نوشته شده توسط : نیکنام
هتل رادیسون بلو پلازا باکو  ستاره

هتل رادیسون بلو پلازا باکو در شمار هتل های 5 ستاره باکو آذربایجان قرار دارد.این هتل زیبا دارای یک محل اقامت غیر سیگاری است و از هتل تا برج شعله و میدان چشمه فاصله کوتاهی وجود دارد.هتل رادیسون دارای اتاق های زیبا و مدرن می باشد و در تمامی اتاق ها دارای خدماتی همچون تلویزیون، قهوه / چای سازندگان، مینیبار و گاوصندوق دارند. برخی از اتاق در رادیسون بلو دارای بالکن است که یک نمایش بیش از دریا را مشاهده می کنید. مسافران عزیز می توانند از سشوار، دوش و وان حمام استفاده کنند. اینترنت در این هتل به صورت رایگان در دسترس می باشد.خوردن و نوشیدن پیتزا در یک منطقه تفریحی حدود 100 متر دور از این هتل زیبا واقع شده است. این هتل در نزدیکی ایستگاه مترو، 8 کیلومتری شهر باکو آذربایجان و تا فرودگاه دهلی 10 دقیقه قرار دارد. مسافران تور باکو می توانند سفر خوشی را در این هتل سپری کنند.

امکانات هتل رادیسون بلو پلازا باکو

پذیرش 24 ساعته، اینترنت، 5 رستوران، بار، استخر روباز ، مرکز اسپا و مرکز بدنسازی می باشد. مرکز اسپای این هتل دارای اتاق های ریلکسیشن ، انواع ماساژ صورت و بدن می باشد. پارکینگ هتل رایگان است و خدمات خشکشویی در این هتل ارائه می شود.

 

اتاق خواب هتل رادیسون بلو پلازا باکو

 استخر هتل رادیسون بلو پلازا باکو

برای خرید و رزرو بلیط تور باکو و جهت اطلاع از قیمت ها با شماره  41954 -021  تماس حاصل فرمایید.  
هتل سفیر سیتی باکو 

هتل سفیر سیتی باکو در شمار هتل های 5 ستاره باکو قرار دارد. این هتل زیبا در میدان Fontain در مرکز باکو آذربایجان قرار دارد.هتل سفیر سیتی باکو از 42 اتاق استاندارد، سوئیت خانوادگی، دوبلکس و تویین تشکیل شده است و در تمامی اتاق ها از رنگ های شاد و دکوراسیون مدرن استفاده شده است.تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر تهویه مطبوع، تلویزیون کابلی، یخچال و بالکن اختصاصی در اختیار شما مسافران تور باکو آذربایجان قرار می دهد. میهمانان تور باکو می توانند در این رستوران انواع غذاهای بین المللی و آذربایجانی را برای شما عزیزان سرو کنند.از هتل سفیر سیتی باکو تا ایستگاه مترو 0.8 کیلومتر، اپرا جمهوری آذربایجان و تئاتر باله 1 کیلومتر، میدان چشمه 2 کیلومتر، پارک افسران 2.1 کیلومتر، مرکز فرهنگی حیدر علی اف 2.2 کیلومتر، برج دوشیزه 2.3 کیلومتر، کاخ اسماعیلیه 2.4 کیلومتر،مسجد پیر 2.6 کیلومتر، موزه فرش آذربایجان 2.8 کیلومتر، برج شعله 3.4 کیلومتر، مسجد بی بی 8.4 کیلومتر، فرودگاه بین المللی حیدر علی اف 19.1 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی گابالا 188.5 کیلومتر فاصله دارد. کادر مجرب هتل به زبان شما عزیزان صحبت می کنند. هتل سفیر سیتی باکو از 23 نوامبر 2015 از مسافران تور باکو استقبال می کنند.

اتاق خواب هتل سفیر سیتی باکو

امکانات هتل سفیر سیتی باکو

رستوران، لابی و پذیرش 24 ساعته

 

 لابی هتل سفیر سیتی باکو

 

 رستوران هتل سفیر سیتی باکو

برای خرید و رزرو بلیط تور باکو و جهت اطلاع از قیمت ها با شماره  41954 -021  تماس حاصل فرمایید. 
هتل رنسانس پالاس باکو 

 

هتل رنسانس پالاس باکو در شمار هتل های 5 ستاره باکو آذربایجان قرار دارد.یکی از ویژگی های این هتل شیک تنها 600 متر تا ایستگاه مترو فاصله دارد.تمامی اتاق های این هتل زیبا از رنگ های گرم و شاد و دارای دکوراسیون لوکس و مدرن است. و دارای واحدهایی بصورت استاندارد، خانوادگی، دوبلکس، شاهانه، سوئیت و تویین مطبوع، فرش شده، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای است. تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر مینی بار، کتری و چای و راه اندازی قهوه نیز در دسترس هستند. حمام خصوصی با دوش و لوازم آرایش رایگان و سشوار است. رستوران سایت دارای انواع غذاهای آذری و بین المللی است که برای شما مسافران تور باکو سرو می کنند و برای صبحانه می توانید ار بوفه رستوران استفاده کنید. شما مسافران تور باکو می توانید صبحانه را در داخل اتاق میل کنید و انواع نوشیدنی های گرم و سرد را در کافی شاپ هتل میل کنید. از هتل رنسانس پالاس باکو تا فرودگاه بین المللی حیدر غلی اف 25 کیلومتر، میدان چشمه 1.8 کیلومتر، ایستگاه مترو 0.4 کیلومتر، کاخ اسماعیلیه 1.4 کیلومتر، مسجد محمد 1.7 کیلومتر، برج دوشیزه 1.8 کیلومتر، برج شعله 1.9 کیلومتر، موزه فرش آذربایجان 2.2 کیلومتر و تا ورزشگاه 3.7 کیلومتر فاصله دارد. پرسنل این هتل لوکس به زبان شما مسافران تور باکو صحبت می کنند. هتل رنسانس پالاس باکو از 24 آوریل 2017 آماده پذیرایی از مسافران تور باکو است.

 

اتاق خواب هتل رنسانس پالاس باکو

امکانات هتل رنسانس پالاس باکو  

سونا، مرکز آبگرم، وان آب داغ، مرکز تناسب اندام، یک میز تور و دستگاه خودپرداز، دربان، پذیرش 24 ساعته، کرایه ماشین و خدمات شاتل، استخر، حمام ترکی و...

 

 لابی هتل رنسانس پالاس باکو

رستوران هتل رنسانس پالاس باکو

استخر هتل رنسانس پالاس باکو

سالن بدنسازی هتل رنسانس پالاس باکو

برای خرید و رزرو بلیط تور باکو و جهت اطلاع از قیمت ها با شماره  41954 -021  تماس حاصل فرمایید. 
هتل رسپوبلیکا باکو  

هتل رسپوبلیکا باکو 5 ستاره در باکو آذربایجان قرار دارد. این هتل زیبا دارای اتاق های بزرگ با طراحی مدرن و منحصر به فرد می باشد. تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان، حمامی لوکس در اختیار شما عزیزان تور باکو قرار داده تا لحظات خوشی را سپری کنید. اتاق ها دارای بالکن اختصاصی رو به منظر دریا یا شهر دارند. در رستوران این هتل می توانید انواع غذاهای آذربایجانی را میل کنید. هتل رسپوبلیکا استخر سرپوشیده، رستوران، مرکز تناسب اندام، اتاق جلسه، اتاق چمدان، سالن زیبایی و پارکینگ رایگان در اختیار مسافران عزیز باکو قرار می دهد. از هتل رسپوبلیکا تا فرودگاه بین المللی حیدر علی اف 21.9 کیلومتر و تا فرودگاه گابالا 186.6 کیلومتر فاصله دارد. پرسنل هتل به زبان های آلمانی، روسیه، آذربایجانی، ترکیه ای و انگلیسی صحبت می کنند. هتل رسپوبلیکا از 8 دسامبر 2014 از مسافران تور باکو استقبال می کنند.

