مجهز به سیستم تهویه هوا ،گاوصندوق ، تلویزیون با کانال های ماهواره ای، تلفن مستقیم و… می باشد. رستوران هتل با سرو غذاهای مدیترانه ای و تركی در خدمت میهمانان تور آنتالیا است.

امکانات رفاهی و ورزشی هتل لارا دینگ آنتالیا شامل ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر روباز ، استخر سرپوشیده (تمام فصل) و مرکز بدنسازی کاملا مجهز می باشد. مهمانان تور آنتالیا می توانند در استخر هتل به آبتنی بپردازند و رفع خستگی کنند.

 

هتل باتونت گاردن ریزورت آنتالیا

هتل 4 ستاره باتونت گاردن آنتالیا در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت 12.000 متر مربع در منطقه کمر آنتالیا بازگشایی شده است. این هتل در مجموع از 177 اتاق و سوییت تشکیل شده است. هتل در فاصله 45 کیلومتری فرودگاه بین المللی آنتالیا و در 30 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا قرار دارد.رستوران های این هتل با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشند. با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل می توان به دریا دسترسی داشت.  هتل باتونت گاردن ۲۲ کیلومتر با شهرستان باستانی لیکیا پاسه لیس و ۷۰کیلومتر با پیست اسکی Saklikent فاصله دارد. 

 

امکانات هتل باتونت گاردن ریزورت آنتالیا:

هتل باتونت گاردن دارای اتاق های راحت و شیک می باشد و اتاق ها امکانات خوبی مانند : حمام خصوصی با لوازم آرایش رایگان، سشوار،مینی بار،اینترنت (wi-fi) رایگان، تلویزیون صفحه تخت، تلفن مستقیم ، گاو صندوق و سیستم تهویه مطبوع میباشد و از اتاق ها چشم اندازی زیبا رو به باغ سرسبز هتل دارید.

مرکز آبگرم باتونت گاردن شامل یک حمام، سونا و ماساژ  به همراه خدمات سلامتی و زیبایی است  همچنین می توانید برای پیگیری تمرینات ورزشی خود از مرکز تناسب اندام هتل بهره مند شوید. برای آب تنی استخر در فضای باز هتل برای شما آماده شده و سرگرمی ها و برنامه های تفریحی روزانه در کنار استخر برگزار می شود و همچنین صندلی های مخصوص حمام آفتاب در کنار استخر هتل قرار دارد.صبحانه هتل به صورت روزانه در سبک بوفه در رستوران هتل برای شما آماده میشود همچنین برای سایر وعده های غذایی می توانید نمونه هایی از غذاهای سنتی و بین المللی را در رستوران به صورت بوفه باز میل نمائید کافه هایی در استخر و لابی انواع نوشیدنی های شاد و تنقلات را برای شما آماده می کند.مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل باتونت گاردن میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا نوروز 96

تور آنتالیا شهریور 95 

تور آنتالیا ویژه تعطیلات شهریور 95

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل رکسوس پریمیوم (بلک)

هتل 5 ستاره رکسوس پریمیوم آنتالیا در سال 2005 میلادی ساخته شده است که با مساحت 405000 متر مربع در منطقه بلک بعنوان یکی از مشهور ترین هتل های آنتالیا در 50 کیلومتری شهر آنتالیا و 40 کیلومتری فرودگاه آنتالیا ( مدت ترانسفر45 دقیقه ) میباشد.

 

هتل رکسوس پریمیوم (بلک) به همراه 769 اتاق ( با 605 اتاق استاندارد و 14 سوئیت ویژه و 9 سوئیت ممتاز و 1 سوئیت رویال پریمیوم و 9 ویلا و 2 اقامتگاه ) با بالکن مجزا، TV ( ماهواره) ، واقع شده است. از این رو تمامی خواسته های مسافران تور آنتالیا را با دارا بودن امکانات ویژه برآورده خواهد کرد.