لابی هتل رسپوبلیکا باکو


اتاق خواب هتل رسپوبلیکا باکو


استخر هتل رسپوبلیکا باکو

برای خرید و رزرو بلیط تور باکو و جهت اطلاع از قیمت ها با شماره  41954 -021  تماس حاصل فرمایید.  
هتل لندمارک باکو 

هتل لندمارک باکو در شمار هتل های 5 ستاره لوکس باکو آذربایجان قرار دارد. از هتل تا خانه دولت و اپرا جمهوری آذربایجان و تئاتر باله تنها 10 دقیقه پیاده روی فاصله دارد.هتل لاندمارک باکو از 101 اتاق استاندارد، سوئیت، دوبلکس تشکیل شده است. همه اتاق ها شیک و مطبوع دارای طراحی و چیدمانی مدرن هستند. تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، کتری، سرویس بهداشتی و حمامی لوکس در اختیار مسافران تور باکو آذربایجان قرار می دهند. هتل لند مارک از 6 رستوران و 2 بار تشکیل شده و در رستوران این هتل انواع غذاهای اروپایی و آسیایی با بهترین کیفیت برای شما عزیزان سرو می شود.از خدمات ماساژ نیز موجود است. از هتل تا منطقه قدیمی کاخ شروان شاهان 10 دقیقه فاصله دارد.از هتل تا ایستگاه قطار 10 دقیقه فاصله دارد.از هتل تا اپرا جمهوری آذربایجان و تئاتر باله 0.3 کیلومتر، ایستگاه مترو 0.8 کیلومتر، میدان چشمه 1.3 کیلومتر، برج دوشیزه 1.6 کیلومتر، پارک افسران 1.6 کیلومتر، کاخ اسماعیلیه 1.7 کیلومتر، مسجد محمد 1.8 کیلومتر، موزه فرش آذربایجان 2.2 کیلومتر، ورزشگاه آذربایجان 2.4 کیلومتر، برج شعله 2.7 کیلومتر، مرکز فرهنگی حیدر علی اف 2.7 کیلومتر، مسجد بی بی 8 کیلومتر، فرودگاه بین المللی حیدر علی اف 19.7 کیلومتر و تا فرودگاه گابالا 187.9 کیلومتر فاصله دارد. پرسنل هتل به زبان شما مسافران تور باکو صحبت می کنند. هتل لندمارک باکو از 8 ژوئن 2012 از مسافران تور باکو استقبال می کند.

اتاق خواب هتل لندمارک باکو

امکانات هتل لندمارک باکو

6 رستوران و 2 بار، لابی، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، ماساژ، اسپا، مرکز تناسب اندام، سالن بدنسازی، حمام آفتاب و...

لابی هتل لندمار باکو

 

رستوران هتل لندمار باکو

سالن بدنسازی هتل لندمار باکو

حمام آفتاب هتل لندمار باکو

 استخر هتل لندمار باکو



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

واژه آتشگاه واژه اصیل فارسی می باشد و این واژه در جمهوری آذربایجان گفته می شود. اغلب به نام (آتش معبد باکو) یک معبد مذهبی مانند قلعه در شهر سورخانی (در منطقه ساراخانی) یک حومه در باکو آذربایجان است.

معبد براساس کتیبه های فارسی و هند به عنوان یک پرستشگاه هندو و زرتشتی مورد استفاده قرار گرفت. "آتشک" (آتش) واژه فارسی برای آتش است. مجتمع پنتاگون که دارای حیاطی است که برای سلسله سلولها احاطه شده است و در وسط محوطه تتراپلین، در قرن 17 و 18 ساخته شده. این بنا در اواخر قرن 19 رها شده و احتمالا به دلیل کاهش جمعیت هند است. امروزه از شهر باکو صرفاً برای افزایش جاذبه گردشگری به این محل گاز طبیعی کشیده شده‌است و آتش این آتشگاه به این گاز روشن می‌شود.

آتشگاه باکو

آتشگاه باکو یک مرکز زیارتی و فلسفی زرتشتیان از شبه قاره شمال غربی هند بود که در معرض تجارت با منطقه خزر از راه معروف "Grand Trunk Road" بود. چهار عنصر مقدس اعتقاداتشان عبارتند از (آتش)، (هوا)، (آب) و (زمین) است. معبد پس از 1883، با نصب گیاهان نفتی (صنایع) در سارخانی متوقف شد. این مجموعه در سال 1975 به یک موزه تبدیل شد و سالانه بازدید کنندگان تور باکو این موزه به 15000 نفر می رسد.

ساراخانی، نام شهر که در آن Ateshgah واقع شده است، به احتمال زیاد به معنی "منطقه سوراخ" (سراخ / سوره به فارسی برای سوراخ)، اما شاید اشاره گر به نور درخشان باشد (سرخ / سرخ / سورخ فارسی برای قرمز) یک نام جایگزین تاریخی برای آذربایجان به طور کلی، اودارل یردو، آذری برای زمین های آتش سوزی بوده است."هفت سوراخ با آتش سوزی های ابدی" توسط Engelbert Kaempfer، مسافر آلمانی که از سال 1683 در ساراخانی بازدید کرد، اشاره کرد.

استاخری (قرن بیست و یکم) اشاره کرد که در نزدیکی باکو (یعنی در شبه جزیره آپشین) پرستاران آتش نشان بودند. این توسط Movses Daskhurantsi در مرجع خود از استان Bhagavan (حوزه خدایان یعنی خدایان آتش) تأیید شد. در قرن هجدهم، آتشیه توسط زرتشتیان بازدید شد. این تأیید نامه نویسی دست خط فارسی را بر روی دیافراگم ورودی یکی از سلولها تأیید می کند که در مورد بازدید زرتشتیان از اصفهان صحبت می کند.

پارک ملی قبوستان باکو با نام رسمی چشم‌انداز فرهنگی سنگ ‌نگاره‌ های قبوستان، منطقه‌ای تپه‌ای و کوهستانی در جنوب ‏شرقی رشته‌کوه‌های قفقاز است که به‌طور عمده در حوضه آبریز رود جیران‌کچمز، بین رودهای پیرساعات و ‏سومقاییت، در غرب قبوستان در ۶۴ کیلومتری جنوب غربی مرکز باکو و در ‏کرانه‌های غربی دریای خزر قرار دارد. دره‌هایی تنگ و عمیق که در زبان ترکی آذربایجانی قبو نامیده می‌شوند. قبوستان بعنوان خانه ای برای سنگ نگاره ها و گل فشان ها شناخته شده است.این سنگ نگاره ها بیش از 100 کیلومتر مربع به تصویر می کشد شکار صحنه، مردم، کشتی ها، صور فلکی و حیوانات شناخته شده است. در سال 1996 منطقه‌ای بااهمیت ملی - تاریخی در باکو اعلام شد. پس از آن این منطقه در سال ‏‏۲۰۰۷ نیز به‌دلیل سنگ‌نگاره‌هایش در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفت. در این منطقه بیش از ۶٬۰۰۰ حجاری متعلق به ۵٬۰۰۰ تا ۴۰٬۰۰۰ سال پیش بر روی صخره‌ها انجام‌ شده ‌است. همچنین بقایایی از غارهای مسکونی، سکونت‌گاه‌ها و گورها به‌دست آمده که نمایانگر حضور و استفادهٔ انسان پس از آخرین عصر یخبندان تا قرون وسطی بوده است. گردشگران تور باکو می توانند از این پارک زیبا بازدید کنند.

 

 

موزه فرش جمهوری آذربایجان در سال 1967 تاسیس شد و ابتدا در مسجد جمعه واقع شد. این مسجد در قرن 15 ساخته شده و در قرن 19 مورد بازسازی قرار گرفته است. پس از سقوط اتحادیه جماهیر شوروی در سال ۱۹۹۲، موزه فرش به ساختمان موزه لنین انتقال داده شد. اولین بار در سال 1972 مورد تماشای عموم قرار گرفت و در سال 1992 برگزار شد. با بازدید از این مکان خواهید دید که تعداد 1000 قالیچه دست بافت و نادر که شامل مواردی با طرح های زیبای آذری، ایرانی و داغستانی می باشد. بخشی از موزه هم به تاریخ شهر نابود شده توسط ارتش ارمنستان در سال ۱۹۹۲ به نام شوشا تحت عنوان تمدن سوخته می‌پردازد. این مجموعه به افتخار طراح فرش لطیف کریموف نامگذاری شد. این اثار در سال 2010 توسط یونسکو بنام یک شاهکار از میراث معنوی اعلام شد. این ساختمان جدید در اواخر سال 2012 باز شد و توسط الهام علی اف در سپتامبر 2013 بازدید شد. این موزه در 26 اگوست 2014 افتتاح شد.

موزه فرش قبلا به آن موزه فرش دولتی جمهوری آذربایجان و هنرهای کاربردی گفته می شد و فرش آذربایجان و اقلام فرش از تکنیک های مختلف بافندگی و مواد از دوره های مختلف را به نمایش گذاشته می شود. این موزه بزرگترین مجموعه ای از فرش آذربایجان در جهان است. آن را به یک ساختمان جدید در پارک ساحلی باکو در سال 2014 از محل سابق خود به خیابانNeftchiler  نقل مکان کرد. در این موزه تحقیقات - آموزشی و مرکز فرهنگی - آموزشی که در آن بسیاری از رویدادها، مانند نمایشگاه ها، سمپوزیوم های بین المللی و کنفرانس ها، برگزار می شود.