در این هتل رکسوس پریمیوم (بلک) با ارائه امکانات رفاهی - تفریحی و ورزشی ، از جمله: سوئیت های متنوع ، رستوران ( با ارائه غذاهای بین المللی - فرانسوی، ایتالیایی، ترکیه ای و آسیایی ) ،  کافی شاپ ( با ارائه نوشیدنی متنوع و تازه ) ، گاو صندوق , ساحل اختصاصی , باغچه , فروشگاه , بار , سرویس تهویه های مطبوع هوا , استخر روباز , استخر سرپوشیده , پارک و سرگرمی های آبی , سرسره آبی , ساحل اختصاصی , زمین تنیس , باشگاه بدنسازی , سونا ,جکوزی , ماساژ , اسکواَش ، خشکشویی , استخر کودکان ، حمام ترکی ، دکتر ، عکاسی ، آرایشگاه ، ماساژ و بازیهای کامپیوتری ، زمین گلف و ... برای گردشگران و مسافران محترم تور آنتالیا خاطراتی جاودان رغم میزند.

 

مسافران عزیز تور آنتالیا با حضور در این هتل رکسوس پریمیوم (بلک) مجلل و با شکوه و شرکت در برنامه های تفریحی آکروبات بازها و تفریحات ورزشی مثل ایروبیک ، ژیمناستیک ، والیبال ، تنیس ، اسکواش ، والیبال ،  بسکتبال ، تیر اندازی ، یوگا ، دارت ، بیلیارد ، قایقرانی و موج سواری سفری به یاد ماندنی داشته باشند.

 

 

 
 

هتل سیلایف فامیلی آنتالیا

یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل سیلایف فامیلی است که در سواحل زیبای کنیالتی آنتالیا قرار دارد. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا دارای اتاق هایی با امکانات عالی نظیر ذیرایی در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، اینترنت, سشوار و ... که در اختیار مسافران تور انتالیا می باشد. این هتل دارای ۷ رستوران شیک که هر یک غذاهای بین المللی برای مسافران تور انتالیا سرو می کنند و همچنن 9 تریا هتل که مسافران تور انتالیا برای سرو نوشیدنی و غذا به آنجا بروند. از امکانات تفریحی هتل سیلایف فامیلی آنتالیا می توان گفت اجرای تفریحات زنده,  استخرهای روباز متفاوت هتل ، سرسره آبی, ورزش های آبی, بازی تنیس ، تیراندازی, سولاریوم ،غواصی ،استخر آب گرم, حمام ترکی و سونا و ... که مخصوص مسافران تور انتالیا می باشد. هتل تا شهر قدیمی آنتالیا حدود ۱۰ کیلومتر, مراکز خرید و نمایشگاه ماهی ها و آبزیان دریایی ۳ کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل سیلایف فامیلی آنتالیا:

سالن  کنفرانس, مرکز اداری, اجرای تفریحات زنده,  استخرهای روباز متفاوت هتل ، سرسره آبی, ورزش های آبی, بازی تنیس مخصوص مسافران تور انتالیا ، تیراندازی, سولاریوم ،غواصی ،استخر آب گرم, حمام ترکی و سونا,  ۷ رستوران, 9 تریا, بار و ... که برای مسافران تور انتالیا می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تورهای آنتالیا تابستان 95

 تورهای آنتالیا مرداد 95

تورهای آنتالیا شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل لارا دینک آنتالیا

هتل 4 ستاره لارا دینک آنتالیا از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار می باشد این هتل مجلل تنها ۳۰۰ متر از ساحل زیبای دریای مدیترانه فاصله دارد. همچنین برای رفتن به مرکز شهر آنتالیا ۲۰ دقیقه باید رانندگی کرد. بنا به درخواست علاقه مندان ترانسفر فرودگاهی و یا کرایه اتومبیل به مقصد فرودگاه بین المللی آنتالیا که در ۷ کیلومتری این هتل ۴ ستاره قرار گرفته، امکان پذیر می باشد. این هتل ساحلی اقامتی مقرون به صرفه را به میهمانان تور آنتالیا ارائه می دهد .

-لارا-دینگ8.jpg

-لارا-دینگ-2.jpg

امکانات هتل لارا دینگ آنتالیا:

هتل لارا دینک با ۴۸ اتاق استاندارد و ۴ اتاق دولوكس یك هتل كوچك و دوستانه به شمار می آید که تمامی اتاق های این هتل با امکانات رفاهی و دکوراسیون مدرن و تکنولوژی بالا آسودگی خاطر مسافرین را به همراه دارد وهمچنین مجهز به سیستم تهویه هوا ،گاوصندوق ، تلویزیون با کانال های ماهواره ای،تلفن مستقیم و… می باشد. رستوران هتل با سرو غذاهای مدیترانه ایی و تركی در خدمت میهمانان تور آنتالیا است.