گردشگران تور باکو در سفر خود به آذربایجان از جاذبه های گردشگری باکو بازدید می کنند.

 

مسجد حیدر باکو

مسجد حیدر باکو در شهر باکو در منطقه مرادکان در 5/10/1393 با حضور الهام علي‌ اف رئیس جمهور آذربایجان، الله‌شکور پاشازاده، رئیس اداره امور مسلمانان قفقاز و چندین مقام مذهبی یهودی و مسیحی برای برگزاری نماز جمعه افتتاح شد. بنا بر گزارش پایگاه اینترنتی بنیاد حیدر قدمت این مسجد به سال ۱۸۹۳ میلادی بر می گردد در سال ۲۰۱۲ توسط بنیاد حیدر و تحت نظر لیلا علی‌ اف تخریب و تا سال ۲۰۱۴ بازسازی شد.

این مسجد در دو طبقه در زمینی به وسعت ۱۲ هزار کیلومتر با چهار مناره با ارتفاع ۷۲ متر با ظرفیت برگزاری نماز برای ۱۳۰ نفر در هر طبقه و سالن همایش ۱۸۰ نفری و دارای دو وضو خانه یک کتابخانه ساخته شده است. نمای بیرونی این مسجد که به سبک معماری شیروان آبشرون ساخته شده توسط سنگ های زینتی طراحی شد. مراحل نهایی تزئین داخلی بنای عمومی مسجد به مساحت ۴۲۰۰ متر مربع نیز در حال اتمام می باشد. گنبدهای اصلی به ارتفاع ۵۵ متر و گنبد جانبی به ارتفاع ۳۵ متر که آیات قران نوشته شده که زیبایی فوق العاده ای به نمای داخلی مسجد بخشیده است . نامگذاری این مسجد نیز به نام حیدر شایسته است چرا که حیدر خدمات زیادی به جمهوری آذربايجان نموده است هم در دوران شوروی در بین سالهای ۷۰ و ۸۰ میلادی و هم بعد از استقلال. زیر ساختها و برنامه های بعد از استقلال که حیدر مهیا نمود امروز باعث استقلال و قدرت روزافرون جمهوري آذربایجان می شود.

در زمان حیدر علی‌ اف در جمهوري آذربایجان بیش از ۵۰۰ مسجد ساخته شده است. صدها مسجد تعمیر شد و خدمات زیاد دیگری ارائه شد. امروز آذربایجان بر خلاف روزهای اول استقلال از وضعیت اقتصادی سیاسی و اجتماعی خوبی برخوردار است در این راستا رابطه دین و دولت نقش مهمی بازی می کند. شما گردشگرانتور باکو می توانید از این مکان تاریخی بازدید کنید.

 

موزه ملی باکو یکی از بی نظیر ترین موزه های جهان است که در سال 1920 افتتاح شده است. این موزه توسط فردی به نام زین العابدین تقی اف ساخته شده است. تقی اف سرمایه دار و نیکوکار آذزبایجانی می باشد که در طول عمر خود چندین مدرسه و روزنامه را تاسیس کرده است و یکی از افراد سرشناس و مشهور و مهم آذربایجان می باشد. معماری این موزه بسیار زیبا می باشد و تماشای معماری داخل و بیرون موزه جذاب است. این موزه دارای بیش از دو هزار نمایشگاه می باشد که برای هر فردی جالب است که این نمایشگاه شامل تاریخ مدرن، مردم نگاری، گروه تاریخ باستان، گردش علمی، آزامایشگاه بازسازی موزه، صندوق سکه شناسی، گروه طراهی هنر،  کتابخانه، گالری انسان شناسی، گالری آثار تاریخ آذربایجان و میانه و ... اشاره نمود.در موزه ملی کتابخانه ای بزرگ وجود دارد که در آن کتاب های نفیس نگه داری می شود. گردشگران تور باکو می توانند از این مکان بازدید کنند.

 

مطالب مرتبط:

تور باکو تابستان 96 

تور باکو پاییز 96 

تور باکو مهر 96

تور باکو آبان 96

تور باکو آذر 96

تور باکو زمستان 96 

تور باکو دی 96 

تور باکو بهمن 96

تور باکو اسفند 96 

تور باکو نوروز 97

تور آذربایجان پاییز 96 

تور آذربایجان مهر 96 

تور آذربایجان آبان 96

تور آذربایجان آذر 96

تور آذربایجان زمستان 96

تور آذربایجان اسفند 96

تور آذربایجان بهمن 96

تور آذربایجان دی 96

 



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

رزرو رستوران ارم شاندیز مشهد

رستوران ارم شاندیز مشهد در خیابان شاندیز در زمینی به مساحت ۱۲۰۰۰ متر  درسال ۱۳۶۲ با مدیریت حسن ایزدی افتتاح شد. این رستوران از سه بخش رستوران سنتی ، فضای باز و سالن VIP تشکیل شده است. لازم بذکر است کارخانه ای برای تولید محصولات لبنی به مساحت ۱۰۰۰ متر در انتهای رستوران ارم وجود دارد که تمامی محصولات این کارخانه فقط برای مصرف داخل رستوران میباشد. منو این رستوران شامل شیشلیک، برگ، جوجه کباب، چلو گوشت و چلو ماهیچه است.و محصولات  لبنی خود را از محصولات کارخانه ی خود که به مساحت 1000 متر در انتهای رستوران است، استفاده میکند که تمام محصولات تولیدی هم فقط برای مصارف داخل رستوران است. شما میهمانان عزیز تور مشهد می توانید غذاهای خوش طعم این رستوران را میل کند.

 رستوران ارم شاندیز مشهد

رزرو رستوران معین درباری مشهد

moeindarbari-restoran-mashhad.jpg

رستوران معین درباری مشهد در سال 1280 ه.ق مصادف با سلطنت مظفرالدین شاه قاجار بود که حاج اصغرمعین درباری در محله چهارسوی نوغان اولین رستوران درباری را افتتاح کرده است.این رستوران چند نسل توسط خود درباریان مدیریت میشد.امروز علیرضا معین  درباری چهارمین نسل از برند رستوران معین درباری را مدیریت می کند. رستوران معین درباری یکی از رستوران های معروف مشهد بسیار قدیمی است با چند پله از سطح زمین نیز آغاز می شود.این رستوران با گل های مصنوعی و طبیعی تزیین شده است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی  از جمله چلو ها و کباب ها سرو میشوند.معروفترین غذای این رستوران شیشلیک است.شما مسافران تور مشهد می توانید از غذاهای این رستوران لذت ببرید.

شماره تماس: 88983859 - 051

رزرو رستوران پسران کریم مشهد

رستوران پسران کریم مشهد در بلوار خیاک 23 در سال 1300 در مشهد واقع شده است. این رستوران در حال حاضر شعبه 2 و 3 در برج التون انتهای خیابان خیام شمالی در حال پذیرایی از مسافران و گردشگران تور مشهد می باشد. رستوران پسران کریم یکی از رستوران های قدیمی و مشهور مشهد است که غذاهای این رستوران دارای کیفیت بسیار عالی و سرویس دهی مناسب از مسافران تور مشهد پذیرایی می کند. غذای ویژه این رستوران چلو ماهیچه می باشد.انواع غذاهای ایرانی در این رستوران طبخ می شود. مسافران تور مشهد می توانند از غذاهای این رستوران معروف لذت ببرند.

شماره تماس: 37530014 - 051

pesarankarim-resturan.jpg

pesarankarim-resturan1.jpg

رزرو رستوران های هتل درویشی مشهد

رستوران روف گاردن

رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد از رستوران های خوب مشهد می باشد. این رستوران در  طبقه بالای لابی هتل قرار دارد و دارای فضایی بسیار زیبا و سرسبز است که میهمانان می توانند در آرامش و محیطی زیبا غذای خود را میل کنند. در رستوران روف گاردن هتل درویشی انواع غذاهای فرنگی و آسیایی سرو می شود. غذاهای فرنگی آن به همراه سس های مخصوص است که باعث لذیذتر شدن غذا می شود. به مسافران تور مشهد که علاقه مند به غذاهای فرنگی با سس مخصوص هستند پیشنهاد می کنیم که حتما غذاهای این رستوران میل کنند.

رستوران روف گاردن مشهد

رستوران آتریوم 

رستوران آتریوم دارای فضایی بزرگ، زیبا و دلنشین است که در انتهای لابی هتل قرار دارد. غذاهای این رستوران به صورت بوفه آزاد است. رستوران آتریوم هتل درویشی در بعضی از روزهای هفته آماده پذیرایی از گردشگران تور مشهدمی باشد.