-لارا-دینگ5.jpg

-لارا-دینگ-1.jpg

امکانات رفاهی و ورزشی هتل لارا دینگ آنتالیاشامل ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر روباز ، استخر سرپوشیده (تمام فصل) ومرکز بدنسازی کاملا مجهز می باشد. مهمانان تور آنتالیا می توانند در استخرهتل به آبتنی بپردازند و رفع خستگی کنند.

-لارا-دینگ4.jpg

-لارا-دینگ-6.jpg

 

هتل مونتانا بیچ آنتالیا

هتل 4 ستاره مونتانا بیچ آنتالیا در منطقه زیبای کمر واقع شده است. این هتل دارای منظره فوق العاده ای است و مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند با دیدن منظره زیبای آن لذت ببرند. هتل مونتانا بیچ در فاصله 15 کیلومتری مرکز خرید کمر و 30 کیلومتری مرکز خرید آنتالیا قرار دارد. این هتل متشکل از 5 اتاق است که اتاق ها از تمام امکانات رفاهی برخوردارند.

-مونتانا-بیچ-آنتالیا2.jpg

امکانات هتل مونتانا بیچ آنتالیا :

از امکانات این هتل می توان به استخر روباز , استخر سر پوشیده , رستوران در فضای باز , والیبال ساحلی , سالن ورزشی , سالن شطرنج و تنیس و... اشاره کرد. علاوه بر این در میان وعده های صبحانه , نهار , شام اسنک و عصرانه نیز سرو می شود. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از سفر خود لذت ببرند.

-مونتانا-بیچ-انتالیا3.jpg

-مونتانا-بیچ-آنتالیا5.jpg

-مونتانا-بیچ-آنتالیا1.JPEG

 

هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

هتل 4 ستاره آتلانتیس لیماک آنتالیا در منطقه بلک بنا شده است. این هتل در مجموع 373 اتاق دارد و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 40 کیلومتر و تا مرکز شهر آنتالیا45 کیلومتر فاصله دارد. همچنین آبشار ماناوگات 35 کیلومتر و معبد باستانی آسپاندوس 30 کیلومتر تا این هتل فاصله دارند.

_آتلانتیس_لیماک.jpg

امکانات هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، محل نگهداری کودکان، صرافی، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ ، میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ، زمین گلف، تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام ، سشوار، صندوق امانات ، سیستم تهویه ، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق ، یخچال، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن کنفرانس، استخر روباز، آرایشگاه و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آتلانتیس_لیماک_4_1.jpg

 _آتلانتیس_لیماک_3.jpg

_آتلانتیس_لیماک_5.jpg

 

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آمارا ورد دلچه ویتا آنتالیا 

هتل آمارا ورد دلچه ویتا آنتالیا هتلی  5 ستاره مجلل ومدرن از توابع شهر کمر در آنتالیا می باشد. این هتل شیک به وسعت 163هزار متر مربع احداث شده است و دارای امکانات ورزشی و تفریحی فراوانی است.

هتل آمارا ورد دلچه ویتا در محل تلاقی کوه های توس و ساحل دریای مدیترانه و انبوه درختان کاج قرار گرفته است این هتل دارای یک ساحل طبیعی شن و ماسه ای 630 متری است.اتاق‌ بزرگ و زیبا همراه با بالکن مبله و نیمکت در هتل آمارا دولچه ویتا جهت استراحت توریستان تور آنتالیا فراهم آورده است. همچنین اتاق‌ مجهز به تلویزیون صفحه‌تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای و سرویس‌بهداشتی مجلل است.

امکانات هتل آمارا ورد دلچه ویتا:

چهار استخر روباز، دو استخر سرپوشیده، یک پارک آبی و هشت استخر خصوصی با وسعت 20 تا 22 مترمربع از دیگر امکانات هتل آمارا ورد دلچه ویتا آنتالیا می باشد. رستوران اصلی هتل که دارای سه محوطه با دکوراسیون های مختلف است، 10 رستوران سفارش از منو و چندین بار پذیرای مسافران است. مهمانان هتل علاوه بر امکان ورزش و تفریح در ساحل و باغ، می توانند از نمایش های شبانه، موسیقی حرفه ای زنده، کاراکوئه (karaoke)، دیسکو، دارت، کتابخانه و کافی نت استفاده کنند.