رستوران آتریوم مشهد

رستوران مراکشی

رستوران مراکشی در طبقه پایین  هتل و در انتهای بازارچه قرار گرفته است. غذاهای این رستوران بسیار تند هستند و برنج ها به صورت دم شده سرو می شوند. مسافران تور مشهدکه علاقه مند به غذاهای تند هستند حتما به رستوران مراکشی هتل درویشی مشهدبروند. طبخ عجیب غذاها و سرو آن ها در ظروف خاص از ویژگی های منحصر به فرد این رستوران است که باعث جلب توجه مسافران تور مشهد می شود.

رستوران مراکشی مشهد

رستوران برکه

رستوران برکه رستورانی با فضایی بسیار دلباز، زیبا و آرامش بخش است. این رستوران دارای نیمکت هایی است که از داخل آن ها آب جاری شده و زیبایی این رستوران را دوچندان کرده است. در واقع رستوران برکه رستورانی سنتی مدرن است که با قلیان، میوه و نوشیدنی های سنتی و... آماده پذیرایی از مهمانان خود می باشد. در انتهای رستوران روف گاردن راه پله ای وجود دارد که به دریاچه بسیار زیبا و دلنشین موج زیبا منتهی می شود. علاوه بر این آب و وهوای آن بسیار بی نظیر است و رستوران برکه هم در این محیط قرار گرفته است.

رستوران برکه مشهد

رستوران ارغوان

رستوران ارغوان در واقع صبحانه خوری این هتل است که دارای محیطی زیبا و آرامش بخش است. این رستوران دارای نمایی زیبا و دکوراسیونی مدرن می باشد. کف رستوران یا صبحانه خوری ارغوان با کفپوشی بنفش رنگ پوشیده شده که زیبایی آن را دوچندان کرده است. مسافران می توانند طلوع آفتاب را هم مشاهده کنند چون دیوارهای این رستوران (صبحانه خوری) شیشه ای است و تقریبا تمام شهر از پشت دیوار شیشه ای قابل مشاهده است.

رستوران ارغوان مشهد

 

مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 96 

تور مشهد تیر 96 

تور مشهد مرداد 96

تور مشهد شهریور 96

تور مشهد پاییز 96 

تور مشهد مهر 96

تور مشهد آبان 96

تور مشهد آذر 96 

تور مشهد زمستان 96 

تور مشهد دی 96 

تور مشهد بهمن 96 

تور مشهد اسفند 96 

تور مشهد نوروز 97 

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد از کیش

رزرو تور مشهد 

قیمت تور مشهد 

ارزانترین تور مشهد  

تور لحظه آخری مشهد



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

روستای دهسرخ مشهد

روستای دهسرخ مشهد در 45 کیلومتری مشهد و در 17كیلومتری شهر ملك آباد در مسير عبور پیشوا رضا (ع) از نيشابور به سمت توس پیمان گرفته و متبرك به قدوم حضرت علی ابن موسی الرضا نیز می باشد.قدمت این روستا بیش از 2 هزار سال بوده و در حال حاضر جمعیت این روستا به 1000 نفر می رسد. از ابوالصلت نقل است كه وقتی امام رضا (ع) به دهسرخ دریافتی و نزد مأمون رفتند،مردم گفتند: یابن رسول الله نیمروز شده نماز نمی خوانید،سپس فرو آمد و آب طلب کرد که آنها گفتند آب به اتفاق نداریم.بنابراین حضرت به دست خجسته خویش زمین را كاوید و آنقدر متعلق به آب جوشید كه آن حضرت و هر كس که با آن حضرت بود وضو گرفتند و اثرش تا امروز باقی مانده است که در حال آماده مؤمنان و شیفتگان آن حضرت از این آب به عنوان شفا و تبرک بهره‌گیری می نمایند و باعث شفای بیماران بسیاری نیز شده است.این چشمه اسم زمزم رضوی را به خویش برگزیدن داده است.نزدیک این چشمه مکانی به نام مصلای پیشوا وجود داشته كه محل نماز احضار پیشوا رضا (ع) و اصحاب ایشان بوده است.البته لازم به بیان است که این مصلا حدود یک متر بالاتر از سطح زمین پیمان گرفته که مردم آن این پدیده را معجزه ای می پندارند که این محل را از زمینهای اطراف مصلا جدا ساخته است.همچنین در فاصله 300 متری چشمه و مصلای پیشوا رضا،مرقد مطهر امامزاده سید عبد العزیز از نوادگان سید الساجدین پیشوا العارفین حضرت علی ابن حسین (ع)،واقع شده است که به تازگی بازسازی آن اتمام شده و گردشگران تور مشهدرا شیفته خود ساخته است.در واقع این بقعه مطهر در بلندای روستا قرار گرفته و چشم انداز زیاد زیبایی به طبیعت داشته است.

Deh-sorkh-mashhad.jpg

Deh-sorkh-mashhad1.jpg

آرامگاه خواجه ربیع مشهد

KHAJEH-RABIE.jpg

آرامگاه خواجه ربیع مشهد  مربوط به دوره صفوی است و در شهر مشهد قرار دارد.این آرامگاه در سال 1310 به شماره ثبت 142 بعنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.این آرامگاه توسط شاه عباس در نیمه اول قرن هجری ساخته شده است. نام خواجه ربیع در تاریخربیع بن خثیماست.وی از اصحاب اصحاب پیغمیر اسلام و نیز از سرداران سپاه 11 علی ابن ابی طالب بوده است.او در سال های پایانی عمر ساکن شهر نوغان شده است.امام رضا (ع) هنگام  سفر به خراسان در سال های 200 تا 203 هجری قمری خواجه را زیارت کرده است.

بوستان بابا قدرت مشهد

babaghodrat.jpg

بوستان بابا قدرت مشهد در انتهای بلوار فرودگاه مشهد قرار گرفته است.این بوستان درزمینی به مساحت 20 هکتار و در سال 1380 افتتاح شده است.در اوایل سال 1340 عملیات تاسیس جنگل های مصنوعی منطقه مزبور و متعاقب آن احداث فرودگاه مشهد آغاز گردید و در سال 1380 بعنوان یکی از مراکز گردشگری محسوب شده و مسافران تور مشهد از این مکان بازدید می کنند.از امکانات این بوستان می توان به پارکینگ، محوطه بازی کودکان، مکان بازی‌های کامپیوتری، سرویس بهداشتی وغیره اشاره کرد.

پارک ملت مشهد

mellat-park2.jpg

mellat-park3.jpg

پارک ملت مشهد یکی از مهم ترین مناطق گردش تفریحی مشهد می باشد  و در غرب شهر مشهد در حاشیه بزرگراه وکیل آباد قرار دارد.این پارک قدیمی ترین بوستان  مشهد در زمینی به مساحت 72 هکتار که در سال 1343 در زمان محمدرضا پهلوی که در آن زمان خارج از شهر بود احداث شده است.این بوستان در  آن زمان توسط دو مهندس انگلیسی طرحی شده بود.پارک ملت 18 مین چرخ و فلک مرتفع جهان می باشد. پارک ملت مشهد دارای امکانات بهداشتی ، مسجد، شهربازی، میادین ورزشی، مجتمع فرهنگی-هنری امام رضا ، کتابخانه و استخر شنا می باشد. بزرگترین چرخ و فلک خاورمیانه در سال 1384 در شهربازی پارک ملت به بهره برداری رسید.این چرخ و فلک طی 2 سال راه اندازی شد.این چرخ و فلک پس از شهرهای لندن و توکیو سومین چرخ و فلک بزرگ جهان است.مسافران تور مشهد می توانند در این مکان خاطرات به یادماندنی را در ذهن خود حک کنند.

mellat-park.jpg

mellat-park1.jpg

آبشار دره آل مشهد

darehAl1.jpg

آبشار دره آل مشهد در استان خراسان رضوی در مجاورت دره و روستای آل و در 45 کيلومتري شمال شرق مشهد در مسير راه کلات نادري واقع شده است. دره آل٬ دره‌ای تقریبا پهن است که دارای آبشاری زیبا بوده و از کوه های هزار مسجد سرچشمه می گیرد.انتهای این دره به زواندرخ و روستایی به همین نام می رسد که سد کارده درقسمتی از این دره حد فاصل روستای اندرخ و کارده، دره را قطع می کند.این دره مورد توجه علاقه مندان به طبیعت و کوهنوردان می باشد.این دره 55 آبشار فصلی داشته که تنها در موقع بارندگی دارای آب هستند.یکی از جاذبه های دره آل نیز دره انجیر بوده که با عرض کم و موانع صخره‌ای و پوشیده از درختان انجیر وحشی مناظر فوق العاده دیدنی و جالبی را ایجاد کرده است.از دیگر مناطق این دره نیز غار دره آل است که مکانی با دهانه بزرگ و دیدنی و دیوارهای مرتفع و بلند می باشد و چشمه‌ای در نزدیکی آن قرار دارد.مسافران تور مشهد می توانند از این منطقه زیبا بازدید کنند.