ازدیگر امکانات این  هتل می توان اسب سواری، تنیس، بسکتبال، والیبال ساحلی، مینی فوتبال، آیروبیک، ژیمناستیک، تیراندازی و بیلیارد، به ورزش هایی همچون ژیمناستیک آبی، واترپلو، موج سواری، اسکوبا و قایق سواری نیز بپردازند.حمام ترکی، سونا، حمام بخار، جکوزی، مرکز تناسب اندام، خدمات ماساژ و خدمات مراقبت از پوست و بدن بخش دیگری از خدمات هتل آمارا ورد دلچه ویتا آنتالیا محسوب می شود آماده ارائه خدمات به توریستان تور آنتالیا می باشد.

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

تور آنتالیا تیر 95 

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آمارا ورد دلچه ویتا آنتالیا ,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آدنیس آنتالیا

هتل 4 ستاره آدنیس آنتالیا در کنار ساحل مدیترانه قرار گرفته است . در شهر آنتالیا هتل های لوکسی در حال ساخت است ,هتل های آنتالیا را می توان با بهترین هتل های دنیا مقایسه کرد .هتل آدنیس در گروه هتل های ۴ ستاره آنتالیا است که در ساحل Konyaalti واقع شده است که باعث جذب مسافران تور آنتالیا میشود.

 

امکانات هتل آدنیس آنتالیا:

این هتل ۴ ستاره دارای اتاق های لوکس، سوئیت ،اتاق و امکانات برای معلولین و اتاق های خانوادگی می باشد که همگی اتاقها دارای چشم انداز زیبا به دریا می باشند، این هتل با امکانات رفاهی و دکوراسیون مدرن و تکنولوژی بالا آسودگی خاطر مسافرینتور آنتالیا را به همراه دارد وهمچنین اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مناسب ، بسته های نهار ،گاوصندوق و تلفن مستقیم می باشد. تریای هتل آدنیس در هر ساعتی از روز، به سرو نوشیدنی می پردازد. رستوران نیز با سرو خوراکهای متنوع و سنتی ترکی از میهمانان تور آنتالیا پذیرایی می کند.

 

امکانات رفاهی هتل آدنیس شامل استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده (تمام فصل) می باشد.میهمانان تور آنتالیا می توانند در فعالیت هایی نظیر پینگ پنگ، بیلیارد، پرتاب دارت شرکت کنند.شما نیز می توانید از خدمات زیبایی آرایشگاه هتل استفاده کنید.

 

هتل ماتیات آنتالیا

هتل 4 ستاره ماتیات آنتالیا در منطقه کمر آنتالیا احداث شده است. این هتل در مجموع 140 اتاق دارد. فرودگاه آنتالیا 1 ساعت با این هتل فاصله دارد. این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشد. همچنین پذیرش هتل به صورت 24 ساعته است که مورد توجه بسیاری از مسافران تور آنتالیا قرار دارد.

 

امکانات هتل ماتیات آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، پارکینگ، مرکز خرید، خدمات و تخت برای کودک و نوزاد، باربیکیو، باغ، کافی شاپ فضای باز، صرافی، ساحل اختصاصی، آسانسور، اتوشویی، خشکشویی، لاندری، صندوق امانات، تهویه مطبوع، جکوزی، پارک آبی، سالن بدنسازی، فیتنس، پارک، اتاق بازی، استخر کودکان، وای فای رایگان در اتاق ها، غواصی، کتابخانه، استخر رو باز، اتاق ماساژ، اجاره دوچرخه و اتومبیل، تنیس روی میز، سونا، ورزش های آبی موتوری، دارت و... را نام برد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل ماتیات آنتالیا می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا مرداد 95

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل سلطان سیده آنتالیا

هتل سلطان سیده آنتالیا یکی از مجلل ترین و شیک ترین هتل های منطقه سیده آنتالیا محسوب میشود که این هتل در سال 2008 بنا شده و در سال 2010 مورد بازسازی قرار گرفته است. که دارای ساحل اختصاصی می باشد که با هتل فقط 200 متر فاصله دارد ،که جز بهترین مناطق توریستی آنتالیا می باشد.  آب و هوای مطبوع ، باغ ، ساحل اختصاصی ، معماری سازگار با محیط زیست ، طبیعت زیبا و بکر و امکاناتی ویژه و خدماتی نوین سبب شده تا این هتل ۵ ستاره سیده مورد توجه مسافران تور آنتالیا واقع شده است. از لحظ جغرافیایی هتل سلطان سیده تا 70 کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا و ۵۶ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد .

امکانات اتاقها:

 اتاقهای هتل سلطان سیده آنتالیا مجهز و دارای طراحی های گرم و شاد و دکوراسیون مدرن و به روز که فضا دلباز به چشم بخورد. این هتل  مجموعا دارای ۲۳۲ اتاق زیبا ، اقامتی آرامش بخش و فراموش نشدنی را برای میهمانان تور آنتالیا فراهم می کند . اندازه و چیدمان متفاوت این اتاق های لوکس متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و آرامش ایشان را تامین می کند .علاوه بر این ، هر اتاق  دارای پنجره هایی بزرگ با نور مناسب و بالکن اختصاصی است که مشرف به مناظر ناب و چشم انداز دریای مدیترانه و یا باغ می باشد . بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط  پرسنلی مجرب و کارکشته ، به گردشگران تور آنتالیا ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می شود . تلفن مستقیم ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  قسمتی از امکانات اتاق های لوکس هتل سلطان سیده آنتالیا است  .

امکانات هتل سلطان سیده آنتالیا:

هتل در مجموع دارای ۴ استخر بزرگ است و استخر ویژه کودکان و استخرهای سرپوشیده نیز طراحی شده است . از جمله امکانات ورزشی مهیج و خدمات رفاهی منحصر به فرد هتل سلطان سیده می توان به :

ماساژ ،سالن بدنسازی ،سرسره های آبی, ورزش های آبی موتوری, امکانات ساحلی برای شنا و حمام آفتاب , بیلیارد،پینگ پنگ ، سونا و جکوزی , زمین تنیس  , حمام ترکی، چندین رستوران با فضایی با شکوه ،  کافی شاپ ، سینما ، اتصال به اینترنت پر سرعت  و wifi  در تمام  اتاقها امکناتی برای مسافران تور آنتالیا در نظر گرفته شده است. 

                                

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا مرداد 95

   تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل سلطان سیده آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل بلکون آنتالیا

یکی از زیبا ترین و مناسب ترین هتل های آنتالیا هتل 4 ستاره بلکون است که درمنطقه ی زیبای بلک که در نزدیکی آنتالیا قرار گرفته است و به خاطر  بخاطر دوره های معروف گلف بین المللی که در آن برگزار می گردد شهرت دارد. هتل بلکون آنتالیا دارای اتاق هایی زیبا با امکاناتی سشوار, اینترنت, مینی بار و بالکنی بسیار زیبا با چشم اندازی رو به استخر برای مسافران تور آنتالیامی باشد. این هتل برای مسافران تور آنتالیا امکانات تفریحی نظیر استخر روباز ، باغ ، بیلیارد ، تنیس روی میز ، سونا ، اسپا و مرکز سلامتی ، ماساژ ، وان آب داغ ، حمام ، و همچنین اتاق بازی برای کودکان فراهم کرده است. رستوران, کافه, کافی شاپ, فست فود از امکانات ویژه هتل بلکون آنتالیامی باشد. 

امکانات هتل بلکون آنتالیا:

 مینی فوتبال، تنیس روی میز, بیلیارد, استخرهای بزرگ برای آب تنی, حمام آفتاب مخصوص مسافران تور آنتالیا, سونا و حمام با وان آب داغ, در کنار استخر رستوران و بار, پارکینگ, باغ ،تنیس روی میز ،  اسپا و مرکز سلامتی ، ماساژ، زمین بازی کودکان, کافه ، بوفه ، ساندویچ فروشی, اتاق غیرسیگاری ها و ... که برای مسافران تور آنتالیامی باشد.