مطالب مرتبط:

تور مشهد تابستان 96 

تور مشهد تیر 96 

تور مشهد مرداد 96

تور مشهد شهریور 96

تور مشهد پاییز 96 

تور مشهد مهر 96

تور مشهد آبان 96

تور مشهد آذر 96 

تور مشهد زمستان 96 

تور مشهد دی 96 

تور مشهد بهمن 96 

تور مشهد اسفند 96 

تور مشهد نوروز 97 

تور مشهد از شیراز

تور مشهد از تبریز

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد از کیش

رزرو تور مشهد 

قیمت تور مشهد 

ارزانترین تور مشهد  

تور لحظه آخری مشهد



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

رستوران چایناتاون ارمنستان

رستوران چایناتاون ارمنستان یکی از معروفترین رستوران های چینی ارمنستان می باشد و در خیابان ساریان قرار دارد. در این رستوران انواع غذاهای چینی را  برای مسافران تور ارمنستان سرو می کنند. غذای چینی این رستوران بسیار لذیذ و خوش طعم می باشد.این رستوران تاکنون توانسته رضایت مشتریان و گردشگران تور ارمنستان را به خود جلب کند.

Resturan-Chainatavan-Armenia.jpg

رستوران آراگاست ارمنستان

aragast.jpg

رستوران آراگاست ارمنستان یک رستوران به شکل کشتی  که در سه طبقه هرکدام با موسیقی و منوی خاص خود وجود دارد.این رستوران یکی از بهترین رستوران های ارمنستان است.می‌توانید درون رستوران یا در کنار دریاچه از غذاهای گوناگون ارمنی، پیتزاها و پاستا‌ها لذت ببرید.

آدرس : ایروان، خیابان ایساهاكیان، شماره ۴۱

 

پیتزا دی روما ارمنستان

 diroma.jpg

پیتزا دی روما ارمنستان در همه خیابان های اصلی و مراکز توریستی تابلوی آن را می‌بینید.ذائقه افراد متفاوت است ولی با وجود این از برخی موارد بدیهی نمی‌توان گذشت! اگر به "پیتزا دی روما" می‌روید "سپاس"(سوپ ماست ارمنی) و یا "بُرش"(سوپ روسی) میل فرمایید.شما گردشگران عزیزتور ارمنستان می توانید غذاهای لذیذ این رستوران را میل کنید.

آدرس: ارمنستان، خیابان ابویان شماره ۱

پیتزا پپینو ارمنستان

pepino.jpg

پیتزا پپینو ارمنستان یکی از قدیمی ترین رستوران های منطقه ایروان ارمنستان می باشد.این رستوران از کیفیت بالایی برخوردار است که در منوی غذاهای آن اناوع سالاد ها با طعم لذیذ سرو می شود. پیتزا سرای پپینو از بهترین و خوشمزه ترین پیتزاهای ارمنستان به شمار میاید و مسافران تور ارمنستان می توانند  از این پیتزا لذت ببرند.

آدرس: ارمنستان ، خیابان ماشتوتس شماره ۲۳

pepino1.jpg

کبابی‌های خیابان بُرُشیان ارمنستان

urartu.jpg

کبابی‌های خیابان بُرُشیان ارمنستان کبابی‌های خوب دارد. به هر کبابی می‌خواهید وارد شوید ولی بدون شک اگر سفارش "کباب" بدهید برای شما "کوبیده" می‌آورند. اگر کباب لقمه‌ای می‌خواهید باید سفارش "خُرُواتس" بدهید:

خُزی خُرُواتس: کباب خوک

داواری خُرُواتس: کباب گوساله

هاوی خُرُواتس: کباب مرغ

شما گردشگران تور ارمنستان می توانید از غذاهای این رستوران لذت ببرید.

 

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

تور ارمنستان پاییز 96 

تور ارمنستان مهر 96  

تور ارمنستان آبان 96    

تور ارمنستان آذر 96 

تور ارمنستان زمستان 96  

تور ارمنستان دی 96   

تور ارمنستان بهمن 96

تور ارمنستان اسفند 96 

تور ارمنستان نوروز 97  

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد

تور ارزان ارمنستان  

قیمت تور ارمنستان 

تور لحظه آخری ارمنستان

   بهترین قیمت تور ارمنستان  



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

مجسمه مادر ارمنستان

مجسمه مادر ارمنستان این تندیس بزرگ ٢٣ متری، در خیابان مسروپ مشتوت، در میدانی كه به سبك معماری شوروی پیشین ساخته شده، پیمان گرفته است. مجسمه مادر ستون‌هایی دارد كه با لامپ و فواره‌های زیادی تزئین شده است. می‌گویند تندیس مادر ارمنستان با شمشیری که به ‌دست گرفته و محافظی که جلوی پروا است، یک محافظ برای کشور است و آن را مظهر سازش می‌دانند. مجسمه مادر ارمنستان خیلی‌ها را هم به‌یاد سوسه مایریک، زنی که پا به‌ پای جوانان برای ارمنستان جنگید و به او لقب مادر ارمنستان را دیتا بودند، می‌اندازد. پارک سرسبز حقتاناک هم در تقرب مجسمه قرار گرفته که چرخ و فلک ویژه كودكان و كافه‌ها و رستوران‌های كوچک با غذاهای محلی دارد.مسافران تور ارمنستان می توانند از این مکان بازدید کنند.

Mojasameh-Madar-Armenia.jpg

پارک عشاق ارمنستان

پارک عشاق ارمنستان یک پارک عمومی بسیار زیبا در خیابان بقرمین شهر ایروان ارمنستان می باشد . این پارک  در زمینی به وسعت ۲٫۵هکتار در منطقه کنترون ارمنستان بین سال های 2005 الی 2007 بازسازی شده است. در سال ۲۰۰۸بدست یک بانی خیر به اسم آلبرت بوقسیان بازگشایی شد. در پارک عشاق یک حوضچه بسیار قشنگ در کناره کافه آچاجور می باشد که زیبایی این پارک را دو چندان کرده است . احداث این پارک مربوط به سده ۱۸می باشد که در حومه شمال غربی ایروان بود و در گذشته برای قبرستان سده ها وسطایی و کلیسای حقیر نامدار بوده است. پیر رامباچ برای رسیدگی منظره ارمنی و پیدا کردن بهترین گذرگاه حل برای فعال کردن ترکیبی از اصول محوطه سازی ژاپنی در روح طراحی ارمنی استفاده کرده استپارک عشاق ایروان علاوه بر فضاسازی و طراحی فضای سبز زیاد زیبا و دل انگیزش دارای یک کافه کوچک با صندلی هایی در فضای آزاد است ، هم چنین یک سالن آمفی تئاتر بسیار زیبای حقیر با ظرفیت ۲۱۵صندلی و یک سن ۱۰۰متر مربعی نیز دارد. هم چنین پارک عشاق دارای۴ آبشار زیبا و دیدنی نیز می باشد. مسافران تور ارمنستان می توانند از این مکان بازدید کنند.

park-oshagh-armenia1.jpg

park-oshagh-armenia.jpg

گالری ملی ارمنستان

galery-melijpg.jpg

گالری ملی ارمنستان جز یکی از موزه های هنری که در سال 1921 تاسیس شده است.مجموعه ای با بیش از 19000 اثر از هنرمندان روس، ارمنی و اروپای غربی است.بعضا از آتار از موزه های هریتاژ (سنت پترزبورگ) و ترتیاکوف (مسکو) به این موزه انتقال یافته است.آثار هنرمندان ارمنی قرن 17 و 18 میلادی  و مجموعه خانواده لازارِو، بنیانگزاران موسسه زبان های شرقی در مسکو، موزه را غنا بخشیده است. بخشی از موزه به هنرمندان ارمنی خارج از کشور اختصاص داده شده آثار بی نظیری از هنرمندان اروپای غربی همچون وان دایک و روبنس نیز در این موزه نگهداری می شود. هنرمندان ارمنی آثار زیبایی رو بر مبنای فرهنگ و آداب و رسوم خود خلق کردن که برای شیفتگان هنر و علاقه مندان به فرهنگارمنستان بسیار جذاب است.

 

موزه هنرهای مدرن کافسجیان ارمنستان

mozeh-honar-kafsejian-armenia1.jpg

موزه هنرهای مدرن کافسجیان ارمنستان در منطقه ایروان ارمنستان واقع شده است. این موزه در ذیل کاسکاد یا همان هزار پله ایروان قرار گرفته است. این موزه علاوه بر ارائه هنرهای معاصر در نوامبر 2009 یک برنامه متنوعی از نطق ها، فیلم ها، کنسرت ها و طرح های آموزشی متعددی برای کودکان و بزرگسالان را نیز به علاقه مندان تور ارمنستان ارائه می دهد. این دیرینکده سالانه بیش از یک میلیون نفر بازدید کننده دارد.

بنیاد موزه کافسجیان در آوریل 2002 تحت بازبینی دولت جمهوری ارمنستان و اساس دیرینکده کافسجیان آمریکا تاسیس شد. ساخت و ساز اصلی این موزه کمی با دیرکرد در آوریل 2005 آغاز شد.

mozeh-honar-kafsejian-armenia.jpg

این موزه در آبشار ایروان در مجاورت باغ و در ورودی آبشار در خیابان تامانیانواقع شده است. ابتدا ساخت و ساز این آبشار به سال 1971 برمیگردد که بدست معمارانی چون جیم توروسیان، اصلان میختاریان، سارگیس گورزادیان طراحی شده است. فاز اول این طرح در سال 1980 تکمیل شد. در دو طرف این آبشار مسیر پله های عظیمی وجود دارد که تعداد پله های آن 572 شماره می باشد. این دیرینکده یگانه از بلند پروازانه ترین آثار معماری امروزی می باشد. یکی از ویژگی ها جمهوری های سابق شوروی ساخت یک پروژه عظیم معماری مانند دیرینکده کافسجیان و یا تعمیر بناهای مهم بود، حتی روزنامه نیویورک تایمز نیز از این موزه تمجید نموده و و عنوان نموده که این دیرینکده زیاد دیدنی و جذاب است.این گردآور با بیش از 5000 اثر احد از جامع ترین موزه هنری یادبود ها شیشه ای در عالم می باشد.

پارک آبی دنیای آب ارمنستان

 

 Parkabi-Armenia1.jpg

پارک آبی دنیای آب ارمنستان یکی از بهترین مراکز تفریحی برای گردشگران تور ارمنستان است و این مجموعه تفریحی در ناحیه نورک ایروان ارمنستان قرار دارد و در سال 2001 افتتاح شده است.در فصل تابستان می توانید از این مجموعه تفریحی استفاده کنید. پارک آبی دارای یک پارک آبی روباز به وسعت ۲/۵ هکتار و یک پارک آبی سرپوشیده به مساحت 5 هکتار می باشد.ایم مجموعه دارای خدماتی نظیر دو استخر بزرگ، یک استخر کودکان، یک استخر VIP و سه استخر برای بازی های آبی و ۳ سرسره وجود دارد.این پارک آبی در نزدیکی باغ وحش بزرگ ایروان قرار دارد.گردشگران تور ارمنستان می توانند در این پارک آبی لحظات خوبی را سپری کنند.

 

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

تور ارمنستان پاییز 96 

تور ارمنستان مهر 96  

تور ارمنستان آبان 96    

تور ارمنستان آذر 96 

تور ارمنستان زمستان 96  

تور ارمنستان دی 96   

تور ارمنستان بهمن 96

تور ارمنستان اسفند 96 

تور ارمنستان نوروز 97  

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد

تور ارزان ارمنستان  

قیمت تور ارمنستان 

تور لحظه آخری ارمنستان

   بهترین قیمت تور ارمنستان  



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 رستوران Rhodes Mezzanine دبی برخی از رستوران های دبی نوعی از جاذبه های گردشگری دبی محسوب می شوند که در بهترین نقاط دبی قرار گرفتند. رستوران Rhodes Mezzanine دبی به رستوران بریتانیایی دبی معروف است. این رستوران سرآشپز های Michelin ستاره‌دار Michelin را به خدمت گرفته است. در این رستوران انواع غذاهای بریتانیایی و فرانسوی و دریایی است که با ادویه جات اروپایی طعم دار شده اند. شما مسافران تور دبی می توانید از غذاهای این رستوران لذت ببرید.

 

رزرو رستوران بودابار دبی

این رستوران با شکوه در قلب تفرجگاه ساحلی دبی و در داخل لوکس گروسونور خانه واقع شده است.  این رستوران دو طبقه یکی از بزرگترین رستوران ها از میان بودا-میله سراسر جهان است. اتاق ناهار خوری را تخت جادار، با لوستر قرمز و طلا مجلل و دارای پنجره های بزرگ رو به فضای شهر دبی است. بهترین مکان برای شب زنده داری است. محل برگزاری موسیقی زنده و متخصص در غذاهای آسیایی، بودا، بار است از زمین تا سقف پنجره و ناز دارای دکوری زیباست. مواد غذایی بسیار عالی است و انتخاب از رول سوشی، چینی و تایلندی ارائه می دهد. این هم یک محل برگزاری شب زنده داری و موسیقی و پرنیان نقش موثری در این رستوران دارد. مسافران تور دبی می توانند از در این رستوران لحظات خوشی را سپری کنند.

 

رزرو رستوران جانگ هیز دبی

 

رستوران جانگ هیز دبی در جمیرا دبی قرار دارد و انواع غذاهای مدرن غربی و غذاهای سنتی چینی با بهترین طعم و کیفیت بالا برای شما عزیزان سرو می کنند. چیدمان محیط رستوران با این ابعاد تلفیق می افزاید. این رستوران بر روی اسکله کانالی قرار دارد. رستوران جانگ هیز دبی فضای ساده سنتی خود را حفظ کرده است. از این رستوران به برج العرب و خلیج عرب دیدکافی وجود دارد. ناهار خوری این رستوران برگرفته از اکسپلورر تاریخی چینی است. صرف نهار در طول تابستان به جز روزهای جمعه و شنبه 12:00 الی 15:00 و صرف شام 18:30 الی 23:30 صورت می گیرد و برای کودکان هم غذای کودک وجود دارد.

 

رزرو رستوران verre دبی

 

این رستوران به عنوان گوردون رامسی در هیلتون دبی کریک شناخته شده است.اولین رستوران در خارج از کشور به رمزی باز می شود و به مدت ده سال از سال 2001 -2011 قدمت داشته است. این مجموعه بین هیلتون و رامسی، با سرآشپز مشهور در نظر گرفته شده است  و دارای دکوراسیون و چیدمان مدرن  پارچه کتان سفید خشک، کارد و چنگال ساده و دیوارهای شیشه‌ای بزرگ است و از کادر مجرب تشکیل شده است. با توجه به دستمزد کم که پرداخت شده توسط هیلتون از خروج آنها جلوگیری می کند. در میان سر آشپزها آنجلا هارتنت و جیسون آترتون هر دو بعنوان های 12 ستاره Michelin پس از بازگشت به انگلستان است.

 

رزرو رستوران HUKAMA دبی

 

رستوران HUKAMA دبی نماد احترام به کشور چین است. این رستوران از کوکتل چای تا موسیقی لانگ آسیایی را ارائه می‌کند، اتاق غذاخوری کاملا براساس سبک چینی طراحی شده و غذا نیز به‌سبک معاصر چینی و در سبک‌های مختلف سنتی از ملل چین ارائه می‌شود. تراسی در فضای باز این رستوران قرار دارد که برای غذاخوری در هوای آزاد تعبیه شده و منظره‌ای حیرت انگیز از برج خلیفه ارائه می‌کند.این رستوران چینی معاصر جدید یکی از بهترین نمایش تراس در شهرستان برج دبی است. آشپز هیو چونگ سرخدار می طبخ انواع غذاهای خوشمزه را به شما عزیزان تور دبی ارائه می دهد. طراحی های چوبی و موسیقی خلق و خوی آرام بخش در داخل رستوران است. کیک شلغم بخار پز مقدمه خوشمزه برای ارائه ویترین سرآشپز ارائه شده است. شانگهای به سبک ماهی تن عسل لعاب "قدیمی از مد افتاده" برش های ارائه شده از ماهی های نادر ماهرانه پخته شده با دانه های کنجد و برگ سالاد ترد وجود دارد. با کمال میل، کبد غاز خشکیده با ارزنی فاقد گلوتن تاریخ های قرمز شکر درمان و سیب دارچین ذخیره انتخاب استارت، با ترکیبی فوق العاده از طعم شیرین و گوشتدار، به ذکر چند برش از کرفس تازه را از طریق آنها قطع نشده است.

 

مطالب مرتبط:                      

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی پاییز 96

تور دبی مهر 96

تور دبی آبان 96 

تور دبی آذر 96 

تور دبی زمستان 96 

تور دبی دی 96 

تور دبی بهمن 96

تور دبی اسفند 96 

 تور دبی نوروز 97 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

آفر تور دبی 

قیمت تور دبی  

 رزرو تور دبی 

تور دبی ارزان

نرخ ویژه تور دبی 

 ارزان ترین تور دبی

 تور لحظه آخری دبی

بهترین قیمت تور دبی

تور دبی 4 روز دبی 

تور دبی 5 روز دبی

 

 



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

 

گالری N2N دبی یکی از گالری های جدید ابوظبی در دبی است. طبقه اول این گالری، گالری ملت و طبقه همکف این مجموعه برج العین است. در این گالری مجموعه هنری الهام‌ بخش را از می ۲۰۱۳، از اروپا به ابوظبی و امارات متحده عربی وارد کرده است. این گالری توسط مهاجر اوکراینی به نام ناتالیا موزالوا و ناتالیا پتروخا در زمینه ‌های مجسمه سازی، گرافیک و نقاشی بنا شده است. در این گالری، برای اولین بار بیش از ۱۷۰ اثر از ۱۳ هنرمند مختلف در ابوظبی به نمایش گذاشته شده است. در میان هنرمندانی که آثار آنها در این گالری به نمایش در آمده است، می ‌توان به هنرمندان اوکراینی مانند پترو بوزا، ایگور شیپیلین، رمضان اوسینوف، کاتریناک اوسیاننکو، هنرمند فرانسوی کریستین جکوئل، سزار استرانی اشاره نمود.گالری مورد بحث به تازگی تورای مدریک، هنرمند جوان ساحل عاجی را به علاقه مندان به هنر امارات متحده عربی معرفی کرده است. گردشگران تور دبی می توانند از این مجموعه بازدید کنند.

 

قلعه الفهیدی‌ دبی

 

قلعه الفهیدی‌ دبی یک بنای قدیمی در سال 1787 میلادی ساخته شده است.قلعه الفهیدی در 60متری شرق محله قدیمی بستکیه قرار دارد.در گذشته از قلعه بعنوان محافظت شده در برابر دشمانان و دزدان دریایی استفاده می کردند.این قلعه تا سال 1896 از آن برای دادگاه و دادستانی و بعدها بعنوان زندان از آن استفاده می شد.در سال 1971 به فرمان شیخ آل مکتوم به موزه ملی تبدیل شده است. دیوار های این قلعه از مرجان و صدف دریا و سقف از گچ و برگ نخل ساخته شده است.قلعه الفهیدی از چند قسمت تشکیل شده است که قسمت درونی آن زمینی به وسعت 723 متر مربع می باشد و دارای دروازه های بزرگ است و دارای برکه ای برای ذخیره آب است.قلعه الفهیدی یکی از مکان های تاریخی گردشگری دبی است که مسافران تور دبی علاقمند به مکان های تاریخی می توانند از این مکان بازدید کنند.

alfahidi_dubaifa_dubai1.jpg

alfahidi_dubaifa_dubai.jpg

سرزمین عجایب دبی

 

سرزمین عجایب دبی یکی از زیبا ترین پارک های خاور میانه دبی می باشد. این سرزمین متشکل از سه قسمت است پارک آبی , پارک سرگمی و خیابان اصلی که هر قسمت تفریحات مخصوص به خود را دارد . دستگاههای بازی و ماشین در سالن و فضای باز به میهمانان تور دبی ارائه داه شده است و تمام سنین می توانند از این پارک برای تفریح و سرگرمی استفاده کنند و در کنار این پارک فروشگاهها ، استخر و شتر سواری وجود دارد. مسافران تور دبی می توانند از این مکان تفریحی نهایت لذت را ببرند.

sarzamin-ajaeb-dubai.jpg

 

 

موزه معماری سنتی دبی

موزه معماری سنتی دبی در منطقه بر دبی در زمینی به مساحت 110 متر مربع قرار دارد این موزه در خانه ای متعلق به شیخ جمعه بن مکتوم المکتوم که در سال 1928 در منطقه تاریخی الشندقیه ساخته شده قرار دارد. این خانه در حاشیه خور دبی و نزدیکی خانه شیخ سعید بن مکتوم المکتوم واقع شده. این بنای دو طبقه از 10 اتاق تشکیل شده است که یک حیاط بزرگ در مرکز خانه که با سالن های بزرگ در اطرافش محاصره شده است. این خانه به سبک مجلل و انتخاب مصالح و لوازم تزئینی و ساخت و سازش به عنوان یکی از بهترین نمونه های معماری بومی شناخته شد. در ساخت این بنا از مرجان، سنگ، گچ، برگ و تنه درختان نخل، چوب درخت صندل و چوب درخت ساج استفاده شده است.بازدید کنندگان این موزه شانس آشنایی کامل با ویژگی ها و اجزای معماری و شهری سنتی شهر دبی را خواهند داشت. اطلاعات مربوطه در کناره طرح ها، نمودارها، نمونه های اولیه، نمونه ها و مجسمه هایی که برخی به اندازه های واقعیشان هستند، طرح ها و عکس های هوایی که نشان دهنده توسعه شهر دبی می باشند، قرار دارد. این موزه از 9 بال اصلی تشکیل شده که معرف معماری سنتی در امارات متحده عربی می باشد. بازدید از این موزه رایگان است و گردشگران تور دبی می توانند از یکشنبه تا پنج شنبه  ساعت 8:00 الی 14:00 از این موزه بازدید کنند.

 

معبد هندو دبی

 

معبد هندو دبی برای ساکنین هندو که در شهر دبی زنگی می کنند بنا شده است.این معبد برای اینکه افراد هندو در این معبد به انجام مراسم و عبادات دینی خود مشغول شوند افتتاح شده است. معبد هندو تنها معبد در دبی است که دارای دو بخش کرشنا و شیوا است.این معبد زیبا با معماری خاص خود در غرب خور دبی در منطقه بر دبی و بستکیه قرار گرفته است.ازدواج هندو ها در امارات انجام نمی شود. در گذشته طبقه بالایی معبد شیوا محل زندگی راهنمای دینی هندو بود که اکنون به محل جدیدی در جبل علی انتقال داده شده است.ازدواح هندی ها باتوجه  به آیین و رسوم خودشان دارای شیر، نارگیل، میوه و انواع گل و شیرینی است.مسافران تور دبی علاقمند به مکان های تاریخی می توانند از این معبد بازدید کنند.

temple-hindu-dubai.jpg

مطالب مرتبط:                      

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی پاییز 96

تور دبی مهر 96

تور دبی آبان 96 

تور دبی آذر 96 

تور دبی زمستان 96 

تور دبی دی 96 

تور دبی بهمن 96

تور دبی اسفند 96 

 تور دبی نوروز 97 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

آفر تور دبی 

قیمت تور دبی  

 رزرو تور دبی 

تور دبی ارزان

نرخ ویژه تور دبی 

 ارزان ترین تور دبی

 تور لحظه آخری دبی

بهترین قیمت تور دبی

تور دبی 4 روز دبی 

تور دبی 5 روز دبی

 

 



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

رزرو رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور کیش یکی از زیباترین رستوران های جزیره کیش با ظرفیت 100 نفر می باشد. رستوران کوه نور به همراه کافی شاپی در داخل و خارج ، همچون مرواریدی درخشان، نمای زیبایی به محدوده خود داده است .نور پردازی منحصر به فرد این رستوران در شب زیباترین خاطره ای است که می توان به یادگار از سفر به جزیره زیبای کیش به همراه داشت , منوی رستوران به گونه ای تنظیم شده است تا مسافران تور کیش، با هر سلیقه ای بتوانند غذای دلخواه خود را سفارش دهند.

آدرس: کیش ، میدان امیرکبیر، روبرو دانشگاه

 kohenoor.jpg

 

رزرو رستوران سورنا کیش

sorena_1.jpg

رستوران سورنا کیش در فاز 2 شهرک صدف ، بازارچه گلستان با ظرفیت 70 نفر آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشد.رستوران سورنا انواع غذاهای ایرانی برای مسافران کیش سرو می کند، منو غذای این رستوران غذاهای ایرانی که باب میل مسافران تور کیش است.این رستوران زیبا نظر مسافران تور کیش را به خود جلب می کند.

رزرو رستوران شانی کیش

shaniiiii.jpg

رستوران شانی کیش در جزیره زیبای کیش که با موسیقی زنده و بهترین غذا های از مسافران تور کیش پذیرایی میکند.ظرفیت این رستوران 250 نفر است و غذا های این رستوران با عالی ترین مواد غذایی طبخ میشوند.در این رستوران مسافران تور کیش نیز میتوانند صبحانه نیز میل کنند.این رستوران از ساعت 7 صبح تا ساعت 23:30 آماده پذیرایی به مسافران تور کیش است.

نشانی: هتل شایگان

رزرو رستوران پایاب کیش

رستوران پایاب کیش در نزدیکی مجموعه ورزشی المپیک قزار گرفته است و بخشی از محیط های تاریخی پایاب کیش بعنوان جاذبه توریسم جزیرهکیش توجه میهمانان را به خود جلب کرده است.رستوران پایاب غذاهای سنتی و بین المللی را بهترین خدمات برای مدعوین تور کیش سرو می کنند.

payabkish1.jpg

آدرس : کیش – جنب مجموعه ورزشی المپیک

 

 

رزرو رستوران بوف کیش

boof.jpg

رستوران بوف کیش در نزدیکی اسکله تفریحی جزیره کیش و رو به کناره زیبا کیش قرار دارد این فست فود با ارائه انواع برگر و پیتزا آماده پذیرایی از مشتریان تور کیش می باشد.امکانات  رستوران بوف سرویس بهداشتی،میز در فضای آزاد،میز در فضای داخلی،سیستم تهویه هوا در اختیار مسافران تور کیش قرار داده است.



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نیکنام

پرواز جایروکوپتر کیش

به تازگی در جزیره کیش یک تفریح به اسم پرواز تفریحی یا جایروکوپتر برپایی شده که گردشگران تور کیش می توانند از آن استفاده کنند و سفری خاطره انگیز را تجربه نمایند.نکته جالب پروا اینجاست که علی رغم اینکه مدت زمان کوتاه از راه اندازی این پرواز می گذرد،اما طرفداران بسیاری را جذب کرده است.در واقع جایروکوپتر تلفیقی از هلیکوپتر و هواپیما است که به مسافران و گردشگران کمک می کند الی در فضایی آرام پروازی امن برفراز کنداب فارس را تجربه نموده و از منظری متفاوت بیننده جزیره مرجانی کیش باشند.برای سوار شدن می توانید به باند گلایدر فرودگاه بین الملی کیش مراجعه کنید. طول این باند ۱۴۰۰ متر است و عرض آن ۳۰ متر است و این باند در نزدیکی فرودگاه بین الملی کیش قرار دارد.شما مسافران تور کیش می توانید برای تجربه این پرواز که در بلندی مختصر و زیر نظر خلبانان با تجربه اتمام می شود،به کلوپ هوایی جزیره مذهب مراجعه فرمایید.لازم به ذکراست که این پرواز برای افراد بالای ۷ سال بلامانع می باشد. هزینه هر پرواز به ازای هر 10 دقیقه 130 هزار تومان است البته با داشتن برگه های تخفیف هزینه کمتری را پرداخت می کنید.

 

والیبال ساحلی کیش

والیبال ساحلی کیش یکی از ورزش های مفرح جزیره زیبای کیش است که طرفدار زیادی پیدا کرده است.این ورزش مفرح در کنار ساحل کیش صورت می گیرد.دومین دوره تور جهانی والیبال ساحلی در 27 تا 30 بهمن سال جاری در کناره زیبای کیش برگزار می شود.این مجموعه با 3 زمین والیبال اختصاصی و نور پردازی استاندارد در سه شیفت از امکانات جانبی در اختیار مسافران تور کیش قرار می دهد.

حمام حریره کیش

حمام این شهر در جزیره زیبا کیش در بخش بندر لنگه استان هرمزگان قرار دارد. این حمام یکی ار مکان های تاریخی این شهر محسوب می شود که مسافران تور کیش علاقمند به مکان های تاریخی از این مکان بازدید می کنند.بقایای این بنای تاریخی که به حمام شهر قدیمی حریره معروف است، در میان آثار مکشوفه شهر قدیم حریره که ما بین قرن‌ ۴ تا ۹ ه.ق به عنوان مرکز تجاری از رونق زیادی برخوردار بوده‌ است.

این حمام در زمینی به مساحت 500 متر بنا شده است. تمامی بخش های شمالی به پهنای 5 متر به خدمات، انبار و اتاق کارگر حمام اختصاص یافته ‌است.بخش جنوبی شامل سر بینه و گرم خانه و تون حمام قرار گرفته و توسط راهروی سر پوشیده‌ای از آن جدا شده ‌است.دو خزینه کوچک و بزرگ در جنوب حمام آخرین قرار دارد.  

پارک هایلند کیش

پارک هایلند یکی از مکان های تفریحی گردشی دهکده زیبای کیش است و برای همه سنین مناسب است.این شهربازی در زمینی به مساحت 3 هکتار در سال 1378 افتتاح شده است.اين مجموعه در نوع خود يكي از مجهزترين مجموعه هاي تفريحي در سطح كشور است كه علاوه بر وسايل بازي داراي سرويس هاي بهداشتي، خدماتي، رستوران و فضاي سبز برای رفاه مسافران تور کیش قرار داده است. این پارک انواع بازی های مدرن ایرانی و خارجی در اختیار مسافران تور کیشقرار داده است. این شهربازی دارای دستگاه های . رولركاستر هوايي، رولركاستر آبي، سفينه، سورتمه، رنجر، چرخ وفلك، تاب بچه، ماشين ضربتي آبي، ماشين برقي ضربتي، سينما۲۰۰۰، قطار لاستيكي، سيميلاتور، آبشار، رودخانه وحشي و. . . از جمله امكانات اين مجموعه است.

دهکده تیراندازی کیش

رییس هیات تیراندازی کیش خبر ازساخت دهکده تیراندازی کیش داد و فرمود : این دهکده در حال ساخت می باشد که با این اقدام شمار دودمان های پرکار به هشت و یازده دودمان برای بانوان و مردان افزایش پیدا خواهد کرد.

روز دوشنبه حسین محبیان در گفت وگو  با گزارشگر ایرنا درباره برنامه های سال 1394 ، با یاد آوری اینکه هیات تیراندازی کیش در سال 88 گشایش گردیده است کار و جنبش این دهکده را این طور ذکر کرد: این هیات با در برگزیدن داشتن شش سالن خط بادی در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی در دو تقسیم بانوان و مردان در ردیف های سنی نوجوانان،جوانان و بزرگسالان تکاپو می کند.

محبیان از ایجاد دهکده تیراندازی جزیره کیش در سال 94 خبر داد و افزود : این دهکده با واگذاری زمینی به مساحت 4500 متر چهارگوش توسط کمپانی سرمایه گذاری و گسترش کیش درحال ساخت می باشد که با این اقدام تعداد دودمان های پرکار به هشت رشته برای بانوان و یازده سلسله برای مردان خواهد رسید.

ایشان همچنین در رابطه با مربیان و قضات فعال در آیین اظهار داشتند که با توجه به برگزاری دوره های درجه سه و گسیل مربیان و داوران جهت حضور در دوره های درجه دو به فدراسیون وسایر فرمانروایی ها ،در شرایط فعلی 10 مربی و 15 داور در جزیره حضور دارند.

محبیان در مورد تعداد ورزشکاران به تفکیک مردان و زنان فرمود : شمار ورزشکاران سازمان یافته در سال 93 ، 75 درگذشت و 30 تیرانداز زن بوده است و با پروا به برگزاری مسابقات و راه اندازی مجموعه و نفرات در حال آموزش شمار آنها افزایش پیدا خواهد کرد .

وی به عنوان برنامه های آموزشی در فرمان شغل سال 94  اعلام کرد در این سال برنامه هایی دربرگیرنده برگزاری دوره های آموزش عمومی ، تخصصی ، میزبانی دوره های بین المللی ، دوره تعمیرات جنگ افزار های بادی ، روانشناسی تیراندازی و تخصصی تفنگ و تپانچه بادی و داوری هستی دارد .

محبیان از دیگر اقداماتی که به آن اشاره کرد راه اندازی 20 خط 50 متر خفیف ، راه اندازی خطوط با تجهیزات چیره دست سوییس ، اجرای فاز دو طرح توسعه وافزایش خطوط در هر رشته جهت برگزاری مسابقات آسیایی والمپیکی بود.

همچنین فرمودند از اهداف قبل رو هیات تیراندازی می توان به ساخت میادین تیراندازی 10 ، 25 و 50 متر با خطوط استاندارد در قالب دهکده تیراندازی ، برگزاری نمایشگاه بین المللی سلاح و مهمات ، برگزاری مسابقات قهرمانی کشور ، برگزاری اردوهای تیم ملی وتیم های حاشیه خلیج فارس ، ساخت کارخانه مهمات سازی وپیگیری خرید تجهیزات وسلاح مورد بیچارگی تیراندازان اشاره کرد.مسافران تور کیش می توانند لحظات خوشی را سپری کنند.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش پاییز 96 

تور کیش مهر 96 

تور کیش آبان 96

تور کیش آذر 96 

تور کیش زمستان 96

تور کیش دی 96

تور کیش بهمن 96 

تور کیش اسفند 96 

تور کیش نوروز 97 

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه

قیمت تور کیش 

رزرو تور کیش

تور ارزان کیش 

تور لحظه آخری کیش 

بهترین قیمت تور کیش 



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آبان 1396 | نظرات ()