 

هتل توریست آنتالیا

یکی از هتل های زیبا و مدرن آنتالیا هتل 4 ستاره  توریست است. هتل توریست آنتالیا دارای نمای زیبای رو به دریا می باشد که توجه بسیاری از مسافران تور آنتالیا را به خود جلب کرده است. اتاق های این هتل بسیار تمیز و مدرن با مکاناتی عالی نظیر سشوار, اینترنت, مینی بار, ال سی دی و ... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. هتل توریست آنتالیا برای مسافران تور آنتالیا استخر روباز, ماساژ, سونا, حمام ترکی, زمین بازی, اتاق ها بازی های کامپیوتری, پینگ پنگ, اسب سواری و ... فراهم کرده تا آنها در زمان اوقات فراغت به آنجا بروند. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای مختلف و خوشمزه و از ویژگی های خوب آن این است که مسافران هم می توانند در سالن غذا خوری و یا کنار استخر میل کنند. خدمات رستوران 24 ساعته در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. 

امکانات هتل توریست آنتالیا:

استخر رو باز, اینترنت, ماساژ, سونا و حمام ترکی برای مسافران تور آنتالیا, زمین بازی برای کودکان, اتاق های مخصوص برای معلولین, اتاق ها بازی های کامپیوتری, پینگ پنگ و اسب سواری, دوچرخه, سوئیت های مخصوص تازه عروسان و ... که مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل رز ریزورت آنتالیا

از هتل های خوب و شیک آنتالیا هتل 4 ستاره رز ریزورت است که در یک کیلومتری مرکز کمر و در 45 کیلو متری مرکز شهر آنتالیاقرار گرفته است. هتل رز ریزورت آنتالیا دارای 123 اتاق مناسب و تمیز با امکاناتی بالا در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. این هتل برای مسافران تور آنتالیا امکانات تفریحی مانند بیلیارد , تنیس روی میز , ورزش های آبی و فوتبال آبی , ایروبیک , استخر فصلی , استخر ویژه کودکان و ... فراهم کرده تا مسافران اوقت خوشی را سپری کنند. رستوران و کافی شاپ هتل رز ریزورت آنتالیادارای انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ و انواع دسرها و نوشیدنی ها در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. 

امکانات هتل رز ریزورت آنتالیا:

رستوران با غذاهای متنوع, سرویس به صورت شبانه روزی , میز بیلیارد برای مسافران تور آنتالیا , تنیس روی میز , ورزش های آبی و فوتبال آبی , ایروبیک , استخر فصلی , استخر ویژه کودکان , اینترنت به صورت وایرلس , اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , مجهز به سیستم تهویه و ... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا تابستان95  

تور های آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تیر 95 

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا تعطیلات مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا تعطیلات شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل رامادا ریزورت لارا

هتل ۵ ستاره رامادا ریزورت لارا (Ramada Resort lara)  با داشتن ۳۳۰ متر ساحل اختصاصی در کنار دریای مدیترانه در ساحل لارا در آنتالیا قراردارد. این هتل کم نظیر مجهز به تمامی امکاناتی که شما برای یک سفر بی نقص به آنها نیاز دارید میباشد این هتل دارای یک استخر بزرگ در فضای باز  است. یک مدرسه غواصی، باشگاه ورزشهای آبی و آبگرم و سلامتی  در مرکز این هتل وجود دارد. همچنین هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد که مسافران تور آنتالیا میتوانند از این امکانات استفاده کنند.

امکانات هتل رامادا ریزورت لارا:

مهمان های هتل می توانند اوقات فراغت خود را در مکان هایی مانند مرکز تناسب اندام و  حمام ترکی، سونا و اتاق ماساژ. باشگاه بچه با زمین بازی و یک اتاق بازی با بیلیارد، تنیس روی میز و مرکزدارت بگذرانند رستوران اصلی ،۲ رستوران  دیگر هم با غذاهای ایتالیایی و غذاهای دریایی وجود دارد. این هتل با فرودگاه آنتالیا ۱۳ کیلومتر فاصله دارد تا مسافران تور آنتالیا از سفر خود لذت بیشتری ببرند.


از جمله امکانات این هتل لوکس می توان به موارد ذیل اشاره کرد: لابی بزرگ و راحت، سه بار، یک دیسکو، یک رستوران مرکزی، مرکز خرید، آرایشگاه مو، مرکز سلامتی و زیبایی، جکوزی، سونا، حمام ترکی، استخر، مرکز ژیمناستیک، کافی نت، زمین بازی کودکان، پارک آبی، ساحل اختصاصی و امکانات ورزش های آبی.

 

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا , بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد